Ja, met die HARMs vond ik het ook al knap dat ze dat zo snel voor elkaar hadden. Je kunt die raketten echt niet even met wat touwtjes aan een vliegtuig hangen.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Doen ze ook niet. Boordcomputer van iets rus kan 0,0 met NAVO munitie praten. Zal dus net als de HARM een oplossing worden van op de grond de boel programmeren via een tablet ofzo.
Ze bedenken wel weer iets
[ afbeelding ]
nee, je totaal verkeerde inschatting over mijn fantasie wereldquote:Op woensdag 21 december 2022 00:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat, dat hij een paria is?
Dat is geen aanname.
Ik wil die Russische koppen zien. Woedend.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:25 schreef Barbusse het volgende:
Zelensky die 'gewoon' eventjes Bakhmut bezoekt en daarna op een tour gaat naar Washington, Brussel, Parijs en Berlijn vind ik wel echt baas trouwens. Respect
wonderlijk dat je zo'n gruwelijke oorlog behandelt als kijksportquote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil die Russische koppen zien. Woedend.
Altijd genieten die 1420 videos.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:05 schreef kevinrsd het volgende:
[..]Nolifer spotted
Leuk inkijkje weer in Rusland, van redelijk op de hoogte tot volledig in de propaganda geloven.
Dit is toch geniaal.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wonderlijk dat je zo'n gruwelijke oorlog behandelt als kijksport
Ik zou idd wel eens een vlieg op de muur willen zijn in het Kremlin. Hoe men reageert op dit nieuws. Of weer een bericht dat Russen posities niet vol kunnen houden in het veld.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil die Russische koppen zien. Woedend.
zal er niet gezelliger op worden daarquote:Op woensdag 21 december 2022 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou idd wel eens een vlieg op de muur willen zijn in het Kremlin. Hoe men reageert op dit nieuws. Of weer een bericht dat Russen posities niet vol kunnen houden in het veld.
Dank.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:30 schreef Perrin het volgende:
Dat wordt een kerstbezoek beladen met symboliek.
[ twitter ]
Dat er af en toe een collega uit het raam gedonderd wordt, werkt denk ik wel motiverend.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zal er niet gezelliger op worden daar
je vraagt je sowieso af hoe het daar (nog) functioneert
al jarenquote:Op woensdag 21 december 2022 00:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank.
Deze is van 14 november. Ze zijn dus al wel een tijdje bezig dit voor te bereiden.
[ twitter ]
Zou dit in de koffieruimte hangen?quote:Op woensdag 21 december 2022 00:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat er af en toe een collega uit het raam gedonderd wordt, werkt denk ik wel motiverend.
iedereen zijn eigen proever om vergiftiging te voorkomenquote:Op woensdag 21 december 2022 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou dit in de koffieruimte hangen?
[ afbeelding ]
Het trucje: alleen verontwaardigd zijn vanwege rus doden, en met geen enkel woord reppen over de genocide van rus op oekrainers kennen we nu wel.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wonderlijk dat je zo'n gruwelijke oorlog behandelt als kijksport
Terwijl die laffe clown van een Zelenskyy een beetje stond te blaten in een bunkertje, zal Alphaman Poetingod in zijn blote bast op een tijger de stellingen van de Oekraïners bestormen.quote:
Gaat de meest awkward kerstborrel ooit worden.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
iedereen zijn eigen proever om vergiftiging te voorkomen
je hebt denk ik echt de verkeerde persoon voor jequote:Op woensdag 21 december 2022 00:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het trucje: alleen verontwaardigd zijn vanwege rus doden, en met geen enkel woord reppen over de genocide van rus op oekrainers kennen we nu wel.
Nee, je bent slechts een "onafhankelijk denker", zie ik het goed?quote:Op woensdag 21 december 2022 00:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt denk ik echt de verkeerde persoon voor je
ik heb niet zoveel met rusland of putin
neequote:Op woensdag 21 december 2022 00:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je bent slechts een "onafhankelijk denker", zie ik het goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |