Wat een zure sjaak zegquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een langer filmpje met ondertiteling![]()
[ twitter ]
Gaat niet gebeuren, iig niet door verdeeld Europa.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan is Moskou binnen 3 weken een parkeerplaats.
Old man, clouds...quote:
drie dagen , danquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, iig niet door verdeeld Europa.
Daarbij zie ik Iran N-Korea Wit-Rusland en China partij kiezen als het zover is.
Oh, dan is het helemaal duidelijk dat Rusland moet oprotten. Oekrane is Italiaans. Dat is nu bewezen. En aangezien Rusland zegt dat dat land is opgericht in Kyiv, moet de historische vergissing Rusland onafhankelijk te maken van Rome per direct worden rechtgezet. Voor de leeuwen met die Poetin.quote:
Iran en NK zitten al in het Russische Kamp, Belarus heeft niks te kiezen en China kiest voor de optie die het beste/minst slecht is voor de handel. Dus rarara, met wie handelt China het meeste, met Rusland of met Europa en de VS?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Daarbij zie ik Iran N-Korea Wit-Rusland en China partij kiezen als het zover is.
De VS komt dan uiteraard ingrijpen dan. China is meteen klaar met bitchboy Poetin, die zitten helemaal niet op een apocalyps te wachten. Van Iran, Noord-Korea en Wit-Rusland ligt echt niemand wakker.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Die lijken wat korter door diequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:36 schreef xpompompomx het volgende:
Wadz met Putler's armpjes?
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:49 schreef Slayage het volgende:
Deze is bruutDat is maar de "helft" of misschien max een kwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijbehorend liedje:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Kan wel een paracetamolletje tegen de hoofdpijn gebruiken ja.quote:
Er had moeten staan "waaronder alle NAVO landen"quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Best knap voor een organisatie met maar 30 leden.
Als je dat denkt kun je de mods vragen om een klooncheck te doenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kan ook dezelfde zijn met 6 acccounts
https://www.telegraaf.nl/(...)efenen-op-het-westen
Ik denk ook dat die geen fijne kerst heeft, nee.quote:
Kan zijn dat ie nu een engel is en dan kan t meevallenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die geen fijne kerst heeft, nee.
Voordeel is wel dat hij op twee feestjes tegelijk kan zijn met kerstquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die geen fijne kerst heeft, nee.
Nou dat valt mee op 44 miljoen waarvan 5 miljoen zeer gemotiverde jonge mannen en er ieder jaar weer 18 jaar worden een een goede training en uitrusting krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef kevinrsd het volgende:
[..]De mannelijke bevolking van Oekraine zal in dit tempo eerder op zijn
Je bent niet zo heel goed in het voorspellen van uitkomsten blijkt wel: \quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef kevinrsd het volgende:
[..]De mannelijke bevolking van Oekraine zal in dit tempo eerder op zijn
quote:Op maandag 24 januari 2022 19:00 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Afgelopen jaren veel genvesteerd in nieuw spul. Daarnaast hebben ze zoveel artillerie en korte, middel, lange afstands wapens dat ze daarna binnen kunnen lopen zonder veel verlies van levens.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)er_has_his_infected/
One russian captured soldier has his infected wound crawling with worms
Deel 2quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Leuk shotje van de lancering van zo'n projectiel.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:00 schreef YoungDriller het volgende:
Er had moeten staan "waaronder alle NAVO landen".
Maar schattig dat je de moeite genomen hebt om te googlen.
quote:
Volgens mij word je dan nog steeds ziek van de ziektekiemen in dat water...quote:"We halen water uit vieze plassen, zeven dit en kunnen het dan pas drinken"
[/quote]quote:20 december 2022 18:13
Poetin gaf opdracht om een werkgroep te vormen voor de voorbereiding en mobilisatie van mobilisatie
Andrey Turchak, eerste vicevoorzitter van de Federatieraad, werd aangesteld als hoofd van de groep, zo blijkt uit het document
Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5065286/
quote:ussische Federatie nr. 420-rp van 20 december 2022 "Over de werkgroep om interactie te verzekeren tussen overheidsinstanties en organisaties over kwesties van mobilisatietraining en mobilisatie, sociale en juridische bescherming van deelnemende burgers van de Russische Federatie in een speciale militaire operatie, en leden van hun families "
Doordat het een artikel in de Telegraaf is waar ze spreken over 26 oktober en 8 november heb ik een beetje het idee dat dit inmiddels al een vrij oud onderschept telefoontje is die niet heel relevant meer is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Volgens mij word je dan nog steeds ziek van de ziektekiemen in dat water...
Waterkwaliteit is ondertussen verbeterdquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Doordat het een artikel in de Telegraaf is waar ze spreken over 26 oktober en 8 november heb ik een beetje het idee dat dit inmiddels al een vrij oud onderschept telefoontje is die niet heel relevant meer is.
In een oorlog is de situatie vrij dynamisch wat betreft de plek waar ze zitten en wie weet of die gast uberhaupt nog leeft.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waterkwaliteit is ondertussen verbeterd
Ze zitten ondertussen niet meer in Lyman in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waterkwaliteit is ondertussen verbeterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |