Thaise vriend van mij eet die noodle pots.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeewier met hagelslag?
ik moet nu wat thais ontbijt gaan proberen maar weet niet zo goed wat is dat. Geloof rijstsoep ofzo?
hagelslag is te duur joh, korreltjes rijst?quote:
quote:ik moet nu wat thais ontbijt gaan proberen maar weet niet zo goed wat is dat. Geloof rijstsoep ofzo?
Wel liefquote:Op zondag 8 januari 2023 10:04 schreef Haags het volgende:
Mijn oma gaf gister een mega groot doosje after eight mee.
Bedankt oma, mijn goede voornemen was niet om kilo's aan te komen.
dat lukt toch wel?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:04 schreef Haags het volgende:
Mijn oma gaf gister een mega groot doosje after eight mee.
Bedankt oma, mijn goede voornemen was niet om kilo's aan te komen.
ja in de thaise keuken ben ik niet zo thuisquote:Op zondag 8 januari 2023 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
hagelslag is te duur joh, korreltjes rijst?
[..]tot zover de thailand expert
Ja, die zooi.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit?
[ afbeelding ]
Thais ontbijt is veeeeeel goedkoper dan westers ontbijt
Wat vond ze (Siena) daar van?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Vijf jaar geleden zat ik nu in Siena
quote:Op zondag 8 januari 2023 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt je maximum UI-wijzigingen gehad voor 2023
Ja, hij had in BKK niet echt een keuken. En andere maaltijden deed hij buiten de deur.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien omdat het makkelijk is om thuis te maken?
ja heb wel gezien dat keukens niet echt gebruikelijk zijn nee . is volgens mij ook niet hun belangrijkste maaltijdquote:Op zondag 8 januari 2023 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij had in BKK niet echt een keuken. En andere maaltijden deed hij buiten de deur.
Je mag bij de ingang je kaartnummer doorgevenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:58 schreef CherryLips het volgende:
En m'n museumkaart is er dus niet op tijd.
Wat zijn die brokjes kattenvoer bovenin?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:10 schreef bitterbal het volgende:
ze eten zoiets als ontbijt
[ afbeelding ]
Dat wat naast het baluteitje drijft?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zijn die brokjes kattenvoer bovenin?
Dat ziet er best lekker uitquote:Op zondag 8 januari 2023 10:10 schreef bitterbal het volgende:
ze eten zoiets als ontbijt
[ afbeelding ]
weet ik nietquote:Op zondag 8 januari 2023 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zijn die brokjes kattenvoer bovenin?
quote:Op zondag 8 januari 2023 10:13 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Die liggen wel meteen goed op locatie.
dit is met met spicy pork en geloof geen rijstpapquote:Op zondag 8 januari 2023 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat is meer een soort fusion, lijkt het wel. Engels ontbijt op z’n Thais.
Wel een beetje vreemd met die gebakken contactlenzen er inquote:
Bordje abortuskliniek.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje. maar die spekreepjes zoals hier heb ik daar nog nooit gezien
[ afbeelding ]
Kon je niet gewoon in bed liggen?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:20 schreef Haags het volgende:
[..]
10 uur geslapen jonge. In coma gelegen.
Gatverdammequote:Op zondag 8 januari 2023 10:20 schreef bitterbal het volgende:
ah deze is voor buda
[ afbeelding ]
met onderwaterinsecten
Ik heb ook best lang geslapenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:20 schreef Haags het volgende:
[..]
10 uur geslapen jonge. In coma gelegen.
Dat ziet er beter uitquote:Op zondag 8 januari 2023 10:20 schreef bitterbal het volgende:
ah deze is voor buda
[ afbeelding ]
met onderwaterinsecten
29quote:Op zondag 8 januari 2023 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoeveel dagen nog voordat je vertrekt ballie?
In de avond wel?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:25 schreef bitterbal het volgende:
mij spreekt dat ook niet zo aan in de ochtend , onderwaterinsecten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |