SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net iets meer dan zijn denkbeeldige schade vergoeding...quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:06 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat is een schijntje, goedkope kracht dus.
quote:De rechtbank in Den Haag verklaarde de privileges van vluchtelingen uit Oekraïne ten opzichte van aanvragers uit andere landen onwettig
De Nederlandse overheid heeft onrechtmatig verschillen aangebracht in de regels
Sergei GAPCHUK
De rechtbank in Den Haag verklaarde de privileges van vluchtelingen uit Oekraïne ten opzichte van aanvragers uit andere landen onwettig
Foto: REUTERS
De Nederlandse overheid maakte onrechtmatig verschillen in de regels voor Oekraïense vluchtelingen en asielzoekers uit andere landen.
Dit besluit is genomen door het Gerechtshof in Den Haag, meldt het informatieportaal Dutchnews .
In de uitspraak van de rechtbank wordt opgemerkt dat "... er geen verschil mag worden gemaakt in hun toelating. De staat moet iedereen gelijk behandelen."
??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5065241/
Dat is nou echte propaganda.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.kp.ru/online/news/5065241/?from=twall
wat is dit voor bullshit
[..]
Nogal logisch eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.kp.ru/online/news/5065241/?from=twall
wat is dit voor bullshit
[..]
ze geven er geen bron bij,quote:
Mooi staaltje zoveel mogelijk bullshit verspreiden in de hoop dat er iets blijft plakken. Schandalig dat die meuk gewoon blijft staan hierquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus de NAVO gaat niet komen, is er dus niet, maar je mattie in het kremlin wint wel met 11 vingers in zijn neus die oorlog tegen de NAVO, die niet gaat komen en er dus nu blijkbaar niet al is.
Erg verwarrend, allemaal
De Oekrainsche partisanen strijd gaat gewoon door en de Russisch soldaat wil een Iphone verdienen als enige motivatiequote:Op dinsdag 20 december 2022 18:33 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Die papieren tijger gaat ook niet komen.
Welk paspoort is afgepakt?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:57 schreef RetepV het volgende:
[..]
En dat vinden die etnisch-Russische Letten dus ook.
En tot iets voor 2014 vonden de etnisch-Russische Oekraïeners dat ook. Die zijn sindsdien echter van mening veranderd.
Ik weet wel waar mijn voorouders vandaan gekomen, niet van Nederland. Mijn voorouder heeft echter een onomstotelijk recht verworven om hier te mogen wonen, voor verdiensten aan Willem I en aan Nederland. Ik zou echter wel uitermate teleurgesteld zijn als ineens mijn paspoort vanwege mijn etnische achtergrond afgenomen zou worden en ik het alleen maar weer terug krijg nadat ik een inburgeringstraject heb doorlopen. Misschien zo teleurgesteld dat ik, net als mijn voorouder, er misschien voor zou kiezen om mijn land opnieuw van de tiran te gaan bevrijden.
Het lijkt er imo op dat jij gewoon een paar dingen niet begrijpt. Vandaar dat ik dat 'vaderlandsliefde' er bij sleepte. Geloof mij dat vaderlandsliefde voor mij over mijn vaderland gaat en niet over mijn regering.
En zo zal het ook voor die etnisch-Russen zijn, die al 'tig generaties op hun plek wonen en ineens door een regering tot tweederangs burgers werden gemaakt. Alsof dat land het bezit is van de regering...
Wat zal die lul Putin de smoor daar over in hebben. Hij kan daar niet aan tippen. Op geen enkele manier. Loser.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:19 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Fotos van paar uur geleden dus wss al gepost, maar toch. Wtf Zelensky gewoon in Bakhmut O.o
Dat is een leider
quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:17 schreef Perrin het volgende:
Klein arbeidsongevalletje in midden-Rusland:
[ twitter ]
En met kerst zit hij weer veilig aan de kalkoen, misselijk ventje is het.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:19 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Fotos van paar uur geleden dus wss al gepost, maar toch. Wtf Zelensky gewoon in Bakhmut O.o
Dat is een leider
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je sarcastisch bent.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
En met kerst zit hij weer veilig aan de kalkoen, misselijk ventje is het.
veilig in een bunker met andere burgers denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
En met kerst zit hij weer veilig aan de kalkoen, .
Ja! En wat dacht je van die lui van Wagner. Zitten ze weken "vooruitgang" te boeken en dan kan Zelensky gewoon veilig op bezoek daarquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:32 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Wat zal die lul Putin de smoor daar over in hebben. Hij kan daar niet aan tippen. Op geen enkele manier. Loser.
Poetin zit elke dag veilig in zijn paleis terwijl hij zijn burgers de gehaktmolen in stuurt. Dat is pas misselijkquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Je bent in de war met Putin. Die zit lekker aan de dis terwijl hij Russen door de gehaktmolen draait.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
quote:
Uitspraak in hoger beroep over asielopvangquote:Appeal court says refugee housing is bad but can’t be solved short term
The appeal court also said that the Dutch state had made an unlawful distinction between refugees from Ukraine and asylum seekers from other countries. ‘Both groups are fleeing war and violence and no difference should be made in the reception of these groups,’ the court said. ‘The state must therefore treat these groups equally.’ Refugees from Ukraine have been admitted to the Netherlands without going through asylum procedures and they are allowed to work directly.
Ik zie Putin nog wel uit frustratie Kiev met een nuke gelijk maken met de grond of erger.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! En wat dacht je van die lui van Wagner. Zitten ze weken "vooruitgang" te boeken en dan kan Zelensky gewoon veilig op bezoek daarWat een afgang en demotivering moet dat voor ze zijn
Een oud gammel zuur mannetje dat zich schuil houdt in zijn paleizen versus een dappere, uitbundige levenskrachtige leider die zich tussen zijn volk begeeft.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:32 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Wat zal die lul Putin de smoor daar over in hebben. Hij kan daar niet aan tippen. Op geen enkele manier. Loser.
Projectie of niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:39 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik zie Putin nog wel uit frustratie Kiev met een nuke gelijk maken met de grond of erger.
Dit!quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een oud gammel zuur mannetje dat zich schuil houdt in zijn paleizen versus een dappere, uitbundige levenskrachtige leider die zich tussen zijn volk begeeft.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:39 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik zie Putin nog wel uit frustratie Kiev met een nuke gelijk maken met de grond of erger.
Het zou zuur zijn voor Oekraïne. Maar voor de rest van de wereld zou het mooi zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:39 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dan is Moskou binnen 3 weken een parkeerplaats.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:39 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat moet zeer doen bij de berenrijder/ blote bast ruiter.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een oud gammel zuur mannetje dat zich schuil houdt in zijn paleizen versus een dappere, uitbundige levenskrachtige leider die zich tussen zijn volk begeeft.
In ieder geval wel bij Prigozhin, die heeft meteen een boos filmpje opgenomen in zijn beste UPS-pakje.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:45 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat moet zeer doen bij de berenrijder/ blote bast ruiter.
Lol! Viesmadquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
In ieder geval wel bij Prigozhin, die heeft meteen een boos filmpje opgenomen in zijn beste UPS-pakje.
[ twitter ]
Tekenend ook voor hoe slecht de Russische inlichtingendiensten werken, 9 maanden geleden, en nu nog steeds. Zet daar Oekraïne tegenover, die zo'n beetje elke generaal die het front bezoekt een artilleriebeschieting cadeau doet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
In ieder geval wel bij Prigozhin, die heeft meteen een boos filmpje opgenomen in zijn beste UPS-pakje.
[ twitter ]
Prigozhin is een trieste stumper die zich op een kinderachtige manier laat kennen. Typerend voor dat slag volk.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:01 schreef Ixnay het volgende:
met behulp van logica weet iedereen toch dat de media liegt en dat de Russische operatie nog steeds een succes is.
Of juist tekenend hoe slecht de discipline is van de Russische hoge piefen. Een locatie lekken omdat je de Iphone aanzet om TikTok te kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tekenend ook voor hoe slecht de Russische inlichtingendiensten werken, 9 maanden geleden, en nu nog steeds. Zet daar Oekraïne tegenover, die zo'n beetje elke generaal die het front bezoekt een artilleriebeschieting cadeau doet.
Ja groot succes. Zitten pas op maand 9 van de 3 dagen die ze nodig zouden hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:01 schreef Ixnay het volgende:
Russische operatie nog steeds een succes is.
Waarschijnlijk ook de reden waarom het geschut achter hem stil was. Ze weten dat ze dan zeer rap antwoord krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tekenend ook voor hoe slecht de Russische inlichtingendiensten werken, 9 maanden geleden, en nu nog steeds. Zet daar Oekraïne tegenover, die zo'n beetje elke generaal die het front bezoekt een artilleriebeschieting cadeau doet.
Het is inderdaad een feit dat je Russische propaganda verspreidt.quote:
Zou toch mooi zijn als ze Prigozhin te grazen nemen daar.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook de reden waarom het geschut achter hem stil was. Ze weten dat ze dan zeer rap antwoord krijgen.
Best knap voor een organisatie met maar 30 leden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:03 schreef YoungDriller het volgende:
Ik vind dat Rusland het aardig goed doet tegen 50 NAVO landen.
Maar goed, de westerse portomonee moet eerst leeg. En ik denk dat dit volgend jaar wel goed gaat komen.
Een langer filmpje met ondertitelingquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat een zure sjaak zegquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een langer filmpje met ondertiteling![]()
[ twitter ]
Gaat niet gebeuren, iig niet door verdeeld Europa.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan is Moskou binnen 3 weken een parkeerplaats.
Old man, clouds...quote:
drie dagen , danquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, iig niet door verdeeld Europa.
Daarbij zie ik Iran N-Korea Wit-Rusland en China partij kiezen als het zover is.
Oh, dan is het helemaal duidelijk dat Rusland moet oprotten. Oekraïne is Italiaans. Dat is nu bewezen. En aangezien Rusland zegt dat dat land is opgericht in Kyiv, moet de historische vergissing Rusland onafhankelijk te maken van Rome per direct worden rechtgezet. Voor de leeuwen met die Poetin.quote:
Iran en NK zitten al in het Russische Kamp, Belarus heeft niks te kiezen en China kiest voor de optie die het beste/minst slecht is voor de handel. Dus rarara, met wie handelt China het meeste, met Rusland of met Europa en de VS?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Daarbij zie ik Iran N-Korea Wit-Rusland en China partij kiezen als het zover is.
De VS komt dan uiteraard ingrijpen dan. China is meteen klaar met bitchboy Poetin, die zitten helemaal niet op een apocalyps te wachten. Van Iran, Noord-Korea en Wit-Rusland ligt echt niemand wakker.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Die lijken wat korter door diequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:36 schreef xpompompomx het volgende:
Wadz met Putler's armpjes?
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:49 schreef Slayage het volgende:
Deze is bruutDat is maar de "helft" of misschien max een kwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijbehorend liedje:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Kan wel een paracetamolletje tegen de hoofdpijn gebruiken ja.quote:
Er had moeten staan "waaronder alle NAVO landen"quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Best knap voor een organisatie met maar 30 leden.
Als je dat denkt kun je de mods vragen om een klooncheck te doenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kan ook dezelfde zijn met 6 acccounts
https://www.telegraaf.nl/(...)efenen-op-het-westen
Kan zijn dat ie nu een engel is en dan kan t meevallenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die geen fijne kerst heeft, nee.
Voordeel is wel dat hij op twee feestjes tegelijk kan zijn met kerstquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die geen fijne kerst heeft, nee.
Nou dat valt mee op 44 miljoen waarvan 5 miljoen zeer gemotiverde jonge mannen en er ieder jaar weer 18 jaar worden een een goede training en uitrusting krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef kevinrsd het volgende:
[..]De mannelijke bevolking van Oekraine zal in dit tempo eerder op zijn
Je bent niet zo heel goed in het voorspellen van uitkomsten blijkt wel: \quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef kevinrsd het volgende:
[..]De mannelijke bevolking van Oekraine zal in dit tempo eerder op zijn
quote:Op maandag 24 januari 2022 19:00 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Afgelopen jaren veel geïnvesteerd in nieuw spul. Daarnaast hebben ze zoveel artillerie en korte, middel, lange afstands wapens dat ze daarna binnen kunnen lopen zonder veel verlies van levens.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)er_has_his_infected/
One russian captured soldier has his infected wound crawling with worms
Deel 2quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Leuk shotje van de lancering van zo'n projectiel.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:00 schreef YoungDriller het volgende:
Er had moeten staan "waaronder alle NAVO landen".
Maar schattig dat je de moeite genomen hebt om te googlen.
quote:
Volgens mij word je dan nog steeds ziek van de ziektekiemen in dat water...quote:"We halen water uit vieze plassen, zeven dit en kunnen het dan pas drinken"
[/quote]quote:20 december 2022 18:13
Poetin gaf opdracht om een werkgroep te vormen voor de voorbereiding en mobilisatie van mobilisatie
Andrey Turchak, eerste vicevoorzitter van de Federatieraad, werd aangesteld als hoofd van de groep, zo blijkt uit het document
Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5065286/
quote:ussische Federatie nr. 420-rp van 20 december 2022 "Over de werkgroep om interactie te verzekeren tussen overheidsinstanties en organisaties over kwesties van mobilisatietraining en mobilisatie, sociale en juridische bescherming van deelnemende burgers van de Russische Federatie in een speciale militaire operatie, en leden van hun families "
Doordat het een artikel in de Telegraaf is waar ze spreken over 26 oktober en 8 november heb ik een beetje het idee dat dit inmiddels al een vrij oud onderschept telefoontje is die niet heel relevant meer is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Volgens mij word je dan nog steeds ziek van de ziektekiemen in dat water...
Waterkwaliteit is ondertussen verbeterdquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Doordat het een artikel in de Telegraaf is waar ze spreken over 26 oktober en 8 november heb ik een beetje het idee dat dit inmiddels al een vrij oud onderschept telefoontje is die niet heel relevant meer is.
In een oorlog is de situatie vrij dynamisch wat betreft de plek waar ze zitten en wie weet of die gast uberhaupt nog leeft.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waterkwaliteit is ondertussen verbeterd
Ze zitten ondertussen niet meer in Lyman in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waterkwaliteit is ondertussen verbeterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |