abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207379884
quote:
Racistische teksten te zien op Erasmusbrug tijdens jaarwisseling

Op de Erasmusbrug in Rotterdam zijn racistische teksten geprojecteerd tijdens de jaarwisseling. Dat bevestigt een woordvoerster van de politie na berichtgeving van RTL Nieuws.

De politie doet momenteel onderzoek naar het voorval. De teksten zijn mogelijk op de brug geprojecteerd vanaf een boot, zegt een woordvoerster. Volgens RTL Nieuws betreft het teksten als „White lives matter” en „zwarte piet deed niets verkeerd.”

Een journalist van RTL Nieuws wist twee jaar geleden de brug te hacken, waardoor de kleuren van de Erasmusbrug aangepast konden worden. Maar volgens de zegsvrouw gaat de politie niet uit van een hack.

https://www.telegraaf.nl/(...)ijdens-jaarwisseling
twitter

twitter

WTF, is dit niet weer voor stemmingmakerij? Het past misschien niet binnen de woke-denkbeelden, maar racistisch? Hier had ik mee kunnen leven als men het ook had gehad over de racistische Black lives matter demonstaties. Ow ja, en de politie... Al die arme mensen waarvan de auto is afgebrand. Ze zullen wel 0 capaciteit hebben om dat te onderzoeken, maar hier springen ze bovenop.

Niet mijn OP
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_207379891
quote:
Je hebt t over zwarte mensen. Niet specifiek maar een groep.. Ik vind dat best. Maar ik heb t dan ook gewoon over witte mensen. Dat dat a4tje niet bij jouw huidskleur past, doet er niet toe. Tot ik je bij je naam enzo kan benoemen.
Dat zwarte a4tje past ook niet bij mijn huidskleur.
Dat
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_207379914
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 18:58 schreef marsan het volgende:

[..]
[ twitter ]

[ twitter ]

WTF, is dit niet weer voor stemmingmakerij? Het past misschien niet binnen de woke-denkbeelden, maar racistisch? Hier had ik mee kunnen leven als men het ook had gehad over de racistische Black lives matter demonstaties. Ow ja, en de politie... Al die arme mensen waarvan de auto is afgebrand. Ze zullen wel 0 capaciteit hebben om dat te onderzoeken, maar hier springen ze bovenop.

Niet mijn OP
Als ik deze moest openen, sorry, ik was aan het googelen.

Was ik aan de beurt?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_207379930
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:00 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als ik deze moest openen, sorry, ik was aan het googelen.

Was ik aan de beurt?
Ja sorry..was eigenlijk aan jou
pi_207379935
Trouwens, aangezien de stelling is dat die 14 woorden, en de term “White Lives Matter” “besmet” zijn doordat ze gebruikt zijn door neonazi’s, kunnen we dan ook stellen dat “Black Lives Matter” besmet is door het tuig dat onder die vlag meerdere steden plunderden, geweld gebruikten tegen witten en meer criminele activiteiten ontplooiden?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2023 19:02:33 ]
pi_207379939
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:01 schreef marsan het volgende:

[..]
Ja sorry..was eigenlijk jou
Ik ook sorry, ik was niet aan het opletten.
  zondag 1 januari 2023 @ 19:01:52 #7
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207379941
Voor 335 euro koop je dus al zo'n laserprojector en voor 88 euro kun je hem vier maanden lang huren.

https://www.bax-shop.nl/r(...)ctic-txt-tekst-laser

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_207379957
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:01 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens, aangezien de stelling is dat die 14 woorden “besmet” zijn doordat ze gebruikt zijn door neonazi’s, kunnen we dan ook stellen dat “Black Lives Matter” besmet is door het tuig dat onder die vlag meerdere steden plunderden, geweld gebruikten tegen witten en meer criminele activiteiten ontplooiden?
Ik vind dat deels idd.
I. T begin was t als slogan wel ok. Daarna werd t een vrijbrief.

Al vind ik t nog wel een verschil
Tussen die 14 woorden en white lives matter.
pi_207379969
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:01 schreef Tengano het volgende:
Voor 335 euro koop je dus al zo'n laserprojector en voor 88 euro kun je hem vier maanden lang huren.

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is alleen geen Lazer. Maar dan nog kost een projector geen drol, je hebt alleen een zware lamp nodig
  zondag 1 januari 2023 @ 19:05:13 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207379984
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:04 schreef PS. het volgende:

[..]
Dit is alleen geen Lazer. Maar dan nog kost een projector geen drol, je hebt alleen een zware lamp nodig
quote:
Produktinformatie

Showtec Galactic TXT tekst laser
Artikelnr: 9000-0018-2717

Dankzij de, in totaal, 300 mW laserdiodes zal de tekst ook goed te zien zijn voor uw publiek

https://lichtgeluidverhuu(...)eciale-laser-teksten
:O
pi_207380058
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:05 schreef Tengano het volgende:

[..]
[..]
:O
:')

De projectie uit de OP
pi_207380082
Ben ik gek omdat ik het niet racistisch vind?
  zondag 1 januari 2023 @ 19:11:29 #13
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207380102
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:10 schreef streamjohan het volgende:
Meer een beetje onwetend nog misschien.
pi_207380115
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Meer een beetje onwetend nog misschien.
Zwarte piet?
  zondag 1 januari 2023 @ 19:14:12 #15
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207380151
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:12 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Zwarte piet?
Die OP is ook incompleet, dus als je halverwege binnenkomt, kun je ook minder goed weten wat er nou echt zo aanstootgevend was.

Het zou fijn zijn als degene die graag dit topic wilde openen even de moeite neemt om te zorgen dat die 14/88 ? tekst en het verhaal erom heen nog even wordt vermeld. Zodat we niet iedere keer in herhaling hoeven te vallen ;(
pi_207380194
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:14 schreef Tengano het volgende:

[..]
Die OP is ook incompleet, dus als je halverwege binnenkomt, kun je ook minder goed weten wat er nou echt zo aanstootgevend was.

Het zou fijn zijn als degene die graag dit topic wilde openen even de moeite neemt om te zorgen dat die 14/88 ? tekst en het verhaal erom heen nog even wordt vermeld.
Zal even info zoeken op andere websites
  zondag 1 januari 2023 @ 19:20:18 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207380270
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:01 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens, aangezien de stelling is dat die 14 woorden, en de term “White Lives Matter” “besmet” zijn doordat ze gebruikt zijn door neonazi’s,
Gebruikt? De voorbeelden die je noemt zijn al vanaf het moment dat ze gentroduceerd werden racistische dog whistles.

Maar ja, blijf vooral volhouden dat het de normaalste onschuldige en neutrale teksten zijn :') .
Huilen dan.
  zondag 1 januari 2023 @ 19:24:10 #18
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_207380357
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 18:30 schreef capricia het volgende:
Kaffer. Lang niet gehoord.
Koelie hoorde wel laatst iemand zeggen. Vond dat ook altijd al een bijzonder woord.
Koelie... Net als blauwe (hap), plopper, pendek etc. komt dat uit Nederlands-Indie.
pi_207380435
Ik wil aandachttt

:') Ga lekker je ouders lastig vallen dat je mattert. Achterlijke gedrag waar niemand op zit te wachten verder.
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 19:37:40 #20
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_207380582
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Gebruikt? De voorbeelden die je noemt zijn al vanaf het moment dat ze gentroduceerd werden racistische dog whistles.

Maar ja, blijf vooral volhouden dat het de normaalste onschuldige en neutrale teksten zijn :') .
Wat is normaal? Boeit niet. Onschuldig? Sec is "white lives matter" nergens schuldig aan. Het enige wat je zegt is dat witte levens ertoe doen. Is er iemand die dat ontkent dan?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_207380617
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat is normaal? Boeit niet. Onschuldig? Sec is "white lives matter" nergens schuldig aan. Het enige wat je zegt is dat witte levens ertoe doen. Is er iemand die dat ontkent dan?
Dat ligt er aan in welke context je het gebruikt, denk ik.

Als ik zeg "ik lust wel een pinda" dan is er niks aan de hand.

Als ik zeg "mijn overbuurman is een pinda" dan is dat racistisch. Omdat hij een Indonesier is.
pi_207380625
Zouden we eens kunnen kappen met die kromme neo nazi vergelijkingen. White supremacy staat los van nazisme. Hitler was bijvoorbeeld een groot voorstander van de islam, toch het geloof vol gekleurde mensen, omdat dat geloof veel raakvlakken had met het nazisme. Hitler was ook de eerste blanke regeringsleider die een donkere atleet feliciteerde bij de OS waar andere landen/regeringsleiders dat niet deden.

Wil je het nazisme vergelijken of iets en iemand als neo nazi's wegzetten dan moet je meer ingaan op de inhoud van het nazisme en opzoek naar de groep die via media en propaganda kanalen een andere groep dagelijks verketterd. Die een groep mensen wegzet als een probleem niet omdat ze oververtegenwoordigd in alle criminele cijfers, nee omdat ze het juist goed doen in een samenleving, omdat ze oververtegenwoordigd zijn in alle hoge posities, alle banen etc. En daardoor volgens die groep schuldig zijn aan het feit dat anderen het niet goed doen in de samenleving.

Eigenlijk exact hetzelfde zoals links de blanke man dagelijks afvalt voor dezelfde reden.
pi_207380638
Ze hadden beter ALL lives matter kunnen doen :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207380652
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 17:47 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Haha ja, je hoeft alleen wat nazistische leuzen goed te praten die ik (en een paar anderen) als nazistisch of fout ervaren. Ongelofelijk zeg.
Daar is weinig ongelooflijks aan. Heel normaal inmiddels.
  zondag 1 januari 2023 @ 19:41:50 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207380664
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee, precies: niemand ontkent dat. En daarom is de letterlijke betekenis niet zo relevant.

Het is een beetje alsof ik om hulp roep omdat mijn dak in brand staat, en dat de buurman vervolgens begint met "ja maar mijn huis is OOK belangrijk hoor!!!" en zo de boel probeert te laten ontsporen.
Huilen dan.
  zondag 1 januari 2023 @ 19:42:12 #26
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207380669
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:10 schreef streamjohan het volgende:
Nee, alleen achterlijk

Nog meer context:
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207380686
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee, alleen achterlijk

Nog meer context:
[ twitter ]
Niet in de OP te lezen onnozele.
  zondag 1 januari 2023 @ 19:43:27 #28
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_207380691
Dus 1 of andere tering debiel en tevens nazi heeft teveel geld uitgegeven aan iets en nu is dat groot nieuws. 2023 begint goed _O-
pi_207380704
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:43 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Niet in de OP te lezen onnozele.
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 15:13 schreef Stepperoller het volgende:
De 14 words waren in het filmpje in het oorspronkelijke artikel in de OP vanochtend al te zien hoor. Op zich prima als je die teksten niet gelijk kan plaatsen, maar zonder enige achtergrondkennis gelijk racistische teksten gaan bagatelliseren, omdat jij te beroerd bent een filmpje te kijken en/of die achtergrondkennis niet hebt hoeft niet hoor.
  zondag 1 januari 2023 @ 19:44:21 #30
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207380711
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:43 schreef Scrummie het volgende:
Dus 1 of andere tering debiel en tevens nazi heeft teveel geld uitgegeven aan iets en nu is dat groot nieuws. 2023 begint goed _O-
Dit heeft meer effect dan 1000 euro aan vuurwerk :P
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 19:46:44 #31
pi_207380749
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee, precies: niemand ontkent dat. En daarom is de letterlijke betekenis niet zo relevant.
Niemand, althans geen weldenkend mens die dat ontkent. Er zullen wel (niet-weldenkende) mensen zijn die het wel ontkennen. Betekent dus ook niet dat er geen blankenhaat is, zoals er ook zwartenhaat bestaat.
quote:
Het is een beetje alsof ik om hulp roep omdat mijn dak in brand staat, en dat de buurman vervolgens de boel begint met "ja maar mijn huis is OOK belangrijk hoor!!!".
Klopt, is ook zo. In dat geval niet relevant. Maar als er racisme zou bestaan jegens blanken is dat dus geen onterechte leus.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 1 januari 2023 @ 19:49:02 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207380780
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:43 schreef Scrummie het volgende:
Het is vooral interessant om te zien tot welke vormen van hersengymnastiek mensen hun toevlucht zoeken in een poging dit soort teksten te vergoelijken.
Huilen dan.
pi_207380815
quote:

[..]
Nee, alleen achterlijk

Nog meer context:
[ twitter ]
Graag een bron voor deze passage uit mein kampf? Of geloven we alles omdat iemand het op Twitter zet? Hoop dat de aivd meeleest, toch wel beangstigend dat iemand blijkbaar mein kampf zo goed uit het hoofd kent dat ze een passage eruit kan opnoemen gezien dat boek verboden is?

Kan tevens niet vinden wat op het geweer van die christenchurch schutter stond? Althans via Google, wat stond daar ook alweer exact (met bron graag). Daarbij is die christenchurch schutter geen goed voorbeeld, die man was links toen hij stemde, was links toen hij door Europa trok en de ellende aanzag en vanaf het moment dat hij de trekker overhaalde was hij opeens een rechtsextremist.
pi_207380820
quote:

[..]
Nee, alleen achterlijk

Nog meer context:
[ twitter ]
Mein Kampf en die lichtshow van gisteren?
Geen verschil, bijna identiek idd :') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207380830
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Niemand, althans geen weldenkend mens die dat ontkent. Er zullen wel (niet-weldenkende) mensen zijn die het wel ontkennen. Betekent dus ook niet dat er geen blankenhaat is, zoals er ook zwartenhaat bestaat.
[..]
Klopt, is ook zo. In dat geval niet relevant. Maar als er racisme zou bestaan jegens blanken is dat dus geen onterechte leus.
Black lives Matter (wikipedia)

Black Lives Matter ('zwarte levens doen ertoe', afgekort als BLM) is een internationale beweging tegen anti-zwart racisme, ontstaan in de Verenigde Staten als reactie op politiegeweld tegen Afro-Amerikanen.[2]

De beweging begon met de hashtag "#BlackLivesMatter" nadat George Zimmerman in 2013 werd vrijgesproken voor de dood van Trayvon Martin op 26 februari 2012 in Sanford (Florida), een Afro-Amerikaanse jongere van 17 jaar oud.[3] Sindsdien zetten de politiek activisten van Black Lives Matter zich in tegen alle vormen van geweld tegen zwarte mensen, inclusief politiegeweld, etnisch profileren en overbestraffing van zwarte mensen in het Amerikaanse rechtssysteem. De beweging organiseert betogingen en protestacties en daagt sinds 2015 ook politici uit om zich uit te spreken tegen het geweld tegen Afro-Amerikanen.[4] Black Lives Matter kreeg nationale bekendheid in 2014 door protestacties naar aanleiding van de dood van Eric Garner op 17 juli 2014 in New York en de dood van Michael Brown op 9 augustus 2014 in Ferguson (Missouri). Sinds de protesten in Ferguson volgden vele protesten in het gehele land.[5] Naar aanleiding van de dood van George Floyd in Minneapolis op 25 mei 2020 groeide de aanhang van Black Lives Matter internationaal sterk en vonden opnieuw vele protesten plaats.
  zondag 1 januari 2023 @ 19:53:02 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207380839
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[..]
Ja goh. Zijn we weer terug bij af: het gaat niet om de letterlijke betekenis van de woorden maar om de associaties ermee en de context waarin ze geplaatst worden. Wat probeer je concreet te zeggen?
Huilen dan.
  Spellchecker zondag 1 januari 2023 @ 19:54:10 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 1 januari 2023 @ 19:55:03 #38
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_207380872
Wacht, we zijn niet eens in discussie of dit mag, maar of het berhaupt racistisch was? Wauw.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_207380888
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:54 schreef maily het volgende:
#3?
Serieus? :o
Ja het is een herhaling van zetten waarbij er telkens een nieuwe bruikbare idioot komt verkondigen dat het niet racistisch is.

Soms komt daarna nog de false flag, maar vaker niet dan wel.
edit: omgedraaid :+
pi_207380889
Triest dat dit Rotterdamse icoon, letterlijk een verbindend element van deze stad, is misbruikt om verdeeldheid te promoten.
  zondag 1 januari 2023 @ 19:56:48 #41
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_207380909
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja goh. Zijn we weer terug bij af: het gaat niet om de letterlijke betekenis van de woorden maar om de associaties ermee en de context waarin ze geplaatst worden.
Vreemd argument. "in de letterlijke zin is er niets mis mee maar als ik er een subjectieve draai aan geef wel". :{
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 19:56:51 #42
pi_207380911
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja goh. Zijn we weer terug bij af: het gaat niet om de letterlijke betekenis van de woorden maar om de associaties ermee en de context waarin ze geplaatst worden. Wat probeer je concreet te zeggen?
Dat de media verkondigt dat "white lives matter" racistisch zou zijn terwijl dat wel meevalt.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 1 januari 2023 @ 19:57:23 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207380919
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef Janneke141 het volgende:
Wacht, we zijn niet eens in discussie of dit mag, maar of het berhaupt racistisch was? Wauw.
Best belangrijk toch? Vind jij het racistisch?
  zondag 1 januari 2023 @ 19:57:47 #44
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207380925
quote:
#3?
Dit topic:

Moderator zondag 1 januari 2023 @ 19:58:32 #45
pi_207380934
quote:
#3?
Welkom bij het "racisme"debat!
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 1 januari 2023 @ 19:58:33 #46
38114 beantherio
pi_207380935
quote:
We leven in een tijd waarin iedere scheet als "racistisch" wordt aangemerkt. Mensen worden dus wat kritischer op het gebruik van de term.
  zondag 1 januari 2023 @ 19:58:48 #47
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207380942
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ja het is een herhaling van zetten waarbij er telkens een nieuwe bruikbare idioot komt verkondigen dat het niet racistisch is.

Soms komt daarna nog de false flag, maar vaker niet dan wel.
edit: omgedraaid :+
Of een idioot die komt verkondigen dat het racistisch is. Maar net hoe je het bekijkt.
  zondag 1 januari 2023 @ 19:59:48 #48
346939 Janneke141
pi_207380953
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Best belangrijk toch? Vind jij het racistisch?
"Vinden" lijkt me hier niet echt het ding. Je wil van een gegeven een mening maken. Leuk geprobeerd hoor, daar niet van, maar dat is nu precies het probleem.

Deze teksten hadden maar 1 doel. Dat snapt iedereen, behalve als je het ermee eens was. Dat mag, maar wees daar dan verdomme gewoon eerlijk over in plaats van je gezwets over 'dat stond er niet'.
pi_207380979
Zorg dan dat de OP compleet is, en kom niet aanzeilen met een bericht van 15.00, ik lees de OP, en ga geen 3 topics doorlezen in ieder geval.
pi_207380990
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Welkom bij het "racisme"debat!
Als je zegt "white lives matters" terwijl je weet wat de geschiedenis is van "black lives matter"is het net of je zegt "hey man, jammer dat je helemaal in elkaar bent geslagen, maar mijn nagel is net ook afgebroken."

Zoiets.

Begrijp je dat of vind je dat onzin?
pi_207380998
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als je zegt "white lives matters" terwijl je weet wat de geschiedenis is van "black lives matter"is het net of je zegt "hey man, jammer dat je helemaal in elkaar bent geslagen, maar mijn nagel is net ook afgebroken."

Zoiets.

Snapt iedereen, maar het is weaponized incompetence om te doen alsof dat hogere wiskunde is en de ander gek is.
pi_207381026
quote:
Volgens mij is de stand van zaken nu zo:

White Lives Matter = under debate
14 woorden = racistisch
Zwarte Piet heeft niks misdaan = racistisch want Hitler heeft het ook gezegd
Blank 2023 = Racistisch

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2023 20:16:40 ]
  zondag 1 januari 2023 @ 20:07:03 #53
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_207381053
quote:
Kijk je voor het eerst in NWS?
pi_207381055
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Zoiets.

Als je "Black Lives Matter" gebruikt terwijl je weet dat daarmee een groepering bedoelt wordt die tientallen steden geplunderd heeft, ben je niks anders dan een geweld-goedpratende racist jegens witten.

Of geld "die context meenemen" dan opeens niet meer?
  zondag 1 januari 2023 @ 20:07:39 #55
346939 Janneke141
pi_207381059
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:07 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Kijk je voor het eerst in NWS?
Nee, maar het is de eerste dag van het jaar. Een mens mag hopen op goede voornemens toch?
pi_207381066
twitter
pi_207381115
quote:
14s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:08 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Ik vind die Emine Ugur vaak maar een zeikerd maar hier heeft ze wel gelijk. Kijk voor de grap eens hoe doodnormaal ‘omvolking’ hier op FOK! ook is geworden
  zondag 1 januari 2023 @ 20:11:49 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207381134
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Graag een bron voor deze passage uit mein kampf? Of geloven we alles omdat iemand het op Twitter zet? Hoop dat de aivd meeleest, toch wel beangstigend dat iemand blijkbaar mein kampf zo goed uit het hoofd kent dat ze een passage eruit kan opnoemen gezien dat boek verboden is?

Kan tevens niet vinden wat op het geweer van die christenchurch schutter stond? Althans via Google, wat stond daar ook alweer exact (met bron graag). Daarbij is die christenchurch schutter geen goed voorbeeld, die man was links toen hij stemde, was links toen hij door Europa trok en de ellende aanzag en vanaf het moment dat hij de trekker overhaalde was hij opeens een rechtsextremist.
Google is je vriend, succes!

Het is ook helemaal geen links rechts discussie aangezien het aantoonbaar racistische drek betreft
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207381137
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Als je "Black Lives Matter" gebruikt terwijl je weet dat daarmee een groepering bedoelt wordt die tientallen steden geplunderd heeft, ben je niks anders dan een geweld-goedpratende racist jegens witten.

Of geld "die context meenemen" dan opeens niet meer?
Hoe weet jij dat het de leden van Black Lives Matter waren die geplunderd hebben?

Maar never mind, zo kunnen we inderdaad uren doorgaan.
pi_207381140
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:10 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik vind die Emine Ugur vaak maar een zeikerd maar hier heeft ze wel gelijk. Kijk voor de grap eens hoe doodnormaal ‘omvolking’ hier op FOK! ook is geworden
De huidige staat van onze samenleving kan zo in een dystopische roman.
  zondag 1 januari 2023 @ 20:12:26 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207381145
quote:
[ twitter ]
Aldus een moslima die vanwege haar geloof verplicht is joden, kuffaar, homo's, christenhonden en wat dies meer zij te discrimineren.

Nee, van moslima Emine kunnen we zoiets wel aannemen :+

Emine mag van haar imaam nog niet eens iemand met kerst feliciteren.

Ga koken mens.
  zondag 1 januari 2023 @ 20:12:47 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207381156
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat de media verkondigt dat "white lives matter" racistisch zou zijn terwijl dat wel meevalt.
Nou, nee: dat valt niet mee. Dat doet het alleen wanneer je de context weghaalt.
Huilen dan.
pi_207381188
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 16:49 schreef Stepperoller het volgende:
Appels = racisme
Peren = geen racisme

Context = overbodig en irrelevant
Begrijpend lezen = woke en voor deugers
Dikke duim = top
pi_207381197
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Volgens mij is de stand van zaken nu zo:

White Lives Matter = under debate
14 woorden = racistisch
Zwarte Piet heeft niks misdaan = niet racistisch / under debate
Blank 2023 = Racistisch
Zwarte Piet heeft niets misdaan is een woordspeling op '' Hitler did nothing wrong''
Maw ordinaire racisme :r :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207381208
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:12 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat het de leden van Black Lives Matter waren die geplunderd hebben?

Maar never mind, zo kunnen we inderdaad uren doorgaan.
Maakt dat uit? De term "BLM" is geassocieerd met geweld en plunderingen, dus per definitie fout vanaf nu, want dat is dezelfde logica als White lives matter, of Zwarte Piet deed niets verkeerd. Ze hebben een foute associatie dus hup, in de ban ermee.
pi_207381222
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zwarte Piet heeft niets misdaan is een woordspeling op '' Hitler did nothing wrong''
Maw ordinaire racisme :r :')
Oke oke ik verander de tussenstand
  zondag 1 januari 2023 @ 20:16:47 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207381244
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Oke oke ik verander de tussenstand
Ey ho 'es blijf met je tengels van de uitslagen af stop de steal dit is een aanval op de democratie
Huilen dan.
  zondag 1 januari 2023 @ 20:18:42 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207381267
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:59 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
"Vinden" lijkt me hier niet echt het ding. Je wil van een gegeven een mening maken. Leuk geprobeerd hoor, daar niet van, maar dat is nu precies het probleem.

Deze teksten hadden maar 1 doel. Dat snapt iedereen, behalve als je het ermee eens was. Dat mag, maar wees daar dan verdomme gewoon eerlijk over in plaats van je gezwets over 'dat stond er niet'.
Hoewel bepaalde gekleurde partijen anders beweren vind ik dat je wel degelijk een mening hierover kunt hebben, je kunt er prima iets van vinden. Niet iedereen vindt en ervaart namelijk hetzelfde bij racisme. Gezien de discussie in dit topic lijkt ook niet iedereen het met elkaar eens te zijn.

Ben ik een racist als ik dreadlocks neem? Lijkt me niet. Maar toch zijn er mensen die dit wel racistisch vinden :)
pi_207381281
quote:
Grote groep racisten weten niet en willen ook niet weten dat ze een racist zijn. Dus oneindige loop
  zondag 1 januari 2023 @ 20:20:30 #70
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207381287
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:18 schreef leolinedance het volgende:
Ben ik een racist als ik dreadlocks neem? Lijkt me niet. Maar toch zijn er mensen die dit wel racistisch vinden :)
Net als je jezelf zwart schminkt, een grappige outfit aandoet en dan kadootjes aan kinderen gaat uitdelen.
pi_207381292
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:

[..]
Aldus een moslima die vanwege haar geloof verplicht is joden, kuffaar, homo's, christenhonden en wat dies meer zij te discrimineren.

Ga koken mens.
Ze mag zich gaan inlezen over de Ottomaanse Rijk voordat ze met dit soort uitspraken komt
pi_207381301
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ey ho 'es blijf met je tengels van de uitslagen af stop de steal dit is een aanval op de democratie
MAGA
pi_207381304
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:20 schreef Tengano het volgende:

[..]
Net als je jezelf zwart schminkt, een grappige outfit aandoet en dan kadootjes aan kinderen gaat uitdelen.
Iedereen weet dat zwarten geen kado's uitdelen.
pi_207381320
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Maakt dat uit? De term "BLM" is geassocieerd met geweld en plunderingen, dus per definitie fout vanaf nu, want dat is dezelfde logica als White lives matter, of Zwarte Piet deed niets verkeerd. Ze hebben een foute associatie dus hup, in de ban ermee.
Black lives matter is toch ontstaan naar aanleiding van politie-geweld tegen Afro-Amerikanen.
  zondag 1 januari 2023 @ 20:23:17 #75
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207381322
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ok, was misschien niet zo'n goed voorbeeld.
pi_207381330
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Grapje jongens, grapje.
pi_207381341
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:23 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Black lives matter is toch ontstaan naar aanleiding van politie-geweld tegen Afro-Amerikanen.
Ja dus? Daarna ging er een gewelddadige plunderende menigte ermee aan de haal, dus is het nu FOUT. Fouter dan dat vind je ze niet. Je kan nog beter op Epstein's client list staan dan de term BLM gebruiken, zeker nadat de door jou zo bewierrookte BLM oprichters er met MILJOENEN dollars vandoor zijn gegaan. Crimineler dan dit vind je ze niet.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2023 20:25:20 ]
pi_207381361
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja dus? Daarna ging er een gewelddadige plunderende menigte ermee aan de haal, dus is het nu FOUT. Fouter dan dat vind je ze niet.
Hoezo? Omdat andere mensen dan zij gingen plunderen?

Ik volg het niet.
pi_207381373
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:25 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Hoezo? Omdat andere mensen dan zij gingen plunderen?
Omdat mensen uit naam van #BLM gingen plunderen natuurlijk. Guilt-by-association. Dus BLM nu nog gebruiken is een dikke NO-NO. Kan echt niet meer.
pi_207381402
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja dus? Daarna ging er een gewelddadige plunderende menigte ermee aan de haal, dus is het nu FOUT. Fouter dan dat vind je ze niet. Je kan nog beter op Epstein's client list staan dan de term BLM gebruiken, zeker nadat de door jou zo bewierrookte BLM oprichters er met MILJOENEN dollars vandoor zijn gegaan. Crimineler dan dit vind je ze niet.
Haha die miljoenen zijn al er vaak debunked en ook in topics waar jij post
pi_207381433
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Omdat mensen uit naam van #BLM gingen plunderen natuurlijk. Guilt-by-association. Dus BLM nu nog gebruiken is een dikke NO-NO. Kan echt niet meer.
Okee die redenatie volg ik niet maar, jij vindt dan "vrolijk blank 2023', ook niet racistisch?
pi_207381443
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:30 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Okee die redenatie volg ik niet maar, jij vindt dan "vrolijk blank 2023', ook niet racistisch?
Zeker wel, zie de tussenstand in dit topic.
pi_207381444
Hihi

Iets willen ''debunken'' is genesteld in blanke suprematie
pi_207381467
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:31 schreef Ali_boo het volgende:
Hihi

Vooral door witte useful idiots.
pi_207381469
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zeker wel, zie de tussenstand in dit topic.
.....en jij ziet dan geen verband tussen alle leuzen die zijn geplaatst?
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 20:35:20 #86
236264 crew  capricia
pi_207381519
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:30 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ze zijn gewoon wat letters vergeten. Niets mis met vrolijke blanken. :+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207381536
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:32 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
.....en jij ziet dan geen verband tussen alle leuzen die zijn geplaatst?
Ik zie vooral hypocrisie.
pi_207381544
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:31 schreef Ali_boo het volgende:
Hihi

Onzin verzinnen of verspreiden om een bepaalde groep in een kwaad daglicht te zetten is niet alleen aan FvD besteed.
  zondag 1 januari 2023 @ 20:37:15 #89
38114 beantherio
pi_207381547
Met 3 delen van dit topic op Fok! kunnen we nu al spreken van een goede eerste kandidaat voor de troll van het jaar.
pi_207381563
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Sowieso had dat hele BLM in de VS moeten blijven. Je weet wel, daar waar wl een onevenredig grote hoeveelheid zwarten door de politie wordt omgelegd. Hier hebben we ook problemen met racisme maar dat is van een andere orde.
Ik zie dit WLM dan ook meer als een - overigens onsmakelijke - vorm van provocatie tegen de overgewaaide BLM tendens. Maar goed, zolang we de intenties van de 'daders' niet kennen blijft het een beetje gissen.
I'll give you something to do
pi_207381619
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Onzin verzinnen of verspreiden om een bepaalde groep in een kwaad daglicht te zetten is niet alleen aan FvD besteed.
https://thehill.com/regul(...)ling-10m-in-lawsuit/

"Black Lives Matter exec accused of stealing $10M in lawsuit"

"onzin verzinnen"

slaap lekker opgebaarde
pi_207381625
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zie vooral hypocrisie.
Ik zie vooral goedpraten van een actie wat duidelijk racistisch is.
  zondag 1 januari 2023 @ 20:41:27 #93
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207381630
ff uit de onderbuik :7

twitter
pi_207381636
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Vooral door witte useful idiots.
Precies, mensen die zichzelf superieur vinden
Neerkijken op mensen die anders in het leven staan
Gedreven worden door blinde haat
En dat niet onder banken of stoelen steken

Zo was er ooit een Oostenrijkse schilder met een misplaatst superioriteitscomplex
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Levensgevaarlijk dit soort mensen :{w
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 20:42:43 #95
236264 crew  capricia
pi_207381658
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zo was er ooit een Oostenrijkse schilder met een misplaatst superioriteitscomplex
Ach, jedem das seine.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207381691
Wat wonen er toch een zieke mensen in dit land.
Als je zoiets projecteert ben je niet jofel vind ik.
Hopelijk kunnen ze de persoon of personen pakken.
pi_207381727
Er wordt teveel aandacht gegeven aan deze actie. Daarmee bereiken de snodaards juist wat zij willen. Persoonlijk vind ik het ook niet zo schokkend.
pi_207381736
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Er wordt teveel aandacht gegeven aan deze actie. Daarmee bereiken de snodaards juist wat zij willen. Persoonlijk vind ik het ook niet zo schokkend.
Nee. Gewoon lekker laten gaan.
  zondag 1 januari 2023 @ 20:47:04 #99
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207381742
  zondag 1 januari 2023 @ 20:47:19 #100
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_207381747
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:18 schreef leolinedance het volgende:
Ben ik een racist als ik dreadlocks neem? Lijkt me niet. Maar toch zijn er mensen die dit wel racistisch vinden
Nee, die mensen beschouwen dat niet als racisme maar als een vorm van cultural appropriation.
pi_207381753
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is ook helemaal geen links rechts discussie aangezien het aantoonbaar racistische drek betreft
Ik ga mein kampf niet googlen. In die tweet wordt een uitspraak gedaan daar wil bewijs van zien, jij post die tweet dus of jij of die twitter gebruiker leveren maar een bron aan, anders log ik zo in op twitter, tweet ik dat het een false flag is door een deuger die een tweedeling probeert te creren en dan nemen we dat ook maar als feit aan.
pi_207381767
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Ik ga mein kampf niet googlen. In die tweet wordt een uitspraak gedaan daar wil bewijs van zien, jij post die tweet dus of jij of die twitter gebruiker leveren maar een bron aan, anders log ik zo in op twitter, tweet ik dat het een false flag is door een deuger die een tweedeling probeert te creren en dan nemen we dat ook maar als feit aan.
Doen
pi_207381823
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]
https://thehill.com/regul(...)ling-10m-in-lawsuit/

"Black Lives Matter exec accused of stealing $10M in lawsuit"

"onzin verzinnen"

slaap lekker opgebaarde
Kijk daar verschillen wij ook van elkaar. Jij hebt geen fatsoen. Ik was van deze relatief recente ontwikkeling niet op de hoogte en je hebt gelijk dat ik ongelijk had. Gefeliciteerd. Ik kan zoiets gewoon wel zeggen.

Ik ben wel benieuwd hoe het komt dat altijd een bepaalde dame van het stelen van miljoenen beschuldigd werd en nu is het ineens een totaal ander iemand die gestolen heeft. Maar jullie mogen gewoon met terugwerkende kracht je argumenten aanpassen hoor, geen probleem
  zondag 1 januari 2023 @ 20:53:35 #104
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_207381884
quote:
[ twitter ]
Het is jammer dat Emine Ugur echt geen idee heeft wat nazi-leuzen en nazi-retoriek zijn. White lives matter zou voor nazi's echter een faux pas zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_207381938
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Silvana Siemons en Akwasi zijn in dat licht wel kopstukken om in de gaten te houden inderdaad.
pi_207381955
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:10 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Zelfs voor hele landen is omvolking gewoon geworden. De EU stimuleert het ook met haar verdragen.
Dat het doodnormaal gevonden wordt, oa op FOK! is dan ook niks bijzonders.
  zondag 1 januari 2023 @ 20:58:47 #107
56749 BlaZ
pi_207381995
quote:
5s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Nee, die mensen beschouwen dat niet als racisme maar als een vorm van cultural appropriation.
Wat eigenlijk wel apart is aangezien de oudst bekende archeologische vondsten met dreadlocks juist uit Santorini komen.
pi_207382006
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Kijk daar verschillen wij ook van elkaar. Jij hebt geen fatsoen. Ik was van deze relatief recente ontwikkeling niet op de hoogte en je hebt gelijk dat ik ongelijk had. Gefeliciteerd. Ik kan zoiets gewoon wel zeggen.

Ik ben wel benieuwd hoe het komt dat altijd een bepaalde dame van het stelen van miljoenen beschuldigd werd en nu is het ineens een totaal ander iemand die gestolen heeft. Maar jullie mogen gewoon met terugwerkende kracht je argumenten aanpassen hoor, geen probleem
Ik heb geen fatsoen omdat ik aantoon dat je wederom onzin praat

Ok dan
  zondag 1 januari 2023 @ 21:01:06 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207382038
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Succes ermee pik!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207382110
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik heb geen fatsoen omdat ik aantoon dat je wederom onzin praat

Ok dan
Omdat je alleen kan schreeuwen en inhoud, zodra het jou niet uitkomt, vermijdt. Zoals nu met die dame die miljoenen zou hebben gestolen

Kan je die tientallen steden die door BLM geplunderd zijn nog even posten?
  zondag 1 januari 2023 @ 21:12:59 #111
56749 BlaZ
pi_207382263
quote:

[..]
Nee, alleen achterlijk

Nog meer context:
[ twitter ]
De bronnen staan vol met "white children, white supremacy", dat komt in ieder geval niet overeen met nazi-theorin van ras. Het gaat Hitler in Mein Kampf over Arirs en Joden in tegenstelling tot het Amerikaanse wit-zwart onderscheid.
pi_207382300
Dat woke gedram levert alleen maar stemmen op voor rechts.

En ik hoop dat men wegblijft bij PVV en VVD.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 1 januari 2023 @ 21:19:21 #113
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207382426
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Omdat je alleen kan schreeuwen en inhoud, zodra het jou niet uitkomt, vermijdt. Zoals nu met die dame die miljoenen zou hebben gestolen

Is sowieso een hoop gelul want die BLM-demonstraties waren overwegend vreedzaam. Maar het is natuurlijk heel makkelijk om alle demonstranten, waarvan het overgrote deel vreedzaam en oprecht, af te schilderen als vernielers, plunderaars en relschoppend tuig en zodoende de legitimiteit van de protesten onderuit (proberen) te schoffelen. Daarmee doe je de mensen die (geheel terecht) bijzonder ontevreden zijn over veel zaken in de VS ernstig te kort. En als je alle protesten wegzet als rooftochten, dan hoef je het natuurlijk niet meer over de oorzaken van de gigantische onvrede te hebben. Komt dat even handig uit.

Maar goed, terug naar de cijfers: vele miljoenen mensen op de been, verspreid over honderden demonstraties, en uit de gegevens blijkt dat verreweg het grootste deel (>93%) van de demonstraties inderdaad vreedzaam en zonder gewelddadige incidenten verliep.

https://acleddata.com/202(...)ata-for-summer-2020/

Maar hey, omdat er - onmiskenbaar - ook shit mis ging bij de BLM demonstraties zou 'black lives matter' nu een net zo besmette uitspraak moeten zijn als de 'white lives matter', waarbij die laatste praktisch uitsluitend door racisten gebezigd wordt en de eerste symbool staat voor de ontevredenheid van vele miljoenen mensen. Volg jij het nog :') ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 01-01-2023 21:40:29 ]
Huilen dan.
pi_207382626
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Is sowieso een hoop gelul want die BLM-demonstraties waren overwegend vreedzaam. Maar het is natuurlijk heel makkelijk om alle demonstranten, waarvan het overgrote deel vreedzaam en oprecht, afschilderen als vernielers, plunderaars en relschoppend tuig en zodoende de legitimiteit van de protesten onderuit (proberen) te schoffelen. Daarmee doe je de mensen die (geheel terecht) bijzonder ontevreden zijn over veel zaken in de VS ernstig te kort. En als je alle protesten wegzet als rooftochten, dan hoef je het natuurlijk niet meer over de oorzaken van de gigantische onvrede te hebben. Komt dat even handig uit.

Maar goed, terug naar de cijfers: vele miljoenen mensen op de been, verspreid over honderden demonstraties, en uit de gegevens blijkt dat verreweg het grootste deel (>93%) van de demonstraties inderdaad vreedzaam en zonder gewelddadige incidenten verliep.

https://acleddata.com/202(...)ata-for-summer-2020/

Maar hey, omdat er - onmiskenbaar - ook shit mis ging bij de BLM demonstraties zou 'black lives matter' nu een net zo besmette uitspraak moeten zijn als de 'white lives matter', waarbij die laatste praktisch uitsluitend door racisten gebezigd wordt. Volg jij het nog :') ?
In het westen worden meer blanken aangevallen, vermoord, overvallen, verkracht en in elkaar geslagen door donkeren dan andersom. Statistich gezien heeft WLM meer bestaansrecht. WLM heeft niks met racisme te maken, natuurlijk kapen racisten deze slogan net zoals racisten de BLM slogan kapen, hoewel het natuurlijk weer alleen een issue is bij WLM.

Op basis van de cijfers heeft WLM meer "bestaansrecht" dan BLM. BLM werd daarbij vooral "gebezigd" tijdens de verkiezingen om de donkere stem te winnen.
  zondag 1 januari 2023 @ 21:27:03 #115
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207382659
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:14 schreef ludovico het volgende:

Bij wie wel dan? Forum? :{
pi_207382697
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:56 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Silvana Siemons en Akwasi zijn in dat licht wel kopstukken om in de gaten te houden inderdaad.
Wat zijn de initialen van Silvana Simons?
Ik bedoel maar :{w
  zondag 1 januari 2023 @ 21:30:16 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207382751
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

WLM heeft niks met racisme te maken
Waar dan wel mee?
Huilen dan.
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 21:31:02 #118
236264 crew  capricia
pi_207382766
quote:

Vvd weer de grootste.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 januari 2023 @ 21:31:38 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207382782
quote:

Woke gedram zoals het afkeuren van racistische dog whistles die op de meest iconische brug van het land worden geprojecteerd?

Jeetje, dan zijn dingen wel heel snel woke in het Ludoversum.
Huilen dan.
  zondag 1 januari 2023 @ 21:37:26 #120
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_207382952
quote:
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_207383079
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik zet er zelfs de geschatte schade bij:

Property damage
$550 million in Minneapolis–Saint Paul (May 26–June 6, 2020)[5]
$1–2 billion in insured damages in the United States (May 26–June 8, 2020

Kan je allemaal hier: https://en.m.wikipedia.org/wiki/George_Floyd_protests nalezen ouwe onzinprater dat je er bent.

Wil je een lijstje met steden binnen de US?

https://en.m.wikipedia.or(...)in_the_United_States

En buiten de US?

https://en.m.wikipedia.or(...)de_the_United_States

Anders nog iets ?
pi_207383091
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:11 schreef Caland het volgende:

[..]

pi_207383100
“Iemand haalt kattenkwaad uit en projecteert teksten op een brug in Rotterdam”
Vakman pur sang
pi_207383113
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar dan wel mee?
Dat mensen het misbruiken voor racisme ga ik niet ontkennen. Maar ik vond het zelf wel een juiste tegenactie. Er moet eens aandacht komen voor het aantal blanken dat overlast heeft of slachtoffer is van donker geweld, en daar mag WLM voor staan. De verhoudingen zijn gewoon helemaal krom, als er al 1% van de slachtoffers van donker geweld zelf donker waren en de daders blank hadden we een massahysterie gehad waar je ze in de praatprogramma's dan in een hoekje zag zien stuiptrekken.

Er worden in dit land en continent niet dagelijks donkeren in elkaar geslagen door blanken, niet dagelijks donkeren overvallen door blanken, niet dagelijks donkeren verkracht door blanken. Hoe graag enkelen in onze samenleving dit verhaal ook blijven verkondigen, de realiteit is andersom. En toch om de n of andere reden komen we in deze hele racisme discusie waarbij vooral de vinger gewezen moet worden naar blanken nooit verder dan tot nu toe een score van 100% fake news berichten over zogenaamde racistische aanvallen en misschien nu dan wel racisme door met een laser een tekst te schijnen. En kijk die ophef nu eens, hysterie gewoon, voorpagina nieuws. Zo kinderachtig moet gezocht worden naar racisme van de blanke man zodat het agressieve gedrag en groeiende haat jegens de blanke bevolking door (enkele) donkere medelanders vooral verborgen blijft.

WLM is niet alleen statisch gezien correcter vergeleken met BLM het blijkt ook hoognodig om een tegengeluid te geven tegen de alsmaar groeiende blankenhaat in de westerse samenleving gevoed niet door een Wilders of Baudet maar door wolven in schaapskleren en media/politiek welke zich progressief noemt. Kijk je naar de inhoud, zet je je gevoel voor kleur opzij blijven er feiten en statistieken over, en als mensen geen discussie kunnen winnen over de feiten en statistieken dan roepen ze gewoon standaard "racisme".
  zondag 1 januari 2023 @ 21:43:06 #125
403820 Aberkullie
pi_207383124
Haha kattenkwaad. Helemaal gek
pi_207383270
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Dat mensen het misbruiken voor racisme ga ik niet ontkennen. Maar ik vond het zelf wel een juiste tegenactie. Er moet eens aandacht komen voor het aantal blanken dat overlast heeft of slachtoffer is van donker geweld, en daar mag WLM voor staan. De verhoudingen zijn gewoon helemaal krom, als er al 1% van de slachtoffers van donker geweld zelf donker waren en de daders blank hadden we een massahysterie gehad waar je ze in de praatprogramma's dan in een hoekje zag zien stuiptrekken.

Er worden in dit land en continent niet dagelijks donkeren in elkaar geslagen door blanken, niet dagelijks donkeren overvallen door blanken, niet dagelijks donkeren verkracht door blanken. Hoe graag enkelen in onze samenleving dit verhaal ook blijven verkondigen, de realiteit is andersom. En toch om de n of andere reden komen we in deze hele racisme discusie waarbij vooral de vinger gewezen moet worden naar blanken nooit verder dan tot nu toe een score van 100% fake news berichten over zogenaamde racistische aanvallen en misschien nu dan wel racisme door met een laser een tekst te schijnen. En kijk die ophef nu eens, hysterie gewoon, voorpagina nieuws. Zo kinderachtig moet gezocht worden naar racisme van de blanke man zodat het agressieve gedrag en groeiende haat jegens de blanke bevolking door (enkele) donkere medelanders vooral verborgen blijft.

WLM is niet alleen statisch gezien correcter vergeleken met BLM het blijkt ook hoognodig om een tegengeluid te geven tegen de alsmaar groeiende blankenhaat in de westerse samenleving gevoed niet door een Wilders of Baudet maar door wolven in schaapskleren en media/politiek welke zich progressief noemt. Kijk je naar de inhoud, zet je je gevoel voor kleur opzij blijven er feiten en statistieken over, en als mensen geen discussie kunnen winnen over de feiten en statistieken dan roepen ze gewoon standaard "racisme".
Baudet is een bruinhemd in zwart pak :)
pi_207383297
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
“Iemand haalt kattenkwaad uit en projecteert teksten op een brug in Rotterdam”
Precies. Alleen blonde haren en blauwe ogen gewenst. Als je daar niet aan voldoet zal je wel Jood of Roma zijn /s
pi_207383335
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:27 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Bij wie wel dan? Forum? :{
Nee ook geen forum.

JA21 BBB. Of grote vriend gekke van Haga ofzo.

Of probeer eens SP.
Huidige kabinetspartijen moet je niet op willen stemmen naar mijn smaak.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207383349
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:31 schreef capricia het volgende:

[..]
Vvd weer de grootste.
Waarschijnlijk.
pi_207383381
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Woke gedram zoals het afkeuren van racistische dog whistles die op de meest iconische brug van het land worden geprojecteerd?

Jeetje, dan zijn dingen wel heel snel woke in het Ludoversum.
Lees je dat artikel in de OP niet ofzo? Racistische leuzen zoals: White lives matter.

Begrijp je wat daar staat en heb je ooit van de Black lives matter beweging gehoord? Hoe werkt zoiets nou in jouw type koppies?
pi_207383400
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:56 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
NeGeRs ZiJn ErGeR dAn BlAnKeN
pi_207383425
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lees je dat artikel in de OP niet ofzo? Racistische leuzen zoals: White lives matter.

Begrijp je wat daar staat en heb je ooit van de Black lives matter beweging gehoord? Hoe werkt zoiets nou in jouw type koppies?
Heb je ooit van “The Order” gehoord?
pi_207383466
Over racistische dog whistles gesproken
We hebben iemand in de Tweede Kamer met de initialen SS

Waarom is het zo stil hierzo 8)7
pi_207383491
Een ludieke actie.
Het nieuwe belletje trekken.
Vakman pur sang
pi_207383512
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Een ludieke actie.
Het nieuwe belletje trekken.
LuDiEk
pi_207383536
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:56 schreef Ali_boo het volgende:

Nou, Sylvana is dan ook een hele nare drammerige vrouw.
pi_207383551
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:56 schreef Ali_boo het volgende:

Baudet’s overgrootvader was een NSB-er. Komt wel heel dichtbij nu.
pi_207383561
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoezo is WLM racistisch en BLM niet? Hoe werkt zoiets nou in jouw type koppies?

En misschien is de persoon die dit gedaan heeft wel jaren geterroriseerd door donkere medelanders, meermaals overvallen, in elkaar geslagen en is hij meermaals naar de politie gestapt die hem heen hebben gezonden, vervolgens naar de media gestapt om aandacht te vragen voor zijn leed om daar als racist weggezet te worden en vervolgens die tekst op de brug lasert om aandacht te vragen voor zijn genegeerde leed? Is immers Rotterdam/Nederland, niet uit te sluiten gezien het feit dat slachtoffers van donker racistich geweld hier al decennia genegeerd worden.
pi_207383571
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Tuurlijk, ik zet er zelfs de geschatte schade bij:

Property damage
$550 million in Minneapolis–Saint Paul (May 26–June 6, 2020)[5]
$1–2 billion in insured damages in the United States (May 26–June 8, 2020

Kan je allemaal hier: https://en.m.wikipedia.org/wiki/George_Floyd_protests nalezen ouwe onzinprater dat je er bent.

Wil je een lijstje met steden binnen de US?

https://en.m.wikipedia.or(...)in_the_United_States

En buiten de US?

https://en.m.wikipedia.or(...)de_the_United_States

Anders nog iets ?
Anders nog iets. Zelfs _O-
Die lijst komt er niet maar wel even 'zelfs' zeggen, 'zelfs de schade'. Met de daarna de opdracht 'nalezen' haha

Lijstje is bij nader inzien niet nodig en zelfs een beetje flauw, de schade is inderdaad gigantisch en het aantal opgepakte mensen dramatisch. Trek vooral heel veel rechtse conclusies. Fijn dat je het postte en neem even een kopje thee ofzo je komt al een tijdje vooral boos over
pi_207383751
Projecteren het nieuwe hondendrol met krant in de brand.
Vakman pur sang
pi_207383755
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Anders nog iets. Zelfs _O-
Die lijst komt er niet maar wel even 'zelfs' zeggen, 'zelfs de schade'. Met de daarna de opdracht 'nalezen' haha

Lijstje is bij nader inzien niet nodig en zelfs een beetje flauw, de schade is inderdaad gigantisch en het aantal opgepakte mensen dramatisch. Trek vooral heel veel rechtse conclusies. Fijn dat je het postte en neem even een kopje thee ofzo je komt al een tijdje vooral boos over
Je laat jezelf nogal kennen nadat ik je wederom heb voorzien van bronnen die je ongelijk aantonen, maar ik snap de frustratie wel.
pi_207383780
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Projecteren het nieuwe hondendrol met krant in de brand.
De vorige 2x hapte vrijwel niemand op je matige trollpoging dus probeer je het nog maar eens? :')
pi_207383849
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 22:09 schreef Raw85 het volgende:

[..]
De vorige 2x hapte vrijwel niemand op je matige trollpoging dus probeer je het nog maar eens? :')
Ja heerlijk man.
Vakman pur sang
pi_207383880
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 22:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je laat jezelf nogal kennen nadat ik je wederom heb voorzien van bronnen die je ongelijk aantonen, maar ik snap de frustratie wel.
Ik vroeg gewoon naar een onderbouwing van jouw claim. Als dat vragen al 'ongelijk hebben' betekent, doet mij vermoeden dat je genoeg gedronken hebt
pi_207383908
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:53 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
NeGeRs ZiJn ErGeR dAn BlAnKeN
Vreemde uitspraak, maar goed als jij dat vindt helemaal prima natuurlijk.
pi_207384079
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ga koken mens.
Dit kan gewoon niet vaak genoeg gezegd worden. Flikker op met je doctrines. Nee dat is niet racistisch, stop met het trekken van die racisme kaart.

Er zit gewoon geen progressie in religie en culturen die fundamenteel religieus zijn. 10 stappen achteruit!

Ontopic: whitepride onzin kan ik ook niks mee
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 22:26:53 #147
pi_207384174
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nou, nee: dat valt niet mee. Dat doet het alleen wanneer je de context weghaalt.
Als je alles wat er is geschreven op die brug waar "wit" stond, verandert naar "zwart", zou er geen haan naar hebben gekraaid. Nu noemt iedereen (althans, velen) het racisme. Is op zich ironisch om te zien, en misschien was het de bedenker het er daarom juist te doen.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_207384240
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Als je alles wat er is geschreven op die brug waar "wit" stond, verandert naar "zwart", zou er geen haan naar hebben gekraaid. Nu noemt iedereen (althans, velen) het racisme. Is op zich ironisch om te zien, en misschien was het de bedenker het er daarom juist te doen.
Kijk uit wat je zegt hier hoor
  zondag 1 januari 2023 @ 22:29:56 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207384248
quote:

[..]
Een letterlijk citaat van een neonazi als racisme bestempelen, ironisch zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 januari 2023 @ 22:36:05 #150
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_207384370
Hebben ze al een idee wie hier achter zit/zat ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_207384381
quote:

[..]
Ja tuurlijk, zie dit topic wild gereageerd worden dan.
Vakman pur sang
pi_207384633
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
racistische dog whistles
Ow, het zijn nu geen racistische leuzen meer, maar racistische "dog whistles".

Dus ja, dan zijn het het dus ook racistische leuzen. Lekker puh.

En ja, dan mag het stickerplakboek met alt right en nazi en weet-ik-allemaal-wel-niet weer op tafel.
  zondag 1 januari 2023 @ 23:05:28 #153
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_207385005
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 18:46 schreef HSG het volgende:

[..]
Lengte, leeftijd, voornaam, achternaam, geslacht, afkomst.
[..]
Op hun eigen woorden.
Wat zijn exacte woorden dan? En wie precies zegt dit dan?
Krekker is de bom!
  zondag 1 januari 2023 @ 23:07:56 #154
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207385030
Topic 3....

Nou mensen, hoe lang zal die actie nou helemaal geduurd hebben? 2 minuten misschien?

Laten we het nou niet te groot maken zeg :')
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 23:13:38 #155
pi_207385097
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 23:07 schreef Tengano het volgende:
Topic 3....

Nou mensen, hoe lang zal die actie nou helemaal geduurd hebben? 2 minuten misschien?

Laten we het nou niet te groot maken zeg :')
Uiteindelijk is het een storm in een glas water natuurlijk. Gaat echt compleet nergens over. Maar dan nog is het wel interessant om te kijken hoe mensen erop reageren, en waarom.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 1 januari 2023 @ 23:15:25 #156
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207385119
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Uiteindelijk is het een storm in een glas water natuurlijk. Gaat echt compleet nergens over. Maar dan nog is het wel interessant om te kijken hoe mensen erop reageren, en waarom.
Ja, ik zei al zoiets als: Hier kan geen vuurpijl tegenop.

Alleen als Geert vandaag moslim zou zijn geworden was dit een beetje naar de achtergrond geschoven.

Ik vraag me wel af hoe dit in het buitenland opgepikt wordt, maar zie er niks over. Mss toch niet zo'n biggie.

Of zoals @Lospedrosa zei: een beetje het nieuwe "rotje in een hondedrol"

[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 01-01-2023 23:23:19 ]
  zondag 1 januari 2023 @ 23:26:00 #157
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_207385209
Ik durf te wedden dat de meeste gasten in dit topic de beelden niet eens gezien hebben :') Tekst was pure haat jegens alles wat niet Wit is.
Schijt aan iedereen
  zondag 1 januari 2023 @ 23:34:47 #158
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207385263
Aldus een collega detective :7 van ons die de zaak in onderzoek heeft:
quote:
“As we now estimate, the images were projected from a boat. The images move quite a bit. It is rather sloppy. We don't think this was done by the organization that normally handles the lighting of the bridge. :7
But of course we are investigating that also."

https://nltimes.nl/2023/0(...)erdam-new-years-fest
SPOILER
  zondag 1 januari 2023 @ 23:42:23 #159
307622 Perox
(niet de echte)
pi_207385319
Dit is toch wel weer een nieuw dieptepunt voor Nederland. En van de meeste reacties hier op FOK! raak ik alleen meer gedeprimeerd.

Een overduidelijk neonazistische actie goedpraten. ;(
  zondag 1 januari 2023 @ 23:54:48 #160
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207385396
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 23:42 schreef Perox het volgende:
Dit is toch wel weer een nieuw dieptepunt voor Nederland. En van de meeste reacties hier op FOK! raak ik alleen meer gedeprimeerd.

Het is niet ok. Dat ben ik en velen hier met je eens. Alleen is dit niet een fenomeen wat pas onlangs speelt. Vanaf dat de NSB heeft bestaan, zijn er al dit soort sympathieen. En af en toe laten ze weer even van zich horen. Het verschil is dat ze nu, net als iedereen, andere middelen tot hun beschikking hebben en ze een dergelijke actie kunnen maken. Ik zei al voor 335 euro heb je al zo'n apparaat en kun je je ding doen.

En waarschijnlijk zijn dit soort clubjes ook niet gecharmeerd van het initiatief als de recente excuses aangaande het slavernijverleden en de intentie die bestaat om het racisme verder uit te bannen. Dit soort mensen wil dat liever graag in stand houden. Maar ik heb niet het idee dat hier op dit forum het nou echt welig tiert van de neo nazi's. Ik denk dat je je dan beter gezien en gewaardeerd voelt op een ander forum. Dan ga je hier niet voor je lol ducksitten en je onder laten spugen door al dat linkswoke krijsvolk.
  zondag 1 januari 2023 @ 23:59:43 #161
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207385442
TS de type die zelfs Hitler niet verkeerd vindt want hij heeft niet persoonlijk joden vergasy
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 00:07:40 #162
236264 crew  capricia
pi_207385501
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 23:15 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik vraag me wel af hoe dit in het buitenland opgepikt wordt, maar zie er niks over. Mss toch niet zo'n biggie.

Het buitenland? _O-
Vergeet dat.
Voel aub dit soort dingen gewoon aan. Het is geen regering met een of ander standpunt. Het is geen platbranden van de hoofdstad.
Het is gewoon zoals NL is. Niemand in het buitenland ligt hier wakker van. Het is een bevestiging van de weg waarop wij zitten.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 2 januari 2023 @ 00:09:43 #163
307622 Perox
(niet de echte)
pi_207385521
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 23:54 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het is niet ok. Dat ben ik en velen hier met je eens. Alleen is dit niet een fenomeen wat nog maar onlangs speelt. Vanaf dat de NSB heeft bestaan, zijn er al dit soort sympathieen. En af en toe laten ze weer even van zich horen. Het verschil is dat ze nu, net als iedereen, andere middelen tot hun beschikking hebben en ze een dergelijke actie kunnen maken. Ik zei al voor 335 euro heb je al zo'n apparaat en kun je je ding doen.

En waarschijnlijk zijn dit soort clubjes ook niet gecharmeerd van het initiatief als de recente excuses aangaande het slavernijverleden en de intentie die bestaat om het racisme verder uit te bannen. Dit soort mensen wil dat liever graag in stand houden. Maar ik heb niet het idee dat hier op dit forum het nou echt welig tiert van de neo nazi's. Ik denk dat je je dan beter gezien en gewaardeerd voelt op een ander forum. Dan ga je hier niet voor je lol ducksitten en je onder laten spugen door al dat linkswoke krijsvolk.
Ik zeg ook niet dat het hier tiert van de neo nazi's. Maar zo is het in Duitsland ook niet gegaan, h? Er is natuurlijk een kleine groep met een agenda en een grotere groep zonder grip op de eigen onderbuik. Het verbaast me hoe men zich hier in bochten wringt om dit weg te praten, dit geeft aan hoe vertroebeld de kijk van mensen is geworden.

Dit is gewoon een neonazi stunt. En iedereen vraagt zich af of het berhaupt racisme betreft... 8)7

Het zal het gevolg van de polarisatie zijn, dat je je als rechts kritische denker in moet laten met dit soort gedachtengoed, omdat je 1 lijn moet trekken ofzo?! :?

Het is mensen hun goed recht om van alles te vinden van immigratie, asielbeleid, woningbeleid, gender neutrale toiletten etc.. Dat je kritisch bent over de islam, ik vind het prima.

Maar je afvragen waarom een rechtstreeks citaat van een neonazi moordenaar nou racisme zou zijn... werkelijk?
Echt, is het jullie zoveel waard? Ik vind dat echt heel zorgelijk.

Polariseren doe je zelf. Dat kun je dus ook zelf tegengaan. Voor je het weet laat je je in met iets waar je je eigenlijk niet voor ingeschreven had.
  maandag 2 januari 2023 @ 00:13:33 #164
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207385559
Lees svp alleen het eerste zinnetje van mijn post dan. Wat zeg ik dan? Het is niet ok.

En ja dit is racistisch en dit moeten we niet willen. Hier koop je niks voor en brengt alleen maar ellende, verdeeldheid en nog meer gezeik bovenop wat we al hebben.

Dus nogmaals: HET IS NIET OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

duidelijker?
  maandag 2 januari 2023 @ 01:10:25 #165
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207385832
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 00:13 schreef Tengano het volgende:
Lees svp alleen het eerste zinnetje van mijn post dan. Wat zeg ik dan? Het is niet ok.

En ja dit is racistisch en dit moeten we niet willen. Hier koop je niks voor en brengt alleen maar ellende, verdeeldheid en nog meer gezeik bovenop wat we al hebben.

Dus nogmaals: HET IS NIET OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

duidelijker?
Of het nu echt is of false flag...
Nog nergens iets van reactie.
Net als de 'aanslag' tijdens het overleg van kozp, we wachten nog steeds wie dat waren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 2 januari 2023 @ 01:10:31 #166
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207385833
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zouden we eens kunnen kappen met die kromme neo nazi vergelijkingen. White supremacy staat los van nazisme. Hitler was bijvoorbeeld een groot voorstander van de islam, toch het geloof vol gekleurde mensen, omdat dat geloof veel raakvlakken had met het nazisme. Hitler was ook de eerste blanke regeringsleider die een donkere atleet feliciteerde bij de OS waar andere landen/regeringsleiders dat niet deden.

Wil je het nazisme vergelijken of iets en iemand als neo nazi's wegzetten dan moet je meer ingaan op de inhoud van het nazisme en opzoek naar de groep die via media en propaganda kanalen een andere groep dagelijks verketterd. Die een groep mensen wegzet als een probleem niet omdat ze oververtegenwoordigd in alle criminele cijfers, nee omdat ze het juist goed doen in een samenleving, omdat ze oververtegenwoordigd zijn in alle hoge posities, alle banen etc. En daardoor volgens die groep schuldig zijn aan het feit dat anderen het niet goed doen in de samenleving.

Eigenlijk exact hetzelfde zoals links de blanke man dagelijks afvalt voor dezelfde reden.
Nee, gewoon nee.

Dat Hitler een voorliefde voor islam had was omdat hij vond dat daar een krijgersmentaliteit heerste die in het 'zachte' christendom ontbrak. Dat hij Owens feliciteerde was omdat het protocol daar om vroeg.

Nazisme proberen los te koppelen van blanke suprematie is voorbij ridicuul; op werkelijk alle vlakken gold de suprematie van het Arische ras als kernwaarde.

Verder was er helemaal niets 'links' aan die club van Adolf.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 2 januari 2023 @ 01:35:08 #167
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207385908
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 01:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Of het nu echt is of false flag...
Nog nergens iets van reactie.
Net als de 'aanslag' tijdens het overleg van kozp, we wachten nog steeds wie dat waren.
Het punt is dat deze actie precies de uitwerking heeft die de zwarte schreeuwgroepjes graag hebben. Er is al commotie en er is al verontwaardiging, zelfs vanuit het blanke deel van de bevolking. En als je slim bent ga je dat dus niet ontmoedigen en ga je je daar ook niet in mengen. Immers dit is precies wat je wil.

Morgen zullen we wss wel wat meer slachtofferreakties krijgen en wordt dit verder opgerekt en uitvergroot om het nog groter te kunnen maken. Al la zie je nou wel. We hebben dit altijd al gezegd :'( Als het nou nog niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer :'( Het is gewoon een spel wat gespeeld wordt en daar zijn ze best handig in.

Maar het belangrijkste is dat we ons door zowel de neo nazi clubjes, als de black live nazi clubjes, niet gek laten maken. We willen dit niet en we willen een relaxed, niet hysterisch en respectvol klimaat, waarin iedereen gewoon zichzelf kan zijn, zonder daarbij de ander tekort te doen of te beschadigen.

#trapErNietInDus
#wederzijdsRespect
#allLivesMattter

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 02-01-2023 01:44:33 ]
  maandag 2 januari 2023 @ 02:53:05 #168
401987 ludovico
pi_207386059
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:54 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Heb je ooit van “The Order” gehoord?
Neen? En nu?
  maandag 2 januari 2023 @ 07:36:30 #169
-1 #ANONIEM
pi_207386382
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 23:42 schreef Perox het volgende:

Hoezo is dit “een nieuw dieptepunt voor Nederland” ? Is dit een georganiseerd samenwerkingsverband van honderden neonazi’s die een massale operatie uitvoerden in meerdere steden voor eer en glorie, of om een coup te plegen a la Duitsland?

Schat het gewoon eens in op waarde; er waren een zooi neo-nazi’s die het voor elkaar kregen racistische leuzen tijdens oud en nieuw geprojecteerd te krijgen op een brug.

Niets meer, niets minder.
  maandag 2 januari 2023 @ 07:48:27 #170
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207386443
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 07:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hoezo is dit “een nieuw dieptepunt voor Nederland” ? Is dit een georganiseerd samenwerkingsverband van honderden neonazi’s die een massale operatie uitvoerden in meerdere steden voor eer en glorie, of om een coup te plegen a la Duitsland?

Schat het gewoon eens in op waarde; er waren een zooi neo-nazi’s die het voor elkaar kregen racistische leuzen tijdens oud en nieuw geprojecteerd te krijgen op een brug.

Wel verdacht, nu ons land overal vol zit met Oekrainse 'vluchtelingen' :wtf:

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 02-01-2023 08:14:37 ]
  maandag 2 januari 2023 @ 08:15:05 #171
477023 Candymannetje
pi_207386553
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 07:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb geen nazistische teksten gezien op die brug.
  maandag 2 januari 2023 @ 08:21:34 #172
401907 Raw85
pi_207386597
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 07:48 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wel verdacht, nu ons land overal vol zit met Oekrainse 'vluchtelingen' :wtf:
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 08:15 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb geen nazistische teksten gezien op die brug.
tokkies :r
  maandag 2 januari 2023 @ 08:33:06 #173
171406 Document1
893
pi_207386656
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 08:21 schreef Raw85 het volgende:

[..]
[..]
wappies :r
  maandag 2 januari 2023 @ 08:34:18 #174
450753 Bananenpap
pi_207386668
Dit forum is af en toe nog erger dan de commentsectie van het AD. :') Als ze in Nederland met KKK-outfits zouden staan demonstreren, zijn er hier waarschijnlijk nog mensen die 'kritische' vragen gaan stellen als 'hadden ze niet gewoon allemaal dezelfde witte spookoutfit aan?'

Prima dat je de aandacht voor deze eenmansactie overdreven vindt, maar ga niet recht proberen praten wat krom is.
  maandag 2 januari 2023 @ 08:36:16 #175
477023 Candymannetje
pi_207386674
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 08:21 schreef Raw85 het volgende:

[..]
[..]
tokkies :r
  maandag 2 januari 2023 @ 08:48:25 #176
401907 Raw85
pi_207386749
-offtopic-

[ Bericht 52% gewijzigd door yvonne op 02-01-2023 13:34:40 ]
  maandag 2 januari 2023 @ 08:58:11 #177
231213 Halcon
pi_207386798
White lives matter is racistisch, maar black lives matter niet?
  maandag 2 januari 2023 @ 09:27:23 #178
403820 Aberkullie
pi_207387019
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 08:34 schreef Bananenpap het volgende:
Dit forum is af en toe nog erger dan de commentsectie van het AD. :') Als ze in Nederland met KKK-outfits zouden staan demonstreren, zijn er hier waarschijnlijk nog mensen die 'kritische' vragen gaan stellen als 'hadden ze niet gewoon allemaal dezelfde witte spookoutfit aan?'

Prima dat je de aandacht voor deze eenmansactie overdreven vindt, maar ga niet recht proberen praten wat krom is.
Dan zijn het waarschijnlijk demonstranten van KOZP of omroep zwart.

Als er nu nog mensen durven te beweren dat NWS geen altright circlejerk is heb je echt een visusprobleem.
  maandag 2 januari 2023 @ 09:31:20 #179
220444 HSG
pi_207387047
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 23:05 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Wat zijn exacte woorden dan? En wie precies zegt dit dan?
Wat dat is belangrijk voor deze discussie?

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 08:58 schreef Halcon het volgende:
White lives matter is racistisch, maar black lives matter niet?
All lives matter.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
  maandag 2 januari 2023 @ 09:34:04 #180
487819 hunterrnl
pi_207387063
Kom 1 dag hier niet en de tokkies, nazi's en andere benoemingen vliegen om je oren. Mensen hebben hun aandacht en daar was deze stunt voor bedoeld.
  maandag 2 januari 2023 @ 09:39:26 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207387090
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 09:34 schreef hunterrnl het volgende:
Kom 1 dag hier niet en de tokkies, nazi's en andere benoemingen vliegen om je oren. Mensen hebben hun aandacht en daar was deze stunt voor bedoeld.
Volgens mij vindt niemand de stunt nou echt heel boeiend, het is meer redelijk kansloos dat er aanzienlijk veel mensen (of dat nou users op fok of twitter zijn) betwijfelen of iets racisme is wanneer er een letterlijke tekst van een veroordeelde neonazi crimineel op een brug wordt geprojecteerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!fotograaf maandag 2 januari 2023 @ 09:41:00 #182
364681 over_hedge
pi_207387102
3 topics al _O- waarvan sommige users zich in alle 3 de topics druk zitten maken _O- Je zal heel het jaar maar al bezig zijn met wat andere wel of niet racistisch vinden :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 2 januari 2023 @ 09:45:56 #183
56749 BlaZ
pi_207387124
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, gewoon nee.

Dat Hitler een voorliefde voor islam had was omdat hij vond dat daar een krijgersmentaliteit heerste die in het 'zachte' christendom ontbrak. Dat hij Owens feliciteerde was omdat het protocol daar om vroeg.

Nazisme proberen los te koppelen van blanke suprematie is voorbij ridicuul; op werkelijk alle vlakken gold de suprematie van het Arische ras als kernwaarde.

Verder was er helemaal niets 'links' aan die club van Adolf.
Blanke suprematie is het idee dat het blanke ras het hoogste in rang is. Het nazi idee gaat niet uit van n blank ras, maar ziet de wereldbevolking als tientallen rassen waarvan het Arische het belangrijkste is.
Het Arische ras is dus wel degelijk blank, maar dat betekent niet dat alle blanken Arirs en goed zijn. Vandaar ook de massamoord op andere blanke Joden en Polen bijvoorbeeld.

De basistheorie wordt door Hitler in hoofdstuk 11 van Mein Kampf uitgelegd. Na 1935 zijn er echter wat wijzigingen op te merken en wordt het officile beleid aangepast om onder andere de Turken, Arabieren en Egyptenaren te bekoren.

Ook opvallend is wat Hitler over de Polen dacht:
quote:
Het oordeel van de Fhrer over de Polen is vernietigend. Meer dieren dan mensen, volkomen primitief, dom en amorf. En een heersende klasse die een onbevredigend resultaat is van een vermenging tussen de lagere ordes en een Arisch meesterras. De smerigheid van de Polen is onvoorstelbaar. Hun vermogen tot intelligent oordeel is absoluut nihil.
Terwijl hij niks negatiefs over de slavische bondgenoten in Bulgarije opmerkte.

Het wikipedia artikel geeft wel aardig weer hoe wispelturig en bizar het allemaal was.

https://en.wikipedia.org/(...)ies#Racial_hierarchy
  maandag 2 januari 2023 @ 09:52:12 #184
448351 VEM2012
pi_207387166
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2023 09:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Volgens mij vindt niemand de stunt nou echt heel boeiend, het is meer redelijk kansloos dat er aanzienlijk veel mensen (of dat nou users op fok of twitter zijn) betwijfelen of iets racisme is wanneer er een letterlijke tekst van een veroordeelde neonazi crimineel op een brug wordt geprojecteerd.
Nou ben ik ergens afgehaakt en heb het dus niet volledig gevolgd, maar volgens mij was de discussie wel/niet racisme gebaseerd op teksten als zwarte piet deed niets verkeerd en white lives matter. Pas later kwamen de 14 words om de hoek en dat zal ook niet iedereen goed mee hebben gekregen.

En om op basis daarvan maar te concluderen dat fok een altright circlejerk is…
  maandag 2 januari 2023 @ 09:55:07 #185
487819 hunterrnl
pi_207387191
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2023 09:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Niemand vind de stunt boeiend, maar toch is het boeiend genoeg om over druk te maken. Goed verhaal en over kansloos gesproken.

Nog nooit zoveel stront in een topic gezien en hoe zuur mensen wel niet in het leven staan. Mensen met verstand zouden dit soort stunts dood negeren en nu word het alleen maar groter gemaakt dat het is.

[ Bericht 11% gewijzigd door hunterrnl op 02-01-2023 10:00:14 ]
  maandag 2 januari 2023 @ 10:00:04 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207387227
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 09:55 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Niemand vind de stunt boeiend, maar toch is het boeiend genoeg om over druk te maken. Goed verhaal en over kansloos gesproken.
Het lijkt me logisch dat neonaziteksten op n van de bekendste bruggen van Nederland tijdens oud en nieuw aandacht veroorzaakt. Maar in plaats van het vanuit alle kampen te veroordelen staan clubjes als de FVD alweer klaar om het als een soort overwinning te beschouwen en eraan te twijfelen of het wel echt zo erg is allemaal. Daar zit de crux vooral imo.

Je leest het hier uiteindelijk toch ook, mensen die eraan twijfelen of het wel echt racisme is en verzanden in een ja maar hullie, en de moslims dan, BLM is ook racisme!!1 in plaats van oh, wat ontzettend kansloos zeg. En door.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 10:02:09 #187
487819 hunterrnl
pi_207387248
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Het lijkt me logisch dat neonaziteksten op n van de bekendste bruggen van Nederland tijdens oud en nieuw aandacht veroorzaakt. Maar in plaats van het vanuit alle kampen te veroordelen staan clubjes als de FVD alweer klaar om het als een soort overwinning te beschouwen en eraan te twijfelen of het wel echt zo erg is allemaal. Daar zit de crux vooral imo.

Je leest het hier uiteindelijk toch ook, mensen die eraan twijfelen of het wel echt racisme is en verzanden in een ja maar hullie, en de moslims dan, BLM is ook racisme!!1 in plaats van oh, wat ontzettend kansloos zeg. En door.
Als het zo kansloos is imo. Waarom maak je er dan druk om.
  maandag 2 januari 2023 @ 10:03:22 #188
401907 Raw85
pi_207387261
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:02 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Als het zo kansloos is. Waarom maak je er dan druk om.
Dat legt 'ie toch vrij duidelijk uit? :P
  maandag 2 januari 2023 @ 10:04:39 #189
462249 nomina
pi_207387272
Deugers
  maandag 2 januari 2023 @ 10:06:15 #190
487819 hunterrnl
pi_207387285
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:03 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dat legt 'ie toch vrij duidelijk uit? :P
Ik praat geen hysterisch links of rechts. Vertaal even.

Trouwens je ging toch weg.
  maandag 2 januari 2023 @ 10:08:25 #191
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207387307
Gezien het enorme tumult op (voornamelijk) FOK! zal er vandaag wel een persconferentie worden gegeven en krijgen we te horen of ze deze nazi's al op het spoor zijn :wtf: Nog even billen knijpen dus.......
  maandag 2 januari 2023 @ 10:10:00 #192
-1 #ANONIEM
pi_207387328
quote:

[..]

Wat zegt de FvD precies hierover?
  maandag 2 januari 2023 @ 10:17:02 #193
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207387414
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 09:27 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dan zijn het waarschijnlijk demonstranten van KOZP of omroep zwart.

Als er nu nog mensen durven te beweren dat NWS geen altright circlejerk is heb je echt een visusprobleem.
Heb jij of hebben andere politiek links georrienteerde users al een perm ban gekregen dan?

... Ik wacht het af.
1947-2016
  maandag 2 januari 2023 @ 10:18:24 #194
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207387430
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 09:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou ben ik ergens afgehaakt en heb het dus niet volledig gevolgd, maar volgens mij was de discussie wel/niet racisme gebaseerd op teksten als zwarte piet deed niets verkeerd en white lives matter. Pas later kwamen de 14 words om de hoek en dat zal ook niet iedereen goed mee hebben gekregen.

En om op basis daarvan maar te concluderen dat fok een altright circlejerk is…
Alleen mensen die hiermee gepreoccupeerd zijn weten dat. De normale Nederlandse man, vrouw, kanariepiet, whatever had tot deze gebeurtenis nog nooit van die "14 words" gehoord.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 2 januari 2023 @ 10:20:40 #195
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207387456
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 01:35 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het punt is dat deze actie precies de uitwerking heeft die de zwarte schreeuwgroepjes graag hebben. Er is al commotie en er is al verontwaardiging, zelfs vanuit het blanke deel van de bevolking. En als je slim bent ga je dat dus niet ontmoedigen en ga je je daar ook niet in mengen. Immers dit is precies wat je wil.

Morgen zullen we wss wel wat meer slachtofferreakties krijgen en wordt dit verder opgerekt en uitvergroot om het nog groter te kunnen maken. Al la zie je nou wel. We hebben dit altijd al gezegd :'( Als het nou nog niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer :'( Het is gewoon een spel wat gespeeld wordt en daar zijn ze best handig in.

Maar het belangrijkste is dat we ons door zowel de neo nazi clubjes, als de black live nazi clubjes, niet gek laten maken. We willen dit niet en we willen een relaxed, niet hysterisch en respectvol klimaat, waarin iedereen gewoon zichzelf kan zijn, zonder daarbij de ander tekort te doen of te beschadigen.

#trapErNietInDus
#wederzijdsRespect
#allLivesMattter
En daarom vraag ik me nog steeds af of het geen trollactie is van de esajas groep. Juist om die commotie te maken.

Vind het nog al raar dat er geen rechtse groep is die de verantwoording op eist. Die zijn namelijk nog al trots op hun acties als ze lukken. En ik vind de teksten er nog al dik bovenop liggen qua termen.

Zal mij niks verbazen.
1947-2016
  maandag 2 januari 2023 @ 10:27:25 #196
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207387529
Ik vind al die hysterische hypocriete racisme schreeuwers een veel groter gevaar voor de democratie dan de mens(en) van deze actie. Deze actie is niet racistisch. Punt.

De interpretatie die eraan gegeven wordt vanwege het woordje 'white' is wel een racistische interpretatie. Want het geeft een negatieve connotatie aan het woord puur en enkel vanwege huidskleur, terwijl de boodschap feitelijk positief is, net zoals black live matters.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 10:30:32 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207387564
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:27 schreef Bensel het volgende:
Ik vind al die hysterische hypocriete racisme schreeuwers een veel groter gevaar voor de democratie dan de mens(en) van deze actie. Deze actie is niet racistisch. Punt.
En waarom is een neonazistische tekst van David Lane projecteren dan precies niet racistisch volgens jou? Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 10:33:17 #198
498282 Scrummie
pi_207387594
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 09:27 schreef Aberkullie het volgende:

[..]

maandag 2 januari 2023 @ 10:35:04 #199
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_207387606
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:30 schreef Caland het volgende:

[..]
En waarom is een neonazistische tekst van David Lane projecteren dan precies niet racistisch volgens jou? Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar.
VrIJhEiD vAN MeNinGSUItInG!!1!1!!1!!11
  maandag 2 januari 2023 @ 10:38:31 #200
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207387638
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:29 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Black lives matter™ is een merk toch.
Ze hebben ook 'all' en 'white' laten registeren als hun eigen. Puur om het 'black' te pushen en omdat zij vinden dat al het andere racisme is.

Gaat niet om gelijkheid bij blm, het gaat om 'black'.
1947-2016
  maandag 2 januari 2023 @ 10:40:09 #201
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207387660
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ze hebben ook 'all' en 'white' laten registeren als hun eigen. Puur om het 'black' te pushen en omdat zij vinden dat al het andere racisme is.

Gaat niet om gelijkheid bij blm, het gaat om 'black'.
Dan geven ze de 'overkant' dus helemaal geen kans meer om nog gelijk te zijn. Apart.

Komt op mij over als machtswellustelingen. En vooral mensen die in de strijd zitten.
  maandag 2 januari 2023 @ 10:40:58 #202
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207387670
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:40 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dan geven ze de 'overkant' dus helemaal geen kans meer om nog gelijk te zijn. Apart.

Komt op mij over als machtswellustelingen.
+1
1947-2016
  maandag 2 januari 2023 @ 10:42:34 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207387695
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
VrIJhEiD vAN MeNinGSUItInG!!1!1!!1!!11
Oja, vrijheid van meningsuiting. Altijd zo'n mooi argument. Nou liever niet met naonazicitaatjes in het hart van Rotterdam dan. Bvd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 10:42:42 #204
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207387699
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:30 schreef Caland het volgende:

[..]
omdat een tekst niet racistisch kan zijn enkel door wie het gezegd/geschreven heeft. Hitler heeft vast ook iemand gezondheid gewenst, dat maakt gezondheid wensen niet nazistisch
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 10:45:14 #205
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207387723
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:42 schreef Bensel het volgende:

[..]
omdat een tekst niet racistisch kan zijn enkel door wie het gezegd/geschreven heeft. Hitler heeft vast ook iemand gezondheid gewenst, dat maakt gezondheid wensen niet nazistisch
Ik denk niet dat je hier nu nog serieus genomen wordt :D
  maandag 2 januari 2023 @ 10:45:15 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207387724
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:42 schreef Bensel het volgende:

[..]
Ja, sieg heil betekent eigenlijk ook niks meer dan het vieren van een overwinning. Ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 10:45:52 #207
498282 Scrummie
pi_207387730
BLM als organisatie is een smerige bende criminelen, als term vind ik het niet per se racistisch net als 'white lives matter' ook niet per definitie racistisch is. Gooi je die term echter ergens neer in combinatie met een tekst die zoals ik hier lees van 1 of andere nazi komt, ja, dan kan je wel stellen dat hij racistisch is.
  maandag 2 januari 2023 @ 10:47:14 #208
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207387748
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:41 schreef Tengano het volgende:
ff uit de onderbuik :7

[ twitter ]
Je weet dat zwarte pieten gewoon gesminckte witte mensen zijn he.
Tot nooit .......
  maandag 2 januari 2023 @ 10:48:06 #209
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207387754
For your information:

quote:
Additionally, the slogan, “White Lives Matter,” was also projected on the bridge.

The phrase was first heavily promoted in the United States by the Aryan Renaissance Society, a white supremacist group in Texas, and the Ku Klux Klan. “‘White Lives Matter’ is a white supremacist phrase that originated in early 2015 as a racist response to the Black Lives Matter movement, which arose to protest against police brutality against African-Americans and garnered considerable publicity in 2014 for protests in Ferguson, Missouri, following the shooting death of Michael Brown at the hands of a Ferguson police officer,” wrote the Anti-Defamation League. Based in New York, the organization has researched racism and discrimination for 110 years.

https://nltimes.nl/2023/0(...)erdam-new-years-fest
Het statement white lives matter is dus blijkbaar ook al racistisch contaminated, ook al vinden wij hier in kaasland dat het zoiets betekent als dat 'wij er ook mogen zijn' :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 02-01-2023 10:53:17 ]
  maandag 2 januari 2023 @ 10:49:34 #210
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207387764
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:48 schreef Tengano het volgende:
For your information:
[..]

Ah... er lopen in Rotterdam dus witte puntmutsen rond. Nooit gezien.
Tot nooit .......
  maandag 2 januari 2023 @ 10:49:55 #211
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207387768
quote:
For your information:
[..]

404 naar die link.

En dit is in NL, daar hebben we niets te maken met marginale groepjes als de kkk en ars. Die zijn hier niet.
1947-2016
  maandag 2 januari 2023 @ 10:52:19 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207387791
quote:
For your information:
[..]

berhaupt kansloos dat we dat soort drek steeds meer lijken te importeren uit dat derdewereldland. Er waren niet heel lang geleden nog tijden dat dit soort kansloze neonazizooi eigenlijk door iedereen wel werd afgekeurd in Nederland. Aan welke kant van het (politieke) spectrum je dan ook zat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 10:53:12 #213
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207387798
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, sieg heil betekent eigenlijk ook niks meer dan het vieren van een overwinning. Ofzo.
Zucht, lezen is moeilijk. Ik heb het over het feit dat je niet kunt opmaken of iets racistisch is omdat een bekend racistisch persoon het gezegd heeft. Het gaat om de inhoud. En ja, veel nazi symbolisme had een andere betekenis oorspronkelijk, dat is algemeen bekend
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 10:55:03 #214
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207387820
quote:
For your information:
[..]
Het statement white lives matter is dus blijkbaar ook al racistisch contaminated, ook al vinden wij hier in kaasland dat het zoiets betekent als dat 'wij er ook mogen zijn' :)
maar dan is BLM ook besmet met moorden, rellen, brandstichtingen en racisme vanwege de extremistische haatclubjes die daar aan verbonden zijn. Toch?
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 10:56:10 #215
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207387835
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:53 schreef Bensel het volgende:

[..]
Zucht, lezen is moeilijk. Ik heb het over het feit dat je niet kunt opmaken of iets racistisch is omdat een bekend racistisch persoon het gezegd heeft. Het gaat om de inhoud. En ja, veel nazi symbolisme had een andere betekenis oorspronkelijk, dat is algemeen bekend
Iedereen met een volkswagen (en audi dan ook) zou dan ook rascist zijn.
Tot nooit .......
  maandag 2 januari 2023 @ 10:58:08 #216
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207387853
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:52 schreef Caland het volgende:

[..]
berhaupt kansloos dat we dat soort drek steeds meer lijken te importeren uit dat derdewereldland. Er waren niet heel lang geleden nog tijden dat dit soort kansloze neonazizooi eigenlijk door iedereen wel werd afgekeurd in Nederland. Aan welke kant van het (politieke) spectrum je dan ook zat.
Helemaal eens. En het wordt dan ook niet binnen gehaald omdat de situatie hier in Nederland vergelijkbaar is met Amerika, maar omdat je er lekker rotzooi mee kunt trappen en je zin ermee door kunt drijven.

Amerika en Nederland lijken helemaal niet op elkaar, dus is het ook een beetje gek om dan ineens hun gedachtegoed te importeren. Net zoals het raar zou zijn dat zij Sinterklaas en Koningsdag gaan importeren en voortaan gaan vieren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 02-01-2023 11:16:32 ]
  maandag 2 januari 2023 @ 10:58:27 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207387857
quote:

[..]
Er wordt een letterlijk citaat geprojecteerd van een dode neonazi, lid van de KKK die een joodse talkshowhost heeft vermoord en daarna zelf is overleden in de gevangenis. Maar we moeten nog maar even kijken of het wel cht een racistisch motief heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 11:00:44 #218
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207387878
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Er wordt een letterlijk citaat geprojecteerd van een dode neonazi, lid van de KKK die een joodse talkshowhost heeft vermoord en daarna zelf is overleden in de gevangenis.

Maar we moeten nog maar even kijken of het wel cht een racistisch motief heeft.
Nou, het schijnt iig in onderzoek te zijn.

quote:
Politie onderzoekt mogelijk racistische teksten op Erasmusbrug

https://www.telegraaf.nl/(...)ksten-op-erasmusbrug
  maandag 2 januari 2023 @ 11:05:27 #219
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207387934
quote:

[..]
Er wordt een letterlijk citaat geprojecteerd van een dode neonazi, lid van de KKK die een joodse talkshowhost heeft vermoord en daarna zelf is overleden in de gevangenis. Maar we moeten nog maar even kijken of het wel cht een racistisch motief heeft.
Misschien wel. Maar over die quote is de ophef niet. Dat gaat over white lives matter. En die quote racistisch verklaren omdat er ook een andere quote bij staat is niet meer dan zoeken naar een stok om mee te slaan, de uitkomst moet blijkbaar zijn dat white lives matter racistisch is, terwijl dat in zichzelf niets anders is dan BLM.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 11:06:06 #220
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207387946
quote:

[..]
Denk dat je het uit proportie trekt.

kkk heeft er vrij weinig mee te maken. ALS dit al gedaan is door een NLse rechtse groep, is het eerder anti kozp/blm/esajasjankmuilen. Beetje klaar met die marginale jankerts.

Maar dat is in het geval 'als'. Want het is voorlopig niet uit te sluiten dat het gewoonweg een trol actie is. Ligt er wat mij betreft gewoon te dik bovenop.
1947-2016
  maandag 2 januari 2023 @ 11:07:43 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207387971
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:05 schreef Bensel het volgende:

[..]
Misschien wel. Maar over die quote is de ophef niet.
O jawel hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Denk dat je het uit proportie trekt.

kkk heeft er vrij weinig mee te maken. ALS dit al gedaan is door een NLse rechtse groep, is het eerder anti kozp/blm/esajasjankmuilen. Beetje klaar met die marginale jankerts.
Een volledig uit de duim gezogen complottheorie vooralsnog.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 11:08:51 #222
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207387986
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:07 schreef Caland het volgende:

[..]
O jawel hoor.
[..]
Ben je het oneens met de qoute? vind je dat blanke kinderen geen toekomst mogen hebben?
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 11:09:41 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207387995
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:08 schreef Bensel het volgende:

[..]
Ben je het oneens met de qoute? vind je dat blanke kinderen geen toekomst mogen hebben?
Oh je verbergt het dus niet eens meer dat je de quotes van een overleden neonazi eigenlijk wel prima vindt. Mooi, dan komen we nog eens ergens en kunnen we het beestje gewoon bij de naam noemen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 11:12:02 #224
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207388036
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh je verbergt het dus niet eens meer dat je de quotes van een overleden neonazi eigenlijk wel prima vindt. Mooi, dan komen we nog eens ergens en kunnen we het beestje gewoon bij de naam noemen :)
Ik heb het over de inhoud van de quote, niet de connotatie die jij eraan hangt. En je ontwijkt de vraag. ga je er nog inhoudelijk op antwoorden, of mag ik concluderen dat je racist bent omdat je blanke/witte kinderen geen toekomst gunt?
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 11:13:31 #225
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207388052
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:07 schreef Caland het volgende:

[..]
O jawel hoor.
[..]
Is er al bewijs dan dat het een rechtse groep is geweest?
1947-2016
  maandag 2 januari 2023 @ 11:14:00 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207388062
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:12 schreef Bensel het volgende:

[..]
Ik heb het over de inhoud van de quote, niet de connotatie die jij eraan hangt.
Die hang ik er niet aan hoor, het is algemeen bekend dat het een citaat is welke door neonazistische groeperingen in het verleden vaker is gebruikt. Dusdanig algemeen bekend dat er een heuse wikipedia-pagina aan besteed is (https://en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words). Maar hey, ga jij maar lekker verder met kommaneuken of de tekst wel cht een racistisch motief heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 11:21:19 #227
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207388148
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Die hang ik er niet aan hoor, het is algemeen bekend dat het een citaat is welke door neonazistische groeperingen in het verleden vaker is gebruikt. Dusdanig algemeen bekend dat er een heuse wikipedia-pagina aan besteed is (https://en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words). Maar hey, ga jij maar lekker verder met kommaneuken of de tekst wel cht een racistisch motief heeft.
Dus je bent het niet eens met de quote en vind dat blanke kinderen geen toekomst mogen hebben. Want dat is feitelijk wat je doet als je naar de daadwerkelijke woorden van de quote kijkt. En blijkbaar vind je ook dat iemand gezondheid wensen nazistisch is. Want ook dat is een quote die je van Hitler kunt vinden.

De boodschap/inhoud van een quote veranderd niet als iemand anders het zegt. Enkel je interpretatie over de intenties waar het mee gezegd wordt. Uit de tekst zelf en de context in dit geval is niets racistisch te halen. Het geeft namelijk niet aan dat andere kinderen geen toekomst zouden moeten hebben. Een beetje zoals black lives matter niet aangeeft dat white lives don't matter.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 11:22:20 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207388163
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:21 schreef Bensel het volgende:

[..]
Dus je bent het niet eens met de quote en vind dat blanke kinderen geen toekomst mogen hebben. Want dat is feitelijk wat je doet als je naar de daadwerkelijke woorden van de quote kijkt. En blijkbaar vind je ook dat iemand gezondheid wensen nazistisch is. Want ook dat is een quote die je van Hitler kunt vinden.

De boodschap/inhoud van een quote veranderd niet als iemand anders het zegt. Enkel je interpretatie over de intenties waar het mee gezegd wordt. Uit de tekst zelf en de context in dit geval is niets racistisch te halen. Het geeft namelijk niet aan dat andere kinderen geen toekomst zouden moeten hebben. Een beetje zoals black lives matter niet aangeeft dat white lives don't matter.
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar hey, ga jij maar lekker verder met kommaneuken of de tekst wel cht een racistisch motief heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 11:23:44 #229
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207388172
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]
[..]

Nog altijd beter dan een racist zijn omdat je blanke kinderen geen toekomst gunt, maar dat niet wil ontkrachten omdat je het dan eens bent met een quote die een neo-nazi ooit gezegd heeft
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 11:26:37 #230
401907 Raw85
pi_207388203
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:23 schreef Bensel het volgende:

[..]
Nog altijd beter dan een racist zijn omdat je blanke kinderen geen toekomst gunt, maar dat niet wil ontkrachten omdat je het dan eens bent met een quote die een neo-nazi ooit gezegd heeft
Het punt dat je nu voor de 5e keer ofzo probeert te maken slaat nergens op. Dus je kunt het een 6e keer proberen maar ik vermoed dat iedereen wel begrijpt dat @Caland niet vindt dat 'blanke kinderen geen toekomst mogen hebben'.
  maandag 2 januari 2023 @ 11:31:23 #231
-1 #ANONIEM
pi_207388269
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wat zegt de FvD precies hierover?
@Caland, reageer hier eens op.
  maandag 2 januari 2023 @ 11:32:23 #232
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207388283
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:26 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Het punt dat je nu voor de 5e keer ofzo probeert te maken slaat nergens op. Dus je kunt het een 6e keer proberen maar ik vermoed dat iedereen wel begrijpt dat @:Caland niet vindt dat 'blanke kinderen geen toekomst mogen hebben'.
Ik begrijp dat wel. Hij durft het alleen niet te zeggen omdat volgens zijn eigen logica dan eens is met een neo nazi en daarmee besmet raakt vanwege guilt by association. Als hij dat wel doet valt zijn hele punt dat het racistisch is weg. Het is niet meer dan gewone logica toepassen
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 11:33:01 #233
-1 #ANONIEM
pi_207388297
quote:

[..]
Teksten als 'Arbeit macht frei' of 'ein Volk, ein Reich' moeten ook nog steeds gewoon kunnen, toch? Wat staat daar nou inhoudelijk helemaal voor schokkends?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2023 11:36:01 ]
  maandag 2 januari 2023 @ 11:33:01 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207388298
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
@:Caland, reageer hier eens op.
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 11:39:03 #235
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_207388375
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2023 09:31 schreef HSG het volgende:

[..]
Wat dat is belangrijk voor deze discussie?
[..]

Ten eerste begon jij erover:

quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 18:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Als je iemand bij kleur wilt noemen met je een blank persoon niet de verkeerde kleur geven. Waarom mag ik iemand dan niet zwart benoemen als die zichzelf zwart vindt? Niks mis mee. Een Marokkaan of Iranir is in mijn ogen getint.
[..]

Maar aangezien je mijn vragen maar blijft ontwijken met andere vragen zal ik maar beginnen:
Blanke personen zijn over het algemeen niet wit. maar Donkere mensen zijn over het algemeen ook niet zwart. Ze zijn doorgaans lichtbruin/bruin/donkerbruin/zeer donkerbruin. Alleen in geval van het laatste lijkt het soms enigszins zwart. Maar dit is een minderheid.

Jij vind het blijkbaar heel fout wanneer blanke mensen wit worden genoemd, maar wanneer negrode of donkere mensen zwart worden genoemd is het geen probleem. Dit omdat "ze het zelf willen".

Er zijn een hoop blanke mensen die zichzelf wit noemen. Moet ik dan op basis daarvan maar concluderen dat alle blanke mensen "zelf wit genoemd willen worden"?

Blanke mensen zijn niet wit, donkere mensen zijn niet zwart. Maar blijkbaar zijn "zwarte mensen" wel een collectief met een collectieve mening. Wanneer een of enkele "zwarte mensen" wat zeggen, dan vinden ze dit natuurlijk allemaal. Bij "witte mensen" heb je natuurlijk wel allemaal verschillende meningen. Want hey, wanneer Wilders iets geks roept is het uiteraard niet elke blanke Nederlander die dit vindt.
Krekker is de bom!
  maandag 2 januari 2023 @ 11:39:34 #236
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207388380
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:26 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Het punt dat je nu voor de 5e keer ofzo probeert te maken slaat nergens op. Dus je kunt het een 6e keer proberen maar ik vermoed dat iedereen wel begrijpt dat @:Caland niet vindt dat 'blanke kinderen geen toekomst mogen hebben'.
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 08:48 schreef Raw85 het volgende:
(...)ik ben weg. (...)
Ga en blijf weg dan.
1947-2016
  maandag 2 januari 2023 @ 11:39:53 #237
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207388386
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:33 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Teksten als 'Arbeit macht frei' of 'ein Volk, ein Reich' moeten ook nog steeds gewoon kunnen, toch? Sieg Heil is misschien wel een beetje op het randje? Of ook nog prima bruikbaar?
Het waren vrij normale zaken om te roepen voor de nazi's. Arbeit macht frei was titel van een boek (roman) in 1873 bijvoorbeeld. En ein Volk, ein Reich' was ook niet bepaald een nazistisch concept. Dus ja, in de juiste context nog prima bruikbaar.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 11:42:20 #238
-1 #ANONIEM
pi_207388414
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:33 schreef Caland het volgende:

[..]
[ twitter ]
Zo dan, een jeugdafdeling die dit toejuicht. Het is me allemaal wat. Ik dacht op basis van je schuimbekkende tirade dat Baudet himself in een TV toespraak zijn zegen had gegeven hierover, maar dat is dus niet zo?
  maandag 2 januari 2023 @ 11:46:09 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207388457
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zo dan, een jeugdafdeling die dit toejuicht. Het is me allemaal wat. Ik dacht op basis van je schuimbekkende tirade dat Baudet himself in een TV toespraak zijn zegen had gegeven hierover, maar dat is dus niet zo?
Neuh, ik heb het ook nergens over Baudet zelf dus geen idee hoe je daar dan op komt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 11:48:11 #240
487819 hunterrnl
pi_207388477
We kunnen het wel over eens zijn. 2023 wordt net zo jankerige als 2022. Waar blije wokkels met lompe stunts wat trigger happy mensen willen fucken met 100% kans van slagen.

Hopelijk komen deze mensen nooit in Japan waar het bij buda geloofstempel wel is een verdwaalde swastika kan hangen.
  maandag 2 januari 2023 @ 11:53:43 #241
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207388548
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:48 schreef hunterrnl het volgende:
We kunnen het wel over eens zijn. 2023 wordt net zo jankerige als 2022. Waar blije wokkels met lompe stunts wat trigger happy mensen willen fucken met 100% kans van slagen.

Hopelijk komen deze mensen nooit in Japan waar het bij buda geloofstempel wel is een verdwaalde swastika kan hangen.
De reactie die ik direct voor me zie:

1947-2016
  maandag 2 januari 2023 @ 11:54:49 #242
Niet te kritisch
pi_207388560
quote:
For your information:
[..]
Dat gaat al terug naar de Black Power tijd. Dat werd gezien als een uitspraak van kracht, terwijl White Power als racisme wordt gezien.

Vanuit de geschiedenis dat de ene partij de onderdrukte is en de ander de onderdrukker is dat niet eens zo vreemd. Context maakt dat een soortgelijke uitdrukking een andere betekenis heeft.
  maandag 2 januari 2023 @ 11:57:10 #243
495525 Stepperoller
Drammer
pi_207388583
quote:

[..]

Dit dekt gewoon de lading aangaande die tweet van de JFVD. Het is mijn inziens een semantische stropop om nu te gaan janken dat dit niet klopt, omdat Baudet zelf niks heeft gezegd of getweet van die strekking (overigens geen idee of dat zo is, maar dat is dus niet relevant hier).
  maandag 2 januari 2023 @ 12:06:27 #244
-1 #ANONIEM
pi_207388710
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:57 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dit dekt gewoon de lading aangaande die tweet van de JFVD. Het is mijn inziens een semantische stropop om nu te gaan janken dat dit niet klopt, omdat Baudet zelf niks heeft gezegd of getweet van die strekking (overigens geen idee of dat zo is, maar dat is dus niet relevant hier).
Haha natuurlijk, guilt-by-association. De jeugdafdeling van FVD roept wat in een verdwaalde, dus is dat het officiele partijstandpunt.
Wat een mentale hersengymnastiek van de bovenste orde zeg. En ik maar denken dat deze projectiegasten debiel waren, maar jij kan er ook wat van.
  maandag 2 januari 2023 @ 12:08:35 #245
171406 Document1
893
pi_207388728
Hoop verkapte nazis in dit topic. _O-
  maandag 2 januari 2023 @ 12:09:50 #246
-1 #ANONIEM
pi_207388735
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Neuh, ik heb het ook nergens over Baudet zelf dus geen idee hoe je daar dan op komt.
Oh gaan we dit spelletje spelen.
  maandag 2 januari 2023 @ 12:21:28 #247
-1 #ANONIEM
pi_207388844
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:39 schreef Bensel het volgende:

[..]
Het waren vrij normale zaken om te roepen voor de nazi's. Arbeit macht frei was titel van een boek (roman) in 1873 bijvoorbeeld. En ein Volk, ein Reich' was ook niet bepaald een nazistisch concept. Dus ja, in de juiste context nog prima bruikbaar.
OK, ook voor mij is nu duidelijk dat je een volledige idioot bent. Dank voor de opheldering.
  maandag 2 januari 2023 @ 12:23:42 #248
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207388862
quote:
82s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:08 schreef Document1 het volgende:
Hoop verkapte nazis in dit topic. _O-
Eigenlijk heeft zo'n post ook wel iets discriminerends.
  maandag 2 januari 2023 @ 12:24:08 #249
343952 Ali_boo
pi_207388868
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Haha natuurlijk, guilt-by-association. De jeugdafdeling van FVD roept wat in een verdwaalde, dus is dat het officiele partijstandpunt.
Wat een mentale hersengymnastiek van de bovenste orde zeg. En ik maar denken dat deze projectiegasten debiel waren, maar jij kan er ook wat van.
Collectieve psychose van onze progressieve vrienden _O_
  maandag 2 januari 2023 @ 12:25:18 #250
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_207388876
twitter

https://en.wikipedia.org/wiki/David_Lane_(white_supremacist)

[ Bericht 6% gewijzigd door tesssssssss op 02-01-2023 12:32:47 ]
  maandag 2 januari 2023 @ 12:43:03 #251
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207389044
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:21 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
OK, ook voor mij is nu duidelijk dat je een volledige idioot bent. Dank voor de opheldering.
Oee, voorbeelden nodig? Bijv de opdeling van afrika en het midden oosten, wat voor veel problemen gegeven heeft. Daar zijn best wel voorstanders van het principe: 1 volk, 1 land. En arbeid macht frei is in aangepaste vorm nog van toepassing als het gaat om werkethiek. Jij gebruikt nu overigens deze uitspraken ook in een argument, maakt dat jou nazistisch? Context blijft belangrijk.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 12:44:50 #252
448351 VEM2012
pi_207389062
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:12 schreef Bensel het volgende:

[..]
Ik heb het over de inhoud van de quote, niet de connotatie die jij eraan hangt. En je ontwijkt de vraag. ga je er nog inhoudelijk op antwoorden, of mag ik concluderen dat je racist bent omdat je blanke/witte kinderen geen toekomst gunt?
Maar die connotatie hangt toch heel duidelijk aan deze quote? Of denk je dat iemand deze quote las, niet wetende wie het uitsprak en het gewoon wel een mooie quote vond?

Dat lijkt mij in samenhang met de overige teksten niet voor de hand liggend. Op zijn zachtst gezegd.

Voor mij staat als een paal boven water dat deze teksten in samenhang bedoeld zijn om te shockeren en dat er een racistische bedoeling achter steekt. Het enige wat we niet weten is het motief. En dat kan, zoals Red_85 zegt net zo goed iemand zijn geweest die helemaal geen racist is, maar hiermee wil 'bewijzen' dat Nederland racistisch is.

Het meest droeve van dit hele verhaal is dat door het afgelasten van de vuurwerkshow de dader(s) eigenlijk de deksel op de neus hebben gekregen, maar omdat het zonodig om social media geflikkerd moest worden ze nu nog meer aandacht hebben gekregen hiervoor dan als het tijdens de show was geprojecteerd (ik neem aan dat de regie dat lekker had genegeerd).
  maandag 2 januari 2023 @ 12:47:57 #253
401907 Raw85
pi_207389087
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:43 schreef Bensel het volgende:

[..]
Oee, voorbeelden nodig? Bijv de opdeling van afrika en het midden oosten, wat voor veel problemen gegeven heeft. Daar zijn best wel voorstanders van het principe: 1 volk, 1 land. En arbeid macht frei is in aangepaste vorm nog van toepassing als het gaat om werkethiek. Jij gebruikt nu overigens deze uitspraken ook in een argument, maakt dat jou nazistisch? Context blijft belangrijk.
  maandag 2 januari 2023 @ 12:50:27 #254
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_207389113
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar die connotatie hangt toch heel duidelijk aan deze quote? Of denk je dat iemand deze quote las, niet wetende wie het uitsprak en het gewoon wel een mooie quote vond?

Dat lijkt mij in samenhang met de overige teksten niet voor de hand liggend. Op zijn zachtst gezegd.

Voor mij staat als een paal boven water dat deze teksten in samenhang bedoeld zijn om te shockeren en dat er een racistische bedoeling achter steekt. Het enige wat we niet weten is het motief. En dat kan, zoals Red_85 zegt net zo goed iemand zijn geweest die helemaal geen racist is, maar hiermee wil 'bewijzen' dat Nederland racistisch is.

Het meest droeve van dit hele verhaal is dat door het afgelasten van de vuurwerkshow de dader(s) eigenlijk de deksel op de neus hebben gekregen, maar omdat het zonodig om social media geflikkerd moest worden ze nu nog meer aandacht hebben gekregen hiervoor dan als het tijdens de show was geprojecteerd (ik neem aan dat de regie dat lekker had genegeerd).
Maar we wisten al best ver van tevoren dat de vuurwerkshow niet door zou gaan door het slechte weer.

Kan ook iemand van van die mensen die het geprojecteerd hebben zijn die het op social media heeft gegooid.
  maandag 2 januari 2023 @ 12:53:52 #255
26415 spectrumanalyser
pi_207389153
Blijkbaar zijn er van die lieden die elke dag van het jaar met zulk achterlijk gedachtegoed rondlopen.
Triest als je de hele tijd maar bezig bent met klagen en zeuren. Dan gaat er iets mis in dat zielige hoopje mens. Met de beschikking over een boot en beste projector gaan lopen zeiken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 2 januari 2023 @ 12:59:02 #256
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207389191
Why context matters :7

(volgens sommige users)

quote:
Tesamen met ons draavlak voor immigratie staat dit land dus voor uitdagingen. Uitdagingen die we te lijf moeten gaan om te zorgen dat ook onze oorspronkelijke bevolking nog steeds van een voorspoedige toekomst kan blijven genieten. En in deze context zijn de woorden van David Eden Lane hierbij dan ook heel toepasselijk:

"We must secure the existence of our people and a future for white children".

Laten we dus samen werken aan die toekomst.

Ik wens U allen – waar U zich ook bevindt en hoe Uw persoonlijke omstandigheden ook zijn – een gezegend Kerstfeest.

maandag 2 januari 2023 @ 12:59:55 #257
Niet te kritisch
pi_207389202
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Jij denkt niet dat Baudet stiekem zit te gniffelen om deze actie en dat hij het super vindt dat zijn jugend dit steunt?

Je zit toch niet nog steeds in de psychose dat Baudet geen racist is, hoop ik voor je?
  maandag 2 januari 2023 @ 13:04:56 #258
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207389232
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:50 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Maar we wisten al best ver van tevoren dat de vuurwerkshow niet door zou gaan door het slechte weer.

Kan ook iemand van van die mensen die het geprojecteerd hebben zijn die het op social media heeft gegooid.
Oeh, net zoals met Peter R. bedoel je.

good thinking ^O^

CC: collega's 010
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 13:05:42 #259
pi_207389237
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Beestje bij de naam noemen? Het enige wat je doet is zijn vraag ontwijken. Beantwoord zijn vraag eens? :)
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 2 januari 2023 @ 13:07:07 #260
448351 VEM2012
pi_207389251
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:50 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

In mijn beleving pas op de dag zelf. En eenmaal geplaatst ga je het niet weghalen met het risico in de kraag gevat te worden denk ik.

Maar het kan inderdaad door de dader op social media zijn verspreid. Ik hoop het. Dat zou het onderzoek succesvol kunnen maken. Net als zo'n dom gastje hier in de omgeving die fikkie stookte en dan iedere keer als eerste de foto's maakte als de brandweer kwam. Die hebben ze zo ook te pakken gekregen.
  maandag 2 januari 2023 @ 13:08:46 #261
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207389270
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Blijkbaar zijn er van die lieden die elke dag van het jaar met zulk achterlijk gedachtegoed rondlopen.
Triest als je de hele tijd maar bezig bent met klagen en zeuren. Dan gaat er iets mis in dat zielige hoopje mens. Met de beschikking over een boot en beste projector gaan lopen zeiken.
Het kan geen boot geweest zijn. Als je de beelden goed bekijkt bij het projecteren van die 14/88 tekst dan kun je zien dat die beweging door de wind werd veroorzaakt. Net alsof die projector dan in een paal zat oid. Maar dat kan natuurlijk niet. Maar die beweging is wel vergelijkbaar met die van een flat bij een forse wind.
  maandag 2 januari 2023 @ 13:11:08 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207389291
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:08 schreef Tengano het volgende:
Het kan geen boot geweest zijn. Als je de beelden goed bekijkt bij het projecteren van die 14/88 tekst dan kun je zien dat die beweging door de wind werd veroorzaakt. Net alsof die projector dan in een paal zat oid. Maar dat kan natuurlijk niet. Maar die beweging is wel vergelijkbaar met die van een flat bij een forse wind.
Moet vanaf de kop van Zuid zijn gekomen, waar precies ga je moeilijk achterkomen gezien de vele hoogbouw met appartementen en hotels lijkt me. Al zullen er vast voldoende camera's daar aanwezig zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!fotograaf maandag 2 januari 2023 @ 13:13:17 #263
364681 over_hedge
pi_207389313
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Moet vanaf de kop van Zuid zijn gekomen, waar precies ga je moeilijk achterkomen gezien de vele hoogbouw met appartementen en hotels lijkt me. Al zullen er vast voldoende camera's daar aanwezig zijn.
Wat ik me eerder afvraag. Als je er achter komt wie de dader is. Welke wetten heeft hij/zij overtreed waar je ze op kan pakken?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 2 januari 2023 @ 13:14:29 #264
-1 #ANONIEM
pi_207389320
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Jij denkt niet dat Baudet stiekem zit te gniffelen om deze actie en dat hij het super vindt dat zijn jugend dit steunt?

Je zit toch niet nog steeds in de psychose dat Baudet geen racist is, hoop ik voor je?
Sinds wanneer doen we aannames over wat iemand al dan niet vind ? Feit is dat die schreeuwlelijk van een Baudet muisstil is nu.
  maandag 2 januari 2023 @ 13:14:58 #265
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207389327
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Al staat het helemaal vol met camera's zou ik nog steeds niet weten hoe ze er achter moeten komen in welk appartement dat apparaat geinstalleerd was. Ik vind dat aspect van deze zaak zelf het meest interessant.

Ik denk dat ze gewoon geluk moeten hebben om die daders op een andere manier te traceren, via een tip of iemand die op een ondoordachte manier zijn mond voorbij praat.
  maandag 2 januari 2023 @ 13:15:35 #266
-1 #ANONIEM
pi_207389334
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wat ik me eerder afvraag. Als je er achter komt wie de dader is. Welke wetten heeft hij/zij overtreed waar je ze op kan pakken?
Vandalisme en racistische leuzen aanbrengen denk ik?
  maandag 2 januari 2023 @ 13:16:06 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207389340
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:14 schreef Tengano het volgende:

[..]
Al staat het helemaal vol met camera's zou ik nog steeds niet weten hoe ze er achter moeten komen in welk appartement dat apparaat geinstalleerd was. Ik vind dat aspect van deze zaak zelf het meest interessant.

Ik denk dat ze gewoon geluk moeten hebben om die daders op een andere manier te traceren, via een tip of iemand die op een ondoordachte manier zijn mond voorbij praat.
Ik heb geen verstand van de techniek, maar neem aan dat je een soort van lichtbundel uit het appartement/hotelkamer moet zien komen?

Zat zelf te denken aan dat Nhow-hotel, die hebben kamers die precies op die voet van de erasmusbrug uitkijken. Als je dan redelijk accuraat een kamer kan herleiden uit beelden zou je ook de boekingsgegevens op kunnen vragen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 13:17:34 #268
182233 thedeedster
pi_207389353
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Is hier een precedent voor? Het is natuurlijk alleen maar een projectie geweest; je zou mensen niet eens kunnen pakken op vandalisme.

Stel dat ze iemand pakken, ik zou niet te veel van een eventueel proces verwachten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  FOK!fotograaf maandag 2 januari 2023 @ 13:19:16 #269
364681 over_hedge
pi_207389377
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Vandalisme en racistische leuzen aanbrengen denk ik?
Vandalisme ? Voor het projecteren van licht?
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 13:19:40 #270
pi_207389380
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik heb geen verstand van de techniek, maar neem aan dat je een soort van lichtbundel uit het appartement/hotelkamer moet zien komen?

Zat zelf te denken aan dat Nhow-hotel, die hebben kamers die precies op die voet van de erasmusbrug uitkijken. Als je dan redelijk accuraat een kamer kan herleiden uit beelden zou je ook de boekingsgegevens op kunnen vragen.
Wel leuk om te zien dat je inhoudelijk niet meer verder wil dus het nu maar op het recherchewerk gooit :D
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 2 januari 2023 @ 13:22:02 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207389409
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wel leuk om te zien dat je inhoudelijk niet meer verder wil dus het nu maar op het recherchewerk gooit :D
Ik zou niet weten waarom ik inhoudelijk zou moeten reageren op iemand die zich afvraagt of een letterlijk citaat van een neonazi wel echt een racistisch motief heeft eigenlijk. Dat is zo kansloos dat het geen zin heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 13:22:05 #272
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207389410
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Een lichtstraal door de lucht kun je alleen zien als hij onderweg deeltjes tegenkomt die oplichten. Dus als het mistig zou zijn dan kun je zeker die volledige lichtstraal volgen. En ook met fijnstof van vuurwerk in de lucht is zo'n straal beter zichtbaar. En het hangt ook af van de intensiteit van de lichtbundel.

Dat apparaat van 335,- heeft een vermogen van 300 mW en is dus niet zo veel.

Maar als het krachtig genoeg was geweest hadden ze ter plekke al direct kunnen zien waar het vandaan kwam, want het wemelde daar van de mensen en politie. En de aanname van een boot sloeg ook al nergens op, dus blijkbaar was het niet te zien.

Als je ook kijkt naar die afbeelding, dan zie je ook dat het maar een redelijk flauwe lichtafdruk is. Alleen omdat het donker was, kon je het nog redelijk lezen. Maar wel goed genoeg om de pleuris uit te laten breken :D
  maandag 2 januari 2023 @ 13:23:21 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207389426
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:17 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Is hier een precedent voor? Het is natuurlijk alleen maar een projectie geweest; je zou mensen niet eens kunnen pakken op vandalisme.

Stel dat ze iemand pakken, ik zou niet te veel van een eventueel proces verwachten.
Ik zou zeggen dat dit een soort van soortgelijke zaak is

https://www.recht.nl/rech(...)LI:NL:rbams:2017:145
https://www.rechtspraak.n(...)riminatie-Joden.aspx

[ Bericht 14% gewijzigd door Caland op 02-01-2023 13:28:35 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 januari 2023 @ 13:24:52 #274
26415 spectrumanalyser
pi_207389446
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:08 schreef Tengano het volgende:

[..]
Goed punt.
Achteraf besef ik mij dat je snachts geen sterke dus dure projector nodig hebt om iets te projecteren.
Vond het al gek dat ze het over een boot hadden, er stond forse wind waardoor er aardige golfslag was. Dan zou die boot wel bijzonder stil gelegen hebben.
  maandag 2 januari 2023 @ 13:25:24 #275
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207389452
Ik heb geen verstand van recht, maar dit kun je toch laten vallen onder het oproepen van haat.
  maandag 2 januari 2023 @ 13:26:02 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207389461
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Sinds wanneer doen we aannames over wat iemand al dan niet vind ? Feit is dat die schreeuwlelijk van een Baudet muisstil is nu.
Terwijl hij ook afstand had kunnen nemen van de reactie van de jongerenafdeling van de FvD.
Huilen dan.
  maandag 2 januari 2023 @ 13:28:47 #277
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207389482
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:25 schreef Tengano het volgende:
Ik heb geen verstand van recht, maar dit kun je toch laten vallen tot het oproepen van haat.

wat was er precies hatelijk aan dan? Definieer dat eens met een redenering die standhoud bij een rechter
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 13:31:49 #278
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_207389523
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:28 schreef Bensel het volgende:

[..]
wat was er precies hatelijk aan dan? Definieer dat eens met een redenering die standhoud bij een rechter
Wat er hatelijk is aan een "vrolijk blank 2023?"

Ehm....dat er ook mensen bestaan die niet blank zijn?
  maandag 2 januari 2023 @ 13:32:37 #279
182233 thedeedster
pi_207389538
quote:
Interessant. Klopt het dat je voor de eerste link moet inloggen? Die heb ik niet kunnen openen.
  maandag 2 januari 2023 @ 13:33:44 #280
26415 spectrumanalyser
pi_207389555
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:31 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

het gaat verder dan dat alleen. De tekst die geprojecteerd is; zoek maar op 14 words.
Ze hebben die tekst letterlijk geprojecteerd....
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words
  maandag 2 januari 2023 @ 13:36:10 #281
64288 Bensel
Ladderzat
pi_207389584
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:31 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik ben heel erg benieuwd naar jouw definitie van hatelijk. Voor zover ik weet is iets niet noemen op geen enkele manier gelijk te stellen aan haat. Het is neutraal op zijn ergst.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 2 januari 2023 @ 13:36:19 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207389586
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
het gaat verder dan dat alleen. De tekst die geprojecteerd is; zoek maar op 14 words.
Ze hebben die tekst letterlijk geprojecteerd....
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words
En bij zo'n letterlijk citaat van een neonazi kom je bij een rechter niet echt meer weg met aangeven dat je totaal niet op de hoogte was van de oorsprong en insteek van de tekst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Admin maandag 2 januari 2023 @ 13:38:08 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207389609
Ja dag hoor, tralala.
Ga ergens anders elkaar zitten beschuldigen, laat FOK! er buiten want je post dit toch echt zelf en modden is totaal onmogelijk geworden.
Bedankt.

Oh de politie heeft het in onderzoek, we wachten af.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')