Zijn ze ook niet, lilac is echt een andere kleurgroepquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:16 schreef FlyingFish het volgende:
Leuke beestjes SQ! Ik wist ook helemaal niet katten van dat ras verschillende tinten blauw konden zijn. Hopelijk voelen ze zich snel een beetje thuis. Negeren helpt vaak wel een beetje maar succes daarmee met kleine kinderen
De Torres wijnen zijn over het algemeen prima. Als ik de recensies bij Gall&Gall lees geldt dat ook voor de alcoholvrije varianten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Aaah lief, kittens![]()
Net 0.0 wijn binnengekregen. Torres de nog wattes. Beetje wrang maar ik vind um wel oké. Geen idee ook meer hóe echte wijn smaakt dus kan best zijn dat ie eigenlijk niet te zuipen is
Bij appie zijn ze in de bonus.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:44 schreef Leandra het volgende:
Sterker nog: ik denk dat ik morgen de Gall&Gall even binnenloop en een paar flessen meeneem, ik mag vanaf morgen (of overmorgen, iig 7 dagen voor de operatie) geen alcohol meer en we hebben zaterdag een feestje.
Bij Gall & Gall ookquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:53 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Bij appie zijn ze in de bonus.
Maar fijn te lezen dat het een goeie 0.0 is
Klopt, net geloerd, bij appie via gall en gallquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Gall & Gall ook
Volgens mij is de actie bij AH zelfs van Gall & Gall, ik verwacht niet dat het in de supermarkt ligt, maar ik ga het zien morgen.
Nee, volgens mij niet, Gall&Gall heeft weer een eigen kaart.... zo vermoeiend allemaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:21 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Klopt, net geloerd, bij appie via gall en gall![]()
Geen idee of ze het de supermarkt hebben, ik kom daar eigenlijk nooit meer![]()
Werkt de bonuskaart eigenlijk ook bij gall en gall?
Edit: in de echte winkel bedoel ik.
Ah, op die manier. Lekker handig, not. Was van plan een keer binnen te stappen om te kijken wat ze nog meer 0.0 hebben. Maar dan weet ik dat ik niet met mn bonuskaart hoef te zwaaienquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, Gall&Gall heeft weer een eigen kaart.... zo vermoeiend allemaal.
Wat fijn!! Lukt het om vaker zoiets in te plannen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 00:17 schreef Amsel het volgende:
Owww die kittens
Jongens ik heb vandaag op de crosstrainer gestaan én een stuk in een boek gelezen. Ik heb gewoon tijd aan mezelf besteed, dat komt echt nauwlijks voor![]()
(Echt hoe treurig is dat
)
Onderwerp leeftquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:03 schreef exode het volgende:
Gaat het nou alweer over alcoholvrij drinken?
Kijk, als ze dát nou met wijn zouden hebben... Bier lust ik écht niet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 02:41 schreef Adrian4 het volgende:
Een tipje voor alcoholvrije alcoholarme biertjes
https://www.ondernulpuntvijf.com/
Lekker is dat!quote:Op woensdag 11 januari 2023 00:17 schreef Amsel het volgende:
Owww die kittens
Jongens ik heb vandaag op de crosstrainer gestaan én een stuk in een boek gelezen. Ik heb gewoon tijd aan mezelf besteed, dat komt echt nauwlijks voor![]()
(Echt hoe treurig is dat
)
O, dat lijkt me wel wat, zal ik eens naar kijken. Hier op FOK! is ook een Fitbit-challenge-topic, maar daar kan ik met mijn Garmin ook niet aan meedoen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:00 schreef Elleska het volgende:
[..]
Joh die voorgangers hebben de pen voor vertrek een stuk zwaarder gezet.
[..]
Zag laatst ergens iets voorbij komen over een fitness synchronisatie app waarmee je Garmin aan een fitbitaccount kon koppelen of zoiets. Geen idee hoe of wat precies want gebruik geen van beide maar mensen waren blijkbaar blij met die oplossing want zochten al heel lang zoiets.
Ik heb nog nergens mijn 1RPM vastgesteld. Misschien toch eens gaan doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:16 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten wat mijn 1rpm is voor zo'n apparaat. Volgens mijn overzichtje doe ik die oefening op 140, maar als ik zie hoe ver ik dat ding soms moet verzetten als ik er op ga voel ik me toch vaak nog slap
Ik was gisteravond ook aan het kijken gegaan of ik op deze manier m’n Apple Watch aan de Fitbit app kon koppelen. Hele beschrijving gevonden stat voor stap hoe ik dan de Garmin app aan de Fitbit app moet koppelen, maar helaas bij 1 stap liep het spaak (wanneer je in de Fitbit app Garmin uit een lijst moet selecteren, die staat er gewoon niet in). En toen was het echt tijd om naar bed te gaan, dus vanmiddag nogmaals op zoek. Die Fitbit-challenge leek me ook wel wat namelijk, als dat dus überhaupt kan als je het op deze manier koppelt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, dat lijkt me wel wat, zal ik eens naar kijken. Hier op FOK! is ook een Fitbit-challenge-topic, maar daar kan ik met mijn Garmin ook niet aan meedoen.
Ik moet eerst werken, maar kijk er later even naar. Of laat mijn lief kijken, dat is mijn persoonlijke IT'er als ik er niet uitkomquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:54 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik was gisteravond ook aan het kijken gegaan of ik op deze manier m’n Apple Watch aan de Fitbit app kon koppelen. Hele beschrijving gevonden stat voor stap hoe ik dan de Garmin app aan de Fitbit app moet koppelen, maar helaas bij 1 stap liep het spaak (wanneer je in de Fitbit app Garmin uit een lijst moet selecteren, die staat er gewoon niet in). En toen was het echt tijd om naar bed te gaan, dus vanmiddag nogmaals op zoek. Die Fitbit-challenge leek me ook wel wat namelijk, als dat dus überhaupt kan als je het op deze manier koppelt.
Misschien een Garmintopic aanmaken?quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, dat lijkt me wel wat, zal ik eens naar kijken. Hier op FOK! is ook een Fitbit-challenge-topic, maar daar kan ik met mijn Garmin ook niet aan meedoen.
Alles op eigen kracht en niets forceren. Als je je kan indenken dat 7 maanden geleden 70kg voor mij ook al een immense hoeveelheid was. Zelfs 5 kilo eigenlijk al. Ik had namelijk door corona een hele vervelende achillespeesklacht overgehouden, die weer overging naar mijn bovenbenen. Die verkrampte bij de kleinste inspanning. Mijn collega heeft mij daarop een paar keer hele 'fijne' bindweefselmassages gegeven en daarbij mijn heup en bekkengordel losgemaakt. Horror! Daarna rustig opbouwen met mijn bovenbenen en ik heb er nu echt wel veel profijt van. Morgenochtend om 6:45 uur check ik weer inquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens mijn 1RPM vastgesteld. Misschien toch eens gaan doen.
Overigens vind ik 140 op de legpress ook impressive. Ik doe hem nu op 70, 3 setjes van 15. Maar ik heb nu nog geen progressief schema, dat wil ik volgende week voorstellen als ik weer ga meten en wegen (jippie) en we een nieuw schema gaan maken.
Maar dan doe je niet 3 sets van 15 keer 177 kilo?quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Alles op eigen kracht en niets forceren. Als je je kan indenken dat 7 maanden geleden 70kg voor mij ook al een immense hoeveelheid was. Zelfs 5 kilo eigenlijk al. Ik had namelijk door corona een hele vervelende achillespeesklacht overgehouden, die weer overging naar mijn bovenbenen. Die verkrampte bij de kleinste inspanning. Mijn collega heeft mij daarop een paar keer hele 'fijne' bindweefselmassages gegeven en daarbij mijn heup en bekkengordel losgemaakt. Horror! Daarna rustig opbouwen met mijn bovenbenen en ik heb er nu echt wel veel profijt van. Morgenochtend om 6:45 uur check ik weer in![]()
@:Amsel dat klinkt voor jou als een weelde. Fijn dat het even genieten was
Zou er voldoende animo/Garmingebruikers zijn voor een apart topic?quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien een Garmintopic aanmaken?
Ho, nee ! Alsjeblieft!quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan doe je niet 3 sets van 15 keer 177 kilo?
Ik ben ook rustig aan het opbouwen. Vind het soms wel lastig, wil eigenlijk sneller gaan. Op mijn 50e verjaardag kon ik 50 kilo bankdrukken. Daarna is er een beetje de klad in gekomen, dus ik wil wel weer lekker opbouwen naar meer kracht. Kijken of ik eind van het jaar, als ik 55 word, 55 kilo kan bankdrukken
Ja, precies, een progressief schema dus!quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ho, nee ! Alsjeblieft!![]()
Ik doe nu 4 setjes:
1 setje met 74 kilo met 10 herhalingen
1 setje met 76 kilo met 8 herhalingen
1 setje met 80 kilo met 6 herhalingen en 1 84 kilo met 4 herhalingen
Die krachtmeting is een setje van 3 en dan kijken hoever je komt.
En je voornemen klinkt goed !
Hahaha, ik vond het ook al veel, maar ik heb natuurlijk geen flauw idee wat voor sterke benen jij hebtquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:21 schreef SQ het volgende:
HAAAA wacht ik zie nu mijn fout. Ik doe 140 op de legpress maar dat zijn geen kilo's natuurlijk, die apparaten geven lbs aan. Sorry![]()
Geen idee, maar als het niet genoeg is, dan komen we er ook vanzelf achter toch?quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou er voldoende animo/Garmingebruikers zijn voor een apart topic?
Dat geloof ik, want ik herken zo wat je zegt. Je voelt je echt een powerwomanquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, precies, een progressief schema dus!
Dat wil ik dus volgende week ook gaan opstellen.
Ik vind het zo fijn om met lekker flink gewicht in de weer te zijn. Dat voelt zo sterk!
Heb je een plaatje?quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat geloof ik, want ik herken zo wat je zegt. Je voelt je echt een powerwoman![]()
Ik heb als 'beloning' naar mijn oude en nieuwe versie van mijzelf een tattoo laten zetten met een oogje in het midden, meer met de kanttekening hoe ik naar mijzelf keek en nu naar mijzelf ben gaan kijken. Daar ben ik zo ontzettend blij mee
Ik dacht ook al, dat kan toch nooit kloppen, maar het kwartje viel wat laatquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hahaha, ik vond het ook al veel, maar ik heb natuurlijk geen flauw idee wat voor sterke benen jij hebt
Zeker welquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:27 schreef Donna het volgende:
Ik duw regelmatig mijn vriend aan de kant als hij in de weg staat, 90+ kilo. Maar dat telt niet he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
Ah kijk, heel anders dan dat ik in mijn hoofd had. Mooi hoor! En vooral het idee erachter!quote:
140 lbs is toch ook gewoon ruim 63 kg!quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, dat kan toch nooit kloppen, maar het kwartje viel wat laat
quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:30 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]Een dromenvangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil nu progressief gaan trainen en nu eindelijk eens mooie schouders en bovenarmen krijgen. Eens kijken of dat lukken wil. Mijn benen zijn hartstikke oké, maar schouders en bovenarmen vind ik niet echt wat. Dus daar komt de focus op, als ik mijn trainer meekrijg
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
De veren staan voor liefde, rust, vertrouwen, eerlijkheid en vriendschapquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah kijk, heel anders dan dat ik in mijn hoofd had. Mooi hoor! En vooral het idee erachter!
Een goede trainer luistert naar zijn klantquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een dromenvanger
Ik wil nu progressief gaan trainen en nu eindelijk eens mooie schouders en bovenarmen krijgen. Eens kijken of dat lukken wil. Mijn benen zijn hartstikke oké, maar schouders en bovenarmen vind ik niet echt wat. Dus daar komt de focus op, als ik mijn trainer meekrijg
Is dat zo? Bij mij op de sportschool sprak de trainer altijd over kilo’s bij de gewichtsinstellingen en bij m’n intake in het ziekenhuis waar ik de legpress moest doen ook. (En een snelle Google actie naar het apparaat van het zelfde merk alleen een nieuwer type gaf ook aan tot 200kilo te gaan, dat komt wel overeen met die in de sportschool (die ging volgens mij tot 220).quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:21 schreef SQ het volgende:
HAAAA wacht ik zie nu mijn fout. Ik doe 140 op de legpress maar dat zijn geen kilo's natuurlijk, die apparaten geven lbs aan. Sorry![]()
En, los gegaan?quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:46 schreef exode het volgende:
Ok....
Beide kinderen zijn elders spelen vanuit school.
Ik ga lunchen met de tv aan, zo, helemaal los hier.
De buurvrouw stond net voor de deur om een pakketje op te halen, dus het was ineens een uur verderquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:43 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
En, los gegaan?
Zoon zit vandaag tot 15.30 op school, mijn eerste dag met véél uren me-time. Videoland draait overuren![]()
Vanaf morgen Vikings walhalla seizoen 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |