Ik gok zo rond 1:30quote:Op donderdag 29 december 2022 01:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het goede nieuws: nee
Het slechte nieuws: dus komt-ie waarschijnlijk nog lngs
Nog niet zo te zien. Ben ik natuurlijk wel blij om, want ik heb er speciaal voor ingeschakeld!quote:Op donderdag 29 december 2022 01:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb we al een wals gehad?
Nou wat let je ? verzin een -liefst Engelstalig- Kerstnummer en met een beetje geluk draaien ze t iedere Kerstquote:Op donderdag 29 december 2022 01:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo'n heerlijk gevoel... dat je met je kerstballen op de bank kunt liggen het hele jaar wetende dat het geld toch wel binnenstroomt
Beetje kort.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:10 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel echt een nummer dat ik heb ontdekt door de Top2000.
Ja, is hij ook echt.quote:
Dat hij maar heel oud mag wordenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, is hij ook echt.Simpele ziel, echt zo'n goedzak, ook heel lief voor kleine kinderen. Is alweer 16,5 jaar, stokoud voor een Maine Coon!
Ja dat dusquote:Op donderdag 29 december 2022 01:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het zit te vol met alle cliches
Dacht even dat dit over @Evenstar ging.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:10 schreef Viv het volgende:
Ja, is hij ook echt.Simpele ziel, echt zo'n goedzak,
Truste Dagoquote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Tot morgen allemaal
[ afbeelding ]
Slaapse Dagoquote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Tot morgen allemaal
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |