quote:Racistische teksten te zien op Erasmusbrug tijdens jaarwisseling
Op de Erasmusbrug in Rotterdam zijn racistische teksten geprojecteerd tijdens de jaarwisseling. Dat bevestigt een woordvoerster van de politie na berichtgeving van RTL Nieuws.
De politie doet momenteel onderzoek naar het voorval. De teksten zijn mogelijk op de brug geprojecteerd vanaf een boot, zegt een woordvoerster. Volgens RTL Nieuws betreft het teksten als „White lives matter” en „zwarte piet deed niets verkeerd.”
Een journalist van RTL Nieuws wist twee jaar geleden de brug te hacken, waardoor de kleuren van de Erasmusbrug aangepast konden worden. Maar volgens de zegsvrouw gaat de politie niet uit van een hack.
https://www.telegraaf.nl/(...)ijdens-jaarwisseling
Je hebt t over zwarte mensen. Niet specifiek maar een groep.. Ik vind dat best. Maar ik heb t dan ook gewoon over witte mensen. Dat dat a4tje niet bij jouw huidskleur past, doet er niet toe. Tot ik je bij je naam enzo kan benoemen.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:52 schreef HSG het volgende: [..] Dat zegt niks over jou. [..] Eng clubje. Beetje hetzelfde als https://en.wikipedia.org/wiki/New_Black_Panther_Party of https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Panther_Party of https://en.wikipedia.org/wiki/Black_supremacy.
Als ik deze moest openen, sorry, ik was aan het googelen.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:58 schreef marsan het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
WTF, is dit niet weer voor stemmingmakerij? Het past misschien niet binnen de woke-denkbeelden, maar racistisch? Hier had ik mee kunnen leven als men het ook had gehad over de racistische Black lives matter demonstaties. Ow ja, en de politie... Al die arme mensen waarvan de auto is afgebrand. Ze zullen wel 0 capaciteit hebben om dat te onderzoeken, maar hier springen ze bovenop.
Niet mijn OP
Ja sorry..was eigenlijk aan jouquote:Op zondag 1 januari 2023 19:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als ik deze moest openen, sorry, ik was aan het googelen.
Was ik aan de beurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Ik vind dat deels idd.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:01 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens, aangezien de stelling is dat die 14 woorden “besmet” zijn doordat ze gebruikt zijn door neonazi’s, kunnen we dan ook stellen dat “Black Lives Matter” besmet is door het tuig dat onder die vlag meerdere steden plunderden, geweld gebruikten tegen witten en meer criminele activiteiten ontplooiden?
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:01 schreef Tengano het volgende:
Voor 335 euro koop je dus al zo'n laserprojector en voor 88 euro kun je hem vier maanden lang huren.
https://www.bax-shop.nl/r(...)ctic-txt-tekst-laser
[ afbeelding ]Dit is alleen geen Lazer. Maar dan nog kost een projector geen drol, je hebt alleen een zware lamp nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit is alleen geen Lazer. Maar dan nog kost een projector geen drol, je hebt alleen een zware lamp nodig
quote:Produktinformatie
Showtec Galactic TXT tekst laser
Artikelnr: 9000-0018-2717
Dankzij de, in totaal, 300 mW laserdiodes zal de tekst ook goed te zien zijn voor uw publiek
https://lichtgeluidverhuu(...)eciale-laser-teksten
Meer een beetje onwetend nog misschien.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:10 schreef streamjohan het volgende:
Ben ik gek omdat ik het niet racistisch vind?
Zwarte piet?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Meer een beetje onwetend nog misschien.
Die OP is ook incompleet, dus als je halverwege binnenkomt, kun je ook minder goed weten wat er nou echt zo aanstootgevend was.quote:
Zal even info zoeken op andere websitesquote:Op zondag 1 januari 2023 19:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die OP is ook incompleet, dus als je halverwege binnenkomt, kun je ook minder goed weten wat er nou echt zo aanstootgevend was.
Het zou fijn zijn als degene die graag dit topic wilde openen even de moeite neemt om te zorgen dat die 14/88 ? tekst en het verhaal erom heen nog even wordt vermeld.
Gebruikt? De voorbeelden die je noemt zijn al vanaf het moment dat ze gentroduceerd werden racistische dog whistles.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:01 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens, aangezien de stelling is dat die 14 woorden, en de term “White Lives Matter” “besmet” zijn doordat ze gebruikt zijn door neonazi’s,
Koelie... Net als blauwe (hap), plopper, pendek etc. komt dat uit Nederlands-Indie.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:30 schreef capricia het volgende:
Kaffer. Lang niet gehoord.
Koelie hoorde wel laatst iemand zeggen. Vond dat ook altijd al een bijzonder woord.
Wat is normaal? Boeit niet. Onschuldig? Sec is "white lives matter" nergens schuldig aan. Het enige wat je zegt is dat witte levens ertoe doen. Is er iemand die dat ontkent dan?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gebruikt? De voorbeelden die je noemt zijn al vanaf het moment dat ze gentroduceerd werden racistische dog whistles.
Maar ja, blijf vooral volhouden dat het de normaalste onschuldige en neutrale teksten zijn.
Dat ligt er aan in welke context je het gebruikt, denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is normaal? Boeit niet. Onschuldig? Sec is "white lives matter" nergens schuldig aan. Het enige wat je zegt is dat witte levens ertoe doen. Is er iemand die dat ontkent dan?
Daar is weinig ongelooflijks aan. Heel normaal inmiddels.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha ja, je hoeft alleen wat nazistische leuzen goed te praten die ik (en een paar anderen) als nazistisch of fout ervaren. Ongelofelijk zeg.
Nee, precies: niemand ontkent dat. En daarom is de letterlijke betekenis niet zo relevant.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is normaal? Boeit niet. Onschuldig? Sec is "white lives matter" nergens schuldig aan. Het enige wat je zegt is dat witte levens ertoe doen. Is er iemand die dat ontkent dan?
Nee, alleen achterlijkquote:Op zondag 1 januari 2023 19:10 schreef streamjohan het volgende:
Ben ik gek omdat ik het niet racistisch vind?
Niet in de OP te lezen onnozele.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, alleen achterlijk
Nog meer context:
[ twitter ]
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:43 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Niet in de OP te lezen onnozele.
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:13 schreef Stepperoller het volgende:
De 14 words waren in het filmpje in het oorspronkelijke artikel in de OP vanochtend al te zien hoor. Op zich prima als je die teksten niet gelijk kan plaatsen, maar zonder enige achtergrondkennis gelijk racistische teksten gaan bagatelliseren, omdat jij te beroerd bent een filmpje te kijken en/of die achtergrondkennis niet hebt hoeft niet hoor.
Dit heeft meer effect dan 1000 euro aan vuurwerkquote:Op zondag 1 januari 2023 19:43 schreef Scrummie het volgende:
Dus 1 of andere tering debiel en tevens nazi heeft teveel geld uitgegeven aan iets en nu is dat groot nieuws. 2023 begint goed
Niemand, althans geen weldenkend mens die dat ontkent. Er zullen wel (niet-weldenkende) mensen zijn die het wel ontkennen. Betekent dus ook niet dat er geen blankenhaat is, zoals er ook zwartenhaat bestaat.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, precies: niemand ontkent dat. En daarom is de letterlijke betekenis niet zo relevant.
Klopt, is ook zo. In dat geval niet relevant. Maar als er racisme zou bestaan jegens blanken is dat dus geen onterechte leus.quote:Het is een beetje alsof ik om hulp roep omdat mijn dak in brand staat, en dat de buurman vervolgens de boel begint met "ja maar mijn huis is OOK belangrijk hoor!!!".
Het is vooral interessant om te zien tot welke vormen van hersengymnastiek mensen hun toevlucht zoeken in een poging dit soort teksten te vergoelijken.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:43 schreef Scrummie het volgende:
Dus 1 of andere tering debiel en tevens nazi heeft teveel geld uitgegeven aan iets en nu is dat groot nieuws. 2023 begint goed
Graag een bron voor deze passage uit mein kampf? Of geloven we alles omdat iemand het op Twitter zet? Hoop dat de aivd meeleest, toch wel beangstigend dat iemand blijkbaar mein kampf zo goed uit het hoofd kent dat ze een passage eruit kan opnoemen gezien dat boek verboden is?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, alleen achterlijk
Nog meer context:
[ twitter ]
Mein Kampf en die lichtshow van gisteren?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, alleen achterlijk
Nog meer context:
[ twitter ]
Black lives Matter (wikipedia)quote:Op zondag 1 januari 2023 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niemand, althans geen weldenkend mens die dat ontkent. Er zullen wel (niet-weldenkende) mensen zijn die het wel ontkennen. Betekent dus ook niet dat er geen blankenhaat is, zoals er ook zwartenhaat bestaat.
[..]
Klopt, is ook zo. In dat geval niet relevant. Maar als er racisme zou bestaan jegens blanken is dat dus geen onterechte leus.
Ja goh. Zijn we weer terug bij af: het gaat niet om de letterlijke betekenis van de woorden maar om de associaties ermee en de context waarin ze geplaatst worden. Wat probeer je concreet te zeggen?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niemand, althans geen weldenkend mens die dat ontkent. Er zullen wel (niet-weldenkende) mensen zijn die het wel ontkennen. Betekent dus ook niet dat er geen blankenhaat is, zoals er ook zwartenhaat bestaat.
[..]
Klopt, is ook zo. In dat geval niet relevant. Maar als er racisme zou bestaan jegens blanken is dat dus geen onterechte leus.
Ja het is een herhaling van zetten waarbij er telkens een nieuwe bruikbare idioot komt verkondigen dat het niet racistisch is.quote:
Vreemd argument. "in de letterlijke zin is er niets mis mee maar als ik er een subjectieve draai aan geef wel".quote:Op zondag 1 januari 2023 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja goh. Zijn we weer terug bij af: het gaat niet om de letterlijke betekenis van de woorden maar om de associaties ermee en de context waarin ze geplaatst worden.
Dat de media verkondigt dat "white lives matter" racistisch zou zijn terwijl dat wel meevalt.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja goh. Zijn we weer terug bij af: het gaat niet om de letterlijke betekenis van de woorden maar om de associaties ermee en de context waarin ze geplaatst worden. Wat probeer je concreet te zeggen?
Best belangrijk toch? Vind jij het racistisch?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef Janneke141 het volgende:
Wacht, we zijn niet eens in discussie of dit mag, maar of het berhaupt racistisch was? Wauw.
Welkom bij het "racisme"debat!quote:
We leven in een tijd waarin iedere scheet als "racistisch" wordt aangemerkt. Mensen worden dus wat kritischer op het gebruik van de term.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef Janneke141 het volgende:
Wacht, we zijn niet eens in discussie of dit mag, maar of het berhaupt racistisch was? Wauw.
Of een idioot die komt verkondigen dat het racistisch is. Maar net hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja het is een herhaling van zetten waarbij er telkens een nieuwe bruikbare idioot komt verkondigen dat het niet racistisch is.
Soms komt daarna nog de false flag, maar vaker niet dan wel.
edit: omgedraaid
"Vinden" lijkt me hier niet echt het ding. Je wil van een gegeven een mening maken. Leuk geprobeerd hoor, daar niet van, maar dat is nu precies het probleem.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Best belangrijk toch? Vind jij het racistisch?
Als je zegt "white lives matters" terwijl je weet wat de geschiedenis is van "black lives matter"is het net of je zegt "hey man, jammer dat je helemaal in elkaar bent geslagen, maar mijn nagel is net ook afgebroken."quote:
Snapt iedereen, maar het is weaponized incompetence om te doen alsof dat hogere wiskunde is en de ander gek is.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je zegt "white lives matters" terwijl je weet wat de geschiedenis is van "black lives matter"is het net of je zegt "hey man, jammer dat je helemaal in elkaar bent geslagen, maar mijn nagel is net ook afgebroken."
Zoiets.
Begrijp je dat of vind je dat onzin?
Volgens mij is de stand van zaken nu zo:quote:Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef Janneke141 het volgende:
Kijk je voor het eerst in NWS?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef Janneke141 het volgende:
Als je "Black Lives Matter" gebruikt terwijl je weet dat daarmee een groepering bedoelt wordt die tientallen steden geplunderd heeft, ben je niks anders dan een geweld-goedpratende racist jegens witten.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je zegt "white lives matters" terwijl je weet wat de geschiedenis is van "black lives matter"is het net of je zegt "hey man, jammer dat je helemaal in elkaar bent geslagen, maar mijn nagel is net ook afgebroken."
Zoiets.
Begrijp je dat of vind je dat onzin?
Nee, maar het is de eerste dag van het jaar. Een mens mag hopen op goede voornemens toch?quote:
Ik vind die Emine Ugur vaak maar een zeikerd maar hier heeft ze wel gelijk. Kijk voor de grap eens hoe doodnormaal ‘omvolking’ hier op FOK! ook is gewordenquote:
Google is je vriend, succes!quote:Op zondag 1 januari 2023 19:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Graag een bron voor deze passage uit mein kampf? Of geloven we alles omdat iemand het op Twitter zet? Hoop dat de aivd meeleest, toch wel beangstigend dat iemand blijkbaar mein kampf zo goed uit het hoofd kent dat ze een passage eruit kan opnoemen gezien dat boek verboden is?
Kan tevens niet vinden wat op het geweer van die christenchurch schutter stond? Althans via Google, wat stond daar ook alweer exact (met bron graag). Daarbij is die christenchurch schutter geen goed voorbeeld, die man was links toen hij stemde, was links toen hij door Europa trok en de ellende aanzag en vanaf het moment dat hij de trekker overhaalde was hij opeens een rechtsextremist.
Hoe weet jij dat het de leden van Black Lives Matter waren die geplunderd hebben?quote:Op zondag 1 januari 2023 20:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je "Black Lives Matter" gebruikt terwijl je weet dat daarmee een groepering bedoelt wordt die tientallen steden geplunderd heeft, ben je niks anders dan een geweld-goedpratende racist jegens witten.
Of geld "die context meenemen" dan opeens niet meer?
De huidige staat van onze samenleving kan zo in een dystopische roman.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik vind die Emine Ugur vaak maar een zeikerd maar hier heeft ze wel gelijk. Kijk voor de grap eens hoe doodnormaal ‘omvolking’ hier op FOK! ook is geworden
Aldus een moslima die vanwege haar geloof verplicht is joden, kuffaar, homo's, christenhonden en wat dies meer zij te discrimineren.quote:
Nou, nee: dat valt niet mee. Dat doet het alleen wanneer je de context weghaalt.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat de media verkondigt dat "white lives matter" racistisch zou zijn terwijl dat wel meevalt.
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:49 schreef Stepperoller het volgende:
Appels = racisme
Peren = geen racisme
Context = overbodig en irrelevant
Begrijpend lezen = woke en voor deugers
Dikke duim = top
Zwarte Piet heeft niets misdaan is een woordspeling op '' Hitler did nothing wrong''quote:Op zondag 1 januari 2023 20:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij is de stand van zaken nu zo:
White Lives Matter = under debate
14 woorden = racistisch
Zwarte Piet heeft niks misdaan = niet racistisch / under debate
Blank 2023 = Racistisch
Maakt dat uit? De term "BLM" is geassocieerd met geweld en plunderingen, dus per definitie fout vanaf nu, want dat is dezelfde logica als White lives matter, of Zwarte Piet deed niets verkeerd. Ze hebben een foute associatie dus hup, in de ban ermee.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het de leden van Black Lives Matter waren die geplunderd hebben?
Maar never mind, zo kunnen we inderdaad uren doorgaan.
Oke oke ik verander de tussenstandquote:Op zondag 1 januari 2023 20:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zwarte Piet heeft niets misdaan is een woordspeling op '' Hitler did nothing wrong''
Maw ordinaire racisme![]()
Ey ho 'es blijf met je tengels van de uitslagen af stop de steal dit is een aanval op de democratiequote:
Hoewel bepaalde gekleurde partijen anders beweren vind ik dat je wel degelijk een mening hierover kunt hebben, je kunt er prima iets van vinden. Niet iedereen vindt en ervaart namelijk hetzelfde bij racisme. Gezien de discussie in dit topic lijkt ook niet iedereen het met elkaar eens te zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
"Vinden" lijkt me hier niet echt het ding. Je wil van een gegeven een mening maken. Leuk geprobeerd hoor, daar niet van, maar dat is nu precies het probleem.
Deze teksten hadden maar 1 doel. Dat snapt iedereen, behalve als je het ermee eens was. Dat mag, maar wees daar dan verdomme gewoon eerlijk over in plaats van je gezwets over 'dat stond er niet'.
Grote groep racisten weten niet en willen ook niet weten dat ze een racist zijn. Dus oneindige loopquote:Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef Janneke141 het volgende:
Net als je jezelf zwart schminkt, een grappige outfit aandoet en dan kadootjes aan kinderen gaat uitdelen.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:18 schreef leolinedance het volgende:
Ben ik een racist als ik dreadlocks neem? Lijkt me niet. Maar toch zijn er mensen die dit wel racistisch vinden
Ze mag zich gaan inlezen over de Ottomaanse Rijk voordat ze met dit soort uitspraken komtquote:Op zondag 1 januari 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Aldus een moslima die vanwege haar geloof verplicht is joden, kuffaar, homo's, christenhonden en wat dies meer zij te discrimineren.
Nee, van moslima Emine kunnen we zoiets wel aannemen![]()
Emine mag van haar imaam nog niet eens iemand met kerst feliciteren.
Ga koken mens.
MAGAquote:Op zondag 1 januari 2023 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ey ho 'es blijf met je tengels van de uitslagen af stop de steal dit is een aanval op de democratie
Iedereen weet dat zwarten geen kado's uitdelen.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Net als je jezelf zwart schminkt, een grappige outfit aandoet en dan kadootjes aan kinderen gaat uitdelen.
Black lives matter is toch ontstaan naar aanleiding van politie-geweld tegen Afro-Amerikanen.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakt dat uit? De term "BLM" is geassocieerd met geweld en plunderingen, dus per definitie fout vanaf nu, want dat is dezelfde logica als White lives matter, of Zwarte Piet deed niets verkeerd. Ze hebben een foute associatie dus hup, in de ban ermee.
Ok, was misschien niet zo'n goed voorbeeld.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iedereen weet dat zwarten geen kado's uitdelen.
Grapje jongens, grapje.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iedereen weet dat zwarten geen kado's uitdelen.
Ja dus? Daarna ging er een gewelddadige plunderende menigte ermee aan de haal, dus is het nu FOUT. Fouter dan dat vind je ze niet. Je kan nog beter op Epstein's client list staan dan de term BLM gebruiken, zeker nadat de door jou zo bewierrookte BLM oprichters er met MILJOENEN dollars vandoor zijn gegaan. Crimineler dan dit vind je ze niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Black lives matter is toch ontstaan naar aanleiding van politie-geweld tegen Afro-Amerikanen.
Hoezo? Omdat andere mensen dan zij gingen plunderen?quote:Op zondag 1 januari 2023 20:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dus? Daarna ging er een gewelddadige plunderende menigte ermee aan de haal, dus is het nu FOUT. Fouter dan dat vind je ze niet.
Omdat mensen uit naam van #BLM gingen plunderen natuurlijk. Guilt-by-association. Dus BLM nu nog gebruiken is een dikke NO-NO. Kan echt niet meer.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat andere mensen dan zij gingen plunderen?
Haha die miljoenen zijn al er vaak debunked en ook in topics waar jij postquote:Op zondag 1 januari 2023 20:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dus? Daarna ging er een gewelddadige plunderende menigte ermee aan de haal, dus is het nu FOUT. Fouter dan dat vind je ze niet. Je kan nog beter op Epstein's client list staan dan de term BLM gebruiken, zeker nadat de door jou zo bewierrookte BLM oprichters er met MILJOENEN dollars vandoor zijn gegaan. Crimineler dan dit vind je ze niet.
Okee die redenatie volg ik niet maar, jij vindt dan "vrolijk blank 2023', ook niet racistisch?quote:Op zondag 1 januari 2023 20:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat mensen uit naam van #BLM gingen plunderen natuurlijk. Guilt-by-association. Dus BLM nu nog gebruiken is een dikke NO-NO. Kan echt niet meer.
Zeker wel, zie de tussenstand in dit topic.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Okee die redenatie volg ik niet maar, jij vindt dan "vrolijk blank 2023', ook niet racistisch?
Vooral door witte useful idiots.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:31 schreef Ali_boo het volgende:
Hihi
Iets willen ''debunken'' is genesteld in blanke suprematie
.....en jij ziet dan geen verband tussen alle leuzen die zijn geplaatst?quote:Op zondag 1 januari 2023 20:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker wel, zie de tussenstand in dit topic.
Ze zijn gewoon wat letters vergeten. Niets mis met vrolijke blanken.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Okee die redenatie volg ik niet maar, jij vindt dan "vrolijk blank 2023', ook niet racistisch?
Ik zie vooral hypocrisie.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
.....en jij ziet dan geen verband tussen alle leuzen die zijn geplaatst?
Onzin verzinnen of verspreiden om een bepaalde groep in een kwaad daglicht te zetten is niet alleen aan FvD besteed.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:31 schreef Ali_boo het volgende:
Hihi
Iets willen ''debunken'' is genesteld in blanke suprematie
Sowieso had dat hele BLM in de VS moeten blijven. Je weet wel, daar waar wl een onevenredig grote hoeveelheid zwarten door de politie wordt omgelegd. Hier hebben we ook problemen met racisme maar dat is van een andere orde.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat mensen uit naam van #BLM gingen plunderen natuurlijk. Guilt-by-association. Dus BLM nu nog gebruiken is een dikke NO-NO. Kan echt niet meer.
https://thehill.com/regul(...)ling-10m-in-lawsuit/quote:Op zondag 1 januari 2023 20:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Onzin verzinnen of verspreiden om een bepaalde groep in een kwaad daglicht te zetten is niet alleen aan FvD besteed.
Ik zie vooral goedpraten van een actie wat duidelijk racistisch is.quote:
Precies, mensen die zichzelf superieur vindenquote:
Ach, jedem das seine.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies, mensen die zichzelf superieur vinden
Neerkijken op mensen die anders in het leven staan
Gedreven worden door blinde haat
En dat niet onder banken of stoelen steken
Zo was er ooit een Oostenrijkse schilder met een misplaatst superioriteitscomplex
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Levensgevaarlijk dit soort mensen
Nee. Gewoon lekker laten gaan.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Er wordt teveel aandacht gegeven aan deze actie. Daarmee bereiken de snodaards juist wat zij willen. Persoonlijk vind ik het ook niet zo schokkend.
Nee, die mensen beschouwen dat niet als racisme maar als een vorm van cultural appropriation.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:18 schreef leolinedance het volgende:
Ben ik een racist als ik dreadlocks neem? Lijkt me niet. Maar toch zijn er mensen die dit wel racistisch vinden
Ik ga mein kampf niet googlen. In die tweet wordt een uitspraak gedaan daar wil bewijs van zien, jij post die tweet dus of jij of die twitter gebruiker leveren maar een bron aan, anders log ik zo in op twitter, tweet ik dat het een false flag is door een deuger die een tweedeling probeert te creren en dan nemen we dat ook maar als feit aan.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Google is je vriend, succes!
Het is ook helemaal geen links rechts discussie aangezien het aantoonbaar racistische drek betreft
Doenquote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik ga mein kampf niet googlen. In die tweet wordt een uitspraak gedaan daar wil bewijs van zien, jij post die tweet dus of jij of die twitter gebruiker leveren maar een bron aan, anders log ik zo in op twitter, tweet ik dat het een false flag is door een deuger die een tweedeling probeert te creren en dan nemen we dat ook maar als feit aan.
Kijk daar verschillen wij ook van elkaar. Jij hebt geen fatsoen. Ik was van deze relatief recente ontwikkeling niet op de hoogte en je hebt gelijk dat ik ongelijk had. Gefeliciteerd. Ik kan zoiets gewoon wel zeggen.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://thehill.com/regul(...)ling-10m-in-lawsuit/
"Black Lives Matter exec accused of stealing $10M in lawsuit"
"onzin verzinnen"
slaap lekker opgebaarde
Het is jammer dat Emine Ugur echt geen idee heeft wat nazi-leuzen en nazi-retoriek zijn. White lives matter zou voor nazi's echter een faux pas zijn.quote:
Silvana Siemons en Akwasi zijn in dat licht wel kopstukken om in de gaten te houden inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies, mensen die zichzelf superieur vinden
Neerkijken op mensen die anders in het leven staan
Gedreven worden door blinde haat
En dat niet onder banken of stoelen steken
Zo was er ooit een Oostenrijkse schilder met een misplaatst superioriteitscomplex
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Levensgevaarlijk dit soort mensen
Zelfs voor hele landen is omvolking gewoon geworden. De EU stimuleert het ook met haar verdragen.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik vind die Emine Ugur vaak maar een zeikerd maar hier heeft ze wel gelijk. Kijk voor de grap eens hoe doodnormaal ‘omvolking’ hier op FOK! ook is geworden
Wat eigenlijk wel apart is aangezien de oudst bekende archeologische vondsten met dreadlocks juist uit Santorini komen.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee, die mensen beschouwen dat niet als racisme maar als een vorm van cultural appropriation.
Ik heb geen fatsoen omdat ik aantoon dat je wederom onzin praatquote:Op zondag 1 januari 2023 20:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kijk daar verschillen wij ook van elkaar. Jij hebt geen fatsoen. Ik was van deze relatief recente ontwikkeling niet op de hoogte en je hebt gelijk dat ik ongelijk had. Gefeliciteerd. Ik kan zoiets gewoon wel zeggen.
Ik ben wel benieuwd hoe het komt dat altijd een bepaalde dame van het stelen van miljoenen beschuldigd werd en nu is het ineens een totaal ander iemand die gestolen heeft. Maar jullie mogen gewoon met terugwerkende kracht je argumenten aanpassen hoor, geen probleem
Succes ermee pik!quote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik ga mein kampf niet googlen. In die tweet wordt een uitspraak gedaan daar wil bewijs van zien, jij post die tweet dus of jij of die twitter gebruiker leveren maar een bron aan, anders log ik zo in op twitter, tweet ik dat het een false flag is door een deuger die een tweedeling probeert te creren en dan nemen we dat ook maar als feit aan.
Omdat je alleen kan schreeuwen en inhoud, zodra het jou niet uitkomt, vermijdt. Zoals nu met die dame die miljoenen zou hebben gestolenquote:Op zondag 1 januari 2023 20:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb geen fatsoen omdat ik aantoon dat je wederom onzin praat
Ok dan
De bronnen staan vol met "white children, white supremacy", dat komt in ieder geval niet overeen met nazi-theorin van ras. Het gaat Hitler in Mein Kampf over Arirs en Joden in tegenstelling tot het Amerikaanse wit-zwart onderscheid.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, alleen achterlijk
Nog meer context:
[ twitter ]
Is sowieso een hoop gelul want die BLM-demonstraties waren overwegend vreedzaam. Maar het is natuurlijk heel makkelijk om alle demonstranten, waarvan het overgrote deel vreedzaam en oprecht, af te schilderen als vernielers, plunderaars en relschoppend tuig en zodoende de legitimiteit van de protesten onderuit (proberen) te schoffelen. Daarmee doe je de mensen die (geheel terecht) bijzonder ontevreden zijn over veel zaken in de VS ernstig te kort. En als je alle protesten wegzet als rooftochten, dan hoef je het natuurlijk niet meer over de oorzaken van de gigantische onvrede te hebben. Komt dat even handig uit.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat je alleen kan schreeuwen en inhoud, zodra het jou niet uitkomt, vermijdt. Zoals nu met die dame die miljoenen zou hebben gestolen
Kan je die tientallen steden die door BLM geplunderd zijn nog even posten?
In het westen worden meer blanken aangevallen, vermoord, overvallen, verkracht en in elkaar geslagen door donkeren dan andersom. Statistich gezien heeft WLM meer bestaansrecht. WLM heeft niks met racisme te maken, natuurlijk kapen racisten deze slogan net zoals racisten de BLM slogan kapen, hoewel het natuurlijk weer alleen een issue is bij WLM.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is sowieso een hoop gelul want die BLM-demonstraties waren overwegend vreedzaam. Maar het is natuurlijk heel makkelijk om alle demonstranten, waarvan het overgrote deel vreedzaam en oprecht, afschilderen als vernielers, plunderaars en relschoppend tuig en zodoende de legitimiteit van de protesten onderuit (proberen) te schoffelen. Daarmee doe je de mensen die (geheel terecht) bijzonder ontevreden zijn over veel zaken in de VS ernstig te kort. En als je alle protesten wegzet als rooftochten, dan hoef je het natuurlijk niet meer over de oorzaken van de gigantische onvrede te hebben. Komt dat even handig uit.
Maar goed, terug naar de cijfers: vele miljoenen mensen op de been, verspreid over honderden demonstraties, en uit de gegevens blijkt dat verreweg het grootste deel (>93%) van de demonstraties inderdaad vreedzaam en zonder gewelddadige incidenten verliep.
https://acleddata.com/202(...)ata-for-summer-2020/
Maar hey, omdat er - onmiskenbaar - ook shit mis ging bij de BLM demonstraties zou 'black lives matter' nu een net zo besmette uitspraak moeten zijn als de 'white lives matter', waarbij die laatste praktisch uitsluitend door racisten gebezigd wordt. Volg jij het nog?
Bij wie wel dan? Forum?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:14 schreef ludovico het volgende:
Dat woke gedram levert alleen maar stemmen op voor rechts.
En ik hoop dat men wegblijft bij PVV en VVD.
Wat zijn de initialen van Silvana Simons?quote:Op zondag 1 januari 2023 20:56 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Silvana Siemons en Akwasi zijn in dat licht wel kopstukken om in de gaten te houden inderdaad.
Waar dan wel mee?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
WLM heeft niks met racisme te maken
Vvd weer de grootste.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:14 schreef ludovico het volgende:
Woke gedram zoals het afkeuren van racistische dog whistles die op de meest iconische brug van het land worden geprojecteerd?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:14 schreef ludovico het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef Janneke141 het volgende:
Tuurlijk, ik zet er zelfs de geschatte schade bij:quote:Op zondag 1 januari 2023 21:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat je alleen kan schreeuwen en inhoud, zodra het jou niet uitkomt, vermijdt. Zoals nu met die dame die miljoenen zou hebben gestolen
Kan je die tientallen steden die door BLM geplunderd zijn nog even posten?
quote:Op zondag 1 januari 2023 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Google is je vriend, succes!
Het is ook helemaal geen links rechts discussie aangezien het aantoonbaar racistische drek betreft
Dat mensen het misbruiken voor racisme ga ik niet ontkennen. Maar ik vond het zelf wel een juiste tegenactie. Er moet eens aandacht komen voor het aantal blanken dat overlast heeft of slachtoffer is van donker geweld, en daar mag WLM voor staan. De verhoudingen zijn gewoon helemaal krom, als er al 1% van de slachtoffers van donker geweld zelf donker waren en de daders blank hadden we een massahysterie gehad waar je ze in de praatprogramma's dan in een hoekje zag zien stuiptrekken.quote:
Baudet is een bruinhemd in zwart pakquote:Op zondag 1 januari 2023 21:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dat mensen het misbruiken voor racisme ga ik niet ontkennen. Maar ik vond het zelf wel een juiste tegenactie. Er moet eens aandacht komen voor het aantal blanken dat overlast heeft of slachtoffer is van donker geweld, en daar mag WLM voor staan. De verhoudingen zijn gewoon helemaal krom, als er al 1% van de slachtoffers van donker geweld zelf donker waren en de daders blank hadden we een massahysterie gehad waar je ze in de praatprogramma's dan in een hoekje zag zien stuiptrekken.
Er worden in dit land en continent niet dagelijks donkeren in elkaar geslagen door blanken, niet dagelijks donkeren overvallen door blanken, niet dagelijks donkeren verkracht door blanken. Hoe graag enkelen in onze samenleving dit verhaal ook blijven verkondigen, de realiteit is andersom. En toch om de n of andere reden komen we in deze hele racisme discusie waarbij vooral de vinger gewezen moet worden naar blanken nooit verder dan tot nu toe een score van 100% fake news berichten over zogenaamde racistische aanvallen en misschien nu dan wel racisme door met een laser een tekst te schijnen. En kijk die ophef nu eens, hysterie gewoon, voorpagina nieuws. Zo kinderachtig moet gezocht worden naar racisme van de blanke man zodat het agressieve gedrag en groeiende haat jegens de blanke bevolking door (enkele) donkere medelanders vooral verborgen blijft.
WLM is niet alleen statisch gezien correcter vergeleken met BLM het blijkt ook hoognodig om een tegengeluid te geven tegen de alsmaar groeiende blankenhaat in de westerse samenleving gevoed niet door een Wilders of Baudet maar door wolven in schaapskleren en media/politiek welke zich progressief noemt. Kijk je naar de inhoud, zet je je gevoel voor kleur opzij blijven er feiten en statistieken over, en als mensen geen discussie kunnen winnen over de feiten en statistieken dan roepen ze gewoon standaard "racisme".
Precies. Alleen blonde haren en blauwe ogen gewenst. Als je daar niet aan voldoet zal je wel Jood of Roma zijn /squote:Op zondag 1 januari 2023 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
“Iemand haalt kattenkwaad uit en projecteert teksten op een brug in Rotterdam”
Nee ook geen forum.quote:
Waarschijnlijk.quote:
Lees je dat artikel in de OP niet ofzo? Racistische leuzen zoals: White lives matter.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Woke gedram zoals het afkeuren van racistische dog whistles die op de meest iconische brug van het land worden geprojecteerd?
Jeetje, dan zijn dingen wel heel snel woke in het Ludoversum.
NeGeRs ZiJn ErGeR dAn BlAnKeNquote:Op zondag 1 januari 2023 20:56 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Silvana Siemons en Akwasi zijn in dat licht wel kopstukken om in de gaten te houden inderdaad.
Heb je ooit van “The Order” gehoord?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lees je dat artikel in de OP niet ofzo? Racistische leuzen zoals: White lives matter.
Begrijp je wat daar staat en heb je ooit van de Black lives matter beweging gehoord? Hoe werkt zoiets nou in jouw type koppies?
LuDiEkquote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Een ludieke actie.
Het nieuwe belletje trekken.
Nou, Sylvana is dan ook een hele nare drammerige vrouw.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:56 schreef Ali_boo het volgende:
Over racistische dog whistles gesproken
We hebben iemand in de Tweede Kamer met de initialen SS
Waarom is het zo stil hierzo
Baudet’s overgrootvader was een NSB-er. Komt wel heel dichtbij nu.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:56 schreef Ali_boo het volgende:
Over racistische dog whistles gesproken
We hebben iemand in de Tweede Kamer met de initialen SS
Waarom is het zo stil hierzo
Hoezo is WLM racistisch en BLM niet? Hoe werkt zoiets nou in jouw type koppies?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lees je dat artikel in de OP niet ofzo? Racistische leuzen zoals: White lives matter.
Begrijp je wat daar staat en heb je ooit van de Black lives matter beweging gehoord? Hoe werkt zoiets nou in jouw type koppies?
Anders nog iets. Zelfsquote:Op zondag 1 januari 2023 21:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zet er zelfs de geschatte schade bij:
Property damage
$550 million in Minneapolis–Saint Paul (May 26–June 6, 2020)[5]
$1–2 billion in insured damages in the United States (May 26–June 8, 2020
Kan je allemaal hier: https://en.m.wikipedia.org/wiki/George_Floyd_protests nalezen ouwe onzinprater dat je er bent.
Wil je een lijstje met steden binnen de US?
https://en.m.wikipedia.or(...)in_the_United_States
En buiten de US?
https://en.m.wikipedia.or(...)de_the_United_States
Anders nog iets ?
Je laat jezelf nogal kennen nadat ik je wederom heb voorzien van bronnen die je ongelijk aantonen, maar ik snap de frustratie wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Anders nog iets. Zelfs![]()
Die lijst komt er niet maar wel even 'zelfs' zeggen, 'zelfs de schade'. Met de daarna de opdracht 'nalezen' haha
Lijstje is bij nader inzien niet nodig en zelfs een beetje flauw, de schade is inderdaad gigantisch en het aantal opgepakte mensen dramatisch. Trek vooral heel veel rechtse conclusies. Fijn dat je het postte en neem even een kopje thee ofzo je komt al een tijdje vooral boos over
De vorige 2x hapte vrijwel niemand op je matige trollpoging dus probeer je het nog maar eens?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Projecteren het nieuwe hondendrol met krant in de brand.
Ja heerlijk man.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:09 schreef Raw85 het volgende:
[..]
De vorige 2x hapte vrijwel niemand op je matige trollpoging dus probeer je het nog maar eens?
Ik vroeg gewoon naar een onderbouwing van jouw claim. Als dat vragen al 'ongelijk hebben' betekent, doet mij vermoeden dat je genoeg gedronken hebtquote:Op zondag 1 januari 2023 22:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je laat jezelf nogal kennen nadat ik je wederom heb voorzien van bronnen die je ongelijk aantonen, maar ik snap de frustratie wel.
Dit kan gewoon niet vaak genoeg gezegd worden. Flikker op met je doctrines. Nee dat is niet racistisch, stop met het trekken van die racisme kaart.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Aldus een moslima die vanwege haar geloof verplicht is joden, kuffaar, homo's, christenhonden en wat dies meer zij te discrimineren.
Nee, van moslima Emine kunnen we zoiets wel aannemen![]()
Emine mag van haar imaam nog niet eens iemand met kerst feliciteren.
Ga koken mens.
Als je alles wat er is geschreven op die brug waar "wit" stond, verandert naar "zwart", zou er geen haan naar hebben gekraaid. Nu noemt iedereen (althans, velen) het racisme. Is op zich ironisch om te zien, en misschien was het de bedenker het er daarom juist te doen.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, nee: dat valt niet mee. Dat doet het alleen wanneer je de context weghaalt.
Kijk uit wat je zegt hier hoorquote:Op zondag 1 januari 2023 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je alles wat er is geschreven op die brug waar "wit" stond, verandert naar "zwart", zou er geen haan naar hebben gekraaid. Nu noemt iedereen (althans, velen) het racisme. Is op zich ironisch om te zien, en misschien was het de bedenker het er daarom juist te doen.
Een letterlijk citaat van een neonazi als racisme bestempelen, ironisch zeg.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je alles wat er is geschreven op die brug waar "wit" stond, verandert naar "zwart", zou er geen haan naar hebben gekraaid. Nu noemt iedereen (althans, velen) het racisme. Is op zich ironisch om te zien, en misschien was het de bedenker het er daarom juist te doen.
Ja tuurlijk, zie dit topic wild gereageerd worden dan.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ow, het zijn nu geen racistische leuzen meer, maar racistische "dog whistles".quote:
Wat zijn exacte woorden dan? En wie precies zegt dit dan?quote:Op zondag 1 januari 2023 18:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Lengte, leeftijd, voornaam, achternaam, geslacht, afkomst.
[..]
Op hun eigen woorden.
Uiteindelijk is het een storm in een glas water natuurlijk. Gaat echt compleet nergens over. Maar dan nog is het wel interessant om te kijken hoe mensen erop reageren, en waarom.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:07 schreef Tengano het volgende:
Topic 3....
Nou mensen, hoe lang zal die actie nou helemaal geduurd hebben? 2 minuten misschien?
Laten we het nou niet te groot maken zeg
Ja, ik zei al zoiets als: Hier kan geen vuurpijl tegenop.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een storm in een glas water natuurlijk. Gaat echt compleet nergens over. Maar dan nog is het wel interessant om te kijken hoe mensen erop reageren, en waarom.
quote:“As we now estimate, the images were projected from a boat. The images move quite a bit. It is rather sloppy. We don't think this was done by the organization that normally handles the lighting of the bridge.![]()
But of course we are investigating that also."
https://nltimes.nl/2023/0(...)erdam-new-years-fest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet ok. Dat ben ik en velen hier met je eens. Alleen is dit niet een fenomeen wat pas onlangs speelt. Vanaf dat de NSB heeft bestaan, zijn er al dit soort sympathieen. En af en toe laten ze weer even van zich horen. Het verschil is dat ze nu, net als iedereen, andere middelen tot hun beschikking hebben en ze een dergelijke actie kunnen maken. Ik zei al voor 335 euro heb je al zo'n apparaat en kun je je ding doen.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:42 schreef Perox het volgende:
Dit is toch wel weer een nieuw dieptepunt voor Nederland. En van de meeste reacties hier op FOK! raak ik alleen meer gedeprimeerd.
Een overduidelijk neonazistische actie goedpraten.
Het buitenland?quote:Op zondag 1 januari 2023 23:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe dit in het buitenland opgepikt wordt, maar zie er niks over. Mss toch niet zo'n biggie.
Ik zeg ook niet dat het hier tiert van de neo nazi's. Maar zo is het in Duitsland ook niet gegaan, h? Er is natuurlijk een kleine groep met een agenda en een grotere groep zonder grip op de eigen onderbuik. Het verbaast me hoe men zich hier in bochten wringt om dit weg te praten, dit geeft aan hoe vertroebeld de kijk van mensen is geworden.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is niet ok. Dat ben ik en velen hier met je eens. Alleen is dit niet een fenomeen wat nog maar onlangs speelt. Vanaf dat de NSB heeft bestaan, zijn er al dit soort sympathieen. En af en toe laten ze weer even van zich horen. Het verschil is dat ze nu, net als iedereen, andere middelen tot hun beschikking hebben en ze een dergelijke actie kunnen maken. Ik zei al voor 335 euro heb je al zo'n apparaat en kun je je ding doen.
En waarschijnlijk zijn dit soort clubjes ook niet gecharmeerd van het initiatief als de recente excuses aangaande het slavernijverleden en de intentie die bestaat om het racisme verder uit te bannen. Dit soort mensen wil dat liever graag in stand houden. Maar ik heb niet het idee dat hier op dit forum het nou echt welig tiert van de neo nazi's. Ik denk dat je je dan beter gezien en gewaardeerd voelt op een ander forum. Dan ga je hier niet voor je lol ducksitten en je onder laten spugen door al dat linkswoke krijsvolk.
Of het nu echt is of false flag...quote:Op maandag 2 januari 2023 00:13 schreef Tengano het volgende:
Lees svp alleen het eerste zinnetje van mijn post dan. Wat zeg ik dan? Het is niet ok.
En ja dit is racistisch en dit moeten we niet willen. Hier koop je niks voor en brengt alleen maar ellende, verdeeldheid en nog meer gezeik bovenop wat we al hebben.
Dus nogmaals: HET IS NIET OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
duidelijker?
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zouden we eens kunnen kappen met die kromme neo nazi vergelijkingen. White supremacy staat los van nazisme. Hitler was bijvoorbeeld een groot voorstander van de islam, toch het geloof vol gekleurde mensen, omdat dat geloof veel raakvlakken had met het nazisme. Hitler was ook de eerste blanke regeringsleider die een donkere atleet feliciteerde bij de OS waar andere landen/regeringsleiders dat niet deden.
Wil je het nazisme vergelijken of iets en iemand als neo nazi's wegzetten dan moet je meer ingaan op de inhoud van het nazisme en opzoek naar de groep die via media en propaganda kanalen een andere groep dagelijks verketterd. Die een groep mensen wegzet als een probleem niet omdat ze oververtegenwoordigd in alle criminele cijfers, nee omdat ze het juist goed doen in een samenleving, omdat ze oververtegenwoordigd zijn in alle hoge posities, alle banen etc. En daardoor volgens die groep schuldig zijn aan het feit dat anderen het niet goed doen in de samenleving.
Eigenlijk exact hetzelfde zoals links de blanke man dagelijks afvalt voor dezelfde reden.
Het punt is dat deze actie precies de uitwerking heeft die de zwarte schreeuwgroepjes graag hebben. Er is al commotie en er is al verontwaardiging, zelfs vanuit het blanke deel van de bevolking. En als je slim bent ga je dat dus niet ontmoedigen en ga je je daar ook niet in mengen. Immers dit is precies wat je wil.quote:Op maandag 2 januari 2023 01:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of het nu echt is of false flag...
Nog nergens iets van reactie.
Net als de 'aanslag' tijdens het overleg van kozp, we wachten nog steeds wie dat waren.
Neen? En nu?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:54 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Heb je ooit van “The Order” gehoord?
Hoezo is dit “een nieuw dieptepunt voor Nederland” ? Is dit een georganiseerd samenwerkingsverband van honderden neonazi’s die een massale operatie uitvoerden in meerdere steden voor eer en glorie, of om een coup te plegen a la Duitsland?quote:Op zondag 1 januari 2023 23:42 schreef Perox het volgende:
Dit is toch wel weer een nieuw dieptepunt voor Nederland. En van de meeste reacties hier op FOK! raak ik alleen meer gedeprimeerd.
Een overduidelijk neonazistische actie goedpraten.
Wel verdacht, nu ons land overal vol zit met Oekrainse 'vluchtelingen'quote:Op maandag 2 januari 2023 07:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo is dit “een nieuw dieptepunt voor Nederland” ? Is dit een georganiseerd samenwerkingsverband van honderden neonazi’s die een massale operatie uitvoerden in meerdere steden voor eer en glorie, of om een coup te plegen a la Duitsland?
Schat het gewoon eens in op waarde; er waren een zooi neo-nazi’s die het voor elkaar kregen racistische leuzen tijdens oud en nieuw geprojecteerd te krijgen op een brug.
Niets meer, niets minder.
Ik heb geen nazistische teksten gezien op die brug.quote:Op maandag 2 januari 2023 07:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo is dit “een nieuw dieptepunt voor Nederland” ? Is dit een georganiseerd samenwerkingsverband van honderden neonazi’s die een massale operatie uitvoerden in meerdere steden voor eer en glorie, of om een coup te plegen a la Duitsland?
Schat het gewoon eens in op waarde; er waren een zooi neo-nazi’s die het voor elkaar kregen racistische leuzen tijdens oud en nieuw geprojecteerd te krijgen op een brug.
Niets meer, niets minder.
quote:Op maandag 2 januari 2023 07:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wel verdacht, nu ons land overal vol zit met Oekrainse 'vluchtelingen'![]()
tokkiesquote:Op maandag 2 januari 2023 08:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb geen nazistische teksten gezien op die brug.
Dan zijn het waarschijnlijk demonstranten van KOZP of omroep zwart.quote:Op maandag 2 januari 2023 08:34 schreef Bananenpap het volgende:
Dit forum is af en toe nog erger dan de commentsectie van het AD.Als ze in Nederland met KKK-outfits zouden staan demonstreren, zijn er hier waarschijnlijk nog mensen die 'kritische' vragen gaan stellen als 'hadden ze niet gewoon allemaal dezelfde witte spookoutfit aan?'
Prima dat je de aandacht voor deze eenmansactie overdreven vindt, maar ga niet recht proberen praten wat krom is.
Wat dat is belangrijk voor deze discussie?quote:Op zondag 1 januari 2023 23:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat zijn exacte woorden dan? En wie precies zegt dit dan?
All lives matter.quote:Op maandag 2 januari 2023 08:58 schreef Halcon het volgende:
White lives matter is racistisch, maar black lives matter niet?
Volgens mij vindt niemand de stunt nou echt heel boeiend, het is meer redelijk kansloos dat er aanzienlijk veel mensen (of dat nou users op fok of twitter zijn) betwijfelen of iets racisme is wanneer er een letterlijke tekst van een veroordeelde neonazi crimineel op een brug wordt geprojecteerd.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:34 schreef hunterrnl het volgende:
Kom 1 dag hier niet en de tokkies, nazi's en andere benoemingen vliegen om je oren. Mensen hebben hun aandacht en daar was deze stunt voor bedoeld.
Blanke suprematie is het idee dat het blanke ras het hoogste in rang is. Het nazi idee gaat niet uit van n blank ras, maar ziet de wereldbevolking als tientallen rassen waarvan het Arische het belangrijkste is.quote:Op maandag 2 januari 2023 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Dat Hitler een voorliefde voor islam had was omdat hij vond dat daar een krijgersmentaliteit heerste die in het 'zachte' christendom ontbrak. Dat hij Owens feliciteerde was omdat het protocol daar om vroeg.
Nazisme proberen los te koppelen van blanke suprematie is voorbij ridicuul; op werkelijk alle vlakken gold de suprematie van het Arische ras als kernwaarde.
Verder was er helemaal niets 'links' aan die club van Adolf.
Terwijl hij niks negatiefs over de slavische bondgenoten in Bulgarije opmerkte.quote:Het oordeel van de Fhrer over de Polen is vernietigend. Meer dieren dan mensen, volkomen primitief, dom en amorf. En een heersende klasse die een onbevredigend resultaat is van een vermenging tussen de lagere ordes en een Arisch meesterras. De smerigheid van de Polen is onvoorstelbaar. Hun vermogen tot intelligent oordeel is absoluut nihil.
Nou ben ik ergens afgehaakt en heb het dus niet volledig gevolgd, maar volgens mij was de discussie wel/niet racisme gebaseerd op teksten als zwarte piet deed niets verkeerd en white lives matter. Pas later kwamen de 14 words om de hoek en dat zal ook niet iedereen goed mee hebben gekregen.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij vindt niemand de stunt nou echt heel boeiend, het is meer redelijk kansloos dat er aanzienlijk veel mensen (of dat nou users op fok of twitter zijn) betwijfelen of iets racisme is wanneer er een letterlijke tekst van een veroordeelde neonazi crimineel op een brug wordt geprojecteerd.
Niemand vind de stunt boeiend, maar toch is het boeiend genoeg om over druk te maken. Goed verhaal en over kansloos gesproken.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij vindt niemand de stunt nou echt heel boeiend, het is meer redelijk kansloos dat er aanzienlijk veel mensen (of dat nou users op fok of twitter zijn) betwijfelen of iets racisme is wanneer er een letterlijke tekst van een veroordeelde neonazi crimineel op een brug wordt geprojecteerd.
Het lijkt me logisch dat neonaziteksten op n van de bekendste bruggen van Nederland tijdens oud en nieuw aandacht veroorzaakt. Maar in plaats van het vanuit alle kampen te veroordelen staan clubjes als de FVD alweer klaar om het als een soort overwinning te beschouwen en eraan te twijfelen of het wel echt zo erg is allemaal. Daar zit de crux vooral imo.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:55 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Niemand vind de stunt boeiend, maar toch is het boeiend genoeg om over druk te maken. Goed verhaal en over kansloos gesproken.
Als het zo kansloos is imo. Waarom maak je er dan druk om.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat neonaziteksten op n van de bekendste bruggen van Nederland tijdens oud en nieuw aandacht veroorzaakt. Maar in plaats van het vanuit alle kampen te veroordelen staan clubjes als de FVD alweer klaar om het als een soort overwinning te beschouwen en eraan te twijfelen of het wel echt zo erg is allemaal. Daar zit de crux vooral imo.
Je leest het hier uiteindelijk toch ook, mensen die eraan twijfelen of het wel echt racisme is en verzanden in een ja maar hullie, en de moslims dan, BLM is ook racisme!!1 in plaats van oh, wat ontzettend kansloos zeg. En door.
Dat legt 'ie toch vrij duidelijk uit?quote:Op maandag 2 januari 2023 10:02 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Als het zo kansloos is. Waarom maak je er dan druk om.
Ik praat geen hysterisch links of rechts. Vertaal even.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:03 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat legt 'ie toch vrij duidelijk uit?
Wat zegt de FvD precies hierover?quote:Op maandag 2 januari 2023 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat neonaziteksten op n van de bekendste bruggen van Nederland tijdens oud en nieuw aandacht veroorzaakt. Maar in plaats van het vanuit alle kampen te veroordelen staan clubjes als de FVD alweer klaar om het als een soort overwinning te beschouwen en eraan te twijfelen of het wel echt zo erg is allemaal. Daar zit de crux vooral imo.
Je leest het hier uiteindelijk toch ook, mensen die eraan twijfelen of het wel echt racisme is en verzanden in een ja maar hullie, en de moslims dan, BLM is ook racisme!!1 in plaats van oh, wat ontzettend kansloos zeg. En door.
Heb jij of hebben andere politiek links georrienteerde users al een perm ban gekregen dan?quote:Op maandag 2 januari 2023 09:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan zijn het waarschijnlijk demonstranten van KOZP of omroep zwart.
Als er nu nog mensen durven te beweren dat NWS geen altright circlejerk is heb je echt een visusprobleem.
Alleen mensen die hiermee gepreoccupeerd zijn weten dat. De normale Nederlandse man, vrouw, kanariepiet, whatever had tot deze gebeurtenis nog nooit van die "14 words" gehoord.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ben ik ergens afgehaakt en heb het dus niet volledig gevolgd, maar volgens mij was de discussie wel/niet racisme gebaseerd op teksten als zwarte piet deed niets verkeerd en white lives matter. Pas later kwamen de 14 words om de hoek en dat zal ook niet iedereen goed mee hebben gekregen.
En om op basis daarvan maar te concluderen dat fok een altright circlejerk is…
En daarom vraag ik me nog steeds af of het geen trollactie is van de esajas groep. Juist om die commotie te maken.quote:Op maandag 2 januari 2023 01:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het punt is dat deze actie precies de uitwerking heeft die de zwarte schreeuwgroepjes graag hebben. Er is al commotie en er is al verontwaardiging, zelfs vanuit het blanke deel van de bevolking. En als je slim bent ga je dat dus niet ontmoedigen en ga je je daar ook niet in mengen. Immers dit is precies wat je wil.
Morgen zullen we wss wel wat meer slachtofferreakties krijgen en wordt dit verder opgerekt en uitvergroot om het nog groter te kunnen maken. Al la zie je nou wel. We hebben dit altijd al gezegdAls het nou nog niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer
Het is gewoon een spel wat gespeeld wordt en daar zijn ze best handig in.
Maar het belangrijkste is dat we ons door zowel de neo nazi clubjes, als de black live nazi clubjes, niet gek laten maken. We willen dit niet en we willen een relaxed, niet hysterisch en respectvol klimaat, waarin iedereen gewoon zichzelf kan zijn, zonder daarbij de ander tekort te doen of te beschadigen.
#trapErNietInDus
#wederzijdsRespect
#allLivesMattter
En waarom is een neonazistische tekst van David Lane projecteren dan precies niet racistisch volgens jou? Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:27 schreef Bensel het volgende:
Ik vind al die hysterische hypocriete racisme schreeuwers een veel groter gevaar voor de democratie dan de mens(en) van deze actie. Deze actie is niet racistisch. Punt.
quote:Op maandag 2 januari 2023 09:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als er nu nog mensen durven te beweren dat NWS geen altright circlejerk is heb je echt een visusprobleem.
VrIJhEiD vAN MeNinGSUItInG!!1!1!!1!!11quote:Op maandag 2 januari 2023 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
En waarom is een neonazistische tekst van David Lane projecteren dan precies niet racistisch volgens jou? Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar.
Ze hebben ook 'all' en 'white' laten registeren als hun eigen. Puur om het 'black' te pushen en omdat zij vinden dat al het andere racisme is.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Black lives matter™ is een merk toch.
Dan geven ze de 'overkant' dus helemaal geen kans meer om nog gelijk te zijn. Apart.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze hebben ook 'all' en 'white' laten registeren als hun eigen. Puur om het 'black' te pushen en omdat zij vinden dat al het andere racisme is.
Gaat niet om gelijkheid bij blm, het gaat om 'black'.
+1quote:Op maandag 2 januari 2023 10:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan geven ze de 'overkant' dus helemaal geen kans meer om nog gelijk te zijn. Apart.
Komt op mij over als machtswellustelingen.
Oja, vrijheid van meningsuiting. Altijd zo'n mooi argument. Nou liever niet met naonazicitaatjes in het hart van Rotterdam dan. Bvd.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
VrIJhEiD vAN MeNinGSUItInG!!1!1!!1!!11
omdat een tekst niet racistisch kan zijn enkel door wie het gezegd/geschreven heeft. Hitler heeft vast ook iemand gezondheid gewenst, dat maakt gezondheid wensen niet nazistischquote:Op maandag 2 januari 2023 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
En waarom is een neonazistische tekst van David Lane projecteren dan precies niet racistisch volgens jou? Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar.
Ik denk niet dat je hier nu nog serieus genomen wordtquote:Op maandag 2 januari 2023 10:42 schreef Bensel het volgende:
[..]
omdat een tekst niet racistisch kan zijn enkel door wie het gezegd/geschreven heeft. Hitler heeft vast ook iemand gezondheid gewenst, dat maakt gezondheid wensen niet nazistisch
Ja, sieg heil betekent eigenlijk ook niks meer dan het vieren van een overwinning. Ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:42 schreef Bensel het volgende:
[..]
omdat een tekst niet racistisch kan zijn enkel door wie het gezegd/geschreven heeft. Hitler heeft vast ook iemand gezondheid gewenst, dat maakt gezondheid wensen niet nazistisch
Het statement white lives matter is dus blijkbaar ook al racistisch contaminated, ook al vinden wij hier in kaasland dat het zoiets betekent als dat 'wij er ook mogen zijn'quote:Additionally, the slogan, “White Lives Matter,” was also projected on the bridge.
The phrase was first heavily promoted in the United States by the Aryan Renaissance Society, a white supremacist group in Texas, and the Ku Klux Klan. “‘White Lives Matter’ is a white supremacist phrase that originated in early 2015 as a racist response to the Black Lives Matter movement, which arose to protest against police brutality against African-Americans and garnered considerable publicity in 2014 for protests in Ferguson, Missouri, following the shooting death of Michael Brown at the hands of a Ferguson police officer,” wrote the Anti-Defamation League. Based in New York, the organization has researched racism and discrimination for 110 years.
https://nltimes.nl/2023/0(...)erdam-new-years-fest
404 naar die link.quote:
berhaupt kansloos dat we dat soort drek steeds meer lijken te importeren uit dat derdewereldland. Er waren niet heel lang geleden nog tijden dat dit soort kansloze neonazizooi eigenlijk door iedereen wel werd afgekeurd in Nederland. Aan welke kant van het (politieke) spectrum je dan ook zat.quote:
Zucht, lezen is moeilijk. Ik heb het over het feit dat je niet kunt opmaken of iets racistisch is omdat een bekend racistisch persoon het gezegd heeft. Het gaat om de inhoud. En ja, veel nazi symbolisme had een andere betekenis oorspronkelijk, dat is algemeen bekendquote:Op maandag 2 januari 2023 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, sieg heil betekent eigenlijk ook niks meer dan het vieren van een overwinning. Ofzo.
maar dan is BLM ook besmet met moorden, rellen, brandstichtingen en racisme vanwege de extremistische haatclubjes die daar aan verbonden zijn. Toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 10:48 schreef Tengano het volgende:
For your information:
[..]
Het statement white lives matter is dus blijkbaar ook al racistisch contaminated, ook al vinden wij hier in kaasland dat het zoiets betekent als dat 'wij er ook mogen zijn'![]()
Iedereen met een volkswagen (en audi dan ook) zou dan ook rascist zijn.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
Zucht, lezen is moeilijk. Ik heb het over het feit dat je niet kunt opmaken of iets racistisch is omdat een bekend racistisch persoon het gezegd heeft. Het gaat om de inhoud. En ja, veel nazi symbolisme had een andere betekenis oorspronkelijk, dat is algemeen bekend
Helemaal eens. En het wordt dan ook niet binnen gehaald omdat de situatie hier in Nederland vergelijkbaar is met Amerika, maar omdat je er lekker rotzooi mee kunt trappen en je zin ermee door kunt drijven.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
berhaupt kansloos dat we dat soort drek steeds meer lijken te importeren uit dat derdewereldland. Er waren niet heel lang geleden nog tijden dat dit soort kansloze neonazizooi eigenlijk door iedereen wel werd afgekeurd in Nederland. Aan welke kant van het (politieke) spectrum je dan ook zat.
Er wordt een letterlijk citaat geprojecteerd van een dode neonazi, lid van de KKK die een joodse talkshowhost heeft vermoord en daarna zelf is overleden in de gevangenis. Maar we moeten nog maar even kijken of het wel cht een racistisch motief heeft.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
Zucht, lezen is moeilijk. Ik heb het over het feit dat je niet kunt opmaken of iets racistisch is omdat een bekend racistisch persoon het gezegd heeft. Het gaat om de inhoud. En ja, veel nazi symbolisme had een andere betekenis oorspronkelijk, dat is algemeen bekend
Nou, het schijnt iig in onderzoek te zijn.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt een letterlijk citaat geprojecteerd van een dode neonazi, lid van de KKK die een joodse talkshowhost heeft vermoord en daarna zelf is overleden in de gevangenis.
Maar we moeten nog maar even kijken of het wel cht een racistisch motief heeft.
quote:Politie onderzoekt mogelijk racistische teksten op Erasmusbrug
https://www.telegraaf.nl/(...)ksten-op-erasmusbrug
Misschien wel. Maar over die quote is de ophef niet. Dat gaat over white lives matter. En die quote racistisch verklaren omdat er ook een andere quote bij staat is niet meer dan zoeken naar een stok om mee te slaan, de uitkomst moet blijkbaar zijn dat white lives matter racistisch is, terwijl dat in zichzelf niets anders is dan BLM.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt een letterlijk citaat geprojecteerd van een dode neonazi, lid van de KKK die een joodse talkshowhost heeft vermoord en daarna zelf is overleden in de gevangenis. Maar we moeten nog maar even kijken of het wel cht een racistisch motief heeft.
Denk dat je het uit proportie trekt.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt een letterlijk citaat geprojecteerd van een dode neonazi, lid van de KKK die een joodse talkshowhost heeft vermoord en daarna zelf is overleden in de gevangenis. Maar we moeten nog maar even kijken of het wel cht een racistisch motief heeft.
O jawel hoor.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:05 schreef Bensel het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar over die quote is de ophef niet.
Een volledig uit de duim gezogen complottheorie vooralsnog.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk dat je het uit proportie trekt.
kkk heeft er vrij weinig mee te maken. ALS dit al gedaan is door een NLse rechtse groep, is het eerder anti kozp/blm/esajasjankmuilen. Beetje klaar met die marginale jankerts.
Ben je het oneens met de qoute? vind je dat blanke kinderen geen toekomst mogen hebben?quote:Op maandag 2 januari 2023 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel hoor.
[..]
Een volledig uit de duim gezogen complottheorie vooralsnog.
Oh je verbergt het dus niet eens meer dat je de quotes van een overleden neonazi eigenlijk wel prima vindt. Mooi, dan komen we nog eens ergens en kunnen we het beestje gewoon bij de naam noemenquote:Op maandag 2 januari 2023 11:08 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ben je het oneens met de qoute? vind je dat blanke kinderen geen toekomst mogen hebben?
Ik heb het over de inhoud van de quote, niet de connotatie die jij eraan hangt. En je ontwijkt de vraag. ga je er nog inhoudelijk op antwoorden, of mag ik concluderen dat je racist bent omdat je blanke/witte kinderen geen toekomst gunt?quote:Op maandag 2 januari 2023 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh je verbergt het dus niet eens meer dat je de quotes van een overleden neonazi eigenlijk wel prima vindt. Mooi, dan komen we nog eens ergens en kunnen we het beestje gewoon bij de naam noemen
Is er al bewijs dan dat het een rechtse groep is geweest?quote:Op maandag 2 januari 2023 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel hoor.
[..]
Een volledig uit de duim gezogen complottheorie vooralsnog.
Die hang ik er niet aan hoor, het is algemeen bekend dat het een citaat is welke door neonazistische groeperingen in het verleden vaker is gebruikt. Dusdanig algemeen bekend dat er een heuse wikipedia-pagina aan besteed is (https://en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words). Maar hey, ga jij maar lekker verder met kommaneuken of de tekst wel cht een racistisch motief heeft.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ik heb het over de inhoud van de quote, niet de connotatie die jij eraan hangt.
Dus je bent het niet eens met de quote en vind dat blanke kinderen geen toekomst mogen hebben. Want dat is feitelijk wat je doet als je naar de daadwerkelijke woorden van de quote kijkt. En blijkbaar vind je ook dat iemand gezondheid wensen nazistisch is. Want ook dat is een quote die je van Hitler kunt vinden.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hang ik er niet aan hoor, het is algemeen bekend dat het een citaat is welke door neonazistische groeperingen in het verleden vaker is gebruikt. Dusdanig algemeen bekend dat er een heuse wikipedia-pagina aan besteed is (https://en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words). Maar hey, ga jij maar lekker verder met kommaneuken of de tekst wel cht een racistisch motief heeft.
quote:Op maandag 2 januari 2023 11:21 schreef Bensel het volgende:
[..]
Dus je bent het niet eens met de quote en vind dat blanke kinderen geen toekomst mogen hebben. Want dat is feitelijk wat je doet als je naar de daadwerkelijke woorden van de quote kijkt. En blijkbaar vind je ook dat iemand gezondheid wensen nazistisch is. Want ook dat is een quote die je van Hitler kunt vinden.
De boodschap/inhoud van een quote veranderd niet als iemand anders het zegt. Enkel je interpretatie over de intenties waar het mee gezegd wordt. Uit de tekst zelf en de context in dit geval is niets racistisch te halen. Het geeft namelijk niet aan dat andere kinderen geen toekomst zouden moeten hebben. Een beetje zoals black lives matter niet aangeeft dat white lives don't matter.
quote:Op maandag 2 januari 2023 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hey, ga jij maar lekker verder met kommaneuken of de tekst wel cht een racistisch motief heeft.
Nog altijd beter dan een racist zijn omdat je blanke kinderen geen toekomst gunt, maar dat niet wil ontkrachten omdat je het dan eens bent met een quote die een neo-nazi ooit gezegd heeftquote:
Het punt dat je nu voor de 5e keer ofzo probeert te maken slaat nergens op. Dus je kunt het een 6e keer proberen maar ik vermoed dat iedereen wel begrijpt dat @Caland niet vindt dat 'blanke kinderen geen toekomst mogen hebben'.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:23 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een racist zijn omdat je blanke kinderen geen toekomst gunt, maar dat niet wil ontkrachten omdat je het dan eens bent met een quote die een neo-nazi ooit gezegd heeft
Ik begrijp dat wel. Hij durft het alleen niet te zeggen omdat volgens zijn eigen logica dan eens is met een neo nazi en daarmee besmet raakt vanwege guilt by association. Als hij dat wel doet valt zijn hele punt dat het racistisch is weg. Het is niet meer dan gewone logica toepassenquote:Op maandag 2 januari 2023 11:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het punt dat je nu voor de 5e keer ofzo probeert te maken slaat nergens op. Dus je kunt het een 6e keer proberen maar ik vermoed dat iedereen wel begrijpt dat @:Caland niet vindt dat 'blanke kinderen geen toekomst mogen hebben'.
Teksten als 'Arbeit macht frei' of 'ein Volk, ein Reich' moeten ook nog steeds gewoon kunnen, toch? Wat staat daar nou inhoudelijk helemaal voor schokkends?quote:Op maandag 2 januari 2023 10:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ten eerste begon jij erover:quote:Op maandag 2 januari 2023 09:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat dat is belangrijk voor deze discussie?
[..]
Maar aangezien je mijn vragen maar blijft ontwijken met andere vragen zal ik maar beginnen:quote:Op zondag 1 januari 2023 18:36 schreef HSG het volgende:
[..]
Als je iemand bij kleur wilt noemen met je een blank persoon niet de verkeerde kleur geven. Waarom mag ik iemand dan niet zwart benoemen als die zichzelf zwart vindt? Niks mis mee. Een Marokkaan of Iranir is in mijn ogen getint.
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2023 11:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het punt dat je nu voor de 5e keer ofzo probeert te maken slaat nergens op. Dus je kunt het een 6e keer proberen maar ik vermoed dat iedereen wel begrijpt dat @:Caland niet vindt dat 'blanke kinderen geen toekomst mogen hebben'.
Ga en blijf weg dan.quote:
Het waren vrij normale zaken om te roepen voor de nazi's. Arbeit macht frei was titel van een boek (roman) in 1873 bijvoorbeeld. En ein Volk, ein Reich' was ook niet bepaald een nazistisch concept. Dus ja, in de juiste context nog prima bruikbaar.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Teksten als 'Arbeit macht frei' of 'ein Volk, ein Reich' moeten ook nog steeds gewoon kunnen, toch? Sieg Heil is misschien wel een beetje op het randje? Of ook nog prima bruikbaar?
Zo dan, een jeugdafdeling die dit toejuicht. Het is me allemaal wat. Ik dacht op basis van je schuimbekkende tirade dat Baudet himself in een TV toespraak zijn zegen had gegeven hierover, maar dat is dus niet zo?quote:
Neuh, ik heb het ook nergens over Baudet zelf dus geen idee hoe je daar dan op komt.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo dan, een jeugdafdeling die dit toejuicht. Het is me allemaal wat. Ik dacht op basis van je schuimbekkende tirade dat Baudet himself in een TV toespraak zijn zegen had gegeven hierover, maar dat is dus niet zo?
De reactie die ik direct voor me zie:quote:Op maandag 2 januari 2023 11:48 schreef hunterrnl het volgende:
We kunnen het wel over eens zijn. 2023 wordt net zo jankerige als 2022. Waar blije wokkels met lompe stunts wat trigger happy mensen willen fucken met 100% kans van slagen.
Hopelijk komen deze mensen nooit in Japan waar het bij buda geloofstempel wel is een verdwaalde swastika kan hangen.
Dat gaat al terug naar de Black Power tijd. Dat werd gezien als een uitspraak van kracht, terwijl White Power als racisme wordt gezien.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:48 schreef Tengano het volgende:
For your information:
[..]
Het statement white lives matter is dus blijkbaar ook al racistisch contaminated, ook al vinden wij hier in kaasland dat het zoiets betekent als dat 'wij er ook mogen zijn'![]()
Dit dekt gewoon de lading aangaande die tweet van de JFVD. Het is mijn inziens een semantische stropop om nu te gaan janken dat dit niet klopt, omdat Baudet zelf niks heeft gezegd of getweet van die strekking (overigens geen idee of dat zo is, maar dat is dus niet relevant hier).quote:Op maandag 2 januari 2023 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha natuurlijk, guilt-by-association. De jeugdafdeling van FVD roept wat in een verdwaalde, dus is dat het officiele partijstandpunt.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dit dekt gewoon de lading aangaande die tweet van de JFVD. Het is mijn inziens een semantische stropop om nu te gaan janken dat dit niet klopt, omdat Baudet zelf niks heeft gezegd of getweet van die strekking (overigens geen idee of dat zo is, maar dat is dus niet relevant hier).
Oh gaan we dit spelletje spelen.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het ook nergens over Baudet zelf dus geen idee hoe je daar dan op komt.
OK, ook voor mij is nu duidelijk dat je een volledige idioot bent. Dank voor de opheldering.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:39 schreef Bensel het volgende:
[..]
Het waren vrij normale zaken om te roepen voor de nazi's. Arbeit macht frei was titel van een boek (roman) in 1873 bijvoorbeeld. En ein Volk, ein Reich' was ook niet bepaald een nazistisch concept. Dus ja, in de juiste context nog prima bruikbaar.
Eigenlijk heeft zo'n post ook wel iets discriminerends.quote:
Collectieve psychose van onze progressieve vriendenquote:Op maandag 2 januari 2023 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha natuurlijk, guilt-by-association. De jeugdafdeling van FVD roept wat in een verdwaalde, dus is dat het officiele partijstandpunt.
Wat een mentale hersengymnastiek van de bovenste orde zeg. En ik maar denken dat deze projectiegasten debiel waren, maar jij kan er ook wat van.
Oee, voorbeelden nodig? Bijv de opdeling van afrika en het midden oosten, wat voor veel problemen gegeven heeft. Daar zijn best wel voorstanders van het principe: 1 volk, 1 land. En arbeid macht frei is in aangepaste vorm nog van toepassing als het gaat om werkethiek. Jij gebruikt nu overigens deze uitspraken ook in een argument, maakt dat jou nazistisch? Context blijft belangrijk.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:21 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
OK, ook voor mij is nu duidelijk dat je een volledige idioot bent. Dank voor de opheldering.
Maar die connotatie hangt toch heel duidelijk aan deze quote? Of denk je dat iemand deze quote las, niet wetende wie het uitsprak en het gewoon wel een mooie quote vond?quote:Op maandag 2 januari 2023 11:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ik heb het over de inhoud van de quote, niet de connotatie die jij eraan hangt. En je ontwijkt de vraag. ga je er nog inhoudelijk op antwoorden, of mag ik concluderen dat je racist bent omdat je blanke/witte kinderen geen toekomst gunt?
quote:Op maandag 2 januari 2023 12:43 schreef Bensel het volgende:
[..]
Oee, voorbeelden nodig? Bijv de opdeling van afrika en het midden oosten, wat voor veel problemen gegeven heeft. Daar zijn best wel voorstanders van het principe: 1 volk, 1 land. En arbeid macht frei is in aangepaste vorm nog van toepassing als het gaat om werkethiek. Jij gebruikt nu overigens deze uitspraken ook in een argument, maakt dat jou nazistisch? Context blijft belangrijk.
Maar we wisten al best ver van tevoren dat de vuurwerkshow niet door zou gaan door het slechte weer.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar die connotatie hangt toch heel duidelijk aan deze quote? Of denk je dat iemand deze quote las, niet wetende wie het uitsprak en het gewoon wel een mooie quote vond?
Dat lijkt mij in samenhang met de overige teksten niet voor de hand liggend. Op zijn zachtst gezegd.
Voor mij staat als een paal boven water dat deze teksten in samenhang bedoeld zijn om te shockeren en dat er een racistische bedoeling achter steekt. Het enige wat we niet weten is het motief. En dat kan, zoals Red_85 zegt net zo goed iemand zijn geweest die helemaal geen racist is, maar hiermee wil 'bewijzen' dat Nederland racistisch is.
Het meest droeve van dit hele verhaal is dat door het afgelasten van de vuurwerkshow de dader(s) eigenlijk de deksel op de neus hebben gekregen, maar omdat het zonodig om social media geflikkerd moest worden ze nu nog meer aandacht hebben gekregen hiervoor dan als het tijdens de show was geprojecteerd (ik neem aan dat de regie dat lekker had genegeerd).
quote:Tesamen met ons draavlak voor immigratie staat dit land dus voor uitdagingen. Uitdagingen die we te lijf moeten gaan om te zorgen dat ook onze oorspronkelijke bevolking nog steeds van een voorspoedige toekomst kan blijven genieten. En in deze context zijn de woorden van David Eden Lane hierbij dan ook heel toepasselijk:
"We must secure the existence of our people and a future for white children".
Laten we dus samen werken aan die toekomst.
Ik wens U allen – waar U zich ook bevindt en hoe Uw persoonlijke omstandigheden ook zijn – een gezegend Kerstfeest.
Jij denkt niet dat Baudet stiekem zit te gniffelen om deze actie en dat hij het super vindt dat zijn jugend dit steunt?quote:Op maandag 2 januari 2023 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha natuurlijk, guilt-by-association. De jeugdafdeling van FVD roept wat in een verdwaalde, dus is dat het officiele partijstandpunt.
Wat een mentale hersengymnastiek van de bovenste orde zeg. En ik maar denken dat deze projectiegasten debiel waren, maar jij kan er ook wat van.
Oeh, net zoals met Peter R. bedoel je.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar we wisten al best ver van tevoren dat de vuurwerkshow niet door zou gaan door het slechte weer.
Kan ook iemand van van die mensen die het geprojecteerd hebben zijn die het op social media heeft gegooid.
Beestje bij de naam noemen? Het enige wat je doet is zijn vraag ontwijken. Beantwoord zijn vraag eens?quote:Op maandag 2 januari 2023 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh je verbergt het dus niet eens meer dat je de quotes van een overleden neonazi eigenlijk wel prima vindt. Mooi, dan komen we nog eens ergens en kunnen we het beestje gewoon bij de naam noemen
In mijn beleving pas op de dag zelf. En eenmaal geplaatst ga je het niet weghalen met het risico in de kraag gevat te worden denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar we wisten al best ver van tevoren dat de vuurwerkshow niet door zou gaan door het slechte weer.
Kan ook iemand van van die mensen die het geprojecteerd hebben zijn die het op social media heeft gegooid.
Het kan geen boot geweest zijn. Als je de beelden goed bekijkt bij het projecteren van die 14/88 tekst dan kun je zien dat die beweging door de wind werd veroorzaakt. Net alsof die projector dan in een paal zat oid. Maar dat kan natuurlijk niet. Maar die beweging is wel vergelijkbaar met die van een flat bij een forse wind.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Blijkbaar zijn er van die lieden die elke dag van het jaar met zulk achterlijk gedachtegoed rondlopen.
Triest als je de hele tijd maar bezig bent met klagen en zeuren. Dan gaat er iets mis in dat zielige hoopje mens. Met de beschikking over een boot en beste projector gaan lopen zeiken.
Moet vanaf de kop van Zuid zijn gekomen, waar precies ga je moeilijk achterkomen gezien de vele hoogbouw met appartementen en hotels lijkt me. Al zullen er vast voldoende camera's daar aanwezig zijn.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:08 schreef Tengano het volgende:
Het kan geen boot geweest zijn. Als je de beelden goed bekijkt bij het projecteren van die 14/88 tekst dan kun je zien dat die beweging door de wind werd veroorzaakt. Net alsof die projector dan in een paal zat oid. Maar dat kan natuurlijk niet. Maar die beweging is wel vergelijkbaar met die van een flat bij een forse wind.
Wat ik me eerder afvraag. Als je er achter komt wie de dader is. Welke wetten heeft hij/zij overtreed waar je ze op kan pakken?quote:Op maandag 2 januari 2023 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet vanaf de kop van Zuid zijn gekomen, waar precies ga je moeilijk achterkomen gezien de vele hoogbouw met appartementen en hotels lijkt me. Al zullen er vast voldoende camera's daar aanwezig zijn.
Sinds wanneer doen we aannames over wat iemand al dan niet vind ? Feit is dat die schreeuwlelijk van een Baudet muisstil is nu.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat Baudet stiekem zit te gniffelen om deze actie en dat hij het super vindt dat zijn jugend dit steunt?
Je zit toch niet nog steeds in de psychose dat Baudet geen racist is, hoop ik voor je?
Al staat het helemaal vol met camera's zou ik nog steeds niet weten hoe ze er achter moeten komen in welk appartement dat apparaat geinstalleerd was. Ik vind dat aspect van deze zaak zelf het meest interessant.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet vanaf de kop van Zuid zijn gekomen, waar precies ga je moeilijk achterkomen gezien de vele hoogbouw met appartementen en hotels lijkt me. Al zullen er vast voldoende camera's daar aanwezig zijn.
Vandalisme en racistische leuzen aanbrengen denk ik?quote:Op maandag 2 januari 2023 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat ik me eerder afvraag. Als je er achter komt wie de dader is. Welke wetten heeft hij/zij overtreed waar je ze op kan pakken?
Ik heb geen verstand van de techniek, maar neem aan dat je een soort van lichtbundel uit het appartement/hotelkamer moet zien komen?quote:Op maandag 2 januari 2023 13:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Al staat het helemaal vol met camera's zou ik nog steeds niet weten hoe ze er achter moeten komen in welk appartement dat apparaat geinstalleerd was. Ik vind dat aspect van deze zaak zelf het meest interessant.
Ik denk dat ze gewoon geluk moeten hebben om die daders op een andere manier te traceren, via een tip of iemand die op een ondoordachte manier zijn mond voorbij praat.
Is hier een precedent voor? Het is natuurlijk alleen maar een projectie geweest; je zou mensen niet eens kunnen pakken op vandalisme.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat ik me eerder afvraag. Als je er achter komt wie de dader is. Welke wetten heeft hij/zij overtreed waar je ze op kan pakken?
Vandalisme ? Voor het projecteren van licht?quote:Op maandag 2 januari 2023 13:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandalisme en racistische leuzen aanbrengen denk ik?
Wel leuk om te zien dat je inhoudelijk niet meer verder wil dus het nu maar op het recherchewerk gooitquote:Op maandag 2 januari 2023 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van de techniek, maar neem aan dat je een soort van lichtbundel uit het appartement/hotelkamer moet zien komen?
Zat zelf te denken aan dat Nhow-hotel, die hebben kamers die precies op die voet van de erasmusbrug uitkijken. Als je dan redelijk accuraat een kamer kan herleiden uit beelden zou je ook de boekingsgegevens op kunnen vragen.
Ik zou niet weten waarom ik inhoudelijk zou moeten reageren op iemand die zich afvraagt of een letterlijk citaat van een neonazi wel echt een racistisch motief heeft eigenlijk. Dat is zo kansloos dat het geen zin heeft.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat je inhoudelijk niet meer verder wil dus het nu maar op het recherchewerk gooit
Een lichtstraal door de lucht kun je alleen zien als hij onderweg deeltjes tegenkomt die oplichten. Dus als het mistig zou zijn dan kun je zeker die volledige lichtstraal volgen. En ook met fijnstof van vuurwerk in de lucht is zo'n straal beter zichtbaar. En het hangt ook af van de intensiteit van de lichtbundel.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van de techniek, maar neem aan dat je een soort van lichtbundel uit het appartement/hotelkamer moet zien komen?
Ik zou zeggen dat dit een soort van soortgelijke zaak isquote:Op maandag 2 januari 2023 13:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Is hier een precedent voor? Het is natuurlijk alleen maar een projectie geweest; je zou mensen niet eens kunnen pakken op vandalisme.
Stel dat ze iemand pakken, ik zou niet te veel van een eventueel proces verwachten.
Goed punt.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het kan geen boot geweest zijn. Als je de beelden goed bekijkt bij het projecteren van die 14/88 tekst dan kun je zien dat die beweging door de wind werd veroorzaakt. Net alsof die projector dan in een paal zat oid. Maar dat kan natuurlijk niet. Maar die beweging is wel vergelijkbaar met die van een flat bij een forse wind.
Terwijl hij ook afstand had kunnen nemen van de reactie van de jongerenafdeling van de FvD.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we aannames over wat iemand al dan niet vind ? Feit is dat die schreeuwlelijk van een Baudet muisstil is nu.
wat was er precies hatelijk aan dan? Definieer dat eens met een redenering die standhoud bij een rechterquote:Op maandag 2 januari 2023 13:25 schreef Tengano het volgende:
Ik heb geen verstand van recht, maar dit kun je toch laten vallen tot het oproepen van haat.
Wat er hatelijk is aan een "vrolijk blank 2023?"quote:Op maandag 2 januari 2023 13:28 schreef Bensel het volgende:
[..]
wat was er precies hatelijk aan dan? Definieer dat eens met een redenering die standhoud bij een rechter
Interessant. Klopt het dat je voor de eerste link moet inloggen? Die heb ik niet kunnen openen.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dit een soort van soortgelijke zaak is
https://www.recht.nl/rech(...)LI:NL:rbams:2017:145
https://www.rechtspraak.n(...)riminatie-Joden.aspx
het gaat verder dan dat alleen. De tekst die geprojecteerd is; zoek maar op 14 words.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat er hatelijk is aan een "vrolijk blank 2023?"
Ehm....dat er ook mensen bestaan die niet blank zijn?
Ik ben heel erg benieuwd naar jouw definitie van hatelijk. Voor zover ik weet is iets niet noemen op geen enkele manier gelijk te stellen aan haat. Het is neutraal op zijn ergst.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat er hatelijk is aan een "vrolijk blank 2023?"
Ehm....dat er ook mensen bestaan die niet blank zijn?
En bij zo'n letterlijk citaat van een neonazi kom je bij een rechter niet echt meer weg met aangeven dat je totaal niet op de hoogte was van de oorsprong en insteek van de tekst.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het gaat verder dan dat alleen. De tekst die geprojecteerd is; zoek maar op 14 words.
Ze hebben die tekst letterlijk geprojecteerd....
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |