Wat is er nu beter dan?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Heeft Rusland inderdaad een stokje voor gestoken. Gelukkig maar!
Kun je die een keer opnoemen want volgens mij zijn jouw "feiten" al zo'n 100x verworpen als zijnde nonsense.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je keer op keer met feiten en bewijzen wordt geconfronteerd, hoe lang wil je dan nog volhouden dat het niet zo is?
En ze krijgen op fok een mooi platform, dat valt mij nog het meest tegen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef mcmlxiv het volgende:
Hoe zou dat nou voelen om de hedendaagse equivalent van nazi-Duitsland te verdedigen? Je moet toch wel bijna met zekerheid betaald worden om nu nog, na alle moord, verkrachting, genocide, misdaden tegen de menselijkheid Putin en zijn varkens te verdedigen.
NSB’ers in 1940 hadden nog het excuus geen weet te hebben van oorlogsmisdaden.
Oekraine heeft beloofd geen lid van de NATO te worden in ruil voor een niet aanvalsverdrag door Rusland en inlevering vande USSR atoomwapensquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Heeft Rusland inderdaad een stokje voor gestoken. Gelukkig maar!
Rusland viel de Krim binnen, dus die hielden zich niet aan het verdrag. Waarom moet Oekraine het dan wel?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Oekraine heeft beloofd geen lid van de NATO te worden in ruil voor een niet aanvalsverdrag door Rusland en inlevering vande USSR atoomwapens
nu gaan ze alsnog ;lid van de NATO worden dus en terecht, dus niks stokje
Neonazi’s verdedigen het nazisme uit het Kremlin.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef mcmlxiv het volgende:
Hoe zou dat nou voelen om de hedendaagse equivalent van nazi-Duitsland te verdedigen? Je moet toch wel bijna met zekerheid betaald worden om nu nog, na alle moord, verkrachting, genocide, misdaden tegen de menselijkheid Putin en zijn varkens te verdedigen.
Er bestaan echt gekken in Nederland die voor Rusland zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:53 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Dat de geldtiet van Europa wat vlotter leegraakt dan het plan was.
nee wapens genoeg in de USAquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:53 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Dat de geldtiet van Europa wat vlotter leegraakt dan het plan was.
Heel wat fascisten die de holocaust nog steeds ontkennen. Dus verwacht bij bepaalde groepen geen beterschap.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef mcmlxiv het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Er bestaan echt neonazi’s in Nederland die voor Rusland zijn.
Jep.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:23 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
De kerstbonus uit het Kremlin is binnen?
Dat nieuwsbericht mag je toevoegen aan mijn lijstje. O wat gaat het toch slecht met die Russen. Maar vreemd genoeg verdedigen ze zich blijkbaar goed.quote:
wer kij ook op de RU ambassade ??quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:00 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jep.
Vladimir belde net of ik op fok wilde posten voor hem.
Weer lekker 10000 roebel binnen geharkt.
Tot op zekere hoogte zijn verschillende meningen en invalshoeken natuurlijk onontbeerlijk. Maar dit is idd wel overduidelijk alleen propaganda-zenden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom wordt dat uitschot getolereerd hier.. dat snap ik niet. Laat die kakkerlakken lekker naar een Russisch forum gaan
ik maag hopen dat het Berlarusische leger zich volledig tegen Rusland keert als ze moeten gaan vechten tegen de Oekrainsche buren en voor Putinquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte zijn verschillende meningen en invalshoeken natuurlijk onontbeerlijk. Maar dit is idd wel overduidelijk alleen propaganda-zenden.
Je waslijst aan falende argumenten?quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht mag je toevoegen aan mijn lijstje. O wat gaat het toch slecht met die Russen. Maar vreemd genoeg verdedigen ze zich blijkbaar goed.
Dat is een schijntje, goedkope kracht dus.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:00 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jep.
Vladimir belde net of ik op fok wilde posten voor hem.
Weer lekker 10000 roebel binnen geharkt.
Minskverdrag. Is dat net zoiets als de Budapest akkoorden?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:55 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ja stop maar weer.
Ze hadden ook een Minskverdrag getekend. Denk dat er in Moskou geen waarde gehecht wordt aan dit soort loze beloftes vanuit Kiev.
ik heb een TR gezet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Hier worden alleen himars met memebeschilderingen getolereerd.
Wat een kneuzenkermis zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |