Ik ken 'm ook wel op instrumentenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik speel dit nummer ook wel op gitaar.
heb het op een blauwe maandag op de bas geprobeerd. Maar ben het weer vergeten.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik speel dit nummer ook wel op gitaar.
De Engelse versie is wel een pak minder meteen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:36 schreef Mark-Hgl het volgende:
Heb de laatste jaren een driedelige Duitse serie over de DDR in de jaren ‘80 gevolgd. Komische is dat ze daar dan juist weer de Engelse versie als titelsong gebruiken.
In Weissensee (over dezelfde periode) gebruikten ze wel Duitse muziek.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:36 schreef Mark-Hgl het volgende:
Heb de laatste jaren een driedelige Duitse serie over de DDR in de jaren ‘80 gevolgd. Komische is dat ze daar dan juist weer de Engelse versie als titelsong gebruiken.
Ja nee laten we dit maar niet doen.quote:
Dagoduck?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Zorro het volgende:
Iemand hier die beweert geen addict te zijn van de Top 2000?
Ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Zorro het volgende:
Goeie, die moet ik nog steeds een keer zien. Moet zeggen dat ik Deutschland 83/86/89 ook niet verkeerd vond.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Weissensee (over dezelfde periode) gebruikten ze wel Duitse muziek.
Deze manquote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
Everything for Free is beter, maar vooruit.
Ik kan stoppen wanneer ik wil!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Zorro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou niet durvenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Zorro het volgende:
Ik kan t zo ongeveer alleen maar eens zijn met je posts hier de laatste dagen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
België > Nederland
(op muzikaal vlak)
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Hamlapjes het volgende:
K's Choice vind ik dus weer onmeunige zeikmuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |