Maat van me was heen in Groningen geloof ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja eens. Maar Gorky heeft hier al nauwelijks voet aan de grond gekregen, ik maak me weinig illusies voor Zesde Metaal. In juni hier in Utrecht nog gezien voor anderhalve paardenkop.
Heb ze net voor corona gezien in de Ekko. Zaaltje was redelijk vol, maarja, wel maar een zaaltje.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja eens. Maar Gorky heeft hier al nauwelijks voet aan de grond gekregen, ik maak me weinig illusies voor Zesde Metaal. In juni hier in Utrecht nog gezien voor anderhalve paardenkop.
Die poster hangt aan mijn kamerdeur.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet nog steeds In Utero een keer volledig luisteren.
Arousingquote:
Ah tof, daar heb ik ze in 2017 ook gezien. Ook Utrechter?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ze net voor corona gezien in de Ekko. Zaaltje was redelijk vol, maarja, wel maar een zaaltje.
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:44 schreef ok01 het volgende:
Staat uiteraard ook op mn hardloop playlist
Ik vind zelf In Utero het bestequote:Op donderdag 29 december 2022 00:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb laatst alle Nirvana albums geluisterd en Incesticide is het beste Nirvana album. Sue me
Kerstliederen na kerst zijn zelden leukquote:Op donderdag 29 december 2022 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
zie ik net dat ik deze hele kerst dat verschrikkelijke lied van Mariah Carey (ik weet niet hoe) heb ontweken, en dat het godverdomme gewoon volgend uur langskomt.
#Ziedend
Nee, dat niet, maar voor goede muziek hebben we wel een tripje met het OV over.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah tof, daar heb ik ze in 2017 ook gezien. Ook Utrechter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |