Rond 1.15-1.25 denk ik...quote:Op donderdag 29 december 2022 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oe, komt die er bijna aan?
Wel een ultieme Top 2000-plaat.
Alles Geprobeerd is inderdaad formidabel.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goede Doel natuurlijk prima. Alles Geprobeerd, zeker in liveversie, is puur genot. Dit is als een slappe vaatdoek in Stairway to Heaven
Ik heb alle albums op CD, en op vinyl Unplugged, Nevermind en In Utero.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn Nirvana-collectie bestaat eigenlijk alleen uit Nevermind-materiaal, heb nog wel 7" single van Pennyroyal Tea van In Utero.
[ afbeelding ]
Gigantische CD-box + LP-box + singles-box
Dat is voor mij te laat, ik ga maar eens slapen.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is voor mij te laat, ik ga maar eens slapen.
Welnee. Valt reuze mee.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Verstandig besluit. Kapers liggen op de loer.
Deze vrouwquote:Op donderdag 29 december 2022 00:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb alle albums op CD, en op vinyl Unplugged, Nevermind en In Utero.
Nitenitequote:Op donderdag 29 december 2022 00:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is voor mij te laat, ik ga maar eens slapen.
1x Westbroek per ongeluk live gezien. Dat was ook pathetisch.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles Geprobeerd is inderdaad formidabel.
Luisterend naar dit nummer voel ik me eerder een Gijzelaar en ben ik op zoek naar de Nooduitgang.
Tot morgenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:52 schreef Zorro het volgende:
Slapers, welterusten
En ik doe zelf ook mee. Ook snaveltje dicht en oogjes.... ook dicht.
Tot morgen
Alleen jammer dat Henk Temming zich op social media steeds vaker als ouwe zeikerd uitlaat.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goede Doel natuurlijk prima. Alles Geprobeerd, zeker in liveversie, is puur genot. Dit is als een slappe vaatdoek in Stairway to Heaven
Trustequote:Op donderdag 29 december 2022 00:52 schreef Zorro het volgende:
Slapers, welterusten
Tot morgen
Truste Vosje!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:52 schreef Zorro het volgende:
Slapers, welterusten
Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |