Ja iedereen heeft het naar zijn zin. Heel erg vervelend.quote:
als je deze reeks hebt gevolgd zal je weten dat ik veel titels niet ken maar de nummers wel, zal voor deze ook wel het geval zijn dus.quote:
Ga door werk en andere omstandigheden 30/31 december überhaupt niet actief meemaken van de Top2000quote:Op donderdag 29 december 2022 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sowieso hebben we natuurlijk het leukste deel van de lijst al gehad.
Dat was vroeger vrij hard, beetje schreeuwen en ook schreeuwende gitaren. In de loop der tijd is het inderdaad muziek voor tienermeisjes geworden, waarschijnlijk zullen er zelfs een aantal geen geverfd haar hebben.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Geen idee, is toch muziek voor tienermeisjes met geverfd haar? CBA om me er in te verdiepen eigenlijk.
Nee joh, dit is wat de nacht brengt? Dikke lul, ik duik mijn nest in.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blij dat ik vannacht Flemming, Hunnekop, Snelle en Maan mis als nieuwe binnenkomers
Ah dan word het een ohjatjequote:Op donderdag 29 december 2022 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als je deze reeks hebt gevolgd zal je weten dat ik veel titels niet ken maar de nummers wel, zal voor deze ook wel het geval zijn dus.
Toch het saaiste stuk. Pink Floyd, who cares weet je wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ga door werk en andere omstandigheden 30/31 december überhaupt niet actief meemaken van de Top2000.
Ja Bastille, Franz Ferdinand, Pink ft Nate Russ moet ik allemaal missenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:59 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ja ik zag dat er vannacht aardig wat bagger tussen zit. Ook een paar stemplaatjes die ik dan weer mis, dat wel.
Zeer spijtig!quote:Op donderdag 29 december 2022 01:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ga door werk en andere omstandigheden 30/31 december überhaupt niet actief meemaken van de Top2000.
Trustequote:Op donderdag 29 december 2022 01:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oke dit is mijn teken. Fijne nacht allemaal
Geniet van Liefde van Later dit uur. Dat mag veel hoger
Ja, dat is ook zo. Weer herinnerd worden aan grappige platen als Twist In My Sobriety is de functie van de Top inmiddels wel. 29-31 december ken ik inmiddels wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch het saaiste stuk. Pink Floyd, who cares weet je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |