Dit is een klap.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ga door werk en andere omstandigheden 30/31 december überhaupt niet actief meemaken van de Top2000.
Ik ga het wel zien, ik weet het bij mijn dochter nooit. Dan vindt ze Kensington leuk, dan draait ze Slipknot, of Kate Bush. En ze loopt vaak in een Nirvana t-shirt.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was vroeger vrij hard, beetje schreeuwen en ook schreeuwende gitaren. In de loop der tijd is het inderdaad muziek voor tienermeisjes geworden, waarschijnlijk zullen er zelfs een aantal geen geverfd haar hebben.
Aantal jaar geleden stond die nog netjes ergens rond 1900-2000. Precies goede timing!quote:
Niet in slaap donderen zoquote:Op donderdag 29 december 2022 01:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben nu al dronken,
als je iets van me wil weten, vraag het nu
Driving home for christmas>quote:Op donderdag 29 december 2022 01:03 schreef TheVulture het volgende:
Tja het is en blijft wel de ultieme kerstplaat
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Weer herinnerd worden aan grappige platen als Twist In My Sobriety is de functie van de Top inmiddels wel. 29-31 december ken ik inmiddels wel.
Eens.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Driving home for christmas>
Driving home for christmas zou nog moeten komenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:04 schreef Mark-Hgl het volgende:
Is dit eigenlijk de laatste kerstplaat dit jaar of komen er nog meer voorbij?
I'll be there this christmasquote:Op donderdag 29 december 2022 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Driving home for christmas>
Hangt er van af hoe je het ziet.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 01:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Kerstliedjes na kerst zijn toch doorgaans wel extra walgelijk, hoor
Het zit te vol met alle clichesquote:Op donderdag 29 december 2022 01:04 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Eens.
Dit is de matigste kerstplaat ooit in mijn ogen.
Die staat zo hoog ja?quote:Op donderdag 29 december 2022 01:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Driving home for christmas zou nog moeten komen
Chris Rea op 665quote:Op donderdag 29 december 2022 01:04 schreef Mark-Hgl het volgende:
Is dit eigenlijk de laatste kerstplaat dit jaar of komen er nog meer voorbij?
voor zover ik weet is dat al jaren de hoogst genoteerde kerstplaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |