Dank voor het entertainmentquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:39 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Misschien deed ik dat wel in een squad![]()
Maar ik heb wel eens wat spellingsmissers inderdaadblij dat ik je er mee kon laten gniffelen, is ie niet voor niks geweest
Ook net een nieuwe gekocht. Dat is toch altijd verrassend duur, ook als je geen nieuwe hoeft.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:16 schreef F_r het volgende:
Blegh onze auto is kapot. Reparatie is erg duur dus op zoek naar iets anders. Financiële tegenvaller
Een nieuwe kunnen we niet betalen helaasquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook net een nieuwe gekocht. Dat is toch altijd verrassend duur, ook als je geen nieuwe hoeft.
Hier ook. Vriend heeft een nieuwe werkindeling dus het lijkt erop dat hij de komende tijd naar kantoor gaat op mijn vrije dagquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Iedereen is hier de deur weer uit.
Dat is echt wel een heel groot voordeel van kamperen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:29 schreef LeSage het volgende:
Oh man, wat voel ik me toch altijd zo’n ultieme schoolpleinmoeder als ik het rondje luizenpluizen weer gehad heb![]()
Gisteren even losgegaan voor vakanties. In de meivakantie gaan we naar Hongarije (gratis vakantie ftw), met Pinksteren kamperen in de Ardennen en in de zomervakantie via Lyon naar Toscane en terug door Zwitserland![]()
We boekten gisteren dus even 4 campingswel lekker, we hebben die caravan zo terug verdiend als ik de prijzen van stacaravans en glampingtenten zie. Onze staplaats in Italië op een waterpark/activiteiten/vlak bij zee-camping was ¤680 voor 10 nachten, de goedkoopste accommodatie ging ruim boven de ¤2000
Los van het kunnen, ik vind het gewoon oneindig zonde van mijn geld.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:28 schreef F_r het volgende:
[..]
Een nieuwe kunnen we niet betalen helaas
Ons kleine autootje hebben we wel nieuw gekocht. Was toen bijna even duur als een tweedehandsquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Los van het kunnen, ik vind het gewoon oneindig zonde van mijn geld.
Nagenoeg niemand koopt zelf een nieuwe, dat is allemaal zakelijke lease.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nou dat dus.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Occasions zijn momenteel ook echt duur. We hadden besloten nog even door te rijden met deze auto (diesel) dus moest er toch wel een keer uit maar nu dus iets eerder dan geplandquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Gelukkig zijn er nog zat mensen die het wél de moeite waard vinden zodat ik lekker hun occasions kan kopen
De baas van mijn vriend bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Gelukkig zijn er nog zat mensen die het wél de moeite waard vinden zodat ik lekker hun occasions kan kopen
Dat is vooral lekker omdat je dan weet waar de auto vandaan komt en je niet al die "directieauto" "van oud vrouwtje geweest" "altijd binnen gestaan" nonsens van autoverkopers hoeft aan te horenquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:19 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik vind occasions ook duur. Ik ga voor het eerst in mijn leven een eigen auto kopen en ik vind het ergens ook spannend.
Niet dat er veel verandert want ik ga mijn huidige auto (lease) kopen
Hey, wat lief dat je eraan denkt. Kort gezegd gaat het hartstikke goed, naar omstandighedenquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:48 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Quoi, hoe gaat het met je? Ik heb het idee dat je hier een tijdje niet geweest bent (maar dat kan ook aan mij liggen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |