SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nutteloos weetje: ik kocht dit jaar een hartvormig doosje!
(Voor de ontvanger van een kerstpakket in FHF / Kerstpakkettenactie 2022: BESTE/LEUKSTE TOPICREEKS )![]()
Deze wordt je zo mee doodgegooid dat ik zelfs tijdens kerst er gewoon niet meer tegen kanquote:Op donderdag 29 december 2022 00:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kerstliederen na kerst zijn zelden leuk
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
All M did NOT Want After Christmas ...quote:Op donderdag 29 december 2022 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
zie ik net dat ik deze hele kerst dat verschrikkelijke lied van Mariah Carey (ik weet niet hoe) heb ontweken, en dat het godverdomme gewoon volgend uur langskomt.
#Ziedend![]()
En voor mijn gevoel komen alle kerstplaten in de lijst pas na de kerstdagen voorbij.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kerstliederen na kerst zijn zelden leuk![]()
Julia
Ik ga wakker blijven tot Valensia en Gaia
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
JAAAAA HENKIEGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ik had geprobeerd All Apologies te redden, maar helaasquote:Op donderdag 29 december 2022 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar dit is mijn nirvana liedje
Nu even bedenken op welke van Nirvana ik volgend jaar ga stemmen![]()
Ah die Naarvana is ook weer klaar zie ikUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Oe, komt die er bijna aan?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:48 schreef TheVulture het volgende:
Julia
Ik ga wakker blijven tot Valensia en Gaia
Wel een ultieme Top 2000-plaat.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik had jou moeten laten kapenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
De TT had moeten zijn:
forever in debt to your priceless advice![]()
Goede Doel natuurlijk prima. Alles Geprobeerd, zeker in liveversie, is puur genot. Dit is als een slappe vaatdoek in Stairway to HeavenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Mijn Nirvana-collectie bestaat eigenlijk alleen uit Nevermind-materiaal, heb nog wel 7" single van Pennyroyal Tea van In Utero.
Gigantische CD-box + LP-box + singles-box
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het waren stressvolle 10 secondenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Verstandig besluit. Kapers liggen op de loer.![]()
Toch is Loods me door de storm beterWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rond 1.15-1.25 denk ik...quote:Op donderdag 29 december 2022 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oe, komt die er bijna aan?
Wel een ultieme Top 2000-plaat.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Henk WestbroekWat een stem, wat een icoon
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Alles Geprobeerd is inderdaad formidabel.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goede Doel natuurlijk prima. Alles Geprobeerd, zeker in liveversie, is puur genot. Dit is als een slappe vaatdoek in Stairway to Heaven
Luisterend naar dit nummer voel ik me eerder een Gijzelaar en ben ik op zoek naar de Nooduitgang.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik heb alle albums op CD, en op vinyl Unplugged, Nevermind en In Utero.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn Nirvana-collectie bestaat eigenlijk alleen uit Nevermind-materiaal, heb nog wel 7" single van Pennyroyal Tea van In Utero.
[ afbeelding ]
Gigantische CD-box + LP-box + singles-box![]()
![]()
Dat is voor mij te laat, ik ga maar eens slapen.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is voor mij te laat, ik ga maar eens slapen.
Welnee. Valt reuze mee.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Verstandig besluit. Kapers liggen op de loer.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Deze vrouwquote:Op donderdag 29 december 2022 00:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb alle albums op CD, en op vinyl Unplugged, Nevermind en In Utero.![]()
Als ik evenstar was zou ik haar ooit weer vinden als ze ooit verdwijntMy friends all drive horses![]()
Nitenitequote:Op donderdag 29 december 2022 00:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is voor mij te laat, ik ga maar eens slapen.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deze van Anouk vind ik ook niks
Slapers, welterusten
En ik doe zelf ook mee. Ook snaveltje dicht en oogjes.... ook dicht.
Tot morgen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
1x Westbroek per ongeluk live gezien. Dat was ook pathetisch.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles Geprobeerd is inderdaad formidabel.
Luisterend naar dit nummer voel ik me eerder een Gijzelaar en ben ik op zoek naar de Nooduitgang.
"Willen jullie Sintklaas?"
Stilte
Tegen zn band: "Ach de mensen willen Sinterklaas. Laten we die ook nog even doen."
Publiek:
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Tot morgenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:52 schreef Zorro het volgende:
Slapers, welterusten
Tot morgen
Alleen jammer dat Henk Temming zich op social media steeds vaker als ouwe zeikerd uitlaat.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goede Doel natuurlijk prima. Alles Geprobeerd, zeker in liveversie, is puur genot. Dit is als een slappe vaatdoek in Stairway to HeavenNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Trustequote:Op donderdag 29 december 2022 00:52 schreef Zorro het volgende:
Slapers, welterusten
Tot morgen![]()
![]()
Truste Vosje!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:52 schreef Zorro het volgende:
Slapers, welterusten
Tot morgenMy friends all drive horses![]()
Sorryquote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef Mark-Hgl het volgende:
Lijkt wel of er iemand door het intro heen staat te pissen:?![]()
Ik ben wel benieuwd naar De Hunekop ft Oele Plop. Dat het maar net zo'n succes mag zijn als Gę Reijnders.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze vrouw![]()
Als ik evenstar was zou ik haar ooit weer vinden als ze ooit verdwijnt![]()
![]()
![]()
![]()
Hij had ook gewoon Satanklaas moeten doenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1x Westbroek per ongeluk live gezien. Dat was ook pathetisch.
Stilte
Tegen zn band: "Ach de mensen willen Sinterklaas. Laten we die ook nog even doen."
Publiek:
dit was opgenomen na een vrijpartijquote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef Mark-Hgl het volgende:
Lijkt wel of er iemand door het intro heen staat te pissen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1x Westbroek per ongeluk live gezien. Dat was ook pathetisch.
Stilte
Publiek:
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik ben er nu al bang voorquote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef Berkery het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar De Hunekop ft Oele Plop. Dat het maar net zo'n succes mag zijn als Gę Reijnders.![]()
Evenstar
![]()
Je kan gewoon koptelefoon op en in de kamer van ZZ zitten. Komt goed.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaat echt mooi worden als ik straks bij @:Kyran en @:Viv ben.
Heel veel nrs die ikvind, vinden zij helemaal niks
![]()
![]()
Dat hoop jequote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die om 5 uur ook nog wakker is
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Duurt lang.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, kun je nagaan hoe leuk jij bent, want van je muzieksmaak moet je het niet hebbenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaat echt mooi worden als ik straks bij @:Kyran en @:Viv ben.
Heel veel nrs die ikvind, vinden zij helemaal niks
![]()
![]()
![]()
Je moet het maar willen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens is dit redelijk simpel te spelen op gitaar|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Evenstar
![]()
ZOOOOOOOOOOOOOOOWWWWquote:Op donderdag 29 december 2022 00:54 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan hoe leuk jij bent, want van je muzieksmaak moet je het niet hebben![]()
Nobody's Wife blijft wel leukquote:Op donderdag 29 december 2022 00:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Eens. Anouk hoeft voor mij sowieso niet meer echt.![]()
![]()
Je bent in de war met de notering van Patricia Paay.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef Mark-Hgl het volgende:
Lijkt wel of er iemand door het intro heen staat te pissen.![]()
Waarom staat Evenstars oude username in je quotequote:Op donderdag 29 december 2022 00:54 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan hoe leuk jij bent, want van je muzieksmaak moet je het niet hebben
welk nummer? Ik dacht dat er een extra lang reclameblok was gepland om 1 uurquote:Op donderdag 29 december 2022 00:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wacht maar tot het volgende nummer komt"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Do I wanna know?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wacht maar tot het volgende nummer komtMy friends all drive horses![]()
Maar griepquote:Op donderdag 29 december 2022 00:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Geldt voor al dit soort nummersquote:Op donderdag 29 december 2022 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens is dit redelijk simpel te spelen op gitaar
Ga ik later vandaag zeker even proberen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Van Inkel gaat zo vier minuten lang een pan in elkaar slaanquote:Op donderdag 29 december 2022 00:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
welk nummer? Ik dacht dat er een extra lang reclameblok was gepland om 1 uur![]()
Heeft ze überhaupt nog iets uitgebracht na die paar vreselijke Nederlandstalige platen van een paar jaar terug?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Eens. Anouk hoeft voor mij sowieso niet meer echt.![]()
origineel van Social Distortion dit dat"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
man man man man man man man man man man man man man man man man man man man manHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oh nee hoor. Ik zal mijn vreugde over nrs spreidenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je kan gewoon koptelefoon op en in de kamer van ZZ zitten. Komt goed.![]()
Maar bij Zoutelande moet ik ff naar de wc.![]()
![]()
Hier had Easy Livin' kunnen staan, dan had ik daarna naar bed gekund.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:54 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan hoe leuk jij bent, want van je muzieksmaak moet je het niet hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bis Morgen!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:52 schreef Zorro het volgende:
Slapers, welterusten
Tot morgen![]()
Ga zelf ook nuNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Evenstar
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man![]()
![]()
Hoop het wel jaquote:Op donderdag 29 december 2022 00:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je 8 januari maar soort van beter bentT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dit vond mijn dochter leuk toen ze 12 was, nu mag ik met haar mee naar Bring me the Horizon.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Heb mijn glas alvast leeggedronken in voorbereiding op Mariah.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Blij dat ik vannacht Flemming, Hunnekop, Snelle en Maan mis als nieuwe binnenkomersHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit klinkt echt prachtig! Echt een gevoelslied.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Rellende_Rotscholier
![]()
Bring me the Horizon is ondertussen toch ook bijna pop geworden?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:58 schreef Berkery het volgende:
Dit vond mijn dochter leuk toen ze 12 was, nu mag ik met haar mee naar Bring me the Horizon.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
792 Easy Livin' Uriah Heep![]()
![]()
![]()
791 Sovereign Light Cafe Keane
790 Gaia Valensia
789 Lyin' Eyes Eagles![]()
788 Wy Kam Fram Fryslân De Hûnekop ft. Oele Plop
787 Lavender Marillion
786 Gravity John Mayer
785 Titanium David Guetta & Sia![]()
![]()
![]()
784 Birds Anouk
783 Liefde Van Later Herman van Veen
782 Do I Ever Kensington
781 On Every Street Dire Straits
780 Million Years Ago Adele![]()
Mijn situatie is inmiddels zo dat als ik een slok whisky wil nemen ik mevrouw Pippen of Yoshii (kad) wakker moet makenMy friends all drive horses![]()
Ik was ff vergeten dat hij zijn naam gewijzigd had. En had mijn post gewijzigd.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom staat Evenstars oude username in je quote![]()
Ik heb mezelf voorgenomen om wakker te blijven tot Im not in love dus dat ga ik ook verdomme doen ook![]()
Ja ik zag dat er vannacht aardig wat bagger tussen zit. Ook een paar stemplaatjes die ik dan weer mis, dat wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blij dat ik vannacht Flemming, Hunnekop, Snelle en Maan mis als nieuwe binnenkomers![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Op Gaia na heel pover.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nog live gezien dit jaar.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Sowieso hebben we natuurlijk het leukste deel van de lijst al gehad.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik sluit me aan bij het gilde van slapers
Later, possumsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ben bij jequote:Op donderdag 29 december 2022 00:59 schreef ok01 het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om wakker te blijven tot Im not in love dus dat ga ik ook verdomme doen ook
My friends all drive horses![]()
Ohquote:Op donderdag 29 december 2022 00:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik was ff vergeten dat hij zijn naam gewijzigd had. En had mijn post gewijzigd.
De mention was wél groen, dus er moet een andere Kyran zijn die de mention gehad heeft.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik was ff vergeten dat hij zijn naam gewijzigd had. En had mijn post gewijzigd.![]()
![]()
Tot morgenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Later, possums
Later mietjequote:Op donderdag 29 december 2022 01:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Later, possums
Gaia niet kennenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:58 schreef MTheBassman het volgende:
792 Easy Livin' Uriah Heep![]()
![]()
![]()
791 Sovereign Light Cafe Keane
790 Gaia Valensia
789 Lyin' Eyes Eagles![]()
788 Wy Kam Fram Fryslân De Hûnekop ft. Oele Plop
787 Lavender Marillion
786 Gravity John Mayer
785 Titanium David Guetta & Sia![]()
![]()
![]()
784 Birds Anouk
783 Liefde Van Later Herman van Veen
782 Do I Ever Kensington
781 On Every Street Dire Straits
780 Million Years Ago Adele![]()
![]()
![]()
Geen idee, is toch muziek voor tienermeisjes met geverfd haar? CBA om me er in te verdiepen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bring me the Horizon is ondertussen toch ook bijna pop geworden?No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Allemaal niet genoeg om me uit mijn Killing Me Softly-blastsessie te halen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op Gaia na heel pover.![]()
Ja iedereen heeft het naar zijn zin. Heel erg vervelend.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
als je deze reeks hebt gevolgd zal je weten dat ik veel titels niet ken maar de nummers wel, zal voor deze ook wel het geval zijn dus.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ga door werk en andere omstandigheden 30/31 december überhaupt niet actief meemaken van de Top2000quote:Op donderdag 29 december 2022 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sowieso hebben we natuurlijk het leukste deel van de lijst al gehad..
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat was vroeger vrij hard, beetje schreeuwen en ook schreeuwende gitaren. In de loop der tijd is het inderdaad muziek voor tienermeisjes geworden, waarschijnlijk zullen er zelfs een aantal geen geverfd haar hebben.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Geen idee, is toch muziek voor tienermeisjes met geverfd haar? CBA om me er in te verdiepen eigenlijk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nee joh, dit is wat de nacht brengt? Dikke lul, ik duik mijn nest in.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blij dat ik vannacht Flemming, Hunnekop, Snelle en Maan mis als nieuwe binnenkomers
Nacht nummer 4 dat ik het Walsje van van Inkel ga missen![]()
![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ah dan word het een ohjatjequote:Op donderdag 29 december 2022 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als je deze reeks hebt gevolgd zal je weten dat ik veel titels niet ken maar de nummers wel, zal voor deze ook wel het geval zijn dus.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Toch het saaiste stuk. Pink Floyd, who cares weet je wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ga door werk en andere omstandigheden 30/31 december überhaupt niet actief meemaken van de Top2000.
Ja Bastille, Franz Ferdinand, Pink ft Nate Russ moet ik allemaal missenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:59 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ja ik zag dat er vannacht aardig wat bagger tussen zit. Ook een paar stemplaatjes die ik dan weer mis, dat wel.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zeer spijtig!quote:Op donderdag 29 december 2022 01:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ga door werk en andere omstandigheden 30/31 december überhaupt niet actief meemaken van de Top2000.
Moderator DIG
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit kan niet. Dit mag niet.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moderator DIG
Oke dit is mijn teken. Fijne nacht allemaal
Geniet van Liefde van Later dit uur. Dat mag veel hogerHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
ik mjoet deze ook.Ik weiger dit 1 keer gehoord te hebben voor dit jaar."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Youuuuuuuu
JAAAA DANSENGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Trustequote:Op donderdag 29 december 2022 01:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oke dit is mijn teken. Fijne nacht allemaal
Geniet van Liefde van Later dit uur. Dat mag veel hoger![]()
![]()
Ja, dat is ook zo. Weer herinnerd worden aan grappige platen als Twist In My Sobriety is de functie van de Top inmiddels wel. 29-31 december ken ik inmiddels wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch het saaiste stuk. Pink Floyd, who cares weet je wel.![]()
Tja het is en blijft wel de ultieme kerstplaat
Dit is een klap.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
![]()
Ah kak, aantal toffe dingen gemist terwijl ik de a Gogo van vandaag en gister met mn ouders keek
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik ga het wel zien, ik weet het bij mijn dochter nooit. Dan vindt ze Kensington leuk, dan draait ze Slipknot, of Kate Bush. En ze loopt vaak in een Nirvana t-shirt.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was vroeger vrij hard, beetje schreeuwen en ook schreeuwende gitaren. In de loop der tijd is het inderdaad muziek voor tienermeisjes geworden, waarschijnlijk zullen er zelfs een aantal geen geverfd haar hebben.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Aantal jaar geleden stond die nog netjes ergens rond 1900-2000. Precies goede timing!quote:
Maar goed, heb hem dit jaar nog niet gehoord dus ik ga er even goed van genieten
Moderator DIG
Niet in slaap donderen zoquote:Op donderdag 29 december 2022 01:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben nu al dronken,
als je iets van me wil weten, vraag het nu![]()
Driving home for christmas>quote:Op donderdag 29 december 2022 01:03 schreef TheVulture het volgende:
Tja het is en blijft wel de ultieme kerstplaat"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Weer herinnerd worden aan grappige platen als Twist In My Sobriety is de functie van de Top inmiddels wel. 29-31 december ken ik inmiddels wel.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Eens.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Driving home for christmas>
Dit is de matigste kerstplaat ooit in mijn ogen.![]()
Driving home for christmas zou nog moeten komenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:04 schreef Mark-Hgl het volgende:
Is dit eigenlijk de laatste kerstplaat dit jaar of komen er nog meer voorbij?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Evenstar
![]()
I'll be there this christmasquote:Op donderdag 29 december 2022 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Driving home for christmas>![]()
![]()
Hangt er van af hoe je het ziet.quote:
30/31 december twee werksessies, tussendoor slapen, oud en nieuw vieren en ondertussen nog lieve familie ondersteunen bij een tragisch verlies voor hun.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 01:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Kerstliedjes na kerst zijn toch doorgaans wel extra walgelijk, hoor![]()
Het zit te vol met alle clichesquote:Op donderdag 29 december 2022 01:04 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Eens.
Dit is de matigste kerstplaat ooit in mijn ogen.
Die staat zo hoog ja?quote:Op donderdag 29 december 2022 01:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Driving home for christmas zou nog moeten komen![]()
![]()
Chris Rea op 665quote:Op donderdag 29 december 2022 01:04 schreef Mark-Hgl het volgende:
Is dit eigenlijk de laatste kerstplaat dit jaar of komen er nog meer voorbij?
Ik vind dit een van de meest iconische en belangrijkste kerstplaten ooit.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
voor zover ik weet is dat al jaren de hoogst genoteerde kerstplaat.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Wordt een lange rit denk ikquote:
Alles is relatief, zo blijkt maar weer.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe je het ziet.
30/31 december twee werksessies, tussendoor slapen, oud en nieuw vieren en ondertussen nog lieve familie ondersteunen bij een tragisch verlies voor hun.![]()
Dit is overigens de enige echte Kyran:quote:Op donderdag 29 december 2022 00:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik was ff vergeten dat hij zijn naam gewijzigd had. En had mijn post gewijzigd.
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb het opgezocht en het kloptquote:Op donderdag 29 december 2022 01:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
voor zover ik weet is dat al jaren de hoogst genoteerde kerstplaat.
Staat op nr 665![]()
Dit levert Mariah ieder jaar toch n aardig zakcentje op
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit is wel een statement hoor.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind dit een van de meest iconische en belangrijkste kerstplaten ooit.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Had je anders verwacht van Chevy?quote:Op donderdag 29 december 2022 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel een statement hoor.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 01:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit is overigens de enige echte Kyran:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een lieverd![]()
Ik ga voor het komende uurtje in bed liggen totdat stemlijstgenot Layla komt, tot morgen allen
Mee eens!quote:Op donderdag 29 december 2022 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel een statement hoor.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat lijkt me zo'n heerlijk gevoel... dat je met je kerstballen op de bank kunt liggen het hele jaar wetende dat het geld toch wel binnenstroomtquote:Op donderdag 29 december 2022 01:06 schreef TLC het volgende:
Dit levert Mariah ieder jaar toch n aardig zakcentje op
Trusten!quote:Op donderdag 29 december 2022 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga voor het komende uurtje in bed liggen totdat stemlijstgenot Layla komt, tot morgen allen![]()
![]()
#STEMPLAAT![]()
0027 (0029) Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
0030 (0036) Dire Straits - Telegraph Road (Albumversie)
0048 (0048) Rage Against The Machine - Killing In The Name
0050 (0047) Supertramp - School
0102 (0087) The Doors - Riders On The Storm (Albumversie)
0138 (0122) Animals - House Of The Rising Sun
0249 (0303) Slayer - Angel Of Death
0296 (0352) Sinéad O'Connor - Troy
0297 (0261) Don McLean - Vincent
0357 (0350) Nena - 99 Luftballons
0397 (niet..) Froukje - Ik Wil Dansen
0400 (0515) Pearl Jam - Even Flow
0437 (0460) Jim Croce - Time In A Bottle
0531 (0554) Donna Summer - I Feel Love
0540 (0499) Joy Division - Love Will Tear Us Apart
0544 (0600) Elton John - Tiny Dancer
0549 (0575) Talking Heads - Psycho Killer
0596 (0542) David Bowie - Let's Dance
0621 (0708) Alice In Chains - Would?
0627 (0751) The Cure - Friday I'm In Love
0663 (0606) Aretha Franklin - I Say A Little Prayer
0677 (0564) Temptations - Papa Was A Rolling Stone (Albumversie)
0678 (0833) Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
Gehoord.
0792 (0824) Uriah Heep - Easy Livin'
0859 (0831) The Prodigy - Smack My Bitch Up
0866 (0840) The Blue Nile - Tinseltown In The Rain
0887 (0478) Golden Earring - She Flies On Strange Wings
0956 (0866) Cockney Rebel - Sebastian
0970 (0906) Jimi Hendrix - Voodoo Child (Slight Return)
0996 (0747) Leonard Cohen - So Long Marianne
1065 (1236) Heart - Barracuda
1075 (1098) BAP - Kristallnach
1079 (1018) Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair
1112 (1135) Jethro Tull - Locomotive Breath
1178 (1240) Air - All I Need
1193 (1108) Talk Talk - Life's What You Make It
1244 (1167) De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
1249 (1235) Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida (Albumversie)
1269 (1379) Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War (Albumversie)
1289 (1305) Smiths - Bigmouth Strikes Again
1382 (1421) Nena - Nur Geträumt
1464 (1501) Foreigner - Cold As Ice
1533 (1287) Cuby & the Blizzards - Somebody Will Know Someday
1554 (1719) Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1603 (1608) Editors - The Racing Rats
1604 (1477) Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Summertime
1632 (1396) Sugarhill Gang - Rapper's Delight
1708 (1531) The Shadows - Apache
1715 (1993) Doobie Brothers - Long Train Runnin'
1724 (1567) Muddy Waters - Mannish Boy
Gemist.
1023 (0943) Tears For Fears - Shout
1026 (1070) Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
1042 (0835) Gloria Gaynor - I Will Survive
1047 (0786) Bob Dylan - Like A Rolling Stone
1322 (1432) Eminem - Cleanin' Out My Closet
1344 (1499) Foo Fighters - All My Life
1348 (1238) Janis Joplin - Mercedes Benz
1758 (1708) Curtis Mayfield - Move On Up
1763 (1591) Chicago - 25 Or 6 To 4
1822 (1652) J.J. Cale - Call Me The Breeze
1931 (1964) Chris Isaak - Blue Hotel
1950 (1867) Fischer-Z - The Worker|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tot morgenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga voor het komende uurtje in bed liggen totdat stemlijstgenot Layla komt, tot morgen allen![]()
![]()
EASYYYY LIVIIIIN
Ik zit er angstig op te wachtenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb we al een wals gehad?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Mijn potten en pannen staan al klaar.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Evenstar
![]()
Het goede nieuws: neequote:Op donderdag 29 december 2022 01:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb we al een wals gehad?
Het slechte nieuws: dus komt-ie waarschijnlijk nog langs![]()
Zo te zien gaat het goed met het drinkenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
@:cee Uriah Heep! EWcht waar!
Huh Layla komt eraan? Die heb ik ook ingestuurd!quote:Op donderdag 29 december 2022 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga voor het komende uurtje in bed liggen totdat stemlijstgenot Layla komt, tot morgen allen
Moderator DIG
Ik gok zo rond 1:30quote:Op donderdag 29 december 2022 01:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het goede nieuws: nee
Het slechte nieuws: dus komt-ie waarschijnlijk nog lngs
Nog niet zo te zien. Ben ik natuurlijk wel blij om, want ik heb er speciaal voor ingeschakeld!quote:Op donderdag 29 december 2022 01:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb we al een wals gehad?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Evenstar
![]()
Nou wat let je ? verzin een -liefst Engelstalig- Kerstnummer en met een beetje geluk draaien ze t iedere Kerstquote:Op donderdag 29 december 2022 01:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo'n heerlijk gevoel... dat je met je kerstballen op de bank kunt liggen het hele jaar wetende dat het geld toch wel binnenstroomt![]()
en laat dan het geld maar binnenstromen terwijl je op de bank zit
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Beetje kort.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:10 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel echt een nummer dat ik heb ontdekt door de Top2000.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oeps. Dacht even dat er een vrouw begon te zingen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Maar goed, mooie stem dit jaar, als zeg ik het zelf.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mevrouw Pippen is naar bed. Ze zei "All I want for Christmas is you" en ik zej "this is a thing I;ve never know before it's called easy living" en het universum was at peaceMy friends all drive horses![]()
Ja, is hij ook echt.quote:Simpele ziel, echt zo'n goedzak, ook heel lief voor kleine kinderen. Is alweer 16,5 jaar, stokoud voor een Maine Coon!
![]()
Keane![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Dat hij maar heel oud mag wordenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, is hij ook echt.Simpele ziel, echt zo'n goedzak, ook heel lief voor kleine kinderen. Is alweer 16,5 jaar, stokoud voor een Maine Coon!
![]()
![]()
Dit cafe was ooit het onderwerp van een mini documentaire van top 2000 a gogo.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Ja dat dusquote:Op donderdag 29 december 2022 01:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het zit te vol met alle cliches![]()
![]()
Dacht even dat dit over @Evenstar ging.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:10 schreef Viv het volgende:
Ja, is hij ook echt.Simpele ziel, echt zo'n goedzak,
![]()
Truste Dagoquote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Tot morgen allemaal
[ afbeelding ]![]()
![]()
Slaapse Dagoquote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Tot morgen allemaal
[ afbeelding ]
Laatste concert (buiten festivals) wat ik heb bezocht, toen tante Corrie net een beetje begon te spelen, was Keane in de AFAS, hun afsluiter van een Europese tour. Dat was me toch een partij fijn zeg, ze hadden er zelf ook duidelijk heel veel zin in![]()
![]()
Same. Dacht eerst dat het The Killers waren. Maar daar zingt 'ie natuurlijk veel te zuiver voorquote:Op donderdag 29 december 2022 01:10 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel echt een nummer dat ik heb ontdekt door de Top2000.![]()
Houdoequote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Tot morgen allemaal
[ afbeelding ]
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Tot morgen allemaal
[ afbeelding ]![]()
![]()
Evenstar
![]()
Ik bedoelde Uriah Deepquote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Same. Dacht eerst dat het The Killers waren. Maar daar zingt 'ie natuurlijk veel te zuiver voor![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Tot morgen allemaal
[ afbeelding ]
Hier gaan we jongens: Gaia![]()
![]()
Mijn laatste concert voor corona was ook Keanequote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Laatste concert (buiten festivals) wat ik heb bezocht, toen tante Corrie net een beetje begon te spelen, was Keane in de AFAS, hun afsluiter van een Europese tour. Dat was me toch een partij fijn zeg, ze hadden er zelf ook duidelijk heel veel zin inmaar dan in Scheveningen. Ze waren erg enthousiast inderdaad, publiek ging ook lekker los
![]()
Evenstar
![]()
I wishquote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dacht even dat dit over @:evenstar ging.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dacht even dat dit over @:evenstar ging.![]()
Nee, die had dus ooit de naam van onze pluizige vriend als username gekozen![]()
![]()
Te gek nummerquote:
Er is een podcast genaamd "Weird hit wonders" daar heeft de host een interview met Gaia. Onwijs tof!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Gaia
Meteen op de stemlijst van volgend jaar gezet
Een van de betere stukken kitsch van Nederlandsche bodem
Er is dus een One Hit Wonder podcast. Onder andere over dit nummer,
LUISTER DIE SHITMy friends all drive horses![]()
EN WEL HEEL GAUW!!quote:Op donderdag 29 december 2022 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
LUISTER DIE SHIT![]()
Zal het onthoudenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
LUISTER DIE SHIT![]()
Het heeft ook echt een beetje diezelfde vibe als Bohemian Rapsody
Komen ook andere mensen voorbij. Maar niemand zo "groot" als Gaia. Zijn vooral kleinere. Hollenboer, Crazy Frog etcquote:![]()
Ik ben in ieder geval trots op jequote:Op donderdag 29 december 2022 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben al kapot dronken. 41 en tot niets meer in staat![]()
![]()
Ah ja, ben alsnog wel benieuwdquote:Op donderdag 29 december 2022 01:17 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Komen ook andere mensen voorbij. Maar niemand zo "groot" als Gaia. Zijn vooral kleinere. Hollenboer, Crazy Frog etc![]()
Denk dat het daar ook wel op gebasseerd is. Toch gaat er niks boven Queen.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:16 schreef TheVulture het volgende:
Het heeft ook echt een beetje diezelfde vibe als Bohemian Rapsody
Net als dat Greta van Fleet heel erg gaaf is omdat het onwijs op LedZep is geinspireerd. Maar er gaat toch niks boven Led Zeppelin![]()
Pippen Scotchyquote:Op donderdag 29 december 2022 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben al kapot dronken. 41 en tot niets meer in staat![]()
![]()
Dit was echt genot![]()
Welterusten
Je had beter 3 minuten kunnen wachtenquote:
Dat wordt wel echt het moment om af te sluiten en te gaan slapen vrees ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:21 schreef ok01 het volgende:
Zijn we trouwens al klaar voor het gedrocht wat hierna komt![]()
Verdomme wat nu weer? Ben net een beetje zen.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:21 schreef ok01 het volgende:
Je gaat er zo achterkomenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Verdomme wat nu weer? Ben net een beetje zen.![]()
LICHTJES!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Sleep wellquote:
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
The Eagles ken ik wel, ben benieuwdquote:Op donderdag 29 december 2022 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je had beter 3 minuten kunnen wachten
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
NEENquote:Op donderdag 29 december 2022 01:21 schreef ok01 het volgende:
Net thuis, zie het nu pas
JAAAAAAAAAA WALSGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dus:
Zometeen een GEDROCHT maar nu eerst: de Potten&PannenWALS ....
Het projectielbraken is hier begonnen.![]()
APPLAUS VOOR JEZELF JAAAAAAGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Eerst de vreselijke wals met de vrij irritante Jeroen van Inkel en dan De Hûnekop er nog eens overheen. Erger dan dit wordt het echt niet meer dit jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Wij. Elke. Dagquote:Op donderdag 29 december 2022 01:25 schreef ok01 het volgende:
Maar niemand die ook tegen die arme man zegt dat dit echt hartstikke kut isMy friends all drive horses
Forum Opties Forumhop: Hop naar: