abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207514959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 18:39 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Misschien deed ik dat wel in een squad :P

Maar ik heb wel eens wat spellingsmissers inderdaad :D blij dat ik je er mee kon laten gniffelen, is ie niet voor niks geweest :P
Dank voor het entertainment O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207516849
Blegh onze auto is kapot. Reparatie is erg duur dus op zoek naar iets anders. Financiële tegenvaller
pi_207521910
Dat is balen @F_r . Dure geintjes, maar moet toch gebeuren..

Iedereen is hier de deur weer uit. Oudste had na een goed begin toch wel veel last van zijn beugel. Heb gisteravond sinds 10 jaar weer eens de staafmixer op het avondeten gezet :D
Net naar school vertrokken met toetjes, knijpfruit, een stuk brood zonder korstjes en paracetamol. Vandaag 2 toetsen dus hopelijk dat met zo'n rare maagvulling. :P
pi_207521998
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:16 schreef F_r het volgende:
Blegh onze auto is kapot. Reparatie is erg duur dus op zoek naar iets anders. Financiële tegenvaller
Ook net een nieuwe gekocht. Dat is toch altijd verrassend duur, ook als je geen nieuwe hoeft.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207522032
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ook net een nieuwe gekocht. Dat is toch altijd verrassend duur, ook als je geen nieuwe hoeft.
Een nieuwe kunnen we niet betalen helaas
pi_207522042
Oh man, wat voel ik me toch altijd zo’n ultieme schoolpleinmoeder als ik het rondje luizenpluizen weer gehad heb :')

Gisteren even losgegaan voor vakanties. In de meivakantie gaan we naar Hongarije (gratis vakantie ftw), met Pinksteren kamperen in de Ardennen en in de zomervakantie via Lyon naar Toscane en terug door Zwitserland :)
We boekten gisteren dus even 4 campings :@ wel lekker, we hebben die caravan zo terug verdiend als ik de prijzen van stacaravans en glampingtenten zie. Onze staplaats in Italië op een waterpark/activiteiten/vlak bij zee-camping was ¤680 voor 10 nachten, de goedkoopste accommodatie ging ruim boven de ¤2000 *)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_207522053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Iedereen is hier de deur weer uit.
Hier ook. Vriend heeft een nieuwe werkindeling dus het lijkt erop dat hij de komende tijd naar kantoor gaat op mijn vrije dag *O* Maar nu moet ik naar een begrafenis (van een buur) dus heb ik nog weinig aan het alleen-zijn deze eerste dag.

Lekker vooruitzicht @LeSage
pi_207522127
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:29 schreef LeSage het volgende:
Oh man, wat voel ik me toch altijd zo’n ultieme schoolpleinmoeder als ik het rondje luizenpluizen weer gehad heb :')

Gisteren even losgegaan voor vakanties. In de meivakantie gaan we naar Hongarije (gratis vakantie ftw), met Pinksteren kamperen in de Ardennen en in de zomervakantie via Lyon naar Toscane en terug door Zwitserland :)
We boekten gisteren dus even 4 campings :@ wel lekker, we hebben die caravan zo terug verdiend als ik de prijzen van stacaravans en glampingtenten zie. Onze staplaats in Italië op een waterpark/activiteiten/vlak bij zee-camping was ¤680 voor 10 nachten, de goedkoopste accommodatie ging ruim boven de ¤2000 *)
Dat is echt wel een heel groot voordeel van kamperen.

Wij hebben dus geen vouwwagen meer maar als sluiten niet uit weer iets te kopen als de kinderen wat ouder zijn en dat soort parken op hun wishlist staan.
Dan kunnen ze ook in hun eigen tentje en willen wij waarschijnlijk een kleine vouwwagen.

Ik ben voor de voorjaarsvakantie aan het kijken, een midweekje of zo. De prijzen vallen mij reuze mee, met name aan zee lijken ze niet door te hebben dat het vakantie is die week.
  donderdag 12 januari 2023 @ 09:42:36 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_207522200
Kamperen is zo lekker goedkoop idd!
Ik heb alleen in mei nog niet zo'n zin om in een camper opgevouwen te liggen. Heb even zin in luxe. Compromis: we rijden met de camper rustig naar Italië en blijven onderweg overnachten op campings.
pi_207522258
@Quoi, hoe gaat het met je? Ik heb het idee dat je hier een tijdje niet geweest bent (maar dat kan ook aan mij liggen :)).
pi_207522376
Afgelopen week de kinderen gevraagd waar zij naartoe willen op vakantie. Jongste wilde direct terug naar Schotland. Naar een hond die we daar in een B&B hebben ontmoet (van 17:00-10:00 daar geweest, maar het heeft indruk gemaakt O+ ) De andere 2 weken van de reis hoefde niet perse opnieuw, maar die B&B wel graag.
Oudste wil graag een rondreis in Nederland maken (wagenziek). Dat vind ik eigenlijk ook wel een leuk idee. Paar daagjes aan zee, paar dagje op de hei, paar daagjes bij een pretpark, paar daagjes ? Eens kijken of ik daar iets voor kan verzinnen.
pi_207522471
Wij vroegen vorige week aan de kinderen naar welk land ze het allerliefste op vakantie wilden, als ze mochten kiezen. Zeggen ze allebei Amerika. Hoe origineel _O-.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207522596
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:28 schreef F_r het volgende:

[..]
Een nieuwe kunnen we niet betalen helaas
Los van het kunnen, ik vind het gewoon oneindig zonde van mijn geld.
pi_207523080
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ons kleine autootje hebben we wel nieuw gekocht. Was toen bijna even duur als een tweedehands
  donderdag 12 januari 2023 @ 10:58:10 #240
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_207523094
Die van ons willen hetzelfde op vakantie als afgelopen jaar, Zweden (want kanoën, vissen, zwemmen, fikkie stoken), en daarna Legoland. Het eerste gaan we doen (wel deels andere campings), Legoland past dit jaar niet in t budget...
  donderdag 12 januari 2023 @ 10:58:37 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207523103
quote:

[..]
Nagenoeg niemand koopt zelf een nieuwe, dat is allemaal zakelijke lease.
Zeker zodra je boven het kleinste segment komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207523113
L wilde graag naar het vakantiehuisje van opa&oma.
Die hebben geen vakantiehuisje maar huren elk jaar hetzelfde familieverblijf dus ik keur het goed.
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:00:48 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_207523126
quote:

[..]
Nou dat dus.

Gelukkig zijn er nog zat mensen die het wél de moeite waard vinden zodat ik lekker hun occasions kan kopen :7
disclaimer
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:01:15 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207523135
Dat je zo moe bent dat je de TV aanzet, de Geheugentrainer van omroep Max op blijkt te staan en dat je het te vermoeiend vindt om te zappen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207523283
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Nou dat dus.

Gelukkig zijn er nog zat mensen die het wél de moeite waard vinden zodat ik lekker hun occasions kan kopen :7
Occasions zijn momenteel ook echt duur. We hadden besloten nog even door te rijden met deze auto (diesel) dus moest er toch wel een keer uit maar nu dus iets eerder dan gepland
pi_207523316
Ik vind occasions ook duur. Ik ga voor het eerst in mijn leven een eigen auto kopen en ik vind het ergens ook spannend.
Niet dat er veel verandert want ik ga mijn huidige auto (lease) kopen :P
pi_207523350
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Nou dat dus.

De baas van mijn vriend bijvoorbeeld :D ideaal!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:23:13 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207523356
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:19 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik vind occasions ook duur. Ik ga voor het eerst in mijn leven een eigen auto kopen en ik vind het ergens ook spannend.
Niet dat er veel verandert want ik ga mijn huidige auto (lease) kopen :P
Dat is vooral lekker omdat je dan weet waar de auto vandaan komt en je niet al die "directieauto" "van oud vrouwtje geweest" "altijd binnen gestaan" nonsens van autoverkopers hoeft aan te horen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:24:58 #249
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_207523371
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:48 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Quoi, hoe gaat het met je? Ik heb het idee dat je hier een tijdje niet geweest bent (maar dat kan ook aan mij liggen :)).
Hey, wat lief dat je eraan denkt. Kort gezegd gaat het hartstikke goed, naar omstandigheden :) Ik doe aan een soort energie-efficiëntie, merk ik, en dan schiet Fok! er soms bij in. Ik werk, ik doe sociale leuke dingen, ik doe veel leuks met Max en slik intussen chemo-tabletten tot mei – en de bijwerkingen zijn te behappen :s)

En zo nu en dan kom ik even spieken :)
pi_207523376
Wij denken er steeds meer over om een 2e auto te kopen. Gewoon een klein, goedkoop dingetje. Mijn broer is jaaaaaren automonteur geweest dus die mag mee zoeken.

We hebben nu dus 1 auto en ik moet daar echt omheen plannen. Met name naar mijn familie en vrienden is daardoor het grootste deel van de week lastig. Naar mijn moeder ben ik met OV, als alles meezit, ruim 2,5 uur bezig. Met de auto is dat 50 minuten.
En nu de kinderen steeds meer een soort van agenda hebben, moeten we daar echt over nadenken. Zo kon zwemles alleen op zondag voor Juul.

Ik dacht nog even aan private lease, maar ik hoef geen nieuwe en wil die kosten niet (en de BKR registratie).
Je ziet ook steeds meer bedrijven van lease auto's afstappen, die dingen kosten een vermogen voor werkgevers, zeker nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')