abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207448755
Schoolpleinmoeders }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207448879
Ai BE, das niet lief :X
pi_207448944
Het is vast lief bedoeld en alles, maar wat een lompe opmerking :o
Sowieso vind ik haren verven helemaal niet horen bij je verzorgen. Schone kleding, gewassen zijn, je haren gekamd, dat is verzorging.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 6 januari 2023 @ 21:57:01 #4
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207448951
Ons bankje! Noooooes

En wie zegt er nou zoiets? Zelfs al is het met de liefste bedoeling, kun je toch ook bedenken dat het nogal onaardig klinkt...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207449007
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 21:57 schreef Tink89 het volgende:
Ons bankje! Noooooes
Je was vorig topic nog aan het bijkomen van oud en nieuw?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 6 januari 2023 @ 22:07:35 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207449163
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 21:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De betere reactie was een pepperspray in haar gezicht geweest.
Wat een fantastische last-post! _O_ :D

Tx meiden, echt he! Ik vond het wel een soort van charmant zelfs geloof ik, 'I don't give a fuck, ik heb nou eenmaal grijs haar' :D
En ik denk dat als ik het nu doe, dat het er niet uit ziet wegens mega-uitgroei. En dus ben ik veroordeeld tot nog even doorverven. :+ Maar goed, ik vind het op zich ook wel mooi als het weer netjes bijgeverfd is, ik word wel blij van de aanblik zeg maar. Ik ben er nog niet helemaal aan toe het grijs toe te laten.
  vrijdag 6 januari 2023 @ 22:41:29 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207449906
Ik heb geen idee wat de kapper kost, ik ga heel lang niet en dan besluit ik spontaan dat ik NU naar de kapper moet, de laatste keer was volgens mij toen Soneal geknipt was en het verder rustig in de zaak was en ik ook nog wel geknipt kon worden.
Ik geloof dat ze toen ook highlights voorstelde maar geen idee of ik dat ook gedaan heb, ik zie gewoon peper en zout in de spiegel, vroeger meer peper, tegenwoordig meer zout.
Ik denk dat ik gemiddeld zo eens per 9 maanden naar de kapper ga.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 januari 2023 @ 22:47:07 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207450005
Verdomd, ik ben vorig jaar 2 keer geweest: 25 maart, toen was het 56,90 en 5 oktober, toen was het 35,95 en was er een half uur daarvoor een betaling van 20,95 geweest.

Dus die highlights waren dan denk ik in maart en in oktober ging ik spontaan nadat Soneal geknipt was.

De keer daarvoor was 27 augustus 2021 en kostte 34,94 dus dat zal ook alleen wassen/knippen/drogen zijn geweest.
En alweer geen 9 maanden maar 7 maanden ertussen, het is wat sinds ik uit de stad weg ben :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207450348
Sinds ik team zilver haar ben moet ik trouwens wel echt iedere dag mijn make up doen en een veel meer heldere kleuren dragen, anders ben ik echt zo’n muis. Word ik heel ongelukkig van (edit: van het muis gevoel. Dus veel rood en fel en zo want anders voel ik me echt niet ok).

[ Bericht 10% gewijzigd door Cathmar op 06-01-2023 23:13:28 ]
Met een meidenkwartet
  vrijdag 6 januari 2023 @ 23:07:28 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207450388
Doe ik ook niet, het is al een wonder als ik een keer mascara op doe :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207450509
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 23:05 schreef Cathmar het volgende:
Sinds ik team zilver haar ben moet ik trouwens wel echt iedere dag mijn make up doen en een veel meer heldere kleuren dragen, anders ben ik echt zo’n muis. Word ik heel ongelukkig van (edit: van het muis zijn. Dus veel rood en fel en zo want anders voel ik me echt niet ok).
Dat kan ik me wel voorstellen ja.

Ik heb van dat donkerblonde niet zo spannende haar en kan deze week door oogontsteking geen oogmakeup dragen. Zó saai vind ik mezelf dan :D doe wel mijn gezicht gewoon, anders vind ik het nog erger.
Vind ik overigens bij anderen nooit erg, maar bij mezelf kan ik het na meer dan 15 jaar altijd iets op mijn gezicht niet meer verdragen :')
pi_207451510
Wat zijn rotondes toch (on)handig. Heenweg moest ik rechts, dacht links dus nog maar een rondje gemaakt en terug moest ik rechts en dacht ik weer limks dus de volgende rotonde maar weer terug gereden :') Verder ging het prima :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_207451818
Afspraak bij de kapper gemaakt O+
  zaterdag 7 januari 2023 @ 07:21:16 #14
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207452907
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 21:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je was vorig topic nog aan het bijkomen van oud en nieuw?
Ohja _O- _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207452981
Mijn masseur, daar moet ik weer eens heen. Dat is al meer dan een jaar geleden. Veeeeel te lang. Zeker toen ik zelf een massagepraktijk had, zat er nooit langer dan 6 weken tussen.

En de sauna. En de pedicure.

Ik krijg het nog druk ;)

Majo, jij ging toch deze week?

Zo, wij gaan op naar de Efteling, 2 daagjes, 1 nachtje. Zoveel zin in en de kinderen weten nog van niets. Ze weten alleen dat we in een hotel slapen.
Ik denk dat ze het door hebben als we vanaf de A27 niet naar rechts de A59 opgaan maar naar links.
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 08:37:38 #16
5428 crew  miss_sly
pi_207453085
quote:
Sinds ik team zilver haar ben moet ik trouwens wel echt iedere dag mijn make up doen en een veel meer heldere kleuren dragen, anders ben ik echt zo’n muis. Word ik heel ongelukkig van (edit: van het muis gevoel. Dus veel rood en fel en zo want anders voel ik me echt niet ok).

Daarom laat ik dus iedere 6 weken mijn wenkbrauwen verven en harsen. Die zijn zo licht dat je ze amper ziet. Als ze geverfd zijn, krijgt mijn gezicht meer uitdrukking en voel ik me een stuk minder muis.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 08:39:19 #17
382129 crew  Donna
pi_207453090
quote:

Ja dat deed ik ook toen ik het liet uitgroeien. Nu ik weer geverfd ben wil ik dat wel volhouden om make-up te dragen, want vind het toch wel mooi en fris staan.
pi_207453155
@exode, veel plezier!

Team grijs haar zonder make up.
Ik houd dan wel weer van gekleurde kleding, dus ik heb van de week maar eens iets anders gekocht dan de donkerblauwe/zwarte/donkergroene truien die ik al in de kast had liggen.
Fake it till you make it...
pi_207453375
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 08:58 schreef Nijna het volgende:
@:exode, veel plezier!

Team grijs haar zonder make up.
Ik houd dan wel weer van gekleurde kleding, dus ik heb van de week maar eens iets anders gekocht dan de donkerblauwe/zwarte/donkergroene truien die ik al in de kast had liggen.
Leuk! Eerste stap naar meer kleur O+

Grijs en bruin kan ik gewoon niet meer aan. Één grote depressie als ik mezelf dan zie. Gek hoe dat werkt. Zwart gaat nog wel maar dan wel felle lippenstift.
Met een meidenkwartet
pi_207453689
Er is hier een groeispurt gaande geloof ik. 5-jarige eet al een paar dagen 6 boterhammen voor ontbijt _O-
  zaterdag 7 januari 2023 @ 10:13:29 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_207453712
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 09:36 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Grijs en bruin kan ik gewoon niet meer aan. Één grote depressie als ik mezelf dan zie. Gek hoe dat werkt. Zwart gaat nog wel maar dan wel felle lippenstift.
Same. Nou kan ik zwart/wit nog wél prima hebben trouwens, liefst dan wel met iets heftig geometrisch. Maar grijs/beige/bruin/poederroze en aanverwante tinten, nay.
Ik heb zo'n giftig oranje trui waar ik deze winter echt in woon bijvoorbeeld O+
disclaimer
  zaterdag 7 januari 2023 @ 10:17:06 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_207453761
Ik zie mezelf uiteindelijk ook nog wel eindigen als zo'n rare paradijsvogel van 60, dat je de twintigers bijna hardop hoort denken OHMYGODDD als ze je passeren op straat O+

Mijn halve jeugd overigens in stemmig zwart doorgebracht, alleen mijn nagels en lippen hadden andere kleuren (blauw, groen... :'))
disclaimer
pi_207454086
Je kleurtype verandert ook als je je haar grijs laat. Ik heb ooit een kleurenconsult gedaan en ik ben een wintertype maar als ik grijs zou worden dan zou dat anders worden omdat de contrasten dan minder worden.

En sowieso team make-up (meestal) en kleur.
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 11:14:36 #24
5428 crew  miss_sly
pi_207454292
Ik heb een paar maanden geleden ontdekt dat zachte kleuren, waaronder roze, mij dus goed staan :D Ik deed nooit roze, want zo meisjeachtig enzo, maar het staat me wel :D

Toch nog wel steeds zwart, donkerblauw, donkergroen, dat staat me toch het beste.
pi_207454392
Zwart O+
  zaterdag 7 januari 2023 @ 11:34:18 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_207454492
Dat je op 7 januari naar buiten loopt en denkt "het is lente" ;(

Echt alles klopt. De twietende vogels, de temperatuur, zonnetje. Zelfs de magnolia zit vol knoppen :(
disclaimer
pi_207454513
Ik heb altijd wel iets van bordeaux rood, donkergroen, donkerblauw, paars aan. Soms ook licht roze of mintgroen. Wit en zwart zonder een kleur erbij staat me echt niet.

Verder, een paar grijze haren, maar geen haar op mijn hoofd die denkt aan verven :P
Make-up doe ik niet aan, ben nogal gevoelig op mijn huid en geen zin in panda-beer-oogjes na een dag make up :blauwoog:

@exode, veel plezier!

Hier vanochtend gezellig met de kinderen boodschappen gedaan, langzaam weer terug het ritme in. Nu weer even mijn factorio wereld verder uitbreiden (iedereen in huis is aan het gamen, ik dus ook *O*
  zaterdag 7 januari 2023 @ 11:52:48 #28
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207454751
Zwarte kleren... Oeh! Mijn fijne haven. Ik draag nu toevallig een witte blouse, want ff makkelijk voor handen, maar vanaf maandag ben ik weer in mijn vertrouwde zwarte kloffie hoor. Welk materiaal kleren dragen jullie? Ik draag of graag katoen, (imitatie) leer of polyurethaan (dat lijkt net latex), dus ik word regelmatig nagekeken of ik krijg een compliment dat het me goed staat. 'Dat jij dat durft'. Oh en ik draag graag merchandise-kleding. Rammstein :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 12:01:40 #29
382129 crew  Donna
pi_207454844
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 09:36 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Mijn beppe had altijd grijs en bruin aan, heel soms donkerblauw. Zo ontzettend saai en het paste helemaal niet bij haar huid en haar. Een grote depressie is een goede omschrijving.
pi_207454856
Ik draag graag katoen, wol (met katoen eronder want jeuk) en een fleecevest voor 's avonds op de bank.
Ik voel het liefst kleding voordat ik het koop, (imitatie)leren broeken of van dat polyurethaan wat Rijstebuiltje zegt dat vind ik zo naar aanvoelen dat ik het weiger aan te trekken.
Van die sneldrogende sportshirts, ook van die nare stof :{ dan heb ik liever een klam katoenen shirt 8)7.

Maar ik ben best wel een zeur met kleding kopen, sokken mogen geen klontjes hebben en schoenen moeten gelijk goed zitten, als ik ze moet inlopen dan zijn ze dus niet goed.
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 12:02:48 #31
382129 crew  Donna
pi_207454864
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 11:34 schreef SQ het volgende:
Dat je op 7 januari naar buiten loopt en denkt "het is lente" ;(

Echt alles klopt. De twietende vogels, de temperatuur, zonnetje. Zelfs de magnolia zit vol knoppen :(
De prikmuggen zijn ook nog steeds aanwezig. |:)
  zaterdag 7 januari 2023 @ 12:15:28 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_207454999
Ik zweer momenteel bij viscose(mix). Lekker zacht O+
disclaimer
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 12:19:13 #33
5428 crew  miss_sly
pi_207455031
Ik vind kleding van travelstof heel fijn. Valt mooi, kreukt niet. Te dunne stoffen vind ik onprettig en een beetje elastan erin bijna een must.
  zaterdag 7 januari 2023 @ 12:42:10 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_207455276
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 12:02 schreef Donna het volgende:

[..]
De prikmuggen zijn ook nog steeds aanwezig. |:)
Daar hebben wij hier in het waterarme 040 gelukkig weinig last van. Ik zie nog wel muggen, maar ze prikken niet.
disclaimer
  zaterdag 7 januari 2023 @ 12:49:26 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207455359
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 12:02 schreef Nijna het volgende:
Ik draag graag katoen, wol (met katoen eronder want jeuk) en een fleecevest voor 's avonds op de bank.
Ik voel het liefst kleding voordat ik het koop, (imitatie)leren broeken of van dat polyurethaan wat Rijstebuiltje zegt dat vind ik zo naar aanvoelen dat ik het weiger aan te trekken.
Van die sneldrogende sportshirts, ook van die nare stof :{ dan heb ik liever een klam katoenen shirt 8)7.

Maar ik ben best wel een zeur met kleding kopen, sokken mogen geen klontjes hebben en schoenen moeten gelijk goed zitten, als ik ze moet inlopen dan zijn ze dus niet goed.
Ik moet stoffen ook voelen, en ik vermijd de lelijke tweeling: Polly & Esther.
Acryl ook trouwens :')

Voor jassen en dergelijke lukt dat uiteraard niet, maar daar heb je toch altijd een paar lagen onder.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 7 januari 2023 @ 12:57:54 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_207455481
Ik kocht laatst 2 leuke goedkope colbertjes van polyester.

Beide heb ik 2 keer gedragen, en elke keer binnen het uur zulke vieze stinkoksels dat ik ze niet meer aan durf te doen.

Fascinerend, want ik zweet natuurlijk altijd wel wat, maar in polyester gaat het wel zo vreselijk stinken meteen :?
disclaimer
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 12:58:12 #37
382129 crew  Donna
pi_207455488
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 12:42 schreef SQ het volgende:

[..]
Daar hebben wij hier in het waterarme 040 gelukkig weinig last van. Ik zie nog wel muggen, maar ze prikken niet.
Waterrijk Friesland. En paarden. En bos. Vorige winter zijn ze ook niet weg geweest. Vrees er weer voor dit jaar.
pi_207456048
Morgen hebben manlief en ik een jubileum (23 jaar samen). Heeft iemand een tip om ergens een lekker taartje te kunnen eten (binnen) en ook kind nog kan spelen? Ergens in het midden van het land.
pi_207456405
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 12:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik moet stoffen ook voelen, en ik vermijd de lelijke tweeling: Polly & Esther.
Acryl ook trouwens :')

Voor jassen en dergelijke lukt dat uiteraard niet, maar daar heb je toch altijd een paar lagen onder.
Heel veel truien hebben polyester/polyacryl enzo... iets zonder kopen is bijna niet te doen :{

Over jassen gesproken, iemand een idee hoe ik zweetlucht uit een winterjas krijg?
Het is zo'n outdoor jas, dus gewoon in het sop is volgens mij niet heel ideaal voor de waterafstotendheid...
En nu heb ik dus een deo die echt goed werkt (loveli) maar nu heb ik toch weer zweetlucht in mn jas :{

De jas is nog hartstikke goed, dus zonde om een andere jas te kopen, al krijg ik intussen we de neiging om dan maar iets goedkoops te doen en dan elk jaar een nieuwe...
Ik denk dat ik er maar een mailtje aan ga wagen naar het merk van de jas, wellicht hebben die nog ideeën...
  zaterdag 7 januari 2023 @ 14:22:06 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_207456479
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 14:15 schreef Nijna het volgende:

[..]
Heel veel truien hebben polyester/polyacryl enzo... iets zonder kopen is bijna niet te doen :{

Over jassen gesproken, iemand een idee hoe ik zweetlucht uit een winterjas krijg?
Het is zo'n outdoor jas, dus gewoon in het sop is volgens mij niet heel ideaal voor de waterafstotendheid...
En nu heb ik dus een deo die echt goed werkt (loveli) maar nu heb ik toch weer zweetlucht in mn jas :{

De jas is nog hartstikke goed, dus zonde om een andere jas te kopen, al krijg ik intussen we de neiging om dan maar iets goedkoops te doen en dan elk jaar een nieuwe...
Ik denk dat ik er maar een mailtje aan ga wagen naar het merk van de jas, wellicht hebben die nog ideeën...
Wassen in de wasmachine, daarna strijken en tenslotte waterafstotende spray er overheen. Jas schoon en waterafstotend.

Het zou wat zijn als je een jas weg moet gooien omdat ie vies is :')!
disclaimer
  zaterdag 7 januari 2023 @ 15:34:03 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207457242
Of anders naar de stomerij brengen?
pi_207457376
Ik zweer tegenwoordig bij wolzijden hemden en shirts O+. Dun, comfortabel, warm, niet kriebelig en je kan ze ipv wassen gewoon een nachtje laten luchten (ik doe dan 1x in de 2-3 maanden een wolwasje). De spullen van Engel hebben voor mij een mooie pasvorm. Duurder in aanschaf, maar ik wil niet meer zonder.

In de winter draag ik graag vesten, soms ook van wol of een wolmix. ‘s Zomers graag linnen, mix van katoen/linnen of katoen met 5% elastan.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207458207
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 14:22 schreef SQ het volgende:

[..]
Wassen in de wasmachine, daarna strijken en tenslotte waterafstotende spray er overheen. Jas schoon en waterafstotend.

Ik was outdoor jassen altijd met niktech texwash, dat gaat altijd goed...
pi_207458551
Idd eerst wassen met een outdoor wasmiddel, daarna evt nog spray erover
pi_207460570
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 14:22 schreef SQ het volgende:

[..]

Klopt, maar het gaat vooral op de zweetlucht. Ik heb het met een eerdere jas ook gehad, uiteindelijk ook gewoon met wasmiddel gedaan, maar de lucht ging er gewoon niet goed uit.
Dan rook ik het na een paar keer dragen toch weer.
Ik heb wel een vrij gevoelige neus...

Ik wil dus vooral die zweetlucht kwijt... :r
pi_207460847
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:23 schreef Nijna het volgende:

[..]
Klopt, maar het gaat vooral op de zweetlucht. Ik heb het met een eerdere jas ook gehad, uiteindelijk ook gewoon met wasmiddel gedaan, maar de lucht ging er gewoon niet goed uit.

Even vooraf weken in water met azijn? Of azijn in het wasverzachterbakje? Bij man z’n werkjas werkte dit goed tegen zweetgeur
pi_207464925
Wie was het ook alweer met één slof aan en één slof uit om niet al te warme voeten te krijgen?

https://www.instagram.com/p/CnGBzZMpY1v/?igshid=MDJmNzVkMjY=
pi_207465633
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:38 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Even vooraf weken in water met azijn? Of azijn in het wasverzachterbakje? Bij man z’n werkjas werkte dit goed tegen zweetgeur
Ik heb nu de fabrikant van de jas gemaild, als zij geen ander idee hebben dan denk ik dat ik dat maar eens ga proberen.
pi_207465636
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 01:12 schreef Amsel het volgende:
Wie was het ook alweer met één slof aan en één slof uit om niet al te warme voeten te krijgen?

Ahw O+
  Moderator zondag 8 januari 2023 @ 08:45:48 #50
382129 crew  Donna
pi_207465674
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:23 schreef Nijna het volgende:

[..]

Wasmiddel toevoeging tegen stikend wasgoed van HG geprobeerd?
pi_207465689
quote:

Verloofde van @exode, dacht ik!
Cute O+
pi_207466195
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 08:45 schreef Donna het volgende:

[..]
Wasmiddel toevoeging tegen stikend wasgoed van HG geprobeerd?
Dat heb ik wel bij de normale kleding gedaan, dat is ook nog een idee inderdaad.
  zondag 8 januari 2023 @ 11:01:26 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207466938
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 08:48 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Verloofde van @:exode, dacht ik!
Cute O+
En BE
pi_207466982
quote:

Ze moest er heel hard om lachen, die verloofde van me :)

Net 6x achter elkaar in Max en Moritz geweest, daar kan geen borrel tegenop.
pi_207475581
Zoon en ik keken deze vakantie 23 films waarvan 1 in de bios :+
Jammer dat de vakantie alweer voorbij is :{

En was er niet heel lang geleden al een grijshaaropsom? Ik ben nog steeds blond :P
If they say
  zondag 8 januari 2023 @ 23:16:31 #56
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207477094
Weet iemand hier eigenlijk hoe het met Venco is? Ik bedacht me ineens dat ik die al heel lang niet ‘gezien’ heb hier.
in de haak.
  zondag 8 januari 2023 @ 23:26:15 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207477187
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 23:16 schreef trui het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk hoe het met Venco is? Ik bedacht me ineens dat ik die al heel lang niet ‘gezien’ heb hier.
Ik zie dat ze 4 januari nog gepost heeft, dus kan gewoon einde vakantie drukte zijn?

De laastste post in OUD is wel een stuk langer geleden (begin november).
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2023 @ 07:19:48 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207478253
quote:
Ah ja, nu je het zegt…
pi_207478388
Zo, dat opstarten en weer om 7:00 uur achter de laptop zitten is na de vakantie wel even een dingetje... :O
  maandag 9 januari 2023 @ 09:13:40 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207478844
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 07:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo, dat opstarten en weer om 7:00 uur achter de laptop zitten is na de vakantie wel even een dingetje... :O
Ik had er ook heel veel moeite mee vanmorgen. 7 uur lukte me ook niet (maar was ook niet mijn streven). Ik mikte op 8u. Dat werd half 9.
in de haak.
  maandag 9 januari 2023 @ 09:36:19 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_207479153
Volgens de huisarts kon het wel maanden duren voordat ik bij de gyn terecht kon. UHm ja, 3 februari dus ;)

Hier ging het vanmorgen ook niet allemaal vanzelf, maar dat had niets meer met de vakantie te maken met gewoon met de leeftijd in combinatie met een heftig weekend :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 9 januari 2023 @ 09:41:20 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207479215
Ik heb zo'n beetje de hele vakantie doorgewerkt :o dus geen probleem voor mijzelf iig. De kinders hadden er ietsje meer moeite mee. (Hoewel ik O om 6u niet gehoord heb, lang leve oordoppen! F heeft hem op gang geholpen.)

Ik heb alleen vreselijke spierpijn in mijn bovenbenen en kont na zo'n 80 squats tijdens mijn ochtendronde powerwalken gisteren. *O* Naar de wc gaan is niet fijn. :D
pi_207479281
quote:
Nu je het zegt, inderdaad al lang geleden...

Kinderen uitgezwaaid, hopelijk komen ze droog op school.
Jongste start in nieuwe klas, vriendinnetje waar ze bij in de klas komt is ziek :{ en de andere 2 meiden van vorig jaar daar klikt het soms wel soms niet mee. Maar haar vriendinnetje vertelde dat de klas best ok is.
Gelukkig een aantal dezelfde docenten en via de mail lijkt de mentor een aardig mens... ben benieuwd waar ze vanmiddag mee thuis komt.
Oudste ging zoals gewoonlijk grumpy de deur uit, die is alweer aan vakantie toe denk ik.
Hopelijk vandaag of morgen duidelijkheid wanneer het overleg nu eindelijk gepland kan worden... school stelt steeds 1 datum voor en dan kan er altijd iemand niet. Ik zou het anders doen... ach het gaat vast lukken voordat dit schooljaar voorbij is... :')

@Troel, 3 februari is dan mooi vlot!

@BE, auw spierpijn, 80 squats is wel veel petje af!... blijven bewegen... :*
  maandag 9 januari 2023 @ 10:04:50 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_207479489
Op maandagen na de vakantie staan mijn kinderen altijd om 8 uur al met jas en tas bij de achterdeur.
Helaas ook echt alleen op maandagen na de vakantie :')

En vandaag komen eindelijk onze kittens dus t zal er wel niet beter op worden :D
disclaimer
  maandag 9 januari 2023 @ 10:08:33 #65
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207479533
oeh O+ kittens! O+
in de haak.
pi_207479599
O+ O+ O+ Kittens O+ O+ O+

Hier vanochtend drama bij jongste. Het standaard maandagochtend stom gedoe, met een beetje extra stomheid omdat het ritme echt was opgeschoven. School was stom, dat zijn vrienden er waren maakte school niet leuker, maar nog steeds stom. En dat hij nog maar een half jaartje op deze school hoeft maakte niet uit want de volgende school was vast ook stom met huiswerk erbij, dus nog stommer.
En dan weet ik dat als hij het schoolplein op fietst en zijn vriendjes tegenkomt echt wel omslaat. School is niet leuk(al beter dan eerder, work-in-progress), maar met vriendjes wel te doen. Maar dat gemopper |:(

Oudste hoefde pas kwart over 9 de deur uit, maar die kan sowieso makkelijker wisselen qua opsta tijden.
pi_207479661
@SQ foto's please O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207479883
Foto's willen we zien sq

Op vakantie kreeg ik van een vriendin het bericht dat er bij jaar moeder longkanker was geconstateerd vandaag is ze overleden. Gewoon een week na de diagnose zo snel

@Claudia_x hoe is het met je schoonmoeder?
  maandag 9 januari 2023 @ 10:48:23 #69
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_207479902
ik mocht uitslapen tot 10 vanmorgen, mijn man zei als ik je nodig heb dan maak ik je wel wakker *O*
Dus ik heb geen idee hoe de ochtend hier is gegaan :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 januari 2023 @ 10:49:15 #70
12734 amaranta
Alles Dasty!
  maandag 9 januari 2023 @ 10:50:21 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207479927
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 10:47 schreef F_r het volgende:
Foto's willen we zien sq

Op vakantie kreeg ik van een vriendin het bericht dat er bij jaar moeder longkanker was geconstateerd vandaag is ze overleden. Gewoon een week na de diagnose zo snel

@:Claudia_x hoe is het met je schoonmoeder?
Ai, dat is snel! Sterkte!

Hoe was het Noorderlicht?
pi_207480064
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 10:50 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ai, dat is snel! Sterkte!

Hoe was het Noorderlicht?
Die hebben we helaas niet gezien. Te veel bewolking en sneeuwval
pi_207480417
Kittens. O+ O+

Jaloers. Ik denk dat het grootste minpunt aan man toch wel zijn katten allergie is. -O-
  maandag 9 januari 2023 @ 12:05:33 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_207480678
Ik kwam deze tegen vandaag. En dat is precies wat ik de afgelopen tijd dus gedaan heb. En het voelt verdomd goed.

Dus voor iedereen die ergens tegenaan hikt: doe het gewoon.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207481068
Zoon hoefde pas om 11.00 uur naar school dus dat was een fijn ochtendje zo na de vakantie. Hij is om 13.00 uur alweer vrij :')

Ik schrok me gister de touwtakketering. Dat er mos in het gras zit was duidelijk maar tijdens het bladzuigeren bleek het nog veel erger dan ik dacht. Voorin valt het mee maar achterin staat amper nog een grasspriet :X Denk dat ik zo maar kalk ga halen en dan maar hopen dat de vogeltjes het meepikken voor hun nestjes. Of dat het gewoon verdwijnt? Ik heb toch echt geen puf om dat mos ook nog es weg te harken. Gaat echt niet met heup en rug :@
If they say
  maandag 9 januari 2023 @ 12:38:00 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207481185
O+ kittens O+
pi_207481443
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 12:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon hoefde pas om 11.00 uur naar school dus dat was een fijn ochtendje zo na de vakantie. Hij is om 13.00 uur alweer vrij :')

Ik schrok me gister de touwtakketering. Dat er mos in het gras zit was duidelijk maar tijdens het bladzuigeren bleek het nog veel erger dan ik dacht. Voorin valt het mee maar achterin staat amper nog een grasspriet :X Denk dat ik zo maar kalk ga halen en dan maar hopen dat de vogeltjes het meepikken voor hun nestjes. Of dat het gewoon verdwijnt? Ik heb toch echt geen puf om dat mos ook nog es weg te harken. Gaat echt niet met heup en rug :@
of gewoon laten zitten? mos is ook groen enzo.
  maandag 9 januari 2023 @ 12:54:40 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_207481454
Ik ben nu nog op kantoor, zal vanavond wel eens kijken of ze al op de foto durven.
disclaimer
  maandag 9 januari 2023 @ 13:04:14 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_207481599
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 12:54 schreef Elleska het volgende:

[..]
En nog veel zachter om op te lopen ook O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_207481685
Kittens O+

Hier vanmorgen gelukkig geen drama’s met naar school gaan. Ze hadden zelf hun wekker gezet en waren ruim op tijd klaar om te gaan. Had gedacht dat ze er wat meer moeite mee zouden hebben na het laat opblijven en uitslapen. Maar gelukkig hebben ze niet mijn ochtendgenen maar die van mijn man en kunnen ze dus makkelijker ‘s ochtends opstaan dan ik.
pi_207481737
Ik ben kittenpleegmoeder voor het dierenasiel. Van juni tot eind december bijna non-stop kittens in huis gehad en nu ben ik vreselijk eenzaam en ontredderd -O-
In mei is onze eigen kat overleden, die hebben we 8 jaar lang om ons heen gehad.
pi_207482238
quote:
Nope, ik hoorde het ook op de radio. Wij hebben vet hip inductie.
pi_207482254
Wat een slowmotion start vanochtend. Kinderen weer naar school die uiteraard nog moe waren van de Efteling en ik moest naar Alkmaar voor mijn werk. Lekker aanschuiven in de files, 2 uur over gedaan.
Kom ik daar, geen koffie, gewoon niets. Ik wilde mijn thermoskannetje nog meenemen, maar dacht, neeee dan kijken ze mij vast vreemd aan.
pi_207482690
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 12:54 schreef Elleska het volgende:

[..]
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2023 13:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]
En nog veel zachter om op te lopen ook O+.
Waar en ook waar :D
Heb nu kalk gekocht, hopelijk hou ik nog wat grassprietjes over :P
Denk dat ik geen moeite meer doe en het een keer laat vervangen. En dán bijhouden met kalk want ik heb het gras wel bemest maar alleen als ik eraan dacht (bijna nooit) :') en kalk heb ik ooit es een keer gedaan :@
If they say
  maandag 9 januari 2023 @ 18:24:11 #85
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207485923
@BE 80 squats.. whut! :X
Ik duwde vanmorgen om 6:40 uur vanmorgen de deur bij mijn gym open en kreeg als verrassing een heerlijke 1 op 1 training. Ik ben dol op die gast, wat een cadeau was dit :)

@SQ kittens wat leuk! Ben benieuwd :)

@F_r ach dat is heftig! :{

@Deepfreeze wat kut hè, hier had iemand ook een bui om te zingen. Af en toe :X
  maandag 9 januari 2023 @ 18:44:16 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207486213
@Rijstebuiltje 1 lange weg en dan om de andere houten elektriciteitspaal 8 squats doen. En dan kom ik op een keer of 11 uit geloof ik. :D
  maandag 9 januari 2023 @ 18:57:46 #87
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207486442
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:44 schreef BE het volgende:
@:Rijstebuiltje 1 lange weg en dan om de andere houten elektriciteitspaal 8 squats doen. En dan kom ik op een keer of 11 uit geloof ik. :D
Goede bezigheid! :)
Lekker fit het nieuwe jaar verder in..

Ik had vanmorgen een krachtmeting op de Legpress (gewicht wegduwen met mijn benen) ..
Ik was verrast hoeveel kilo ik wegduwde *)
pi_207486478
@BE, goed bezig!

@F_r, dat is heftig en snel

Manlief deed vanochtend de opstart met Simon. Hij had enige moeite om wakker te worden, maar verder ging het wel goed geloof ik.

Ik begin altijd supervroeg met werken, dus mijn wekker ging om 5 uur en om 6:30 was ik op kantoor. Lekker rustig voordat alle collega's komen. Voordeel is dat ik dan ook al vroeg weer naar huis kan :)
pi_207486928
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
@:BE 80 squats.. whut! :X
Ik duwde vanmorgen om 6:40 uur vanmorgen de deur bij mijn gym open en kreeg als verrassing een heerlijke 1 op 1 training. Ik ben dol op die gast, wat een cadeau was dit :)

@:SQ kittens wat leuk! Ben benieuwd :)

@:F_r ach dat is heftig! :{

@:Deepfreeze wat kut hè, hier had iemand ook een bui om te zingen. Af en toe :X
6.40u? wat een tijdstip, maar leuke verrassing!
  maandag 9 januari 2023 @ 20:04:58 #90
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207487592
quote:
@:Rijstebuiltje 1 lange weg en dan om de andere houten elektriciteitspaal 8 squats doen. En dan kom ik op een keer of 11 uit geloof ik. :D
Goed hoor, BE! en doe je dat in een groepje of ook als je in je eentje gaat?

Tolstoifan, da's wel heel vroeg! :o
in de haak.
  maandag 9 januari 2023 @ 20:06:36 #91
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207487635
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 13:12 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik ben kittenpleegmoeder voor het dierenasiel. Van juni tot eind december bijna non-stop kittens in huis gehad en nu ben ik vreselijk eenzaam en ontredderd -O-
In mei is onze eigen kat overleden, die hebben we 8 jaar lang om ons heen gehad.
komt daar ook je username vandaan? Hopelijk kun je snel weer wat pleegkittens vertroetelen (al hoop ik aan de andere kant op zo weinig mogelijk ongewenste nestjes, er zijn al zoveel (te veel) katten).
in de haak.
pi_207487736
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:06 schreef trui het volgende:

[..]
komt daar ook je username vandaan? Hopelijk kun je snel weer wat pleegkittens vertroetelen (al hoop ik aan de andere kant op zo weinig mogelijk ongewenste nestjes, er zijn al zoveel (te veel) katten).
Nee niet eens, ik ben al een Poes sinds 2009 :+

Het is erg dubbel, eigenlijk hoop ik op niks (want; geen gedumpte kittens :'( ) maar aan de andere kant is het enorm waardevol werk. Kittens zijn het mooiste wat er is O+

[ Bericht 0% gewijzigd door PoesInDoos op 09-01-2023 20:40:44 ]
  maandag 9 januari 2023 @ 20:23:49 #93
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207487938
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 19:30 schreef Nijna het volgende:

[..]
6.40u? wat een tijdstip, maar leuke verrassing!
Ja, bizarre tijd, maar een heerlijke kickstart van de dag. Ik train 2 dagen van 6:45 tot 8:15 en 1 keer van 8:45 tot 10:15 uur. Ik heb vorig jaar juni het roer omgegooid en ben met slim/anders eten (géén dieet) en 3 keer week intensief sporten ruim 7 kilo afgevallen. Ik voel me zoveel beter nu O+
  maandag 9 januari 2023 @ 20:36:39 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207488133
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:04 schreef trui het volgende:

[..]
Goed hoor, BE! en doe je dat in een groepje of ook als je in je eentje gaat?

Tolstoifan, da's wel heel vroeg! :o
Niet altijd, maar toch regelmatig wel. Walking lunges, squats en dan evt. dips en stap-op-stap-af bij bankjes.
Maar ik merk dat ik dat toch minder fanatiek doe dan als ik met mijn clubje ga.
Oh, en nooit een tunnel onder door zonder 30sec of 1min een wall-sit te doen. :Y
(Als ik powerwalk he, niet zomaar altijd. :D )
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 20:40:28 #95
382129 crew  Donna
pi_207488221
Morgen eerste zwemles. Start van een nieuwe periode in m'n leven. :G
  maandag 9 januari 2023 @ 20:48:27 #96
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207488405
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:36 schreef BE het volgende:

[..]
Niet altijd, maar toch regelmatig wel. Walking lunges, squats en dan evt. dips en stap-op-stap-af bij bankjes.
Maar ik merk dat ik dat toch minder fanatiek doe dan als ik met mijn clubje ga.
Oh, en nooit een tunnel onder door zonder 30sec of 1min een wall-sit te doen. :Y
(Als ik powerwalk he, niet zomaar altijd. :D )
Wallsitten >:)
  maandag 9 januari 2023 @ 20:56:45 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207488588
Op mijn jaaroverzicht van vorig jaar kwam ik uit op gemiddeld zo'n 12,000 stappen per dag. *O* Daar zitten sommige hele lage dagen en sommige hele hoge tussen maar al met al...
En dat heeft er voor gezorgd dat ik toch niet helemaal volledig dichtgegroeid ben. :o :@
Nou, -5 over het hele jaar... beter dat dan +5! *O*

*neuriet: always look on the bright side of life...
  maandag 9 januari 2023 @ 21:02:56 #98
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207488748
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:56 schreef BE het volgende:
Op mijn jaaroverzicht van vorig jaar kwam ik uit op gemiddeld zo'n 12,000 stappen per dag. *O* Daar zitten sommige hele lage dagen en sommige hele hoge tussen maar al met al...
En dat heeft er voor gezorgd dat ik toch niet helemaal volledig dichtgegroeid ben. :o :@
Nou, -5 over het hele jaar... beter dat dan +5! *O*

*neuriet: always look on the bright side of life...
Dat merk ik wel in de Fitbit groep. Je staat altijd wel ergens in de top. *O*

En wat maakt het uit dat je misschien niet veel kwijt bent? Ik ben al gruwelijk blij dat ik weer in beweging ben, iets vond wat écht leuk is en wat serieus mij past als een huis :)

Tegenwoordig is in beweging zijn voor mensen echt een ding, men zit vol ideeën/plannen, maar krabbelen na inschrijving ergens toch altijd terug, omdat ze te impulsief hebben gehandeld. :X
pi_207489211
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Ja, bizarre tijd, maar een heerlijke kickstart van de dag. Ik train 2 dagen van 6:45 tot 8:15 en 1 keer van 8:45 tot 10:15 uur. Ik heb vorig jaar juni het roer omgegooid en ben met slim/anders eten (géén dieet) en 3 keer week intensief sporten ruim 7 kilo afgevallen. Ik voel me zoveel beter nu O+
Goed bezig rijst!
Ik zou eigenlijk ook iets meer moeten gaan bewegen, 3 keer per week anderhalf uur lijkt me wat veel van het goede.
Maar ik zou mn conditie wel wat mogen verbeteren...
Alleen nog erg in de "wat zal ik dan doen" modus. Er ligt nog een drempel ook ;).
  maandag 9 januari 2023 @ 21:27:29 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207489274
quote:
Die hebben we hier in het ontwikkelde deel van het land niet meer hè :D

Ik zie ze ook echt alleen nog maar bij jou in de buurt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2023 @ 21:29:47 #101
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207489318
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 21:24 schreef Nijna het volgende:

[..]
Goed bezig rijst!
Ik zou eigenlijk ook iets meer moeten gaan bewegen, 3 keer per week anderhalf uur lijkt me wat veel van het goede.
Maar ik zou mn conditie wel wat mogen verbeteren...
Alleen nog erg in de "wat zal ik dan doen" modus. Er ligt nog een drempel ook ;).
Die drempel was er niet voor mij, ik ben echt zonder nadenken het diepe ingesprongen, gelukkig ben ik blijven drijven. Ik moet zeggen dat ik het met mijn trainer getroffen heb.

Waar denk je aan? Er is qua sporten zoveel mogelijk. En heej, mijn programma kan ook korter. Ik train nu volgens een nieuwe methode die bij deze gym wordt aangeboden. (Pyramide-gewijs) dat is gezien het regime/doelstelling waar ik nu in zit een prima programma. Daarom duurt mijn wellicht wat langer.
  maandag 9 januari 2023 @ 21:38:22 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207489518
quote:
12s.gif Op maandag 9 januari 2023 21:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die hebben we hier in het ontwikkelde deel van het land niet meer hè :D

Ik zie ze ook echt alleen nog maar bij jou in de buurt.
Rondje Elfhoeven-plas. O+
In het plassengebied zie je het idd nog heel veel. Veel te weinig en te drassige grond om elektriciteit in aan te leggen.
pi_207491167
Ik doe sinds twee jaar weer actief aan spinning en ik merk dat het echt de workout is die perfect bij mij past. Even drie kwartier het snot voor je ogen fietsen en klaar. Het was wel een zoektocht. Ik doe het nu 1 of 2 keer in de week. Afgelopen week heb ik het niet gedaan ivm vakantie en dan mis ik het serieus. Wie had het ooit gedacht, dat ik sporten zou gaan missen na een week :D
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 22:58:20 #104
5428 crew  miss_sly
pi_207491413
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Goede bezigheid! :)
Lekker fit het nieuwe jaar verder in..

Ik had vanmorgen een krachtmeting op de Legpress (gewicht wegduwen met mijn benen) ..
Ik was verrast hoeveel kilo ik wegduwde *)
Hoeveel kilo duwde je weg?
pi_207492403
Ik mis wel een beetje een foto van SQ's poesje in dit topic :(
  dinsdag 10 januari 2023 @ 06:36:38 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207492948
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 00:25 schreef FlyingFish het volgende:
Ik mis wel een beetje een foto van SQ's poesje in dit topic :(
QFT

Ze heeft er vast de hele avond mee zitten spelen! :Y

@SQ
  dinsdag 10 januari 2023 @ 06:41:34 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_207492953
Jullie denken toch niet dat babypoesjes die net opgehaald zijn bij een fokker en in een wildvreemd huis bij wildvreemde mensen worden gedumpt meteen de hele dag komen knuffelen, spelen en poseren?

Die rennen constant weg voor me en zitten onder de bank, sorry _O-

Als ze over een paar dagen ontdooid zijn komen er vast foto's ;)
disclaimer
  dinsdag 10 januari 2023 @ 06:45:37 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_207492961
Hier, deze kon ik toen ik vanmorgen beneden kwam snel klikken voor ze weer onder de bank doken:

Het heeft ff tijd nodig. Gelukkig hebben ze elkaar ;)
disclaimer
  dinsdag 10 januari 2023 @ 07:02:54 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207493014
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 06:45 schreef SQ het volgende:
Hier, deze kon ik toen ik vanmorgen beneden kwam snel klikken voor ze weer onder de bank doken:

[ afbeelding ]

OMG! O+
pi_207493017
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 06:45 schreef SQ het volgende:

[ afbeelding ]

OMG O+ O+ O+

Niet te doen dit. :D
  dinsdag 10 januari 2023 @ 07:06:10 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_207493023
Leuk om te zien dat de kleine dame tot nu toe het meest ondernemend is.

Gisteravond laat op de bank durfden ze eindelijk iets dichterbij te komen. En toen sprong er 1 op de houten theedoos die naast mij op de rand van de bank stond. Alles kletterde op de grond, poesjes schoten meteen weer onder de bank. Hopelijk associëren ze mij er niet mee :')
disclaimer
  dinsdag 10 januari 2023 @ 07:10:18 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_207493035
Ook interessant: je verstoppen op/ achter de roomba. Duidelijk een fenomeen dat ze nog niet kennen.

Die met de grote ogen is het meisje (Pom) en de lichtere is het jongetje (Pim)
Ja, de kinderen hebben de namen gekozen :')
disclaimer
  dinsdag 10 januari 2023 @ 07:15:14 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207493047
Ze zijn bewoners cute SQ.
En het zijn leuke namen. Ik heb nog wel een Pim en Pom totebag als je dat leuk vindt.

Zat ooit bij de kinderpostzegels
pi_207493048
Potverdorie @SQ O+ Rammelende eierstokken.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 07:33:09 #115
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207493122
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2023 22:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoeveel kilo duwde je weg?
177 kilo :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 07:10 schreef SQ het volgende:
Ook interessant: je verstoppen op/ achter de roomba. Duidelijk een fenomeen dat ze nog niet kennen.

[ afbeelding ]

Cuties 🥰
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 07:34:43 #116
5428 crew  miss_sly
pi_207493129
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 07:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
177 kilo :)
Dat is serieus veel, respect!

Dat is 1RPM?

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 10-01-2023 08:13:25 ]
pi_207493225
Britse korthaar?

Cuteness overload O+
  dinsdag 10 januari 2023 @ 07:55:19 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_207493254
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 07:50 schreef Mrs.Peel het volgende:
Britse korthaar?

Cuteness overload O+
Yes! Een lilac en een blauwe, broer en zus.
Mijn peuter snapt alleen nog niet zo dat je niet onder de bank moet kruipen als ze daar bang zitten te zijn terwijl je MAUW! AAI! MIJN! schreeuwt. :')
disclaimer
pi_207493267
Zoooo snoezig SQ! Net zoals hun namen O+
pi_207493301
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 07:55 schreef SQ het volgende:

[..]
Yes! Een lilac en een blauwe, broer en zus.
Mijn peuter snapt alleen nog niet zo dat je niet onder de bank moet kruipen als ze daar bang zitten te zijn terwijl je MAUW! AAI! MIJN! schreeuwt. :')
Hehe, ik zie het voor me. Meteen een vuurdoop voor de kittens :D
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 08:13:08 #121
5428 crew  miss_sly
pi_207493356
quote:

[ afbeelding ]

Ze zijn echt mooi O+ En cute.
pi_207493368
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 21:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Die drempel was er niet voor mij, ik ben echt zonder nadenken het diepe ingesprongen, gelukkig ben ik blijven drijven. Ik moet zeggen dat ik het met mijn trainer getroffen heb.

Waar denk je aan? Er is qua sporten zoveel mogelijk. En heej, mijn programma kan ook korter. Ik train nu volgens een nieuwe methode die bij deze gym wordt aangeboden. (Pyramide-gewijs) dat is gezien het regime/doelstelling waar ik nu in zit een prima programma. Daarom duurt mijn wellicht wat langer.
Ik heb spinning een paar keer gedaan, maar dat is niet mijn ding.
Niet teveel rennen/springen want daar worden mijn knieën niet blij van.
Ik denk wat dat betreft aan iets van zwemmen ofzo. Niet zo belastend, maar je kan wel conditie opbouwen.
En weer consequent wandelen... ik mis een beetje een stok achter de deur.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 08:16:35 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_207493375
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 07:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is 1RPM?
Ik zou eigenlijk niet weten wat mijn 1rpm is voor zo'n apparaat. Volgens mijn overzichtje doe ik die oefening op 140, maar als ik zie hoe ver ik dat ding soms moet verzetten als ik er op ga voel ik me toch vaak nog slap :')
disclaimer
  Manager PR/Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 08:18:05 #124
269689 crew  Viv
pi_207493480
@SQ mooie kittens! O+ Hopelijk wennen ze snel.

Ik zit al 4 dagen ziek thuis met een voorhoofdsholteontsteking. Voel me zo belabberd en ben er klaar mee. Eerst 3 weken ‘gewoon’ verkouden en nu dit -O-.

[ Bericht 36% gewijzigd door Phaidra op 10-01-2023 08:38:16 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 10 januari 2023 @ 08:45:13 #126
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207493586
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 07:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is 1RPM?
Oeh, omdat dit een vrij geprogrammeerde oefening was kan ik het helaas niet terugzien. Maar dat het veel was/is wil er bij nog niet helemaal in geloof ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 08:15 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik denk wat dat betreft aan iets van zwemmen ofzo. Niet zo belastend, maar je kan wel conditie opbouwen.
Het is jammer dat je een beetje ver weg woont, anders had ik best regelmatig een stukje willen wandelen met je. Een goede motivatie is ook door iets samen te doen, dat houdt ook veel beter vol! :)
Zwemmen is heerlijk! Ik zou dat ook wel willen doen, maar ik doe dit al 3 keer per week en dat is ff meer dan genoeg.

Beterschap @Phaidra kan me indenken dat je je rot voelt.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 08:56:10 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_207493687
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 08:15 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik vond zwemmen met name heerlijk omdat ik dan mijn hoofd zo lekker leeg had. En dan gewoon drie keer in de week het volledige banentrekmoment vol maken. Maar toen gingen de zwembaden dicht en nu vind ik het stom om te gaan zwemmen (want hebben zelf een zwembad ook al is dat te klein om banen te trekken en het zwembad is verder weg en ik heb andere dingen te doen en op dit moment is het met mijn pols sowieso niet te doen)
Wandelen is wel fijn. Maar heb niet echt meer een groepje om mee op te trekken, dat is wel jammer. (Iedereen heeft hier fitbits, ik heb een garmin }:| )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 januari 2023 @ 08:56:31 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_207493688
quote:

[ afbeelding ]

Prachtige kleuren!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207493730
O+ @SQ wat een scheetjes O+

Hier ook sterke beenspieren. Doe meestal squads met gewicht en maar zelden de legpress. Maar een paar weken terug moest ik die in het ziekenhuis doen en kwam ik ook hoger uit dan ik dacht.

Mijn armspieren daarentegen, die zijn dramatisch. En vind verzuring (en spierpijn) in m’n benen vele malen beter te handelen dan verzuring (en spierpijn) in m’n armen. Dus daarin ga ik makkelijker tot het uiterste.

Maar goed, een maand geleden een operatie gehad en dan zakt zowel je conditie als je kracht echt naar een 0-punt (of er onder). En ik mag nog maar zeer mondjesmaat opbouwen en dat valt me best tegen. Wil gewoon weer (ongeveer) kunnen wat ik kon eigenlijk. Maar blijkbaar duurt dat wel een tijdje.
pi_207493772
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 08:56 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik vond zwemmen met name heerlijk omdat ik dan mijn hoofd zo lekker leeg had. En dan gewoon drie keer in de week het volledige banentrekmoment vol maken. Maar toen gingen de zwembaden dicht en nu vind ik het stom om te gaan zwemmen (want hebben zelf een zwembad ook al is dat te klein om banen te trekken en het zwembad is verder weg en ik heb andere dingen te doen en op dit moment is het met mijn pols sowieso niet te doen)
Wandelen is wel fijn. Maar heb niet echt meer een groepje om mee op te trekken, dat is wel jammer. (Iedereen heeft hier fitbits, ik heb een garmin }:| )
Hier thuis ook een zwembad te klein om banen te zwemmen, maar ik heb afgelopen zomer bij de decathlon een elastiek gekocht die ik aan de muur bevestig, en dan toch kan blijven zwemmen. Misschien een idee.

@Phaidra beterschap :*
  dinsdag 10 januari 2023 @ 09:11:07 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_207493792
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 09:08 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Hier thuis ook een zwembad te klein om banen te zwemmen, maar ik heb afgelopen zomer bij de decathlon een elastiek gekocht die ik aan de muur bevestig, en dan toch kan blijven zwemmen. Misschien een idee.

@:phaidra beterschap :*
Kijk, dat is iets waar ik wat mee kan. Ik ga daar eens even naar kijken! (Alhoewel op dit moment het water te koud is om in te zwemmen om de kosten te drukken :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207493822
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 09:11 schreef Troel het volgende:

[..]
Kijk, dat is iets waar ik wat mee kan. Ik ga daar eens even naar kijken! (Alhoewel op dit moment het water te koud is om in te zwemmen om de kosten te drukken :P )
https://www.decathlon.nl/(...)-p-312613?mc=8574318

Deze heb ik hier en voldoet goed. Het zwembad is hier nu half leeg (in overwinterstand) want buiten en sowieso met de warmtepomp die we hebben niet bij te houden (of misschien als hij de hele dag draait, maar dat is wat te gortig)
  dinsdag 10 januari 2023 @ 09:16:52 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_207493841
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 09:14 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
https://www.decathlon.nl/(...)-p-312613?mc=8574318

Deze heb ik hier en voldoet goed. Het zwembad is hier nu half leeg (in overwinterstand) want buiten en sowieso met de warmtepomp die we hebben niet bij te houden (of misschien als hij de hele dag draait, maar dat is wat te gortig)
Hier is het nog wel helemaal vol (binnen). Ik heb al wel geopperd het leeg te halen, maar als zoiets werkt, denk ik dat het weer gewoon gebruikt kan gaan worden. Ik ben echt heel blij nu *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207493950
Bij het huppelclubje squat ik me ook altijd een ongeluk, dat schijn Heel Noodzakelijk te zijn als je zwanger bent :+ Ik ga eens tellen hoeveel we er doen per uur. Zwemmen zou ook niet slecht voor me zijn maar ik word zo slaperig van zwemmen :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 10:06:05 #135
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_207494236
Wij hebben hier geen fijn zwembad, dat vind ik echt heel erg stom.
En ik zit overdag nog met een kind dus dat zorgt ervoor dat ik alleen in de avond zou kunnen en dan heb ik een boel minder zin om iets te doen.

Ik doe wel thuis feetup yoga

En ik moet binnenkort 40km per dag fietsen, maar dat doe ik iig met een elektrische bakfiets _O-
  dinsdag 10 januari 2023 @ 10:26:30 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207494414
Wat een prachtige kittens @SQ O+
pi_207494650
@SQ wat een wollige kittens! Heerlijk.

Ik zit nu bij de ortho te wachten, terwijl oudste zoon zijn beugel krijgt. Kijken of ik mijn boek uit krijg in dat anderhalf uur dat er voor staat :o
pi_207494801
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 08:16 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik zou eigenlijk niet weten wat mijn 1rpm is voor zo'n apparaat. Volgens mijn overzichtje doe ik die oefening op 140, maar als ik zie hoe ver ik dat ding soms moet verzetten als ik er op ga voel ik me toch vaak nog slap :')
Joh die voorgangers hebben de pen voor vertrek een stuk zwaarder gezet.

quote:
Wandelen is wel fijn. Maar heb niet echt meer een groepje om mee op te trekken, dat is wel jammer. (Iedereen heeft hier fitbits, ik heb een garmin )
Zag laatst ergens iets voorbij komen over een fitness synchronisatie app waarmee je Garmin aan een fitbitaccount kon koppelen of zoiets. Geen idee hoe of wat precies want gebruik geen van beide maar mensen waren blijkbaar blij met die oplossing want zochten al heel lang zoiets.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 11:13:46 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_207494964
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:00 schreef Elleska het volgende:

[..]
[..]
Zag laatst ergens iets voorbij komen over een fitness synchronisatie app waarmee je Garmin aan een fitbitaccount kon koppelen of zoiets. Geen idee hoe of wat precies want gebruik geen van beide maar mensen waren blijkbaar blij met die oplossing want zochten al heel lang zoiets.
Krijg nou wat. En ik was al blij vandaag :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 januari 2023 @ 11:25:53 #140
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207495104
quote:

[..]
[..]
Ik heb mijn Fitbit gekoppeld aan MyWellness :)
pi_207495406
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 10:48 schreef Deepfreeze het volgende:
@:SQ wat een wollige kittens! Heerlijk.

Ik zit nu bij de ortho te wachten, terwijl oudste zoon zijn beugel krijgt. Kijken of ik mijn boek uit krijg in dat anderhalf uur dat er voor staat :o
Ik las broek oO<
  dinsdag 10 januari 2023 @ 11:55:15 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207495577
quote:

[..]
Je kunt je fitbit met Strava koppelen en Strava dan weer met Fitbit. En dan zou de over en weer synchronisatie moeten werken.
Dacht ik
pi_207495675
quote:

[..]
Huawei... dus ik hoor er ook niet bij ;) (maar het rijmt wel *) ).
Ik loop meestal 's avonds met mn man nog een blokje om, in de zomer wat grotere blokjes dan nu het zo donker is.

@SQ ahw Pim en Pom, wat een snoepies O+

Boodschappen worden zo gebracht, ik zag al dat er iets niet leverbaar was, dus ik ff snel de jumbo in, want ik moest ook brood halen bij de bakker. Kom met vanalles thuis, behalve dat waar ik voor ging :') en ik had nog wel een lijstje, maar daar had ik het dus niet op gezet :+ .
Echt, dat brein van mij functioneert maar matig op het moment...
pi_207495682
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:46 schreef Butterflower het volgende:

[..]
Ik las broek oO<
Dat ligt er natuurlijk aan of het een leuke ortho is... :+
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 12:01:21 #145
382129 crew  Donna
pi_207495685
SQ's poesies. O+
pi_207496158
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:46 schreef Butterflower het volgende:

[..]
Ik las broek oO<
Nou, meneer de assistent achter de balie... 8-) O+ :P

Maar we zijn thuis en hij eet een tosti. Missie geslaagd :D
pi_207496768
Ach SQ wat een wollige poesjes.
Toen onze katten nog kleine kittens waren, was verstoppen achter de boeken de dagbesteding. Helaas sloopten ze die boeken ook. Dus pas op ;)
  dinsdag 10 januari 2023 @ 13:27:31 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_207496777
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 13:26 schreef exode het volgende:
Ach SQ wat een wollige poesjes.
Toen onze katten nog kleine kittens waren, was verstoppen achter de boeken de dagbesteding. Helaas sloopten ze die boeken ook. Dus pas op ;)
Hoe lang bleef dat? :D
Boekenkast kunnen ze niet in gelukkig, te hoog.
disclaimer
pi_207496838
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 13:27 schreef SQ het volgende:

[..]
Hoe lang bleef dat? :D
Boekenkast kunnen ze niet in gelukkig, te hoog.
Bij ons waren het straatkittens, die zijn altijd vreemd gebleven :D Dat echt hele bange werd steeds minder, een paar weken en ze waren echte knuffelkatjes. Wel veel bij ze gaan zitten, verder niets doen, gewoon gaan zitten en ze kwamen steeds dichterbij en steeds langer.
pi_207496875
Wat een mooie britjes sq

Wij hebben een ander ras en die komen binnen kijken een keer rond oh is dit mijn nieuwe huis? En klaar

We hebben er nog een waarvan we niet weten wat voor ras het is en dat duurde echt wel even voor hij iets minder bang was en zich niet meer echt verstopte. Hij is nu al 4 en nog steeds heel schuw helaas.
pi_207498849
Leuke beestjes SQ! Ik wist ook helemaal niet katten van dat ras verschillende tinten blauw konden zijn. Hopelijk voelen ze zich snel een beetje thuis. Negeren helpt vaak wel een beetje maar succes daarmee met kleine kinderen :D
pi_207503754
Aaah lief, kittens O+

Net 0.0 wijn binnengekregen. Torres de nog wattes. Beetje wrang maar ik vind um wel oké. Geen idee ook meer hóe echte wijn smaakt dus kan best zijn dat ie eigenlijk niet te zuipen is :')
If they say
  dinsdag 10 januari 2023 @ 21:28:08 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_207503863
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:16 schreef FlyingFish het volgende:
Leuke beestjes SQ! Ik wist ook helemaal niet katten van dat ras verschillende tinten blauw konden zijn. Hopelijk voelen ze zich snel een beetje thuis. Negeren helpt vaak wel een beetje maar succes daarmee met kleine kinderen :D
Zijn ze ook niet, lilac is echt een andere kleurgroep :Y

Vanavond gaat t al stukken beter, Pim spint al als je m aait O+
disclaimer
  dinsdag 10 januari 2023 @ 21:32:09 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207503933
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Aaah lief, kittens O+

Net 0.0 wijn binnengekregen. Torres de nog wattes. Beetje wrang maar ik vind um wel oké. Geen idee ook meer hóe echte wijn smaakt dus kan best zijn dat ie eigenlijk niet te zuipen is :')
De Torres wijnen zijn over het algemeen prima. Als ik de recensies bij Gall&Gall lees geldt dat ook voor de alcoholvrije varianten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 10 januari 2023 @ 21:44:01 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207504164
Sterker nog: ik denk dat ik morgen de Gall&Gall even binnenloop en een paar flessen meeneem, ik mag vanaf morgen (of overmorgen, iig 7 dagen voor de operatie) geen alcohol meer en we hebben zaterdag een feestje.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207504327
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:44 schreef Leandra het volgende:
Sterker nog: ik denk dat ik morgen de Gall&Gall even binnenloop en een paar flessen meeneem, ik mag vanaf morgen (of overmorgen, iig 7 dagen voor de operatie) geen alcohol meer en we hebben zaterdag een feestje.
Bij appie zijn ze in de bonus.
Maar fijn te lezen dat het een goeie 0.0 is :)
If they say
  dinsdag 10 januari 2023 @ 22:13:58 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207504706
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:53 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Bij appie zijn ze in de bonus.
Maar fijn te lezen dat het een goeie 0.0 is :)
Bij Gall & Gall ook :D
Volgens mij is de actie bij AH zelfs van Gall & Gall, ik verwacht niet dat het in de supermarkt ligt, maar ik ga het zien morgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207504846
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 22:13 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bij Gall & Gall ook :D
Volgens mij is de actie bij AH zelfs van Gall & Gall, ik verwacht niet dat het in de supermarkt ligt, maar ik ga het zien morgen.
Klopt, net geloerd, bij appie via gall en gall :D
Geen idee of ze het de supermarkt hebben, ik kom daar eigenlijk nooit meer :@
Werkt de bonuskaart eigenlijk ook bij gall en gall?
Edit: in de echte winkel bedoel ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mushanga71 op 10-01-2023 22:35:04 ]
If they say
  dinsdag 10 januari 2023 @ 22:46:02 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207505187
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 22:21 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Klopt, net geloerd, bij appie via gall en gall :D
Geen idee of ze het de supermarkt hebben, ik kom daar eigenlijk nooit meer :@
Werkt de bonuskaart eigenlijk ook bij gall en gall?
Edit: in de echte winkel bedoel ik.
Nee, volgens mij niet, Gall&Gall heeft weer een eigen kaart.... zo vermoeiend allemaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207505318
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 22:46 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, volgens mij niet, Gall&Gall heeft weer een eigen kaart.... zo vermoeiend allemaal.
Ah, op die manier. Lekker handig, not. Was van plan een keer binnen te stappen om te kijken wat ze nog meer 0.0 hebben. Maar dan weet ik dat ik niet met mn bonuskaart hoef te zwaaien :+
If they say
pi_207506072
Owww die kittens O+

Jongens ik heb vandaag op de crosstrainer gestaan én een stuk in een boek gelezen. Ik heb gewoon tijd aan mezelf besteed, dat komt echt nauwlijks voor :o *O* (Echt hoe treurig is dat :') )
pi_207506266
Een tipje voor alcoholvrije alcoholarme biertjes
https://www.ondernulpuntvijf.com/
  woensdag 11 januari 2023 @ 07:15:01 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207506477
Ik heb voor mijn verjaardag een Withings horloge gekregen.
Een groot pluspunt is dat de batterij weken mee gaat.
pi_207506695
Gaat het nou alweer over alcoholvrij drinken? ;)

De 0.0 en 0.5 biertjes van Lowlander vind ik lekker. En ik heb gisteren een 0.0 rode wijn van Kolonne Null opengemaakt. Prima te drinken, al vond ik die andere die ik hier eerder noemde net wat lekkerder.

Ik ga dit jaar voor het eerst in 4 jaar weer Carnaval vieren. Wie weet gaat er dan weer eens alcohol in. Wel goedkoop, ik voel het vast al na 1 biertje.
pi_207507010
Mijn vriend kan inmiddels niet meer zo goed tegen alcoholhoudend bier. Hij drinkt regelmatig 0.0 maar als hij een keer een normaal biertje drinkt, valt dat eigenlijk meteen verkeerd of komt gewoon hard aan. Met wijn heeft hij dat veel minder. Heel weird. Gelukkig vindt hij 0.0 ook helemaal prima.

Net toch de huisarts maar gebeld omdat ik me al 5 dagen flink beroerd voel met vermoedelijk een voorhoofdsholteontsteking. Ik had eigenlijk verwacht afgepoeierd te worden, want tja, meestal gaat dat vanzelf over en ik heb ook nooit koorts. Maar hoezee voor deze assistente! Ik hoef niet eens langs te komen en kan na 15 uur een ab kuurtje ophalen *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207507094
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 00:17 schreef Amsel het volgende:
Owww die kittens O+

Jongens ik heb vandaag op de crosstrainer gestaan én een stuk in een boek gelezen. Ik heb gewoon tijd aan mezelf besteed, dat komt echt nauwlijks voor :o *O* (Echt hoe treurig is dat :') )
Wat fijn!! Lukt het om vaker zoiets in te plannen? :*

Als ik ziek ben, probeer me altijd pas beter te melden op het werk als ik me 1 dag weer echt goed voel, zodat ik ook even kan opladen met iets voor mezelf ipv overleven en weer aan het werk te gaan. Maar óf ik voel me daar te schuldig over en ga weer aan het werk óf ik doe het wel, maar die dag gaat op aan de zooi in huis opruimen :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207507126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 08:03 schreef exode het volgende:
Gaat het nou alweer over alcoholvrij drinken? ;)
Onderwerp leeft :D

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 02:41 schreef Adrian4 het volgende:
Een tipje voor alcoholvrije alcoholarme biertjes
https://www.ondernulpuntvijf.com/
Kijk, als ze dát nou met wijn zouden hebben... Bier lust ik écht niet.

Beterschap @Phaidra :*
If they say
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 08:46:42 #168
5428 crew  miss_sly
pi_207507142
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 00:17 schreef Amsel het volgende:
Owww die kittens O+

Lekker is dat!

Dat vind ik echt zo fijn aan een ouder kind: we hebben weer tijd voor onszelf en elkaar zo nu en dan. Ze wil helemaal niet meer overal mee naartoe, en we hebben geen oppas meer nodig, dus we gaan weer wat vaker naar het theater, uit eten, de bios. Zalig is dat om dat toch tamelijk onbekommerd weer te kunnen doen O+
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 08:49:26 #169
5428 crew  miss_sly
pi_207507165
quote:

[..]
[..]
O, dat lijkt me wel wat, zal ik eens naar kijken. Hier op FOK! is ook een Fitbit-challenge-topic, maar daar kan ik met mijn Garmin ook niet aan meedoen.
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 08:51:40 #170
5428 crew  miss_sly
pi_207507184
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 08:16 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik heb nog nergens mijn 1RPM vastgesteld. Misschien toch eens gaan doen.

Overigens vind ik 140 op de legpress ook impressive. Ik doe hem nu op 70, 3 setjes van 15. Maar ik heb nu nog geen progressief schema, dat wil ik volgende week voorstellen als ik weer ga meten en wegen (jippie :') ) en we een nieuw schema gaan maken.
pi_207507206
quote:
88s.gif Op woensdag 11 januari 2023 08:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
O, dat lijkt me wel wat, zal ik eens naar kijken. Hier op FOK! is ook een Fitbit-challenge-topic, maar daar kan ik met mijn Garmin ook niet aan meedoen.
Ik was gisteravond ook aan het kijken gegaan of ik op deze manier m’n Apple Watch aan de Fitbit app kon koppelen. Hele beschrijving gevonden stat voor stap hoe ik dan de Garmin app aan de Fitbit app moet koppelen, maar helaas bij 1 stap liep het spaak (wanneer je in de Fitbit app Garmin uit een lijst moet selecteren, die staat er gewoon niet in). En toen was het echt tijd om naar bed te gaan, dus vanmiddag nogmaals op zoek. Die Fitbit-challenge leek me ook wel wat namelijk, als dat dus überhaupt kan als je het op deze manier koppelt.
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 08:57:31 #172
5428 crew  miss_sly
pi_207507221
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 08:54 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik was gisteravond ook aan het kijken gegaan of ik op deze manier m’n Apple Watch aan de Fitbit app kon koppelen. Hele beschrijving gevonden stat voor stap hoe ik dan de Garmin app aan de Fitbit app moet koppelen, maar helaas bij 1 stap liep het spaak (wanneer je in de Fitbit app Garmin uit een lijst moet selecteren, die staat er gewoon niet in). En toen was het echt tijd om naar bed te gaan, dus vanmiddag nogmaals op zoek. Die Fitbit-challenge leek me ook wel wat namelijk, als dat dus überhaupt kan als je het op deze manier koppelt.
Ik moet eerst werken, maar kijk er later even naar. Of laat mijn lief kijken, dat is mijn persoonlijke IT'er als ik er niet uitkom :P
  woensdag 11 januari 2023 @ 09:57:42 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207507725
:D Ik deed net een 'Something about Mary'! :D
Ik ging kijken of een klein potje superglue nog open was, ik zag niks en kneep nog een keer en toen klodderde het uit het spuitmondje naar beneden. Fijn, dus ik lijmen wat gelijmd moest worden. Ga ik net naar de wc en denk 'wat zit daar nou in mijn haar?' :D _O-
Ik moet straks assisteren bij een uitvaart! Ik moet er toch niet aan denken dat ik met een klodder lijm in mijn haar bij de ingang had gestaan! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 11-01-2023 10:23:13 ]
pi_207507755
@BE :D :'( :D
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 11 januari 2023 @ 10:09:09 #175
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207507859
Hahahaha! :D
in de haak.
  woensdag 11 januari 2023 @ 10:11:16 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_207507875
quote:
88s.gif Op woensdag 11 januari 2023 08:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien een Garmintopic aanmaken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 11 januari 2023 @ 12:03:40 #177
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207509323
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 08:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb nog nergens mijn 1RPM vastgesteld. Misschien toch eens gaan doen.

Overigens vind ik 140 op de legpress ook impressive. Ik doe hem nu op 70, 3 setjes van 15. Maar ik heb nu nog geen progressief schema, dat wil ik volgende week voorstellen als ik weer ga meten en wegen (jippie :') ) en we een nieuw schema gaan maken.
Alles op eigen kracht en niets forceren. Als je je kan indenken dat 7 maanden geleden 70kg voor mij ook al een immense hoeveelheid was. Zelfs 5 kilo eigenlijk al. Ik had namelijk door corona een hele vervelende achillespeesklacht overgehouden, die weer overging naar mijn bovenbenen. Die verkrampte bij de kleinste inspanning. Mijn collega heeft mij daarop een paar keer hele 'fijne' bindweefselmassages gegeven en daarbij mijn heup en bekkengordel losgemaakt. Horror! Daarna rustig opbouwen met mijn bovenbenen en ik heb er nu echt wel veel profijt van. Morgenochtend om 6:45 uur check ik weer in :s)

@Amsel dat klinkt voor jou als een weelde. Fijn dat het even genieten was :)
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 12:14:45 #178
5428 crew  miss_sly
pi_207509485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Alles op eigen kracht en niets forceren. Als je je kan indenken dat 7 maanden geleden 70kg voor mij ook al een immense hoeveelheid was. Zelfs 5 kilo eigenlijk al. Ik had namelijk door corona een hele vervelende achillespeesklacht overgehouden, die weer overging naar mijn bovenbenen. Die verkrampte bij de kleinste inspanning. Mijn collega heeft mij daarop een paar keer hele 'fijne' bindweefselmassages gegeven en daarbij mijn heup en bekkengordel losgemaakt. Horror! Daarna rustig opbouwen met mijn bovenbenen en ik heb er nu echt wel veel profijt van. Morgenochtend om 6:45 uur check ik weer in :s)

@:Amsel dat klinkt voor jou als een weelde. Fijn dat het even genieten was :)
Maar dan doe je niet 3 sets van 15 keer 177 kilo?

Ik ben ook rustig aan het opbouwen. Vind het soms wel lastig, wil eigenlijk sneller gaan. Op mijn 50e verjaardag kon ik 50 kilo bankdrukken. Daarna is er een beetje de klad in gekomen, dus ik wil wel weer lekker opbouwen naar meer kracht. Kijken of ik eind van het jaar, als ik 55 word, 55 kilo kan bankdrukken :+
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 12:15:11 #179
5428 crew  miss_sly
pi_207509488
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 10:11 schreef Troel het volgende:

[..]
Misschien een Garmintopic aanmaken?
Zou er voldoende animo/Garmingebruikers zijn voor een apart topic?
  woensdag 11 januari 2023 @ 12:21:40 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_207509575
HAAAA wacht ik zie nu mijn fout. Ik doe 140 op de legpress maar dat zijn geen kilo's natuurlijk, die apparaten geven lbs aan. Sorry _O- :'(
disclaimer
  woensdag 11 januari 2023 @ 12:25:02 #181
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207509636
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar dan doe je niet 3 sets van 15 keer 177 kilo?

Ik ben ook rustig aan het opbouwen. Vind het soms wel lastig, wil eigenlijk sneller gaan. Op mijn 50e verjaardag kon ik 50 kilo bankdrukken. Daarna is er een beetje de klad in gekomen, dus ik wil wel weer lekker opbouwen naar meer kracht. Kijken of ik eind van het jaar, als ik 55 word, 55 kilo kan bankdrukken :+
Ho, nee ! Alsjeblieft! :D

Ik doe nu 4 setjes:

1 setje met 74 kilo met 10 herhalingen
1 setje met 76 kilo met 8 herhalingen
1 setje met 80 kilo met 6 herhalingen en
1 setje met 84 kilo met 4 herhalingen

Die krachtmeting is een setje van 3 en dan kijken hoever je komt.

En je voornemen klinkt goed !

[ Bericht 0% gewijzigd door Rijstebuiltje op 11-01-2023 12:45:12 ]
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 12:27:21 #182
5428 crew  miss_sly
pi_207509673
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Ho, nee ! Alsjeblieft! :D

Ik doe nu 4 setjes:

1 setje met 74 kilo met 10 herhalingen
1 setje met 76 kilo met 8 herhalingen
1 setje met 80 kilo met 6 herhalingen en 1 84 kilo met 4 herhalingen

Die krachtmeting is een setje van 3 en dan kijken hoever je komt.

En je voornemen klinkt goed !
Ja, precies, een progressief schema dus!
Dat wil ik dus volgende week ook gaan opstellen.

Ik vind het zo fijn om met lekker flink gewicht in de weer te zijn. Dat voelt zo sterk!
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 12:28:04 #183
5428 crew  miss_sly
pi_207509688
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:21 schreef SQ het volgende:
HAAAA wacht ik zie nu mijn fout. Ik doe 140 op de legpress maar dat zijn geen kilo's natuurlijk, die apparaten geven lbs aan. Sorry _O- :'(
Hahaha, ik vond het ook al veel, maar ik heb natuurlijk geen flauw idee wat voor sterke benen jij hebt :D
  woensdag 11 januari 2023 @ 12:37:41 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_207509837
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zou er voldoende animo/Garmingebruikers zijn voor een apart topic?
Geen idee, maar als het niet genoeg is, dan komen we er ook vanzelf achter toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207509955
Ok....
Beide kinderen zijn elders spelen vanuit school.

Ik ga lunchen met de tv aan, zo, helemaal los hier.
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:14:08 #186
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207510298
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja, precies, een progressief schema dus!
Dat wil ik dus volgende week ook gaan opstellen.

Ik vind het zo fijn om met lekker flink gewicht in de weer te zijn. Dat voelt zo sterk!
Dat geloof ik, want ik herken zo wat je zegt. Je voelt je echt een powerwoman _O_

Ik heb als 'beloning' naar mijn oude en nieuwe versie van mijzelf een tattoo laten zetten met een oogje in het midden, meer met de kanttekening hoe ik naar mijzelf keek en nu naar mijzelf ben gaan kijken. Daar ben ik zo ontzettend blij mee :)
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:15:40 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_207510310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Dat geloof ik, want ik herken zo wat je zegt. Je voelt je echt een powerwoman _O_

Ik heb als 'beloning' naar mijn oude en nieuwe versie van mijzelf een tattoo laten zetten met een oogje in het midden, meer met de kanttekening hoe ik naar mijzelf keek en nu naar mijzelf ben gaan kijken. Daar ben ik zo ontzettend blij mee :)
Heb je een plaatje?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:17:46 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_207510336
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hahaha, ik vond het ook al veel, maar ik heb natuurlijk geen flauw idee wat voor sterke benen jij hebt :D
Ik dacht ook al, dat kan toch nooit kloppen, maar het kwartje viel wat laat :')
disclaimer
pi_207510464
Ik heb het even opgezocht bij de e-gym duw ik 89 kilo

Armen is bagger ivm kapotte schouder.
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 13:27:51 #190
382129 crew  Donna
pi_207510476
Ik duw regelmatig mijn vriend aan de kant als hij in de weg staat, 90+ kilo. Maar dat telt niet he?
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 13:30:20 #191
5428 crew  miss_sly
pi_207510513
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:27 schreef Donna het volgende:
Ik duw regelmatig mijn vriend aan de kant als hij in de weg staat, 90+ kilo. Maar dat telt niet he?
Zeker wel :D
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:30:23 #192
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207510517
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Heb je een plaatje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:31:14 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_207510531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:30 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ah kijk, heel anders dan dat ik in mijn hoofd had. Mooi hoor! En vooral het idee erachter!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 13:32:03 #194
5428 crew  miss_sly
pi_207510543
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:17 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik dacht ook al, dat kan toch nooit kloppen, maar het kwartje viel wat laat :')
140 lbs is toch ook gewoon ruim 63 kg!
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 13:33:29 #195
5428 crew  miss_sly
pi_207510569
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:30 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
SPOILER
Een dromenvanger O+

Ik wil nu progressief gaan trainen en nu eindelijk eens mooie schouders en bovenarmen krijgen. Eens kijken of dat lukken wil. Mijn benen zijn hartstikke oké, maar schouders en bovenarmen vind ik niet echt wat. Dus daar komt de focus op, als ik mijn trainer meekrijg :P
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:34:10 #196
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207510577
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:31 schreef Troel het volgende:

[..]
Ah kijk, heel anders dan dat ik in mijn hoofd had. Mooi hoor! En vooral het idee erachter!
De veren staan voor liefde, rust, vertrouwen, eerlijkheid en vriendschap O+

quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Een dromenvanger O+

Ik wil nu progressief gaan trainen en nu eindelijk eens mooie schouders en bovenarmen krijgen. Eens kijken of dat lukken wil. Mijn benen zijn hartstikke oké, maar schouders en bovenarmen vind ik niet echt wat. Dus daar komt de focus op, als ik mijn trainer meekrijg :P
Een goede trainer luistert naar zijn klant :)
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:35:39 #197
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207510598

[ Bericht 100% gewijzigd door Rijstebuiltje op 11-01-2023 13:36:18 ]
pi_207510678
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:21 schreef SQ het volgende:
Is dat zo? Bij mij op de sportschool sprak de trainer altijd over kilo’s bij de gewichtsinstellingen en bij m’n intake in het ziekenhuis waar ik de legpress moest doen ook. (En een snelle Google actie naar het apparaat van het zelfde merk alleen een nieuwer type gaf ook aan tot 200kilo te gaan, dat komt wel overeen met die in de sportschool (die ging volgens mij tot 220).

Ik deed op een gegeven moment series met 160-180 maarrr moet ik erbij zeggen heb ik wel fors overgewicht en dan zijn over het algemeen je beenspieren sterker. (Wat mij toen gezegd is door de trainer, dat als je je eigen gewicht in stelt het ongeveer het effect is als een Squad doen zonder stang met gewichten, dus vanuit dat oogpunt kun je vaak gaan opbouwen)
(Daarentegen zat ik met bankdrukken en zo dus weer ruim onder gemiddeld ;) )

Daarna ben ik verder gegaan met squads want ik vind trainen met gewichten leuker als de fitnessapparaten.

Ze hebben me gewaarschuwd dat ik nu na m’n operatie ook niet meer zo sterk zal worden als ik was in m’n benen (dus heb voor mezelf wel een streven opgelegd dat ik dat toch eigenlijk wel weer wil, maar de sportschool waar ik sportte is helaas gesloten, dus als ik weer mag gaan sporten op een ander inschrijven en twijfel of ik toch weer een personal trainer wil of dat ik wel voort zonder kan)
pi_207510713
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:46 schreef exode het volgende:
Ok....
Beide kinderen zijn elders spelen vanuit school.

Ik ga lunchen met de tv aan, zo, helemaal los hier.
En, los gegaan?
Zoon zit vandaag tot 15.30 op school, mijn eerste dag met véél uren me-time. Videoland draait overuren :+

Vanaf morgen Vikings walhalla seizoen 2 *O*
If they say
pi_207510884
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:43 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
En, los gegaan?
Zoon zit vandaag tot 15.30 op school, mijn eerste dag met véél uren me-time. Videoland draait overuren :+

Vanaf morgen Vikings walhalla seizoen 2 *O*
De buurvrouw stond net voor de deur om een pakketje op te halen, dus het was ineens een uur verder _O-

Heb wel Marktplaats volgegooid, dat stond op mijn to do lijst voor vandaag.
pi_207511046
Wij zijn al een tijdje op zoek naar een bankje voor de in de voortuin (ja daar zitten we echt) en 1 voor in de achtertuin. Simpel bankje, geen loungeset.

Nu zag ik dus deze:

En dacht dus meteen JAAAAA dat is hem. Verkopen ze deze kleur helemaal niet in Nederland (de kleur heet Aubergine overigens in het Fermob kleurenboek).

Dus nu stemt verloofde voor Chili en ben ik me gek aan het Googlen of ze echt nergens de paarse hebben. Ik wil een paarse in de voortuin en een rode in de achtertuin.
pi_207511063
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:54 schreef exode het volgende:

[..]
De buurvrouw stond net voor de deur om een pakketje op te halen, dus het was ineens een uur verder _O-

Heb wel Marktplaats volgegooid, dat stond op mijn to do lijst voor vandaag.
Gezellig toch :D Heb ik ook met mijn buurvrouw, blijven we beppen :)

Nah, ben je iig nog nuttig bezig geweest. Ik heb alleen ff geveegd en thats it voor vandaag 8-) Oh, en een was opgehangen/droger gestopt.
Heerlijk zo'n dag O+
If they say
pi_207511081
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:03 schreef exode het volgende:
Wij zijn al een tijdje op zoek naar een bankje voor de in de voortuin (ja daar zitten we echt) en 1 voor in de achtertuin. Simpel bankje, geen loungeset.

Nu zag ik dus deze:
[ afbeelding ]

En dacht dus meteen JAAAAA dat is hem. Verkopen ze deze kleur helemaal niet in Nederland (de kleur heet Aubergine overigens in het Fermob kleurenboek).

Dus nu stemt verloofde voor Chili en ben ik me gek aan het Googlen of ze echt nergens de paarse hebben. Ik wil een paarse in de voortuin en een rode in de achtertuin.
Dies gaaf! Welke kleuren hebben ze wel?
Edit: gevonden.
Black cherry hebben ze wel. Lijkt er iets op.
If they say
pi_207511116
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:06 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Alle kleuren van de regenboog, behalve paars. :'( Ja in Frankrijk kan ik paars bestellen.

Leuke namen voor de kleuren ook; drop, munt, honing, cactus, rozemarijn en dus ook chili en aubergine. Maar ja aubergine lusten we in Nederland blijkbaar niet.
pi_207511146
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:08 schreef exode het volgende:

[..]
Alle kleuren van de regenboog, behalve paars. :'( Ja in Frankrijk kan ik paars bestellen.

Leuke namen voor de kleuren ook; drop, munt, honing, cactus, rozemarijn en dus ook chili en aubergine. Maar ja aubergine lusten we in Nederland blijkbaar niet.
Had een edit geplaatst :D
Lijkt black cherry er niet op?
If they say
pi_207511167
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:06 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Edit: gevonden.
Black cherry hebben ze wel. Lijkt er iets op.
Nee, die vind ik net niets.

Het wordt sowieso chili en hopelijk vind ik aubergine nog voor de voortuin. En anders heeft verloofde geluk, rood is haar lievelingskleur en paars die van mij.
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 14:11:38 #207
5428 crew  miss_sly
pi_207511179
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:08 schreef exode het volgende:

[..]

Als je naar een stenen winkel gaat die die bank levert, kun je misschien wel met ze regelen dat ze er een voor je uit Frankrijk laten komen.
pi_207511197
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:10 schreef exode het volgende:

[..]
Nee, die vind ik net niets.

Het wordt sowieso chili en hopelijk vind ik aubergine nog voor de voortuin. En anders heeft verloofde geluk, rood is haar lievelingskleur en paars die van mij.
Misschien even contact opnemen met de winkel? Nee heb je enzo.
Ik vind die honey ook wel heel cool!
If they say
pi_207511223
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je naar een stenen winkel gaat die die bank levert, kun je misschien wel met ze regelen dat ze er een voor je uit Frankrijk laten komen.
Dat hebben we eerder geprobeerd met Fermob, we willen hem sowieso in een winkel zien, zitten en bestellen. Maar toen was de ervaring dat het niet kon, maar you never know. Dat was voor een eetset voor buiten overigens.
In Utrecht zit een Fermob dealer dus daar gaan we binnenkort even heen.
pi_207511250
Zelf verven een optie? #dtv
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 14:18:10 #211
5428 crew  miss_sly
pi_207511291
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:14 schreef exode het volgende:

[..]
Dat hebben we eerder geprobeerd met Fermob, we willen hem sowieso in een winkel zien, zitten en bestellen. Maar toen was de ervaring dat het niet kon, maar you never know. Dat was voor een eetset voor buiten overigens.
In Utrecht zit een Fermob dealer dus daar gaan we binnenkort even heen.
Als je die paarse zo graag wil, zou ik het inderdaad gewoon proberen.
pi_207511328
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:15 schreef Phaidra het volgende:
Zelf verven een optie? #dtv
Dan koop ik wel een goedkoper bankje 8-)
pi_207511356
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je die paarse zo graag wil, zou ik het inderdaad gewoon proberen.
Met die eetset was ik in staat naar Frankrijk te rijden maar uiteindelijk een goedkoper imitatie merk gekocht, dat was echt weggegooid geld.

Online wilden we dus sowieso al niet, ik wil er wel even op zitten om te kijken of ie echt zo lekker zit. We gaan er geen dagen op doorbrengen maar ze komen op plekken te staan waar we de ochtendzon hebben dus lekker voor een kopjoe koffie in het zonnetje.
pi_207511366
Ik had één in aubergine gevonden. Staat erbij dat het product niet meer leverbaar is :{
If they say
pi_207511390
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:23 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik had één in aubergine gevonden. Staat erbij dat het product niet meer leverbaar is :{
Ja dat dus...maar goed, misschien vrijdagochtend even naar de winkel. Levertijd is rond de 12 weken dus als we hem in het voorjaar willen hebben.....

En over voorjaar gesproken, ik ga even in de tuin aan de slag. De zon staat erop. Te mooi weer om binnen te hangen.
pi_207511412
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:24 schreef exode het volgende:

[..]
Ja dat dus...maar goed, misschien vrijdagochtend even naar de winkel. Levertijd is rond de 12 weken dus als we hem in het voorjaar willen hebben.....

En over voorjaar gesproken, ik ga even in de tuin aan de slag. De zon staat erop. Te mooi weer om binnen te hangen.
Doe je dat idd, misschien hebben ze er toch nog ergens eentje.
Tuinse!
If they say
pi_207511887
Jaaa Mushanga, Vikings! *O*
pi_207512036
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:20 schreef exode het volgende:

[..]
Dan koop ik wel een goedkoper bankje 8-)
Daar ging ik dan wel vanuit ja :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207512624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 15:04 schreef PoesInDoos het volgende:
Jaaa Mushanga, Vikings! *O*
Echt he *O*
Had het zelfs in mn agenda gezet :D
If they say
pi_207512723
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:11 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Echt he *O*
Had het zelfs in mn agenda gezet :D
Gelijk het hele seizoen bingen? :D
pi_207513007
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:18 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Gelijk het hele seizoen bingen? :D
:Y Jij ook?
Zoon is morgen tot 14.30 naar school dus ik heb de tijd :D
If they say
pi_207513138
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:39 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
:Y Jij ook?
Zoon is morgen tot 14.30 naar school dus ik heb de tijd :D
Ik heb wat minder tijd helaas ;( Maar voor zondagavond ben ik er vást wel doorheen. Have fun!
pi_207513241
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:47 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik heb wat minder tijd helaas ;( Maar voor zondagavond ben ik er vást wel doorheen. Have fun!
Oooh, ik red het ook niet om álles morgen te kijken hoor. En des te langer fun ;) Jij ook veel plezier!
If they say
pi_207513948
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:40 schreef hilliebillie het volgende:
Daarna ben ik verder gegaan met squads want ik vind trainen met gewichten leuker als de fitnessapparaten.

Ik zit elke keer te gniffelen als ik dit lees. Die kontspierdingen zijn squats *)
pi_207514779
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik zit elke keer te gniffelen als ik dit lees. Die kontspierdingen zijn squats *)
Misschien deed ik dat wel in een squad :P

Maar ik heb wel eens wat spellingsmissers inderdaad :D blij dat ik je er mee kon laten gniffelen, is ie niet voor niks geweest :P
pi_207514959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 18:39 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Misschien deed ik dat wel in een squad :P

Maar ik heb wel eens wat spellingsmissers inderdaad :D blij dat ik je er mee kon laten gniffelen, is ie niet voor niks geweest :P
Dank voor het entertainment O+
pi_207516849
Blegh onze auto is kapot. Reparatie is erg duur dus op zoek naar iets anders. Financiële tegenvaller
pi_207521910
Dat is balen @F_r . Dure geintjes, maar moet toch gebeuren..

Iedereen is hier de deur weer uit. Oudste had na een goed begin toch wel veel last van zijn beugel. Heb gisteravond sinds 10 jaar weer eens de staafmixer op het avondeten gezet :D
Net naar school vertrokken met toetjes, knijpfruit, een stuk brood zonder korstjes en paracetamol. Vandaag 2 toetsen dus hopelijk dat met zo'n rare maagvulling. :P
pi_207521998
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:16 schreef F_r het volgende:
Blegh onze auto is kapot. Reparatie is erg duur dus op zoek naar iets anders. Financiële tegenvaller
Ook net een nieuwe gekocht. Dat is toch altijd verrassend duur, ook als je geen nieuwe hoeft.
pi_207522032
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ook net een nieuwe gekocht. Dat is toch altijd verrassend duur, ook als je geen nieuwe hoeft.
Een nieuwe kunnen we niet betalen helaas
pi_207522042
Oh man, wat voel ik me toch altijd zo’n ultieme schoolpleinmoeder als ik het rondje luizenpluizen weer gehad heb :')

Gisteren even losgegaan voor vakanties. In de meivakantie gaan we naar Hongarije (gratis vakantie ftw), met Pinksteren kamperen in de Ardennen en in de zomervakantie via Lyon naar Toscane en terug door Zwitserland :)
We boekten gisteren dus even 4 campings :@ wel lekker, we hebben die caravan zo terug verdiend als ik de prijzen van stacaravans en glampingtenten zie. Onze staplaats in Italië op een waterpark/activiteiten/vlak bij zee-camping was ¤680 voor 10 nachten, de goedkoopste accommodatie ging ruim boven de ¤2000 *)
pi_207522053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Iedereen is hier de deur weer uit.
Hier ook. Vriend heeft een nieuwe werkindeling dus het lijkt erop dat hij de komende tijd naar kantoor gaat op mijn vrije dag *O* Maar nu moet ik naar een begrafenis (van een buur) dus heb ik nog weinig aan het alleen-zijn deze eerste dag.

Lekker vooruitzicht @LeSage
pi_207522127
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:29 schreef LeSage het volgende:
Oh man, wat voel ik me toch altijd zo’n ultieme schoolpleinmoeder als ik het rondje luizenpluizen weer gehad heb :')

Gisteren even losgegaan voor vakanties. In de meivakantie gaan we naar Hongarije (gratis vakantie ftw), met Pinksteren kamperen in de Ardennen en in de zomervakantie via Lyon naar Toscane en terug door Zwitserland :)
We boekten gisteren dus even 4 campings :@ wel lekker, we hebben die caravan zo terug verdiend als ik de prijzen van stacaravans en glampingtenten zie. Onze staplaats in Italië op een waterpark/activiteiten/vlak bij zee-camping was ¤680 voor 10 nachten, de goedkoopste accommodatie ging ruim boven de ¤2000 *)
Dat is echt wel een heel groot voordeel van kamperen.

Wij hebben dus geen vouwwagen meer maar als sluiten niet uit weer iets te kopen als de kinderen wat ouder zijn en dat soort parken op hun wishlist staan.
Dan kunnen ze ook in hun eigen tentje en willen wij waarschijnlijk een kleine vouwwagen.

Ik ben voor de voorjaarsvakantie aan het kijken, een midweekje of zo. De prijzen vallen mij reuze mee, met name aan zee lijken ze niet door te hebben dat het vakantie is die week.
  donderdag 12 januari 2023 @ 09:42:36 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_207522200
Kamperen is zo lekker goedkoop idd!
Ik heb alleen in mei nog niet zo'n zin om in een camper opgevouwen te liggen. Heb even zin in luxe. Compromis: we rijden met de camper rustig naar Italië en blijven onderweg overnachten op campings.
pi_207522258
@Quoi, hoe gaat het met je? Ik heb het idee dat je hier een tijdje niet geweest bent (maar dat kan ook aan mij liggen :)).
pi_207522376
Afgelopen week de kinderen gevraagd waar zij naartoe willen op vakantie. Jongste wilde direct terug naar Schotland. Naar een hond die we daar in een B&B hebben ontmoet (van 17:00-10:00 daar geweest, maar het heeft indruk gemaakt O+ ) De andere 2 weken van de reis hoefde niet perse opnieuw, maar die B&B wel graag.
Oudste wil graag een rondreis in Nederland maken (wagenziek). Dat vind ik eigenlijk ook wel een leuk idee. Paar daagjes aan zee, paar dagje op de hei, paar daagjes bij een pretpark, paar daagjes ? Eens kijken of ik daar iets voor kan verzinnen.
pi_207522471
Wij vroegen vorige week aan de kinderen naar welk land ze het allerliefste op vakantie wilden, als ze mochten kiezen. Zeggen ze allebei Amerika. Hoe origineel _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207522596
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:28 schreef F_r het volgende:

[..]
Een nieuwe kunnen we niet betalen helaas
Los van het kunnen, ik vind het gewoon oneindig zonde van mijn geld.
pi_207523080
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ons kleine autootje hebben we wel nieuw gekocht. Was toen bijna even duur als een tweedehands
  donderdag 12 januari 2023 @ 10:58:10 #240
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_207523094
Die van ons willen hetzelfde op vakantie als afgelopen jaar, Zweden (want kanoën, vissen, zwemmen, fikkie stoken), en daarna Legoland. Het eerste gaan we doen (wel deels andere campings), Legoland past dit jaar niet in t budget...
  donderdag 12 januari 2023 @ 10:58:37 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207523103
quote:

[..]
Nagenoeg niemand koopt zelf een nieuwe, dat is allemaal zakelijke lease.
Zeker zodra je boven het kleinste segment komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207523113
L wilde graag naar het vakantiehuisje van opa&oma.
Die hebben geen vakantiehuisje maar huren elk jaar hetzelfde familieverblijf dus ik keur het goed.
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:00:48 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_207523126
quote:

[..]
Nou dat dus.

Gelukkig zijn er nog zat mensen die het wél de moeite waard vinden zodat ik lekker hun occasions kan kopen :7
disclaimer
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:01:15 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207523135
Dat je zo moe bent dat je de TV aanzet, de Geheugentrainer van omroep Max op blijkt te staan en dat je het te vermoeiend vindt om te zappen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207523283
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Nou dat dus.

Gelukkig zijn er nog zat mensen die het wél de moeite waard vinden zodat ik lekker hun occasions kan kopen :7
Occasions zijn momenteel ook echt duur. We hadden besloten nog even door te rijden met deze auto (diesel) dus moest er toch wel een keer uit maar nu dus iets eerder dan gepland
pi_207523316
Ik vind occasions ook duur. Ik ga voor het eerst in mijn leven een eigen auto kopen en ik vind het ergens ook spannend.
Niet dat er veel verandert want ik ga mijn huidige auto (lease) kopen :P
pi_207523350
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Nou dat dus.

De baas van mijn vriend bijvoorbeeld :D ideaal!
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:23:13 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207523356
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:19 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik vind occasions ook duur. Ik ga voor het eerst in mijn leven een eigen auto kopen en ik vind het ergens ook spannend.
Niet dat er veel verandert want ik ga mijn huidige auto (lease) kopen :P
Dat is vooral lekker omdat je dan weet waar de auto vandaan komt en je niet al die "directieauto" "van oud vrouwtje geweest" "altijd binnen gestaan" nonsens van autoverkopers hoeft aan te horen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:24:58 #249
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_207523371
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:48 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Quoi, hoe gaat het met je? Ik heb het idee dat je hier een tijdje niet geweest bent (maar dat kan ook aan mij liggen :)).
Hey, wat lief dat je eraan denkt. Kort gezegd gaat het hartstikke goed, naar omstandigheden :) Ik doe aan een soort energie-efficiëntie, merk ik, en dan schiet Fok! er soms bij in. Ik werk, ik doe sociale leuke dingen, ik doe veel leuks met Max en slik intussen chemo-tabletten tot mei – en de bijwerkingen zijn te behappen :s)

En zo nu en dan kom ik even spieken :)
pi_207523376
Wij denken er steeds meer over om een 2e auto te kopen. Gewoon een klein, goedkoop dingetje. Mijn broer is jaaaaaren automonteur geweest dus die mag mee zoeken.

We hebben nu dus 1 auto en ik moet daar echt omheen plannen. Met name naar mijn familie en vrienden is daardoor het grootste deel van de week lastig. Naar mijn moeder ben ik met OV, als alles meezit, ruim 2,5 uur bezig. Met de auto is dat 50 minuten.
En nu de kinderen steeds meer een soort van agenda hebben, moeten we daar echt over nadenken. Zo kon zwemles alleen op zondag voor Juul.

Ik dacht nog even aan private lease, maar ik hoef geen nieuwe en wil die kosten niet (en de BKR registratie).
Je ziet ook steeds meer bedrijven van lease auto's afstappen, die dingen kosten een vermogen voor werkgevers, zeker nu.
pi_207523402
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is vooral lekker omdat je dan weet waar de auto vandaan komt en je niet al die "directieauto" "van oud vrouwtje geweest" "altijd binnen gestaan" nonsens van autoverkopers hoeft aan te horen :D
Ja dat ja. Autoverkopers :X
En deze is nu echt van een oud vrouwtje geweest die nauwelijks reed :D
Zit tegen einde contract nog geen 15k km op gok ik.

Plus hij is door mij samengesteld, is dus volledig zoals ik het wil.
Hij is nog altijd niet goedkoop maar als ik rondkijk scheelt het zo'n 2k met een gelijkaardige bij een dealer.
pi_207523456
Ik heb serieus ooit in een tweedehands auto gereden die van een oud vrouwtje is geweest. Wat een slome auto was dat zeg. Nooit meer.

Ook wel eens in een rode pooierbak met muziekboxen die echt keihard konden. Mijn broer heeft altijd mijn auto geregeld. De auto die we nu rijden is de 2e die ik zonder hem kocht. Die hiervoor was een waardeloze Peugeot die meer in de garage stond dat voor de deur. En dan echoode steeds de stem van mijn broer 'Koop dan ook geen Franse auto!'
pi_207523485
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:25 schreef exode het volgende:
Wij denken er steeds meer over om een 2e auto te kopen. Gewoon een klein, goedkoop dingetje. Mijn broer is jaaaaaren automonteur geweest dus die mag mee zoeken.

We hebben nu dus 1 auto en ik moet daar echt omheen plannen. Met name naar mijn familie en vrienden is daardoor het grootste deel van de week lastig. Naar mijn moeder ben ik met OV, als alles meezit, ruim 2,5 uur bezig. Met de auto is dat 50 minuten.
En nu de kinderen steeds meer een soort van agenda hebben, moeten we daar echt over nadenken. Zo kon zwemles alleen op zondag voor Juul.

Ik dacht nog even aan private lease, maar ik hoef geen nieuwe en wil die kosten niet (en de BKR registratie).
Je ziet ook steeds meer bedrijven van lease auto's afstappen, die dingen kosten een vermogen voor werkgevers, zeker nu.
Hij mag voor ons ook zoeken als hij wil. Ik kom er niet uit en er is wat haast bij
pi_207523487
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:24 schreef Quoi het volgende:

[..]
Hey, wat lief dat je eraan denkt. Kort gezegd gaat het hartstikke goed, naar omstandigheden :) Ik doe aan een soort energie-efficiëntie, merk ik, en dan schiet Fok! er soms bij in. Ik werk, ik doe sociale leuke dingen, ik doe veel leuks met Max en slik intussen chemo-tabletten tot mei – en de bijwerkingen zijn te behappen :s)

En zo nu en dan kom ik even spieken :)
Wat goed om te horen! En fijn dat de bijwerkingen te behappen zijn.
pi_207523499
@Quoi fijn om te lezen dat het goed gaat hopelijk blijven de bijwerkingen behapbaar. Geniet van je zoon.
pi_207523621
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:36 schreef F_r het volgende:

[..]
Hij mag voor ons ook zoeken als hij wil. Ik kom er niet uit en er is wat haast bij
Mijn zusje heeft vorige week ergens een auto gekocht, maar heeft hem eerst door een andere garage laten nakijken. Ik vond dat wel een slimme tactiek.
Wat het nog toffer maakte was dat de autoverkoper het een beetje erbij doet (echt oude auto’s verkopen) en meteen een samenwerking bedacht met de garage die de controle deed ^O^
Iedereen blij naar huis en mijn zus weer een prima auto :)
pi_207524032
Wij hebben sinds vorige week een nieuwe AygoX (lease). Rijdt fantastisch
pi_207524057
quote:

[..]
Moeilijk maak je het zelf natuurlijk.
Wat zijn je eisen? En op wat voor afstand ben je bereid te rijden?
pi_207524151
quote:

[..]
Ik zou zelf zo weer een Kia kopen, 7 jaar fabrieksgarantie, tweedehands prima te betalen en onze ervaringen met de Kia garage zijn goed.

Geen idee waar je woont, maar zonder kennis zou ik sowieso niet particulier kopen maar bij een garage. Je kan ook kijken naar een ex lease auto bij bijvoorbeeld Leaseplan. Dat zijn goed onderhouden auto's.

Ik kijk nu naar een Nissan, Mazda of Kia maar dus een klein dingetje. Niets fancy's.
pi_207524213
Begin met budget en dan de must haves. Je moet wel in een modus zijn om knopen door te hakken, anders is een auto kopen een vreselijk energie slurpend gedoe.
Met een meidenkwartet
pi_207524236
Ik heb maar 1 tip. Stuurbekrachtiging.
  Moderator donderdag 12 januari 2023 @ 12:40:54 #262
382129 crew  Donna
pi_207524291
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:36 schreef amaranta het volgende:
Zijn er nog auto's zonder? Die zijn nu wel bijna uitgestorven toch?
pi_207524301
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:36 schreef amaranta het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog zonder? Oldtimers daargelaten?
pi_207524392
Natuurlijk zijn er nog zonder, zeker tweedehands.
pi_207524419
Ik heb op mijn verjaardag mijn auto verkocht, en dat was er een zonder stuurbekrachtiging.

Een Chevrolet Matiz uit 2005. Er zat ook helemaal niks op. Een stuur en, 4 wielen en een versnellingsbak.
pi_207524466
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:48 schreef amaranta het volgende:
Ik heb op mijn verjaardag mijn auto verkocht, en dat was er een zonder stuurbekrachtiging.

Een Chevrolet Matiz uit 2005. Er zat ook helemaal niks op. Een stuur en, 4 wielen en een versnellingsbak.
Welke kleur? Ik heb een soort oranje/goud gehad (maar dat was nog Daewoo) en een appelgroene :D. Lelleke dingen, maar voor een mini als ik erg fijn. Paste ook altijd op de kleine plekjes in een parkeergarage enzo.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207524498
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:48 schreef amaranta het volgende:

Hoe minder erop zit, hoe minder er kapot kan.
  Moderator donderdag 12 januari 2023 @ 12:54:15 #268
382129 crew  Donna
pi_207524500
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:46 schreef exode het volgende:
Natuurlijk zijn er nog zonder, zeker tweedehands.
Nooit begrepen dat mensen daar na plusminus 2000 nog bewust voor kozen als ze een nieuwe auto gingen bestellen.
Na mijn eerste auto (uit 1993) altijd stuurbekrachtiging gehad. Maar als ik dan hier over een auto uit 2005 lees zonder, dan snap ik wel dat ze nog in de omloop zijn.
pi_207524514
Een nieuwe (lease)auto vind ik heel tof O+ maar echt het geld niet waard. En de pijn van het eerste krasje of deukje ;(
Tussen een tweedehandse en een tweedehandse zit natuurlijk ook heel veel verschil. Maar het blijft balen als je iets anders moet terwijl dat nog niet in de planning zat.

@BE Ik bezocht vanochtend een begrafenis en heb echt (weer) bewondering voor je werk.
pi_207524547
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:17 schreef F_r het volgende:

[..]
Occasions zijn momenteel ook echt duur. We hadden besloten nog even door te rijden met deze auto (diesel) dus moest er toch wel een keer uit maar nu dus iets eerder dan gepland
Onze diesel moest er ook uit. Met de nieuwe gaan we aan vaste lasten alleen al per jaar ws 1500 tot 2000 minder betalen. Hij rijdt nog duizend zuiniger ook. Dus ik doe het er wel voor.
pi_207524659
Zonder stuurbekrachtiging kan ik niet sturen.

Onze eisen oa:
station
benzine of hybride
tot 15000
km het liefst onder de 100.000
Navi
airco
Waar hij staat maakt niet zoveel uit.
  donderdag 12 januari 2023 @ 13:05:18 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207524669
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:47 schreef LeSage het volgende:

[..]
Mijn zusje heeft vorige week ergens een auto gekocht, maar heeft hem eerst door een andere garage laten nakijken. Ik vond dat wel een slimme tactiek.
Wat het nog toffer maakte was dat de autoverkoper het een beetje erbij doet (echt oude auto’s verkopen) en meteen een samenwerking bedacht met de garage die de controle deed ^O^
Iedereen blij naar huis en mijn zus weer een prima auto :)
Wij rijden Saab dus laten sowieso een aankoopkeuring doen bij een Saabspecialist voor we een auto kopen, dus ook niet bij de dorpsgarage om de hoek. Kost wat maar dan weet je ook waar je aan toe bent.

Heeft bij de cabrio een hoop duidelijkheid verschaft en daarmee de aankoopprijs ook flink beperkt, maar goed, was toen wel gelijk ¤ 2.300 aan reparaties kwijt, dus die 995 die de aankkoopprijs lager werd was er niet mee gecompenseerd, maar dat wisten we van te voren, ik wilde vooral weten of de auto de reparatiekosten waard was, en dat was zo.... inmiddels is ze al 8½ jaar van ons O+
En als het aan mij ligt blijft ze dat nog minstens 8½ jaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 januari 2023 @ 13:11:54 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207524753
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:04 schreef F_r het volgende:

Onze eisen oa:
station
benzine of hybride
tot 15000
Navi
airco
Ik zou voor een Hybride Auris Touring gaan, alleen minder dan 100.000 wordt een uitdaging als je budget begrenst is op ¤ 15.000
https://www.autoweek.nl/o(...)lopend&prijs=--15000
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207524835
Wij kochten in 2000 een MB 250 uit 1981 mét stuurbekrachtiging en maar 90.000 op de teller. Heerlijke auto O+
Inmiddels staat ie, met nog geen 200.000 op de teller ergens bij een garage want de bodemplaat was doorgeroest. Hing eerst de ene voorstoel scheef en na reparatie ging de andere voorstoel erdoorheen :') ;(
Mis um nog steeds. Rij nu een VW polo van 13 in een dozijn. Voordeel is wel dat ik incognito 8-) ben en dat ik auto overal in kan prakken. En eigenlijk is het stukken makkelijker om een klein autootje te hebben.
If they say
  donderdag 12 januari 2023 @ 13:25:59 #275
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207525026
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:04 schreef F_r het volgende:

Onze eisen oa:
station
benzine of hybride
tot 15000
Navi
airco
kom ik ook nog met en tip: probeer een auto met Bovag-garantie (van bijvoorbeeld een half jaar) te kopen. Dan weet je vrij zeker dat de garage er ook vertrouwen in heeft dat ie 't komende half jaar in elk geval geen mankementen gaat vertonen. Heeft bij ons altijd goed gewerkt.
in de haak.
pi_207525134
Hihaho, de reis van mijn pakketje. Er staat bij dat ie naar een pakketpunt wordt gebracht én er staat dat ie vandaag bezorgd wordt tussen 14.40 en 16.40 op míjn adres 8)7

12 januari 12:42
Bezorger is onderweg
Afhaaltijd volgt nog.
Vandaag bezorgd

12 januari 9:32
Zending is gesorteerd

11 januari 18:32
Zending is ontvangen door PostNL

11 januari 14:02
Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag

11 januari 8:49
Bezorger is onderweg naar PostNL-punt

11 januari 7:07
Zending is gesorteerd

10 januari 22:18

10 januari 16:30
Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL-punt

10 januari 11:45
Bezorger is onderweg

10 januari 10:01
Zending is gesorteerd

9 januari 23:24
If they say
pi_207525472
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:54 schreef exode het volgende:

[..]
Hoe minder erop zit, hoe minder er kapot kan.
Klopt. Maar ik koop nooit meer een auto zonder stuurbekrachtiging
pi_207525489
Ik zou na ervaringen nooit meer een Franse auto willen, maar wij zijn heel tevreden over Ford en nu de Kia (daar staan nog maar weinig kilometers op, maar zó’n fijne auto) O+

Nadeel van auto van de zaak is dat ik nu ineens een mega luxe auto gewend ben en deze zelf nooit of te nimmer zou (kunnen) kopen. Dus vriend moet voor altijd daar blijven denk ik.

Allergrootste voordeel is de tankpas zonder limiet en beperkingen. Zo is kamperen in Italië dus nog goedkoper zeg maar :@
Ach, zijn baas vindt het super tof dat vriend dit voor elkaar heeft gebokst door zo zijn best te doen op het werk, het wordt echt gegund en dat is fijn O+
pi_207525511
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:49 schreef amaranta het volgende:

[..]
Klopt. Maar ik koop nooit meer een auto zonder stuurbekrachtiging
Ik leerde pas echt rijden in de kever van vriend, toen eentje uit 1984, later uit 1971. Een bocht was meteen een serieuze uitdaging.
Nu staat Evert (de Kevert) in Hongarije te wachten tot we opknapbudget hebben en eens zullen de jongens ermee naar hun gala kunnen, op de achterbank staand door het open schuifdakje O+
pi_207525535
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:51 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Welke kleur? Ik heb een soort oranje/goud gehad (maar dat was nog Daewoo) en een appelgroene :D. Lelleke dingen, maar voor een mini als ik erg fijn. Paste ook altijd op de kleine plekjes in een parkeergarage enzo.
De kleur van mijn ziel
  Moderator donderdag 12 januari 2023 @ 13:54:30 #281
382129 crew  Donna
pi_207525544
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:53 schreef amaranta het volgende:

[..]
De kleur van mijn ziel
Knalroze! ^O^
pi_207525576
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:54 schreef Donna het volgende:

[..]
Nooit begrepen dat mensen daar na plusminus 2000 nog bewust voor kozen als ze een [b]nieuwe auto gingen bestellen. [/b]
Na mijn eerste auto (uit 1993) altijd stuurbekrachtiging gehad. Maar als ik dan hier over een auto uit 2005 lees zonder, dan snap ik wel dat ze nog in de omloop zijn.
Dit
pi_207525588
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:54 schreef Donna het volgende:

[..]
Knalroze! ^O^
Ja haha. Nee.
pi_207526459
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:54 schreef Donna het volgende:

[..]
Nooit begrepen dat mensen daar na plusminus 2000 nog bewust voor kozen als ze een nieuwe auto gingen bestellen.
Ja dit dacht ik ook inderdaad, ben er in m’n zoektocht ook nooit tegen gekomen als ik een andere auto zocht, dus dacht dat die, op een enkele uitzondering na, niet meer in omloop zouden zijn.
pi_207526552
Het meisje wat de auto van mij overkocht, had net haar rijbewijs gehaald. En vond dat geen probleem. Je weet niet hoeveel berichten we op marktplaats hebben gekregen over deze auto. En ook nog eens voor veel meer verkocht dan dat we hem gekocht hadden.
En op zich rijdt de auto natuurlijk ook zonder stuurbekrachtiging prima. Alleen file parkeren is een beetje lastig. En plots uitwijken is ook lastig.

Maar ik ben koningin fileparkeren dus voor mij geen probleem. Alleen een beetje zwaar in de armpjes
pi_207526799
Hier altijd tweedehands Renaults gehad. Geen idee wat er hierna komt. Inmiddels van een 11->Megane -> Laguna -> Clio. De Clio is wel echt lekker, maar puber wordt langer en het is een diesel. Dus we rijden hem op en dan iets anders. Misschien haalt hij wel de 18e verjaardag van oudste. Dan is hij toch niks meer waard en hoeven we hem niet in te ruilen.

Deze laatste hebben we gekocht nadat hij uit de lease kwam. Prima onderhouden en nette auto. Alleen jammer dat de navigatie alleen betaald geupdate kan worden.
pi_207526886
Wij rijden 2x Hyundai, heel tevreden over.
Van mijn koektrommeltje uit 2007 krijg ik steeds te horen dat het een goede serie was O+
  donderdag 12 januari 2023 @ 15:56:16 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207527023
Toen ik aan de rode schade had gereden kreeg ik bij het schadeherstelbedrijf een Clio mee, toen ik thuis was gelijk mijn vader gebeld om te vragen of ik zijn Prius kon lenen en die Clio teruggebracht.

Toen ik 4 jaar later met pech stond met de rode door de ANWB afgesleept, en gezien we in Drenthe op vakantie waren ook een vervangende auto, weer een Renault, een Captur, wat een drama ook, nog voor we hem in moesten leveren heb ik N gevraagd me naar het station te brengen zodat ik thuis de cabrio op kon halen, en die Captur weer in konden leveren.

Onderweg terug naar het vakantieadres belde de garage (die 3 jaar eerder de aankoopkeuring voor de cabrio had gedaan) dat de rode beyond repair was, dus ik weer terug naar huis om het overschrijvingsbewijs van de rode op te halen...
Sindsdien (maart 2017) hebben we alleen de cabrio nog.

Maar Renault en ik zijn niet zo'n fijne match :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207527269
Ik heb een rare Renault, denk 19, en een Twingo gehad. Die laatste was een complete kutauto. De eerste had sportstoelen. Dat was het enige goeie aan die kutbak.

Ik hou erg van kleine autos maar zeer moeten wel rijden als een botsauto, dat is het leukst. Mazda 2, Fiësta, 205 heb ik allemaal topherinneringen aan O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 12-01-2023 17:07:59 ]
pi_207527562
Oh, over Renaults kan ik ook een boekwerk schrijven O+ Hoevaak die me niet ergens hebben laten staan _O-
pi_207527877
Wij hebben alleen maar Clio’s gehad en nu hebben we een Scinec en een Clio.
Ze hebben mij nog nooit een keer laten staan. Twee Clio’s zijn wel Total loss gereden, maar dat lag niet aan de Clio
pi_207528106
Wij hadden een Grand Scenic van een paar jaar oud, weinig op de teller én een diesel. En die reden we motorisch zo’n beetje aan gort op de terugweg van vakantie, 400 km van de grens.
Die hele ellende die erna kwam (ANWB vond het erg moeilijk op te lossen allemaal, zo ver van huis 8)7 ) dat ik die auto daarna meteen kwijt wilde na reparatie. Ik had alle vertrouwen verloren :')
  donderdag 12 januari 2023 @ 17:19:28 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_207528228
Volvo O+
Het is dat er steeds meer stukjes af begonnen te vallen, maar wat een bazenauto was dat. Mechanisch niet stuk te krijgen.
disclaimer
pi_207528570
Onze auto heeft navigatie maar die gebruiken we dus precies nooit, want Google maps weet het altijd beter. :D

Verder mega gelukkig met onze Ford Focus!
  donderdag 12 januari 2023 @ 17:47:43 #295
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207528585
Ik zou navigatie ook gewoon met Google maps I je telefoon doen hoor.
in de haak.
  donderdag 12 januari 2023 @ 17:48:32 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_207528595
Ik ben verliefd op de Ford e-mach, maar dat is een onbereikbare liefde :@

Daarom vandaag mijn geld uitgegeven aan nieuwe bh's en een nieuwe bril, pedicure, ipl en gehoorbescherming op maat 😎
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207528627
Nu hebben we een megane
Hiervoor een volvo
pi_207528655
Wij gebruikten altijd Waze maar wel op de CarPlay.
Tegenwoordig is de autonavigatie online, dus die is altijd perfect. En die heeft dan weer van die trucjes, zoals aanwijzingen boven het stuur, zelf een pomp zoeken.
pi_207528683
Wij hebben navigatie in de auto maar die vind ik niks. Ik rijd gewoon met Google Maps of we pakken de oude Garmin mee.
De achteruit rij camera vind ik wel echt een dikke plus. Vooral omdat we in de straat allemaal vrij krap op elkaar (file) parkeren.

Ik had even de leasemaatschappij van mijn werkgever gebeld en ik krijg leuke korting op Private lease dus we gaan dat toch overwegen. Gewoon een kleine Kia of aanverwanten.
  donderdag 12 januari 2023 @ 17:58:37 #300
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207528712
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 17:54 schreef LeSage het volgende:
Wij gebruikten altijd Waze maar wel op de CarPlay.
Tegenwoordig is de autonavigatie online, dus die is altijd perfect. En die heeft dan weer van die trucjes, zoals aanwijzingen boven het stuur, zelf een pomp zoeken.
Het is vast handig, maar als je beperkt budget hebt zou ik navigatie geen prioriteit vinden.
in de haak.
  donderdag 12 januari 2023 @ 18:05:20 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_207528757
Navigatie gebruik ik ook niet maar die achteruitrijcamera heeft mijn leven wel oprecht verrijkt _O_
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')