Je was vorig topic nog aan het bijkomen van oud en nieuw?quote:
Wat een fantastische last-post!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De betere reactie was een pepperspray in haar gezicht geweest.
Dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:05 schreef Cathmar het volgende:
Sinds ik team zilver haar ben moet ik trouwens wel echt iedere dag mijn make up doen en een veel meer heldere kleuren dragen, anders ben ik echt zo’n muis. Word ik heel ongelukkig van (edit: van het muis zijn. Dus veel rood en fel en zo want anders voel ik me echt niet ok).
Ohjaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je was vorig topic nog aan het bijkomen van oud en nieuw?
Daarom laat ik dus iedere 6 weken mijn wenkbrauwen verven en harsen. Die zijn zo licht dat je ze amper ziet. Als ze geverfd zijn, krijgt mijn gezicht meer uitdrukking en voel ik me een stuk minder muis.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:05 schreef Cathmar het volgende:
Sinds ik team zilver haar ben moet ik trouwens wel echt iedere dag mijn make up doen en een veel meer heldere kleuren dragen, anders ben ik echt zo’n muis. Word ik heel ongelukkig van (edit: van het muis gevoel. Dus veel rood en fel en zo want anders voel ik me echt niet ok).
Ja dat deed ik ook toen ik het liet uitgroeien. Nu ik weer geverfd ben wil ik dat wel volhouden om make-up te dragen, want vind het toch wel mooi en fris staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:05 schreef Cathmar het volgende:
Sinds ik team zilver haar ben moet ik trouwens wel echt iedere dag mijn make up doen en een veel meer heldere kleuren dragen, anders ben ik echt zo’n muis. Word ik heel ongelukkig van (edit: van het muis gevoel. Dus veel rood en fel en zo want anders voel ik me echt niet ok).
Leuk! Eerste stap naar meer kleurquote:Op zaterdag 7 januari 2023 08:58 schreef Nijna het volgende:
@:exode, veel plezier!
Team grijs haar zonder make up.
Ik houd dan wel weer van gekleurde kleding, dus ik heb van de week maar eens iets anders gekocht dan de donkerblauwe/zwarte/donkergroene truien die ik al in de kast had liggen.
Same. Nou kan ik zwart/wit nog wél prima hebben trouwens, liefst dan wel met iets heftig geometrisch. Maar grijs/beige/bruin/poederroze en aanverwante tinten, nay.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:36 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Leuk! Eerste stap naar meer kleur
Grijs en bruin kan ik gewoon niet meer aan. Één grote depressie als ik mezelf dan zie. Gek hoe dat werkt. Zwart gaat nog wel maar dan wel felle lippenstift.
Mijn beppe had altijd grijs en bruin aan, heel soms donkerblauw. Zo ontzettend saai en het paste helemaal niet bij haar huid en haar. Een grote depressie is een goede omschrijving.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:36 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Leuk! Eerste stap naar meer kleur
Grijs en bruin kan ik gewoon niet meer aan. Één grote depressie als ik mezelf dan zie. Gek hoe dat werkt. Zwart gaat nog wel maar dan wel felle lippenstift.
De prikmuggen zijn ook nog steeds aanwezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:34 schreef SQ het volgende:
Dat je op 7 januari naar buiten loopt en denkt "het is lente"
Echt alles klopt. De twietende vogels, de temperatuur, zonnetje. Zelfs de magnolia zit vol knoppen
Daar hebben wij hier in het waterarme 040 gelukkig weinig last van. Ik zie nog wel muggen, maar ze prikken niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:02 schreef Donna het volgende:
[..]
De prikmuggen zijn ook nog steeds aanwezig.
Ik moet stoffen ook voelen, en ik vermijd de lelijke tweeling: Polly & Esther.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:02 schreef Nijna het volgende:
Ik draag graag katoen, wol (met katoen eronder want jeuk) en een fleecevest voor 's avonds op de bank.
Ik voel het liefst kleding voordat ik het koop, (imitatie)leren broeken of van dat polyurethaan wat Rijstebuiltje zegt dat vind ik zo naar aanvoelen dat ik het weiger aan te trekken.
Van die sneldrogende sportshirts, ook van die nare stofdan heb ik liever een klam katoenen shirt
.
Maar ik ben best wel een zeur met kleding kopen, sokken mogen geen klontjes hebben en schoenen moeten gelijk goed zitten, als ik ze moet inlopen dan zijn ze dus niet goed.
Waterrijk Friesland. En paarden. En bos. Vorige winter zijn ze ook niet weg geweest. Vrees er weer voor dit jaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Daar hebben wij hier in het waterarme 040 gelukkig weinig last van. Ik zie nog wel muggen, maar ze prikken niet.
Heel veel truien hebben polyester/polyacryl enzo... iets zonder kopen is bijna niet te doenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet stoffen ook voelen, en ik vermijd de lelijke tweeling: Polly & Esther.
Acryl ook trouwens
Voor jassen en dergelijke lukt dat uiteraard niet, maar daar heb je toch altijd een paar lagen onder.
Wassen in de wasmachine, daarna strijken en tenslotte waterafstotende spray er overheen. Jas schoon en waterafstotend.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:15 schreef Nijna het volgende:
[..]
Heel veel truien hebben polyester/polyacryl enzo... iets zonder kopen is bijna niet te doen![]()
Over jassen gesproken, iemand een idee hoe ik zweetlucht uit een winterjas krijg?
Het is zo'n outdoor jas, dus gewoon in het sop is volgens mij niet heel ideaal voor de waterafstotendheid...
En nu heb ik dus een deo die echt goed werkt (loveli) maar nu heb ik toch weer zweetlucht in mn jas![]()
De jas is nog hartstikke goed, dus zonde om een andere jas te kopen, al krijg ik intussen we de neiging om dan maar iets goedkoops te doen en dan elk jaar een nieuwe...
Ik denk dat ik er maar een mailtje aan ga wagen naar het merk van de jas, wellicht hebben die nog ideeën...
Ik was outdoor jassen altijd met niktech texwash, dat gaat altijd goed...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Wassen in de wasmachine, daarna strijken en tenslotte waterafstotende spray er overheen. Jas schoon en waterafstotend.
Het zou wat zijn als je een jas weg moet gooien omdat ie vies is!
Klopt, maar het gaat vooral op de zweetlucht. Ik heb het met een eerdere jas ook gehad, uiteindelijk ook gewoon met wasmiddel gedaan, maar de lucht ging er gewoon niet goed uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Wassen in de wasmachine, daarna strijken en tenslotte waterafstotende spray er overheen. Jas schoon en waterafstotend.
Het zou wat zijn als je een jas weg moet gooien omdat ie vies is!
Even vooraf weken in water met azijn? Of azijn in het wasverzachterbakje? Bij man z’n werkjas werkte dit goed tegen zweetgeurquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:23 schreef Nijna het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat vooral op de zweetlucht. Ik heb het met een eerdere jas ook gehad, uiteindelijk ook gewoon met wasmiddel gedaan, maar de lucht ging er gewoon niet goed uit.
Dan rook ik het na een paar keer dragen toch weer.
Ik heb wel een vrij gevoelige neus...
Ik wil dus vooral die zweetlucht kwijt...![]()
Ik heb nu de fabrikant van de jas gemaild, als zij geen ander idee hebben dan denk ik dat ik dat maar eens ga proberen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:38 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Even vooraf weken in water met azijn? Of azijn in het wasverzachterbakje? Bij man z’n werkjas werkte dit goed tegen zweetgeur
Ahwquote:Op zondag 8 januari 2023 01:12 schreef Amsel het volgende:
Wie was het ook alweer met één slof aan en één slof uit om niet al te warme voeten te krijgen?
https://www.instagram.com/p/CnGBzZMpY1v/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Wasmiddel toevoeging tegen stikend wasgoed van HG geprobeerd?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:23 schreef Nijna het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat vooral op de zweetlucht. Ik heb het met een eerdere jas ook gehad, uiteindelijk ook gewoon met wasmiddel gedaan, maar de lucht ging er gewoon niet goed uit.
Dan rook ik het na een paar keer dragen toch weer.
Ik heb wel een vrij gevoelige neus...
Ik wil dus vooral die zweetlucht kwijt...![]()
Verloofde van @exode, dacht ik!quote:Op zondag 8 januari 2023 01:12 schreef Amsel het volgende:
Wie was het ook alweer met één slof aan en één slof uit om niet al te warme voeten te krijgen?
Dat heb ik wel bij de normale kleding gedaan, dat is ook nog een idee inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2023 08:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Wasmiddel toevoeging tegen stikend wasgoed van HG geprobeerd?
En BEquote:Op zondag 8 januari 2023 08:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Verloofde van @:exode, dacht ik!
Cute
Ze moest er heel hard om lachen, die verloofde van mequote:Op zondag 8 januari 2023 01:12 schreef Amsel het volgende:
Ik zie dat ze 4 januari nog gepost heeft, dus kan gewoon einde vakantie drukte zijn?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:16 schreef trui het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk hoe het met Venco is? Ik bedacht me ineens dat ik die al heel lang niet ‘gezien’ heb hier.
Ah ja, nu je het zegt…quote:Op zondag 8 januari 2023 23:16 schreef trui het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk hoe het met Venco is? Ik bedacht me ineens dat ik die al heel lang niet ‘gezien’ heb hier.
Ik had er ook heel veel moeite mee vanmorgen. 7 uur lukte me ook niet (maar was ook niet mijn streven). Ik mikte op 8u. Dat werd half 9.quote:Op maandag 9 januari 2023 07:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo, dat opstarten en weer om 7:00 uur achter de laptop zitten is na de vakantie wel even een dingetje...
Nu je het zegt, inderdaad al lang geleden...quote:Op zondag 8 januari 2023 23:16 schreef trui het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai, dat is snel! Sterkte!quote:Op maandag 9 januari 2023 10:47 schreef F_r het volgende:
Foto's willen we zien sq
Op vakantie kreeg ik van een vriendin het bericht dat er bij jaar moeder longkanker was geconstateerd vandaag is ze overleden. Gewoon een week na de diagnose zo snel
@:Claudia_x hoe is het met je schoonmoeder?
Die hebben we helaas niet gezien. Te veel bewolking en sneeuwvalquote:Op maandag 9 januari 2023 10:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ai, dat is snel! Sterkte!
Hoe was het Noorderlicht?
of gewoon laten zitten? mos is ook groen enzo.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon hoefde pas om 11.00 uur naar school dus dat was een fijn ochtendje zo na de vakantie. Hij is om 13.00 uur alweer vrij![]()
Ik schrok me gister de touwtakketering. Dat er mos in het gras zit was duidelijk maar tijdens het bladzuigeren bleek het nog veel erger dan ik dacht. Voorin valt het mee maar achterin staat amper nog een grassprietDenk dat ik zo maar kalk ga halen en dan maar hopen dat de vogeltjes het meepikken voor hun nestjes. Of dat het gewoon verdwijnt? Ik heb toch echt geen puf om dat mos ook nog es weg te harken. Gaat echt niet met heup en rug
En nog veel zachter om op te lopen ookquote:Op maandag 9 januari 2023 12:54 schreef Elleska het volgende:
[..]
of gewoon laten zitten? mos is ook groen enzo.
Nope, ik hoorde het ook op de radio. Wij hebben vet hip inductie.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:49 schreef amaranta het volgende:
@:exode koken jullie op gas?
https://www.ed.nl/gezond/(...)ken-op-gas~a1d42367/
quote:Op maandag 9 januari 2023 12:54 schreef Elleska het volgende:
[..]
of gewoon laten zitten? mos is ook groen enzo.
Waar en ook waarquote:Op maandag 9 januari 2023 13:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En nog veel zachter om op te lopen ook.
Goede bezigheid!quote:Op maandag 9 januari 2023 18:44 schreef BE het volgende:
@:Rijstebuiltje 1 lange weg en dan om de andere houten elektriciteitspaal 8 squats doen. En dan kom ik op een keer of 11 uit geloof ik.
6.40u? wat een tijdstip, maar leuke verrassing!quote:Op maandag 9 januari 2023 18:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
@:BE 80 squats.. whut!
Ik duwde vanmorgen om 6:40 uur vanmorgen de deur bij mijn gym open en kreeg als verrassing een heerlijke 1 op 1 training. Ik ben dol op die gast, wat een cadeau was dit![]()
@:SQ kittens wat leuk! Ben benieuwd![]()
@:F_r ach dat is heftig!![]()
@:Deepfreeze wat kut hè, hier had iemand ook een bui om te zingen. Af en toe
Goed hoor, BE! en doe je dat in een groepje of ook als je in je eentje gaat?quote:Op maandag 9 januari 2023 18:44 schreef BE het volgende:
@:Rijstebuiltje 1 lange weg en dan om de andere houten elektriciteitspaal 8 squats doen. En dan kom ik op een keer of 11 uit geloof ik.
komt daar ook je username vandaan? Hopelijk kun je snel weer wat pleegkittens vertroetelen (al hoop ik aan de andere kant op zo weinig mogelijk ongewenste nestjes, er zijn al zoveel (te veel) katten).quote:Op maandag 9 januari 2023 13:12 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik ben kittenpleegmoeder voor het dierenasiel. Van juni tot eind december bijna non-stop kittens in huis gehad en nu ben ik vreselijk eenzaam en ontredderd
In mei is onze eigen kat overleden, die hebben we 8 jaar lang om ons heen gehad.
Nee niet eens, ik ben al een Poes sinds 2009quote:Op maandag 9 januari 2023 20:06 schreef trui het volgende:
[..]
komt daar ook je username vandaan? Hopelijk kun je snel weer wat pleegkittens vertroetelen (al hoop ik aan de andere kant op zo weinig mogelijk ongewenste nestjes, er zijn al zoveel (te veel) katten).
Ja, bizarre tijd, maar een heerlijke kickstart van de dag. Ik train 2 dagen van 6:45 tot 8:15 en 1 keer van 8:45 tot 10:15 uur. Ik heb vorig jaar juni het roer omgegooid en ben met slim/anders eten (géén dieet) en 3 keer week intensief sporten ruim 7 kilo afgevallen. Ik voel me zoveel beter nuquote:Op maandag 9 januari 2023 19:30 schreef Nijna het volgende:
[..]
6.40u? wat een tijdstip, maar leuke verrassing!
Niet altijd, maar toch regelmatig wel. Walking lunges, squats en dan evt. dips en stap-op-stap-af bij bankjes.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:04 schreef trui het volgende:
[..]
Goed hoor, BE! en doe je dat in een groepje of ook als je in je eentje gaat?
Tolstoifan, da's wel heel vroeg!
Wallsittenquote:Op maandag 9 januari 2023 20:36 schreef BE het volgende:
[..]
Niet altijd, maar toch regelmatig wel. Walking lunges, squats en dan evt. dips en stap-op-stap-af bij bankjes.
Maar ik merk dat ik dat toch minder fanatiek doe dan als ik met mijn clubje ga.
Oh, en nooit een tunnel onder door zonder 30sec of 1min een wall-sit te doen.![]()
(Als ik powerwalk he, niet zomaar altijd.)
Dat merk ik wel in de Fitbit groep. Je staat altijd wel ergens in de top.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:56 schreef BE het volgende:
Op mijn jaaroverzicht van vorig jaar kwam ik uit op gemiddeld zo'n 12,000 stappen per dag.Daar zitten sommige hele lage dagen en sommige hele hoge tussen maar al met al...
En dat heeft er voor gezorgd dat ik toch niet helemaal volledig dichtgegroeid ben.![]()
Nou, -5 over het hele jaar... beter dat dan +5!![]()
*neuriet: always look on the bright side of life...
Goed bezig rijst!quote:Op maandag 9 januari 2023 20:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ja, bizarre tijd, maar een heerlijke kickstart van de dag. Ik train 2 dagen van 6:45 tot 8:15 en 1 keer van 8:45 tot 10:15 uur. Ik heb vorig jaar juni het roer omgegooid en ben met slim/anders eten (géén dieet) en 3 keer week intensief sporten ruim 7 kilo afgevallen. Ik voel me zoveel beter nu
Die hebben we hier in het ontwikkelde deel van het land niet meer hèquote:Op maandag 9 januari 2023 18:44 schreef BE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |