voor shoppen misschien. Maar er is daar genoeg leuks te doen en te zien. Zeker als je een hotel met een zwembad hebtquote:Op zondag 8 januari 2023 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Bad Bentheim is een beetje klein voor shoppen, denk ik. Daar ga ik binnenkort weer eens kijken.
Is dat kasteel van binnen een beetje leuk? Ik ben daar als kind wel eens in geweest, maar daar kan ik me weinig meer van herinneren.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor shoppen misschien. Maar er is daar genoeg leuks te doen en te zien. Zeker als je een hotel met een zwembad hebt
Tuurlijk nietquote:Op zondag 8 januari 2023 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat kasteel van binnen een beetje leuk? Ik ben daar als kind wel eens in geweest, maar daar kan ik me weinig meer van herinneren.
Nou ja voor uiteenlopende waarden van Leuk.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat kasteel van binnen een beetje leuk? Ik ben daar als kind wel eens in geweest, maar daar kan ik me weinig meer van herinneren.
Best mooi. Had ook een Nederlands randje geloof ik.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:
Ik vind dat ook altijd een beetje jammerquote:Afraders
ALLEEN MAAR NEDERLANDERS. Beetje jammer.
Sorry.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat ook altijd een beetje jammer
Het ligt ook zowat op de grens dus zo raar is het nietquote:Op zondag 8 januari 2023 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat ook altijd een beetje jammer
Ja, letterlijk.quote:
Ja, zo te lezen wel.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best mooi. Had ook een Nederlands randje geloof ik.
Zijn Nederlanders over het algemeen hele vervelende toeristen dan voor locals?quote:Op zondag 8 januari 2023 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ging op Groenland snowscooter rijden met een groepje totaal ongerelateerd volk![]()
Hi I'm Fles I'm from the Netherlands
Hi I'm Joost I'm from the Netherlands
Hi I'm Kees I'm from the Netherlands
Hi I'm Suzan I'm from the Netherlands
Hi I'm Marije I'm from the Netherlands
Tour guide voelde zich vrij matig die dag.
Nou ja datniet, maar hij had wel een beetje het idee van "hey WTF nu ben IK de buitenstaander"quote:Op zondag 8 januari 2023 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn Nederlanders over het algemeen hele vervelende toeristen dan voor locals?
Oh zoquote:Op zondag 8 januari 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja datniet, maar hij had wel een beetje het idee van "hey WTF nu ben IK de buitenstaander"
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ging op Groenland snowscooter rijden met een groepje totaal ongerelateerd volk![]()
ik krijg hier een remco from Rotterdam idee bijquote:Op zondag 8 januari 2023 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |