Bring me the Horizon is ondertussen toch ook bijna pop geworden?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:58 schreef Berkery het volgende:
Dit vond mijn dochter leuk toen ze 12 was, nu mag ik met haar mee naar Bring me the Horizon.
Ik was ff vergeten dat hij zijn naam gewijzigd had. En had mijn post gewijzigd.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom staat Evenstars oude username in je quote
Ja ik zag dat er vannacht aardig wat bagger tussen zit. Ook een paar stemplaatjes die ik dan weer mis, dat wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blij dat ik vannacht Flemming, Hunnekop, Snelle en Maan mis als nieuwe binnenkomers
Op Gaia na heel pover.quote:
Nog live gezien dit jaar.quote:
Ik ben bij jequote:Op donderdag 29 december 2022 00:59 schreef ok01 het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om wakker te blijven tot Im not in love dus dat ga ik ook verdomme doen ook
Ohquote:Op donderdag 29 december 2022 00:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik was ff vergeten dat hij zijn naam gewijzigd had. En had mijn post gewijzigd.
De mention was wél groen, dus er moet een andere Kyran zijn die de mention gehad heeft.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik was ff vergeten dat hij zijn naam gewijzigd had. En had mijn post gewijzigd.
Tot morgenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik sluit me aan bij het gilde van slapers
Later, possums
Later mietjequote:Op donderdag 29 december 2022 01:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik sluit me aan bij het gilde van slapers
Later, possums
Gaia niet kennenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:58 schreef MTheBassman het volgende:
792 Easy Livin' Uriah Heep![]()
![]()
![]()
791 Sovereign Light Cafe Keane
790 Gaia Valensia
789 Lyin' Eyes Eagles![]()
788 Wy Kam Fram Fryslân De Hûnekop ft. Oele Plop
787 Lavender Marillion
786 Gravity John Mayer
785 Titanium David Guetta & Sia![]()
![]()
![]()
784 Birds Anouk
783 Liefde Van Later Herman van Veen
782 Do I Ever Kensington
781 On Every Street Dire Straits
780 Million Years Ago Adele![]()
Geen idee, is toch muziek voor tienermeisjes met geverfd haar? CBA om me er in te verdiepen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bring me the Horizon is ondertussen toch ook bijna pop geworden?
Allemaal niet genoeg om me uit mijn Killing Me Softly-blastsessie te halen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op Gaia na heel pover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |