gewoon via zoom, of inderdaad een hele grote ronde tafelquote:Op woensdag 21 december 2022 00:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Mogen ze wel verdomd grote tafels hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2022 00:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Niet als je ze zelf bakt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oliebollen zijn erg duur dit jaar.
"Loekie, je staat op mute!"quote:Op woensdag 21 december 2022 00:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon via zoom, of inderdaad een hele grote ronde tafel
Ze eten vast giraf met kerst.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Nog steeds, in het interview met Letterman vertelde hij dat hij elke morgen blij is wakker te worden en in leven te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
In de eerste weken na de inval zijn al diverse aanslagen op Zelensky verijdeld.
"Wie veroorzaakt die piep de hele tijd?"quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:37 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je bent niet zo heel goed in het voorspellen van uitkomsten blijkt wel: \
NWS / Crisis Oekraïne: NAVO/EU vs Rusland #8 Poolse troepen weg uit Polen!!!
[..]
Aha, Drenthe. Kniepertjes met slagroom. Mijn oma maakte die altijd, tot ze in grote metalen dozen kwamen. Maar goed, de slagroom klopte ze nog wel zelf.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Eten wij niet.
Wij eten volgens onze traditie kniepertjes en nieuwjaarsrolletjes. Beter dan die vette ballen.
Van Xi zie je alleen zijn hoofd vanaf z'n wenkbrauwen tot z'n haargrens. Bij Kadyrov kijk je rechtstreeks in z'n neusgaten. Ik zie die boomermeeting echt zo voor me.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:05 schreef capricia het volgende:
[..]
"Wie veroorzaakt die piep de hele tijd?"
"Die je microfoon uit, Loekie. Ik ben nu aan het woord."
Tuurlijk wel. Je maakt van een domme bom een slimme bom. Dat werkt met Sovjet bommen alleen maar beter.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die kits werken op bommen van Sovjetmakelij.
Zoals wie, precies?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij vergeet je nog wel wat regio's die 'gewoon' met putin om tafel willen/gaan/zijn
Die niets te bieden heeft en steeds wat van je wilt hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gaat dat nu nooit vervelen, telkens diezelfde buurman op de koffie?
op 0:28 vraagt ze of ze nu niet meer bang hoeft te zijn om uit het raam gemikt te wordenquote:Op woensdag 21 december 2022 00:13 schreef quirina het volgende:
Margarita Simonyan has received the state order from President Putin at the Kremlin Palace in Moscow
Als of ze net haar zwemdiploma heeft gehaald.
quote:Op woensdag 21 december 2022 00:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van Xi zie je alleen zijn hoofd vanaf z'n wenkbrauwen tot z'n haargrens. Bij Kadyrov kijk je rechtstreeks in z'n neusgaten. Ik zie die boomermeeting echt zo voor me.
quote:Op woensdag 21 december 2022 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je maakt van een domme bom een slimme bom. Dat werkt met Sovjet bommen alleen maar beter.
Doen ze ook niet. Boordcomputer van iets rus kan 0,0 met NAVO munitie praten. Zal dus net als de HARM een oplossing worden van op de grond de boel programmeren via een tablet ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)-missiles/index.html
Hmm, vaag. Ik kan me niet voorstellen dat die kits werken op bommen van Sovjetmakelij. Dit betekent wel dat ze (de VS) kennelijk een grotere rol voor de luchtmacht van Oekraïne zien. De VS heeft al eerder HARM raketten geleverd waarmee ze de luchtafweer kunnen uitschakelen.
rare aannamesquote:Op woensdag 21 december 2022 00:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoals wie, precies?
Ik bedoel; in jouw fantasie wereld zal de wereld afgeladen zijn met landen die putin allemaal een toffe peer, en z'n oorlog ook helemaal toppie vinden,
Maar in de echte wereld is het een paria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |