Klopt. Maar ik koop nooit meer een auto zonder stuurbekrachtigingquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:54 schreef exode het volgende:
[..]
Hoe minder erop zit, hoe minder er kapot kan.
Ik leerde pas echt rijden in de kever van vriend, toen eentje uit 1984, later uit 1971. Een bocht was meteen een serieuze uitdaging.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik koop nooit meer een auto zonder stuurbekrachtiging
De kleur van mijn zielquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Welke kleur? Ik heb een soort oranje/goud gehad (maar dat was nog Daewoo) en een appelgroene. Lelleke dingen, maar voor een mini als ik erg fijn. Paste ook altijd op de kleine plekjes in een parkeergarage enzo.
Ditquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat mensen daar na plusminus 2000 nog bewust voor kozen als ze een [b]nieuwe auto gingen bestellen. [/b]
Na mijn eerste auto (uit 1993) altijd stuurbekrachtiging gehad. Maar als ik dan hier over een auto uit 2005 lees zonder, dan snap ik wel dat ze nog in de omloop zijn.
Ja dit dacht ik ook inderdaad, ben er in m’n zoektocht ook nooit tegen gekomen als ik een andere auto zocht, dus dacht dat die, op een enkele uitzondering na, niet meer in omloop zouden zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat mensen daar na plusminus 2000 nog bewust voor kozen als ze een nieuwe auto gingen bestellen.
Na mijn eerste auto (uit 1993) altijd stuurbekrachtiging gehad. Maar als ik dan hier over een auto uit 2005 lees zonder, dan snap ik wel dat ze nog in de omloop zijn.
Het is vast handig, maar als je beperkt budget hebt zou ik navigatie geen prioriteit vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:54 schreef LeSage het volgende:
Wij gebruikten altijd Waze maar wel op de CarPlay.
Tegenwoordig is de autonavigatie online, dus die is altijd perfect. En die heeft dan weer van die trucjes, zoals aanwijzingen boven het stuur, zelf een pomp zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |