SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net iets meer dan zijn denkbeeldige schade vergoeding...quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:06 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat is een schijntje, goedkope kracht dus.
quote:De rechtbank in Den Haag verklaarde de privileges van vluchtelingen uit Oekraïne ten opzichte van aanvragers uit andere landen onwettig
De Nederlandse overheid heeft onrechtmatig verschillen aangebracht in de regels
Sergei GAPCHUK
De rechtbank in Den Haag verklaarde de privileges van vluchtelingen uit Oekraïne ten opzichte van aanvragers uit andere landen onwettig
Foto: REUTERS
De Nederlandse overheid maakte onrechtmatig verschillen in de regels voor Oekraïense vluchtelingen en asielzoekers uit andere landen.
Dit besluit is genomen door het Gerechtshof in Den Haag, meldt het informatieportaal Dutchnews .
In de uitspraak van de rechtbank wordt opgemerkt dat "... er geen verschil mag worden gemaakt in hun toelating. De staat moet iedereen gelijk behandelen."
??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5065241/
Dat is nou echte propaganda.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.kp.ru/online/news/5065241/?from=twall
wat is dit voor bullshit
[..]
Nogal logisch eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.kp.ru/online/news/5065241/?from=twall
wat is dit voor bullshit
[..]
ze geven er geen bron bij,quote:
Mooi staaltje zoveel mogelijk bullshit verspreiden in de hoop dat er iets blijft plakken. Schandalig dat die meuk gewoon blijft staan hierquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus de NAVO gaat niet komen, is er dus niet, maar je mattie in het kremlin wint wel met 11 vingers in zijn neus die oorlog tegen de NAVO, die niet gaat komen en er dus nu blijkbaar niet al is.
Erg verwarrend, allemaal
De Oekrainsche partisanen strijd gaat gewoon door en de Russisch soldaat wil een Iphone verdienen als enige motivatiequote:Op dinsdag 20 december 2022 18:33 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Die papieren tijger gaat ook niet komen.
Welk paspoort is afgepakt?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:57 schreef RetepV het volgende:
[..]
En dat vinden die etnisch-Russische Letten dus ook.
En tot iets voor 2014 vonden de etnisch-Russische Oekraïeners dat ook. Die zijn sindsdien echter van mening veranderd.
Ik weet wel waar mijn voorouders vandaan gekomen, niet van Nederland. Mijn voorouder heeft echter een onomstotelijk recht verworven om hier te mogen wonen, voor verdiensten aan Willem I en aan Nederland. Ik zou echter wel uitermate teleurgesteld zijn als ineens mijn paspoort vanwege mijn etnische achtergrond afgenomen zou worden en ik het alleen maar weer terug krijg nadat ik een inburgeringstraject heb doorlopen. Misschien zo teleurgesteld dat ik, net als mijn voorouder, er misschien voor zou kiezen om mijn land opnieuw van de tiran te gaan bevrijden.
Het lijkt er imo op dat jij gewoon een paar dingen niet begrijpt. Vandaar dat ik dat 'vaderlandsliefde' er bij sleepte. Geloof mij dat vaderlandsliefde voor mij over mijn vaderland gaat en niet over mijn regering.
En zo zal het ook voor die etnisch-Russen zijn, die al 'tig generaties op hun plek wonen en ineens door een regering tot tweederangs burgers werden gemaakt. Alsof dat land het bezit is van de regering...
Wat zal die lul Putin de smoor daar over in hebben. Hij kan daar niet aan tippen. Op geen enkele manier. Loser.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:19 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Fotos van paar uur geleden dus wss al gepost, maar toch. Wtf Zelensky gewoon in Bakhmut O.o
Dat is een leider
quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:17 schreef Perrin het volgende:
Klein arbeidsongevalletje in midden-Rusland:
[ twitter ]
En met kerst zit hij weer veilig aan de kalkoen, misselijk ventje is het.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:19 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Fotos van paar uur geleden dus wss al gepost, maar toch. Wtf Zelensky gewoon in Bakhmut O.o
Dat is een leider
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je sarcastisch bent.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
En met kerst zit hij weer veilig aan de kalkoen, misselijk ventje is het.
veilig in een bunker met andere burgers denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
En met kerst zit hij weer veilig aan de kalkoen, .
Ja! En wat dacht je van die lui van Wagner. Zitten ze weken "vooruitgang" te boeken en dan kan Zelensky gewoon veilig op bezoek daarquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:32 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Wat zal die lul Putin de smoor daar over in hebben. Hij kan daar niet aan tippen. Op geen enkele manier. Loser.
Poetin zit elke dag veilig in zijn paleis terwijl hij zijn burgers de gehaktmolen in stuurt. Dat is pas misselijkquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Je bent in de war met Putin. Die zit lekker aan de dis terwijl hij Russen door de gehaktmolen draait.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
quote:
Uitspraak in hoger beroep over asielopvangquote:Appeal court says refugee housing is bad but can’t be solved short term
The appeal court also said that the Dutch state had made an unlawful distinction between refugees from Ukraine and asylum seekers from other countries. ‘Both groups are fleeing war and violence and no difference should be made in the reception of these groups,’ the court said. ‘The state must therefore treat these groups equally.’ Refugees from Ukraine have been admitted to the Netherlands without going through asylum procedures and they are allowed to work directly.
Ik zie Putin nog wel uit frustratie Kiev met een nuke gelijk maken met de grond of erger.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! En wat dacht je van die lui van Wagner. Zitten ze weken "vooruitgang" te boeken en dan kan Zelensky gewoon veilig op bezoek daarWat een afgang en demotivering moet dat voor ze zijn
Een oud gammel zuur mannetje dat zich schuil houdt in zijn paleizen versus een dappere, uitbundige levenskrachtige leider die zich tussen zijn volk begeeft.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:32 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Wat zal die lul Putin de smoor daar over in hebben. Hij kan daar niet aan tippen. Op geen enkele manier. Loser.
Projectie of niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:39 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik zie Putin nog wel uit frustratie Kiev met een nuke gelijk maken met de grond of erger.
Dit!quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een oud gammel zuur mannetje dat zich schuil houdt in zijn paleizen versus een dappere, uitbundige levenskrachtige leider die zich tussen zijn volk begeeft.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:39 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik zie Putin nog wel uit frustratie Kiev met een nuke gelijk maken met de grond of erger.
Het zou zuur zijn voor Oekraïne. Maar voor de rest van de wereld zou het mooi zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:39 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dan is Moskou binnen 3 weken een parkeerplaats.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:39 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat moet zeer doen bij de berenrijder/ blote bast ruiter.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een oud gammel zuur mannetje dat zich schuil houdt in zijn paleizen versus een dappere, uitbundige levenskrachtige leider die zich tussen zijn volk begeeft.
In ieder geval wel bij Prigozhin, die heeft meteen een boos filmpje opgenomen in zijn beste UPS-pakje.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:45 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat moet zeer doen bij de berenrijder/ blote bast ruiter.
Lol! Viesmadquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
In ieder geval wel bij Prigozhin, die heeft meteen een boos filmpje opgenomen in zijn beste UPS-pakje.
[ twitter ]
Tekenend ook voor hoe slecht de Russische inlichtingendiensten werken, 9 maanden geleden, en nu nog steeds. Zet daar Oekraïne tegenover, die zo'n beetje elke generaal die het front bezoekt een artilleriebeschieting cadeau doet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
In ieder geval wel bij Prigozhin, die heeft meteen een boos filmpje opgenomen in zijn beste UPS-pakje.
[ twitter ]
Prigozhin is een trieste stumper die zich op een kinderachtige manier laat kennen. Typerend voor dat slag volk.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:01 schreef Ixnay het volgende:
met behulp van logica weet iedereen toch dat de media liegt en dat de Russische operatie nog steeds een succes is.
Of juist tekenend hoe slecht de discipline is van de Russische hoge piefen. Een locatie lekken omdat je de Iphone aanzet om TikTok te kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tekenend ook voor hoe slecht de Russische inlichtingendiensten werken, 9 maanden geleden, en nu nog steeds. Zet daar Oekraïne tegenover, die zo'n beetje elke generaal die het front bezoekt een artilleriebeschieting cadeau doet.
Ja groot succes. Zitten pas op maand 9 van de 3 dagen die ze nodig zouden hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:01 schreef Ixnay het volgende:
Russische operatie nog steeds een succes is.
Waarschijnlijk ook de reden waarom het geschut achter hem stil was. Ze weten dat ze dan zeer rap antwoord krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tekenend ook voor hoe slecht de Russische inlichtingendiensten werken, 9 maanden geleden, en nu nog steeds. Zet daar Oekraïne tegenover, die zo'n beetje elke generaal die het front bezoekt een artilleriebeschieting cadeau doet.
Het is inderdaad een feit dat je Russische propaganda verspreidt.quote:
Zou toch mooi zijn als ze Prigozhin te grazen nemen daar.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook de reden waarom het geschut achter hem stil was. Ze weten dat ze dan zeer rap antwoord krijgen.
Best knap voor een organisatie met maar 30 leden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:03 schreef YoungDriller het volgende:
Ik vind dat Rusland het aardig goed doet tegen 50 NAVO landen.
Maar goed, de westerse portomonee moet eerst leeg. En ik denk dat dit volgend jaar wel goed gaat komen.
Een langer filmpje met ondertitelingquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat een zure sjaak zegquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een langer filmpje met ondertiteling![]()
[ twitter ]
Gaat niet gebeuren, iig niet door verdeeld Europa.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan is Moskou binnen 3 weken een parkeerplaats.
Old man, clouds...quote:
drie dagen , danquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, iig niet door verdeeld Europa.
Daarbij zie ik Iran N-Korea Wit-Rusland en China partij kiezen als het zover is.
Oh, dan is het helemaal duidelijk dat Rusland moet oprotten. Oekraïne is Italiaans. Dat is nu bewezen. En aangezien Rusland zegt dat dat land is opgericht in Kyiv, moet de historische vergissing Rusland onafhankelijk te maken van Rome per direct worden rechtgezet. Voor de leeuwen met die Poetin.quote:
Iran en NK zitten al in het Russische Kamp, Belarus heeft niks te kiezen en China kiest voor de optie die het beste/minst slecht is voor de handel. Dus rarara, met wie handelt China het meeste, met Rusland of met Europa en de VS?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Daarbij zie ik Iran N-Korea Wit-Rusland en China partij kiezen als het zover is.
De VS komt dan uiteraard ingrijpen dan. China is meteen klaar met bitchboy Poetin, die zitten helemaal niet op een apocalyps te wachten. Van Iran, Noord-Korea en Wit-Rusland ligt echt niemand wakker.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Die lijken wat korter door diequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:36 schreef xpompompomx het volgende:
Wadz met Putler's armpjes?
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:49 schreef Slayage het volgende:
Deze is bruutDat is maar de "helft" of misschien max een kwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijbehorend liedje:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Kan wel een paracetamolletje tegen de hoofdpijn gebruiken ja.quote:
Er had moeten staan "waaronder alle NAVO landen"quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Best knap voor een organisatie met maar 30 leden.
Als je dat denkt kun je de mods vragen om een klooncheck te doenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kan ook dezelfde zijn met 6 acccounts
https://www.telegraaf.nl/(...)efenen-op-het-westen
Kan zijn dat ie nu een engel is en dan kan t meevallenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die geen fijne kerst heeft, nee.
Voordeel is wel dat hij op twee feestjes tegelijk kan zijn met kerstquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die geen fijne kerst heeft, nee.
Nou dat valt mee op 44 miljoen waarvan 5 miljoen zeer gemotiverde jonge mannen en er ieder jaar weer 18 jaar worden een een goede training en uitrusting krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef kevinrsd het volgende:
[..]De mannelijke bevolking van Oekraine zal in dit tempo eerder op zijn
Je bent niet zo heel goed in het voorspellen van uitkomsten blijkt wel: \quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef kevinrsd het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2022 19:00 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Afgelopen jaren veel geïnvesteerd in nieuw spul. Daarnaast hebben ze zoveel artillerie en korte, middel, lange afstands wapens dat ze daarna binnen kunnen lopen zonder veel verlies van levens.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)er_has_his_infected/
One russian captured soldier has his infected wound crawling with worms
Deel 2quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Leuk shotje van de lancering van zo'n projectiel.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:00 schreef YoungDriller het volgende:
Er had moeten staan "waaronder alle NAVO landen".
Maar schattig dat je de moeite genomen hebt om te googlen.
quote:
Volgens mij word je dan nog steeds ziek van de ziektekiemen in dat water...quote:"We halen water uit vieze plassen, zeven dit en kunnen het dan pas drinken"
[/quote]quote:20 december 2022 18:13
Poetin gaf opdracht om een werkgroep te vormen voor de voorbereiding en mobilisatie van mobilisatie
Andrey Turchak, eerste vicevoorzitter van de Federatieraad, werd aangesteld als hoofd van de groep, zo blijkt uit het document
Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5065286/
quote:ussische Federatie nr. 420-rp van 20 december 2022 "Over de werkgroep om interactie te verzekeren tussen overheidsinstanties en organisaties over kwesties van mobilisatietraining en mobilisatie, sociale en juridische bescherming van deelnemende burgers van de Russische Federatie in een speciale militaire operatie, en leden van hun families "
Doordat het een artikel in de Telegraaf is waar ze spreken over 26 oktober en 8 november heb ik een beetje het idee dat dit inmiddels al een vrij oud onderschept telefoontje is die niet heel relevant meer is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Volgens mij word je dan nog steeds ziek van de ziektekiemen in dat water...
Waterkwaliteit is ondertussen verbeterdquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Doordat het een artikel in de Telegraaf is waar ze spreken over 26 oktober en 8 november heb ik een beetje het idee dat dit inmiddels al een vrij oud onderschept telefoontje is die niet heel relevant meer is.
In een oorlog is de situatie vrij dynamisch wat betreft de plek waar ze zitten en wie weet of die gast uberhaupt nog leeft.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waterkwaliteit is ondertussen verbeterd
Ze zitten ondertussen niet meer in Lyman in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Goed voor het immuunsysteem. Niet zeuren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Sneeuw is wel beter dan een vieze plas water.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Lijkt me sterkquote:
Wordt wel overgenomen en het schijnt ook wel een betrouwbare verslaggever te zijn. En dit:quote:
Beetje cholera enzo..tyfus, dysenteriequote:Op dinsdag 20 december 2022 22:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wow.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wordt wel overgenomen en het schijnt ook wel een betrouwbare verslaggever te zijn. En dit: [ twitter ]
Kan ie mooi een HIMARS koppenquote:
Maar ik las gisteren iets van dat de Russische doctrine zegt dat als een van de drie individuen die betrokken zijn bij nucleaire bommen omgebracht word, dat dit een reden is om nukes in te zetten. Dus op zich zou dat niet goed zijn als het op Oekraïns grondgebied plaats vind.quote:
Ja, nu smelten ze sneeuw denk ik, de plassen zijn stijfbevroren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit een paar maanden geleden al gezien. Er staat wel dat het negen uur geleden geplaatst is, maar de hele situatie is identiek. Met de huidige kou vliegen er ook minder vliegen om eitjes te leggen denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)er_has_his_infected/
One russian captured soldier has his infected wound crawling with worms
PS 3 maanden geleden https://www.reddit.com/r/(...)aggots_in_his_wound/quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit een paar maanden geleden al gezien. Er staat wel dat het negen uur geleden geplaatst is, maar de hele situatie is identiek. Met de huidige kou vliegen er ook minder vliegen om eitjes te leggen denk ik.
quote:Ondertussen zitten de Kerch-matrozen van het Soya-schip, die een maand geleden in Egypte werden vastgehouden, nog steeds vast in een cel. Het schip werd een maand geleden aangehouden, tramadol, verboden voor invoer in het land, werd aan boord gevonden.
Maria PAVLOVA
??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5065354/
Ook vrouwen vechten! En anders dan bij de Russen : aan het front, en niet als speeltje voor de legerleiding of als medische hulpverleners. Lees De Zinkjongens voor de reputatie van de vrouwen aan het Russische front.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef kevinrsd het volgende:
Dit schijnt m te zijn:quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wordt wel overgenomen en het schijnt ook wel een betrouwbare verslaggever te zijn. En dit: [ twitter ]
Ze hebben toch omgekeerde osmose filters?quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Beetje cholera enzo..tyfus, dysenterie
Vodka ontsmet alles!
Haaa! Je kan die brommer horenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Leuk shotje van de lancering van zo'n projectiel.
[ twitter ]
Alle HiMARS verzamelen!quote:
Zegt ie eens iets zinnigs, is het ook weer niet goedquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Hier laat de Wijk zijn vieze linkse spelletjes wel zien.
Juist niet, hier glijdt hij compleet uit de bocht.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zegt ie eens iets zinnigs, is het ook weer niet goed
Rob zegt veel over Oekraïne, dus als Rob het over iets totaal anders heeft, hoort het hier ook thuis? Als Rob vertelt wat zijn favoriete restaurant is en bij welke kraam hij zijn oliebollen haalt/ze zelf volgens familietraditie bakt, is dat hier ook relevant?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist niet, hier glijdt hij compleet uit de bocht.
Lijkt me niet onverstandig om persoonlijk te gaan lobbyen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef AnneX het volgende:
Zelensky gaat op tourneeof verzint iemand dit:
[ twitter ]
Geweldig dit. Zie je ook gelijk waarom Rusland hem perse dood wilde hebben. Dan had Ukraine niet dezelfde buitenlandse steun gekregen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Nee het lijkt echt zo. C-37B van 89th Airlift Wing lijkt al gespot, die doet vervoer van staatshoofden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Oliebollen zijn erg duur dit jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Rob zegt veel over Oekraïne, dus als Rob het over iets totaal anders heeft, hoort het hier ook thuis? Als Rob vertelt wat zijn favoriete restaurant is en bij welke kraam hij zijn oliebollen haalt/ze zelf volgens familietraditie bakt, is dat hier ook relevant?
Tournee zelfs.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Ik bak zelf.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oliebollen zijn erg duur dit jaar.
In de eerste weken na de inval zijn al diverse aanslagen op Zelensky verijdeld.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:38 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Geweldig dit. Zie je ook gelijk waarom Rusland hem perse dood wilde hebben. Dan had Ukraine niet dezelfde buitenlandse steun gekregen.
geweldig he en {Poetin kan niets anders dan zijn ¨vriend¨ in het kwaad Luka weer opzoekenquote:
Hmmquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verbaast me dus helemaal niet als ie een rondje door wat landen gaat doen. De beste promotie voor zijn zaak.quote:Op maandag 14 november 2022 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh? Hij is er toch al eens geweest. In het witte huis.
Wat denk je dat hij daar doet? Als president van zijn land. Hij is daar om extra steun te verkrijgen. Net als de vorige keer.
Vind het helemaal geen gek idee hoor. Zeer de moeite waard als de kans om ATACMS te krijgen daarmee vergroot wordt.
Gaat dat nu nooit vervelen, telkens diezelfde buurman op de koffie?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
geweldig he en {Poetin kan niets anders dan zijn ¨vriend¨ in het kwaad Luka weer opzoeken
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)-missiles/index.htmlquote:(CNN) The US is expected to send Ukraine precision bomb kits that will turn existing unguided munitions, or "dumb" bombs, into precision-guided "smart" bombs known as Joint Direct Attack Munitions, or JDAMs, according to multiple US officials.
The kits add fins and a precision guidance system to the "dumb" munitions. They are expected to be included in the next security aid package to Ukraine as soon as this week, the sources said, though officials did not say how many JDAMs would be provided, or what specific type.
The precision bombs could help Ukraine attack fixed Russian defensive lines or other large targets. But they need to be dropped from fighter jets, which remains a significant challenge because of Russia's own air defenses.
So that post aged well.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:37 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je bent niet zo heel goed in het voorspellen van uitkomsten blijkt wel: \
NWS / Crisis Oekraïne: NAVO/EU vs Rusland #8 Poolse troepen weg uit Polen!!!
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
geweldig he en {Poetin kan niets anders dan zijn ¨vriend¨ in het kwaad Luka weer opzoeken
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Putin's wereldreis wordt Iran, Wit Rusland en China. En Noord Korea.
Dan houdt het wel zo'n beetje op, ja.
Hij moet wel overleggen met zijn Kolonel.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gaat dat nu nooit vervelen, telkens diezelfde buurman op de koffie?
volgens mij vergeet je nog wel wat regio's die 'gewoon' met putin om tafel willen/gaan/zijnquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Putin's wereldreis wordt Iran, Wit Rusland en China. En Noord Korea.
Dan houdt het wel zo'n beetje op, ja.
Eten wij niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mogen ze wel verdomd grote tafels hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij vergeet je nog wel wat regio's die 'gewoon' met putin om tafel willen/gaan/zijn
gewoon via zoom, of inderdaad een hele grote ronde tafelquote:Op woensdag 21 december 2022 00:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Mogen ze wel verdomd grote tafels hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2022 00:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Niet als je ze zelf bakt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
"Loekie, je staat op mute!"quote:Op woensdag 21 december 2022 00:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon via zoom, of inderdaad een hele grote ronde tafel
Ze eten vast giraf met kerst.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Nog steeds, in het interview met Letterman vertelde hij dat hij elke morgen blij is wakker te worden en in leven te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
In de eerste weken na de inval zijn al diverse aanslagen op Zelensky verijdeld.
"Wie veroorzaakt die piep de hele tijd?"quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:37 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je bent niet zo heel goed in het voorspellen van uitkomsten blijkt wel: \
NWS / Crisis Oekraïne: NAVO/EU vs Rusland #8 Poolse troepen weg uit Polen!!!
[..]
Aha, Drenthe. Kniepertjes met slagroom. Mijn oma maakte die altijd, tot ze in grote metalen dozen kwamen. Maar goed, de slagroom klopte ze nog wel zelf.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Eten wij niet.
Wij eten volgens onze traditie kniepertjes en nieuwjaarsrolletjes. Beter dan die vette ballen.
Van Xi zie je alleen zijn hoofd vanaf z'n wenkbrauwen tot z'n haargrens. Bij Kadyrov kijk je rechtstreeks in z'n neusgaten. Ik zie die boomermeeting echt zo voor me.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:05 schreef capricia het volgende:
[..]
"Wie veroorzaakt die piep de hele tijd?"
"Die je microfoon uit, Loekie. Ik ben nu aan het woord."
Tuurlijk wel. Je maakt van een domme bom een slimme bom. Dat werkt met Sovjet bommen alleen maar beter.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die kits werken op bommen van Sovjetmakelij.
Zoals wie, precies?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij vergeet je nog wel wat regio's die 'gewoon' met putin om tafel willen/gaan/zijn
Die niets te bieden heeft en steeds wat van je wilt hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gaat dat nu nooit vervelen, telkens diezelfde buurman op de koffie?
op 0:28 vraagt ze of ze nu niet meer bang hoeft te zijn om uit het raam gemikt te wordenquote:Op woensdag 21 december 2022 00:13 schreef quirina het volgende:
Margarita Simonyan has received the state order from President Putin at the Kremlin Palace in Moscow
Als of ze net haar zwemdiploma heeft gehaald.
quote:Op woensdag 21 december 2022 00:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van Xi zie je alleen zijn hoofd vanaf z'n wenkbrauwen tot z'n haargrens. Bij Kadyrov kijk je rechtstreeks in z'n neusgaten. Ik zie die boomermeeting echt zo voor me.
quote:Op woensdag 21 december 2022 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je maakt van een domme bom een slimme bom. Dat werkt met Sovjet bommen alleen maar beter.
Doen ze ook niet. Boordcomputer van iets rus kan 0,0 met NAVO munitie praten. Zal dus net als de HARM een oplossing worden van op de grond de boel programmeren via een tablet ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)-missiles/index.html
Hmm, vaag. Ik kan me niet voorstellen dat die kits werken op bommen van Sovjetmakelij. Dit betekent wel dat ze (de VS) kennelijk een grotere rol voor de luchtmacht van Oekraïne zien. De VS heeft al eerder HARM raketten geleverd waarmee ze de luchtafweer kunnen uitschakelen.
rare aannamesquote:Op woensdag 21 december 2022 00:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoals wie, precies?
Ik bedoel; in jouw fantasie wereld zal de wereld afgeladen zijn met landen die putin allemaal een toffe peer, en z'n oorlog ook helemaal toppie vinden,
Maar in de echte wereld is het een paria.
Ja, met die HARMs vond ik het ook al knap dat ze dat zo snel voor elkaar hadden. Je kunt die raketten echt niet even met wat touwtjes aan een vliegtuig hangen.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Doen ze ook niet. Boordcomputer van iets rus kan 0,0 met NAVO munitie praten. Zal dus net als de HARM een oplossing worden van op de grond de boel programmeren via een tablet ofzo.
Ze bedenken wel weer iets
[ afbeelding ]
nee, je totaal verkeerde inschatting over mijn fantasie wereldquote:Op woensdag 21 december 2022 00:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat, dat hij een paria is?
Dat is geen aanname.
Ik wil die Russische koppen zien. Woedend.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:25 schreef Barbusse het volgende:
Zelensky die 'gewoon' eventjes Bakhmut bezoekt en daarna op een tour gaat naar Washington, Brussel, Parijs en Berlijn vind ik wel echt baas trouwens. Respect
wonderlijk dat je zo'n gruwelijke oorlog behandelt als kijksportquote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil die Russische koppen zien. Woedend.
Altijd genieten die 1420 videos.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:05 schreef kevinrsd het volgende:
[..]Nolifer spotted
Leuk inkijkje weer in Rusland, van redelijk op de hoogte tot volledig in de propaganda geloven.
Dit is toch geniaal.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wonderlijk dat je zo'n gruwelijke oorlog behandelt als kijksport
Ik zou idd wel eens een vlieg op de muur willen zijn in het Kremlin. Hoe men reageert op dit nieuws. Of weer een bericht dat Russen posities niet vol kunnen houden in het veld.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
zal er niet gezelliger op worden daarquote:Op woensdag 21 december 2022 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou idd wel eens een vlieg op de muur willen zijn in het Kremlin. Hoe men reageert op dit nieuws. Of weer een bericht dat Russen posities niet vol kunnen houden in het veld.
Dank.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:30 schreef Perrin het volgende:
Dat wordt een kerstbezoek beladen met symboliek.
[ twitter ]
Dat er af en toe een collega uit het raam gedonderd wordt, werkt denk ik wel motiverend.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zal er niet gezelliger op worden daar
je vraagt je sowieso af hoe het daar (nog) functioneert
al jarenquote:Op woensdag 21 december 2022 00:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank.
Deze is van 14 november. Ze zijn dus al wel een tijdje bezig dit voor te bereiden.
[ twitter ]
Zou dit in de koffieruimte hangen?quote:Op woensdag 21 december 2022 00:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat er af en toe een collega uit het raam gedonderd wordt, werkt denk ik wel motiverend.
iedereen zijn eigen proever om vergiftiging te voorkomenquote:Op woensdag 21 december 2022 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou dit in de koffieruimte hangen?
[ afbeelding ]
Het trucje: alleen verontwaardigd zijn vanwege rus doden, en met geen enkel woord reppen over de genocide van rus op oekrainers kennen we nu wel.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Terwijl die laffe clown van een Zelenskyy een beetje stond te blaten in een bunkertje, zal Alphaman Poetingod in zijn blote bast op een tijger de stellingen van de Oekraïners bestormen.quote:
Gaat de meest awkward kerstborrel ooit worden.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
iedereen zijn eigen proever om vergiftiging te voorkomen
je hebt denk ik echt de verkeerde persoon voor jequote:Op woensdag 21 december 2022 00:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het trucje: alleen verontwaardigd zijn vanwege rus doden, en met geen enkel woord reppen over de genocide van rus op oekrainers kennen we nu wel.
Nee, je bent slechts een "onafhankelijk denker", zie ik het goed?quote:Op woensdag 21 december 2022 00:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt denk ik echt de verkeerde persoon voor je
ik heb niet zoveel met rusland of putin
neequote:Op woensdag 21 december 2022 00:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je bent slechts een "onafhankelijk denker", zie ik het goed?
Volgens de Russen aapte hij gewoon Poetin na:quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:19 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Dat is een leider
Mooi hoe ze meteen aantonen gekrenkt in hun ego te zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 01:05 schreef J.B. het volgende:
[..]
Volgens de Russen aapte hij gewoon Poetin na:
[ twitter ]
Kortom, de boodschap is aangekomen
quote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2022 01:45 schreef capricia het volgende:
SAM860 from Ramstein https://fr24.com/SAM860/2e9a2c20
Zou hem best kunnen zijn.
Zouden ze niet met transponder uit vliegen? In rusland kunnen ze ook radar lezen of fr24.nlquote:Op woensdag 21 december 2022 01:45 schreef capricia het volgende:
SAM860 from Ramstein https://fr24.com/SAM860/2e9a2c20
Zou hem best kunnen zijn.
Die gaan nooit een militair vliegtuig van de VS neerhalen, plus tegen de tijd dat bekend werd gemaakt dat dit aan de hand was, was dit vliegtuig uberhaupt al ver buiten Russisch bereik.quote:Op woensdag 21 december 2022 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zouden ze niet met transponder uit vliegen? In rusland kunnen ze ook radar lezen of fr24.nl
Wel jammer dat ze dat in 2014 niet deden.
En dan dit vliegtuig zonder Zelenski dezelfde route laten vliegen met transponder aan.quote:Op woensdag 21 december 2022 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zouden ze niet met transponder uit vliegen? In rusland kunnen ze ook radar lezen of fr24.nl
Wel jammer dat ze dat in 2014 niet deden.
Ik had de 'tip' van een Russische Telegram kanaal.quote:Op woensdag 21 december 2022 01:58 schreef Perrin het volgende:
Tracked by 2196, we zijn niet de enigen die een bepaald vermoeden hebben.
Andrews Airforce base?quote:
Yup! Bijna nu.quote:
Leuk he. Dat je het zo kunt volgen.quote:Op woensdag 21 december 2022 02:05 schreef Perrin het volgende:
And touchdown. Welcome to the USA, mr President.
Ja bizar!quote:Op woensdag 21 december 2022 02:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Leuk he. Dat je het zo kunt volgen.
Kortom, de Puma lijkt slachtoffer te zijn van Duitse overengineering en als gevolg daarvan heeft de Bundeswehr de Marders nu ineens zelf nodigquote:After a training exercise involving 18 state-of-the-art Puma infantry fighting vehicles, not a single one was left operational, the report said.
The Pumas assigned to the task force will instead be replaced with the older but proven Marder infantry fighting vehicle "until further notice," Major General Ruprecht von Butler said in a letter to the ministry, according to Der Spiegel.
Germany has maintained a fleet of 350 Puma vehicles and secured financing for 229 additional units after Russia's invasion of Ukraine.
The vehicle has previously made headlines in the German press as the so-called "Pannenpanzer," or "breakdown tank."
Lol. Zie je m al praten? Plofkop zo rood als een tomaat, opgezwollen aderen, al schreeuwend naar zijn beeldscherm het schuim nog net niet op zn bek staan, maar 0 geluid erbij omdat tie op mute staatquote:
Jij begint er hier overquote:Op woensdag 21 december 2022 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)apens-hebt~a56f6f5c/
Bob Deen is een flapdrol die over Noekes begint en zegt het er niet over te hebben.
NOEKS
quote:Billionaire Oleg Deripaska’s Sochi hotel complex seized after Russian court order
A Russian court has ordered the seizure of a luxury hotel complex owned by billionaire Oleg Deripaska, one of the few oligarchs to have criticised President Vladimir Putin’s war in Ukraine, in a sign of the pressure facing the country’s tycoons since the invasion.
The legal dispute, following an initial claim brought by a science and educational hub under Putin’s patronage, predates the invasion and is not ostensibly linked to Deripaska’s guarded criticism of the war, which he has called “madness”.
But the court order to seize the $1bn Imeretinskiy hotel complex and marina in Sochi came after the Kremlin asked Deripaska to stop criticising the war, according to two people familiar with the matter.
cohesie vs corruptiequote:Op woensdag 21 december 2022 09:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Briljante afleidingsmanoeuvre: terwijl de Russische geheime diensten elkaar de mantel uitvegen en uitgeveegd krijgen vanwege Zelenskyy’s bezoek aan Bakhmut, reist hij de heel andere kant op en vliegt naar Amerika.
Ook knap dat iedereen dat bezoek aan Bakhmut stil heeft gehouden tot Zelenskyy ver weg was.
Het ijzeren gordijn wordt langzaam maar zeker opgetrokken.quote:Op woensdag 21 december 2022 09:44 schreef Aether het volgende:
Oekraïne krijgt Patriot-systeem van VS
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-66289846
Als een ware illusionist de aandacht afgeleid.quote:Op woensdag 21 december 2022 09:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Briljante afleidingsmanoeuvre: terwijl de Russische geheime diensten elkaar de mantel uitvegen en uitgeveegd krijgen vanwege Zelenskyy’s bezoek aan Bakhmut, reist hij de heel andere kant op en vliegt naar Amerika.
Ook knap dat iedereen dat bezoek aan Bakhmut stil heeft gehouden tot Zelenskyy ver weg was.
Als ie in het Westen was geboren dan was hij stand up comedian geweest, nu is hij het Russische equivalent.quote:
Ik gok ook nog op een bezoek aan Brussel en Warschau.quote:Op woensdag 21 december 2022 09:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
De enige die via het Oekraiense front naar Berlijn en Washington gaat is Zelensky.quote:
Lijkt me een stuk beter dan deze oorlog te gebruiken om eens even wat kinderen te martelen en te verkrachten, zoals de Russen doen.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
In een ander bericht staat dat Oekraïnse militairen gewoon training gaan krijgen in een "derde land" om het Patriotsysteem te bedienen.quote:Op woensdag 21 december 2022 01:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Langzaam wordt de druk (kwaliteit van de wapens en het Ukrainse leger) opgevoerd om de kikker niet uit de kokende pan te laten wegspringen totdat het te laat is. Over een paar maanden komen ongetwijfeld de Abrams en F-16s.
https://edition.cnn.com/2(...)-missiles/index.html
US to send precision bomb kits and Patriot missiles in next Ukraine aid package, officials say
The Ukrainian military would also need to find a way to target and launch JDAMs from Soviet-era aircraft, much as they did with US-made HARM anti-radar missiles earlier this year. The Ukrainian Air Force adapted MiG-29 fighter jets to be able to fire the HARM missile. They will have to do the same for JDAMs.
================
Wat een bullshit![]()
Gegarandeerd dat Amerikaanse techneuten stiekem meehelpen het werkend te krijgen
Fly-over over het Kremlin?quote:Op woensdag 21 december 2022 10:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik gok ook nog op een bezoek aan Brussel en Warschau.
nederland dusquote:Op woensdag 21 december 2022 10:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In een ander bericht staat dat Oekraïnse militairen gewoon training gaan krijgen in een "derde land" om het Patriotsysteem te bedienen.
quote:Mogelijk rol voor Nederland bij trainen personeel'
Amerikaanse Patriots voor Oekraïne: leidt dat tot escalatie conflict?
author avatar
Door SILVAN SCHOONHOVEN
48 min geleden
in BINNENLAN
AMSTERDAM - Oekraïne krijgt eindelijk een Patriot-luchtverdedigingssysteem van de Verenigde Staten. Dat zoemde al langer rond, maar nu is de deal beklonken tijdens een bezoek van de Oekraïense president Volodimir Zelenski aan Washington.
Het is niet ondenkbaar dat Nederland een rol gaat spelen bij het trainen van Oekraïens personeel voor de zeer geavanceerde Patriots, zegt expert Peter Wijninga.
quote:Eerder was de levering van Amerikaanse Patriots aan Oekraïne nog taboe. Het is een zwaar wapen dat grote strategische voordelen biedt. Bovendien is een Patriot niets zonder een flinke hoeveelheid getraind personeel, want het systeem is uiterst complex.
Voor de training van personeel wordt een derde land ingeschakeld, mogelijk Duitsland.
Zou zeker kunnen maar denk ook dat Polen en Duitsland kandidaten zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nederland dus
https://www.telegraaf.nl/(...)t-escalatie-conflict
[..]
[..]
Heeft Polen ze nou al dan? Ik dacht dat de levering vertraagd was. Dat was dacht ik de reden dat ze heel gul de Duitse systemen aanboden aan Oekraïne.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zou zeker kunnen maar denk ook dat Polen en Duitsland kandidaten zijn.
inb4 de welbekende vredesduiven in dit topic landen met: "Zie je wel, de VS maakt alles erger! gisteren wilde onze grote vredesheld Vladimir Poetin nog praten over vrede met die vuile nazi-terrrorist Zelensky maar nu niet meer! Het is zoals altijd weer eens de schuld van de JoeWesEeeeeeeeeeee!"quote:Op woensdag 21 december 2022 10:55 schreef Aether het volgende:
Kremlin: geen kans op vredesbesprekingen door wapenleveranties
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-66293161
Nondeju dat is jammer. Ze stonden zo open voor vredesbesprekingen.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:55 schreef Aether het volgende:
Kremlin: geen kans op vredesbesprekingen door wapenleveranties
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-66293161
over patriot gesproken, zou me best kunnen voorstellen dat rusland het weer een prestigeproject maakt om deze te vernietigen en er van alles tegen aan gooit zonder effectquote:Op woensdag 21 december 2022 10:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In een ander bericht staat dat Oekraïnse militairen gewoon training gaan krijgen in een "derde land" om het Patriotsysteem te bedienen.
sAnCtIeS wErKeN nIeT11!!!!quote:Op woensdag 21 december 2022 11:25 schreef Heph844 het volgende:
[ afbeelding ]
Met de Roebel gaat het ook niet echt lekker
quote:
Wachten op de eerste "getraumatiseerde" Russische "asielzoeker" die iets onaardigs gaat doen met die tram.quote:Cute. That will show Putin
quote:Op woensdag 21 december 2022 11:25 schreef Heph844 het volgende:
[ afbeelding ]
Met de Roebel gaat het ook niet echt lekker
Kan wel echt gelukkig worden van deze beelden. Ongelooflijk veel respect dat er mensen zijn die dit doen.quote:
Zou me niet verbazen. Het is een lange lijn dat loopt van Scheveningen tot Delft, dus genoeg kans voor een ambush.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:29 schreef Hyperdude het volgende:
Wachten op de eerste "getraumatiseerde" Russische "asielzoeker" die iets onaardigs gaat doen met die tram.
Of FvD-nuttige-idioot.
Nouja massaal een land volpompen met wapens werkt nou niet bepaald de-escalerend. Daar moet iedereen het toch over eens zijn?quote:Op woensdag 21 december 2022 11:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nondeju dat is jammer. Ze stonden zo open voor vredesbesprekingen.
Rusland kan al zijn wapens meteen uit Oekraïne terugtreekken als ze 'volppompen met wapens' zo belangrijk vinden voor het vredesproces.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja massaal een land volpompen met wapens werkt nou niet bepaald de-escalerend. Daar moet iedereen het toch over eens zijn?
De Russen moeten gewoon oprotten uit Oekraïne, dat is pas de-escalerend.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja massaal een land volpompen met wapens werkt nou niet bepaald de-escalerend. Daar moet iedereen het toch over eens zijn?
kijk, een vredesduif die liever ziet dat de Russen nog jaren doorgaan met het martelen, deporteren en verkrachten van kinderen!quote:Op woensdag 21 december 2022 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat heb je aan de-escalatie wanneer de bullebak erop rekent dat dat precies is wat jij gaat doen en daar zijn hele strategie op baseert? Denk je dat je daarmee leed voorkomt? Om Kasparov er nog een keer bij te halen: As I said in 2014 and a fateful week ago, the price of stopping a dictator always goes up. What would have been enough to stop Putin 8 years or 6 months or 2 weeks ago is not enough today, and the price will rise again tomorrow.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Laten we als NAVO maar snel al onze wapens vernietigen. Werkt wel zo de-escalerend.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn zoveel pro-Oekraïne uitingen te vinden, volgens mij zijn die allen ongeschondenquote:Op woensdag 21 december 2022 11:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen. Het is een lange lijn dat loopt van Scheveningen tot Delft, dus genoeg kans voor een ambush.
Natuurlijk. Rusland drukt door waar het zwakte ziet ene enige manier om dat te voorkomen is de prijs (militair, economisch, politiek) zo hoog te maken dat het voor Rusland niet opportuun is. Dat doe je niet door de de-escalatie waar de "oh noes m'n gasrekeningquote:Op woensdag 21 december 2022 11:46 schreef xpompompomx het volgende:
Het lijkt me ook een (lachwekkende) illusie te denken dat Rusland ineens na zou gaan denken als al die mooie 2e hands westerse wapens ineens uit Oekraïne zouden verdwijnen. MEt een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf ik wel te stellen dat Rusland haar kans schoon zou zien en binnen een maand in Lviv zou staan.
Het IJzeren gordijn had betrekking op een heleboel Europese landen die onbereikbaar, opgedeeld en dergelijke werden. Oost Duitsland, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Tsjechïe, Slowakije, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Moldavië, Oekraïne, Albanië en voormalig Joegoslavië zijn gewoon bereikbaar. Dat twee Europese landen zichzelf buitenspel zetten is geen ijzeren gordijn. Dit is totaal onvergelijkbaar.quote:Op woensdag 21 december 2022 09:49 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het ijzeren gordijn wordt langzaam maar zeker opgetrokken.
Waar heel veel mensen het over eens zijn is dat het opbergen van je wapens in de hoop op "vrede" wanneer je wordt aangevallen door een idiote dictator die jou wil vernietigen in de meeste gevallen alleen maar leidt tot nog veel meer ellende zoals deportaties, verkrachtingen, executies, martelingen en doden.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een luchtverdedigingsysteem, geen aanvalssysteem.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:49 schreef superniger het volgende:
Tijd voor patriots richting Moskou.
Precies. Waarom moet ik meebetalen zodat mevrouw zewelewensky 40K kapot kan shoppen?quote:Op woensdag 21 december 2022 11:49 schreef Isdatzo het volgende:
De-escalatie is in dit geval ook niks meer dan een eufemisme voor "laat ze maar lekker de tyfus krijgen in Oekraïne als ik er maar geen last van heb".
Hoe je dat precies eigenlijk?quote:Op woensdag 21 december 2022 11:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies. Waarom moet ik meebetalen zodat mevrouw zewelewensky 40K kapot kan shoppen?
Ophoeren met dat corrupt zooitje en nooit bij de EU en NAVO aub.
Ah daar komt het corruptiegezeik weer. Er heeft mij nog nooit iemand de relevantie van dat argument kunnen uitleggen. Corrupte staten mag je wel invallen? Daar mag je wel aan genocide grenzende praktijken uithalen?quote:Op woensdag 21 december 2022 11:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies. Waarom moet ik meebetalen zodat mevrouw zewelewensky 40K kapot kan shoppen?
quote:Op woensdag 21 december 2022 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel beetje stilletjes laatste tijd qua veroveringen. Beetje saai zou ik zelfs zeggen
quote:Op woensdag 21 december 2022 00:06 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Lijkt er op dat maanden in het gebied vechten na de veroveringen rond Lyman, het bos voor Kreminna eindelijk in handen is van Oekraine. Wellicht dus binnenkort het gevecht om die belangrijke stad.
[ afbeelding ]
We kunnen ook een land wat graag democratisch en eerlijk wil worden daarmee helpen en ondersteunen, zodat ergens in de toekomst ze wel aan zouden kunnen sluitenquote:Op woensdag 21 december 2022 11:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom? Omdat als je het conflict in de achtertuin van Europa maar lang genoeg niet jouw oorlog vindt dan bereikt het conflict vanzelf je voortuin, en tegen de tijd dat het Rode Roestige Leger over de A12 trekt is er niemand meer om dat stukje land dat jij wél de moeite waard vindt te verdedigen tegen dictators met grote ambities en kleine piemeltjes.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Laat dat soort sociopathische egoïsten lekker links liggen.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat als je het conflict in de achtertuin van Europa maar lang genoeg niet jouw oorlog vindt dan bereikt het conflict vanzelf je voortuin, en tegen de tijd dat het Rode Roestige Leger over de A12 trekt is er niemand meer om dat stukje land dat jij wél de moeite waard vindt te verdedigen tegen dictators met grote ambities en kleine piemeltjes.
Verder geen idee wat corruptie er nou weer mee te maken heeft, maar misschien kan je dat uitleggen?
Twitter Poll over wel/niet aanblijven?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:01 schreef Momo het volgende:
Poetin houdt vandaag 'belangrijke en vrij lange' toespraak
Poetin geeft vandaag voor de top van het ministerie van Defensie een belangrijke en lange toespraak, heeft Kremlin-woordvoerder Peskov aangekondigd.
"Natuurlijk zal er een belangrijke toespraak van de president zijn, een behoorlijk lange", aldus Peskov. De Russische minister van Defensie Sjojgoe geeft vandaag ook een presentatie. Hierover geeft de president ook "slotopmerkingen", zei Peskov.
Dit is sowieso weer een wake up call dat we van het gebruik van aardgas en aardolie af moeten. Niet alleen voor het feit dat een eindige bron is en de uitstoot van broeikasgassen, maar ook om niet afhankelijk te zijn van andere landen voor een basis behoefte. De toekomst heeft geen olie, kolen en gas.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens is het, met je "mimimi ik wil niet meebetalen", wel degelijk in je eigen economisch belang om Oekraïne te steunen. Want wat denk je dat er met onze welvaart gebeurt wanneer we de Europese vrijheid en veiligheid (je weet wel: die vrijheid en veiligheid waaraan we die eerdergenoemde welvaart te danken hebben) niet verdedigen/beschermen en wanneer we tot in het einde der tijden gigantisch afhankelijk blijven van ogenschijnlijk(!) goedkope Russische fossiele brandstoffen en (daarom?) Rusland ongehinderd imperialistische avontuurtjes laten ondernemen in de achtertuin van Europa?
Slimme afleiding voor het bezoek van zelenskyquote:Op woensdag 21 december 2022 12:01 schreef Momo het volgende:
Poetin geeft vandaag voor de top van het ministerie van Defensie een belangrijke en lange toespraak, heeft Kremlin-woordvoerder Peskov aangekondigd.
"Natuurlijk zal er een belangrijke toespraak van de president zijn, een behoorlijk lange", aldus Peskov. De Russische minister van Defensie Sjojgoe geeft vandaag ook een presentatie. Hierover geeft de president ook "slotopmerkingen", zei Peskov.
Die hele situatie daar is ook een tijdje heetgebakerd. Hopelijk krijgen we daar geen gewapend conflict.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:09 schreef Slayage het volgende:
Turks antwoord op het stoken van de Russen rondom Kosovo?
[ twitter ]
Volgens die Peskov is alles wat Putin zegt altijd heeel belangrijk.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:01 schreef Momo het volgende:
Je bedoelt die dingen die Aramco in Saoedië Arabië zo goed beschermde tegen die vuurpijlen van de Houthis?quote:Op woensdag 21 december 2022 11:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is een luchtverdedigingsysteem, geen aanvalssysteem.
Daar zijn beter geschikte speeltjes voor.
Het russische regime heeft daar echt geen boodschap aan en blijft het land vol wapens pompen. Mogelijk gaan de sancties steeds meer invloed krijgen en stagneert de wapenproductie in Rusland.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
welke feiten worden hier opgesomd?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:29 schreef YoungDriller het volgende:
Hier weer een mooie opsomming van de feiten
[ twitter ]
Eh, weer feitenvrij in de rondte blaten?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:29 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
Wat zijn Banderites?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:29 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
Nazi's (naar Stepan Bandera) https://en.wikipedia.org/wiki/Stepan_Banderaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |