Verloofde van @exode, dacht ik!quote:Op zondag 8 januari 2023 01:12 schreef Amsel het volgende:
Wie was het ook alweer met één slof aan en één slof uit om niet al te warme voeten te krijgen?
https://www.instagram.com/p/CnGBzZMpY1v/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Dat heb ik wel bij de normale kleding gedaan, dat is ook nog een idee inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2023 08:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Wasmiddel toevoeging tegen stikend wasgoed van HG geprobeerd?
En BEquote:Op zondag 8 januari 2023 08:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Verloofde van @:exode, dacht ik!
Cute
Ze moest er heel hard om lachen, die verloofde van mequote:Op zondag 8 januari 2023 01:12 schreef Amsel het volgende:
Wie was het ook alweer met één slof aan en één slof uit om niet al te warme voeten te krijgen?
https://www.instagram.com/p/CnGBzZMpY1v/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Ik zie dat ze 4 januari nog gepost heeft, dus kan gewoon einde vakantie drukte zijn?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:16 schreef trui het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk hoe het met Venco is? Ik bedacht me ineens dat ik die al heel lang niet ‘gezien’ heb hier.
Ah ja, nu je het zegt…quote:Op zondag 8 januari 2023 23:16 schreef trui het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk hoe het met Venco is? Ik bedacht me ineens dat ik die al heel lang niet ‘gezien’ heb hier.
Ik had er ook heel veel moeite mee vanmorgen. 7 uur lukte me ook niet (maar was ook niet mijn streven). Ik mikte op 8u. Dat werd half 9.quote:Op maandag 9 januari 2023 07:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo, dat opstarten en weer om 7:00 uur achter de laptop zitten is na de vakantie wel even een dingetje...
Nu je het zegt, inderdaad al lang geleden...quote:Op zondag 8 januari 2023 23:16 schreef trui het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai, dat is snel! Sterkte!quote:Op maandag 9 januari 2023 10:47 schreef F_r het volgende:
Foto's willen we zien sq
Op vakantie kreeg ik van een vriendin het bericht dat er bij jaar moeder longkanker was geconstateerd vandaag is ze overleden. Gewoon een week na de diagnose zo snel
@:Claudia_x hoe is het met je schoonmoeder?
Die hebben we helaas niet gezien. Te veel bewolking en sneeuwvalquote:Op maandag 9 januari 2023 10:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ai, dat is snel! Sterkte!
Hoe was het Noorderlicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |