Dad vind ik ook nog steeds mooiquote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
Everything for Free is beter, maar vooruit.
Een man van smaak.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan t zo ongeveer alleen maar eens zijn met je posts hier de laatste dagen.
Net als die van Life of Agony?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
Die zangeres is trouwens omgebouwd volgens mij, las ik laatst.
Zag je liefde voor Zesde Metaal. Hier ook nr 2 op last fmquote:Op donderdag 29 december 2022 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een man van smaak.
Disneyland After Darkquote:Op donderdag 29 december 2022 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dad vind ik ook nog steeds mooi
Eefje de Visser en Novastar wonen daar wel, maar tel ik bij NLquote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
België > Nederland
(op muzikaal vlak)
Hebben ze nog meer gemaakt dan?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Deze van K’s choice kan ik goed hebben, de rest is een beetje mweeeh…
Bedankt voor dit stukje interactie. Je bent legendarisch, vriend.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef ok01 het volgende:
Ik heb de Hertog Jan er weer bij gepakt
Cheers ladies en people
goeie keusquote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef ok01 het volgende:
Cheers ladies en people
Klopt. Sara heet Sam nu.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
Die zangeres is trouwens omgebouwd volgens mij, las ik laatst.
de helden van de top 2000quote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bedankt voor dit stukje interactie. Je bent legendarisch, vriend.
Het Zesde Metaalquote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zag je liefde voor Zesde Metaal. Hier ook nr 2 op last fm
Dankquote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bedankt voor dit stukje interactie. Je bent legendarisch, vriend.
ok's choice bevalt me wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef ok01 het volgende:
Cheers ladies en people
Lekker hoor, geniet ervan.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef ok01 het volgende:
Cheers ladies en people
Je hebt na vandaag ook wel rust verdiendquote:Op donderdag 29 december 2022 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker hoor, geniet ervan.
Ik ga over een half uur te bed, er komen nog een paar zware dagen aan.
Ik dacht Edwin van der Sarquote:
Ja eens. Maar Gorky heeft hier al nauwelijks voet aan de grond gekregen, ik maak me weinig illusies voor Zesde Metaal. In juni hier in Utrecht nog gezien voor anderhalve paardenkop.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het Zesde Metaal
Hoort ook gewoon in de Top2000 natuurlijk, de meeste Nederlanders verstaan amper Engels dus dan maakt het niet uit dat ze in het West-Vlaams zingen.
Nou nou, vandaag is net krap drie kwartier bezigquote:Op donderdag 29 december 2022 00:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Je hebt na vandaag ook wel rust verdiend
Je hebt na vandaag ook wel rust verdiendquote:Op donderdag 29 december 2022 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker hoor, geniet ervan.
Ik ga over een half uur te bed, er komen nog een paar zware dagen aan.
Scherp, na gisteren natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2022 00:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou nou, vandaag is net krap drie kwartier bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |