Sorryquote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef Mark-Hgl het volgende:
Lijkt wel of er iemand door het intro heen staat te pissen:?
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze vrouw![]()
Als ik evenstar was zou ik haar ooit weer vinden als ze ooit verdwijnt
Hij had ook gewoon Satanklaas moeten doenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1x Westbroek per ongeluk live gezien. Dat was ook pathetisch.
"Willen jullie Sintklaas?"
Stilte
Tegen zn band: "Ach de mensen willen Sinterklaas. Laten we die ook nog even doen."
Publiek:
dit was opgenomen na een vrijpartijquote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef Mark-Hgl het volgende:
Lijkt wel of er iemand door het intro heen staat te pissen.
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1x Westbroek per ongeluk live gezien. Dat was ook pathetisch.
"Willen jullie Sintklaas?"
Stilte
Tegen zn band: "Ach de mensen willen Sinterklaas. Laten we die ook nog even doen."
Publiek:
Ik ben er nu al bang voorquote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef Berkery het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar De Hunekop ft Oele Plop. Dat het maar net zo'n succes mag zijn als Gę Reijnders.
Je kan gewoon koptelefoon op en in de kamer van ZZ zitten. Komt goed.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaat echt mooi worden als ik straks bij @:Kyran en @:Viv ben.
Heel veel nrs die ikvind, vinden zij helemaal niks
![]()
Dat hoop jequote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die om 5 uur ook nog wakker is
Ja, kun je nagaan hoe leuk jij bent, want van je muzieksmaak moet je het niet hebbenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaat echt mooi worden als ik straks bij @:Kyran en @:Viv ben.
Heel veel nrs die ikvind, vinden zij helemaal niks
![]()
Je moet het maar willen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens is dit redelijk simpel te spelen op gitaar
ZOOOOOOOOOOOOOOOWWWWquote:Op donderdag 29 december 2022 00:54 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan hoe leuk jij bent, want van je muzieksmaak moet je het niet hebben
Nobody's Wife blijft wel leukquote:Op donderdag 29 december 2022 00:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Eens. Anouk hoeft voor mij sowieso niet meer echt.
Je bent in de war met de notering van Patricia Paay.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:53 schreef Mark-Hgl het volgende:
Lijkt wel of er iemand door het intro heen staat te pissen.
Waarom staat Evenstars oude username in je quotequote:Op donderdag 29 december 2022 00:54 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan hoe leuk jij bent, want van je muzieksmaak moet je het niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |