Dit is een whataboutism. Maar ik wel er wel op in gaan hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vent, hou op. Russen zijn zelf heer en meester in uitsluiting, racisme en discriminatie. Probeer als neger of als homostel eens door Moskou te lopen
Zeker, maar je was geen partijquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ahum! Ik denk dat ik deze win!
Rusland zet niets , die zijn voor Stalin gevlucht in 1950quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland zet overal Russen meer als 5e colonne, die vervolgens gaan janken dat ze gediscrimineerd worden en moedertje Rusland moet komen helpen. Overal hetzelfde verhaal.
Que? Ze hebben alle Duitsers uit Koningsbergen geflikkerd en vervangen door Russen. Krim in 2014 idem dito.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Rusland zet niets , die zijn voor Stalin gevlucht in 1950
Om dezelfde redenen waarom jij niet oplazert naar het land waar je voorouders vandaan kwamen. Je kan die redenen zelf wel opsommen, denk ik zo? Ik begrijp je vraag eigenlijk niet zo goed. Weet jij niet wat vaderlandsliefde is?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom lazeren ze niet op naar Rusland dan?
Ja, voor de gelegenheid jezelf roomser dan de paus etaleren is leuk, maar keiharde realiteit is dat rus haar diaspora keer op keer gebruik voor haar territoriale ambities.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:20 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dit is een whataboutism. Maar ik wel er wel op in gaan hoor.
Dus dat de Russen zelf heer en meester in uitsluiting, racisme en discriminatie zijn, maakt het voor ons goed om dat ook na te streven?
Begrijp ik jou verkeerd, of begrijp je jezelf verkeerd??? Wat maakt ons dan beter dan de Russen?
De helft van de bevolking bestaat uit etnische russen. Daar komt gezeik van. Dus ik snap wel dat Letland dat gezeik wil voorkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:20 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dus dat de Russen zelf heer en meester in uitsluiting, racisme en discriminatie zijn, maakt het voor ons goed om dat ook na te streven?
Begrijp ik jou verkeerd, of begrijp je jezelf verkeerd??? Wat maakt ons dan beter dan de Russen?
En dit @RetepVquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, voor de gelegenheid jezelf roomser dan de paus etaleren is leuk, maar keiharde realiteit is dat rus haar diaspora keer op keer gebruik voor haar territoriale ambities.
En heb je daar nog zinnig weerwoord op, of blijf je liever doen alsof je roomser dan de paus bent?
Die diaspora is gewoon een kei- en keihard veiligheidsrisico.
Eh, wat?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:23 schreef RetepV het volgende:
Weet jij niet wat vaderlandsliefde is?
Ik hoop eerlijk gezegd dat ie het wel een keer doet, een goed gemikt schot en hij is uit zijn lijden verlost.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:27 schreef Slayage het volgende:
Zelfs Rusland adepten tonen hun respect voor zelensky. Zie je het al voor je dat Putin opduikt bij bakhmut?
[ twitter ]
Ik maak me niet druk over dat Rusland in theorie aangevallen kan worden. Ik woon daar niet, mijn familie is veilig.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, laten we ons vooral erg druk gaan maken over hoe rusland in theorie aangevallen kan worden,
terwijl diezelfde russen hun buren aan het genocideren zijn hé.
Wordt jij nou niet moe van jezelf?
Heel lullig voor de etnische Russen maar die hadden gewoon uit die landen op moeten zouten. Pemoeda's staken de totoks gewoon in de hens, de Balten waren iets liever voor hun voormalige kolonisatoren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:20 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja, vaderlandsliefde is oorlogsretoriek.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:23 schreef RetepV het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen waarom jij niet oplazert naar het land waar je voorouders vandaan kwamen. Je kan die redenen zelf wel opsommen, denk ik zo? Ik begrijp je vraag eigenlijk niet zo goed. Weet jij niet wat vaderlandsliefde is?
Dan hoeven we ze ook niet op te heffen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:27 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Dat de sancties een lachertje zijn
Ja, laten we vooral vermeende 'zorgen' van rus serieus nemen, over hoe ze aangevallen 'kunnen' worden,quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:30 schreef RetepV het volgende:
De Russen schijnen zich er daarentegen wel druk over te maken...
Ik zal hier met maar één ding op antwoorden. Het is een whataboutism. Maar jij doet het voorkomen alsof alleen Rusland zijn diaspora met militaire middelen beschermt, en dat daarom Rusland bestreden moet worden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, voor de gelegenheid jezelf roomser dan de paus etaleren is leuk, maar keiharde realiteit is dat rus haar diaspora keer op keer gebruik voor haar territoriale ambities.
En heb je daar nog zinnig weerwoord op, of blijf je liever doen alsof je roomser dan de paus bent?
Die diaspora is gewoon een kei- en keihard veiligheidsrisico.
Je zou je maar moeten aanpassen aan het land waar je woontquote:
Dat is geen antwoord, dat is mijn stelling negeren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:33 schreef RetepV het volgende:
Ik zal hier met maar één ding op antwoorden. Het is een whataboutism.
quote:Maar jij doet het voorkomen alsof alleen Rusland zijn diaspora met militaire middelen beschermt,
Met dezelfde argumenten moet de VS dan dus bestreden worden:
The Hague Invasion Act deugt ook voor geen meter. Europa heeft te weinig kloten getoond de VS daarop aan te spreken, maar die act is heel kwalijk en hiermee zijn de Amerikanen ook medeverantwoordelijk voor dit soort oorlogen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:33 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik zal hier met maar één ding op antwoorden. Het is een whataboutism. Maar jij doet het voorkomen alsof alleen Rusland zijn diaspora met militaire middelen beschermt, en dat daarom Rusland bestreden moet worden.
Met dezelfde argumenten moet de VS dan dus bestreden worden. Want hun diaspora is een kei- en keihard veiligheidsrisico.
"U.S.: 'Hague Invasion Act' Becomes Law"
https://www.hrw.org/news/(...)sion-act-becomes-law
Of te doen alsof het wat uitmaakt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan hoeven we ze ook niet op te heffen.
Bron?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:40 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Of te doen alsof het wat uitmaakt.
Het is een verkeerd signaal, absoluut. Maar deze act staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot het daadwerkelijk binnen vallen van een soeverein land.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
The Hague Invasion Act deugt ook voor geen meter. Europa heeft te weinig kloten getoond de VS daarop aan te spreken, maar die act is heel kwalijk en hiermee zijn de Amerikanen ook medeverantwoordelijk voor dit soort oorlogen.
Ja, kut voor Rusland dat dat vooral aan zichzelf te danken heeft maar dat maar niet kan bevatten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:30 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk over dat Rusland in theorie aangevallen kan worden. Ik woon daar niet, mijn familie is veilig.
De Russen schijnen zich er daarentegen wel druk over te maken...
Ben je het niet met me eens dat de NAVO zich sinds 1992 steeds dichter naar Rusland heeft bewogen? Wiki zegt namelijk dat het zo is.
[ afbeelding ]
99 damnquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ahum! Ik denk dat ik deze win!
Ja, echt heel gek dat al die landen, na tientallen jaren onder het juk van Rusland te hebben geleefd, zich bij de NAVO aansluiten om niet alleen te staan in een toekomstig conflict. En terecht na nu wel blijkt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:30 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ben je het niet met me eens dat de NAVO zich sinds 1992 steeds dichter naar Rusland heeft bewogen? Wiki zegt namelijk dat het zo is.
[ afbeelding ]
Wat een parel van een circelredenatie.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:51 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Ja, echt heel gek dat al die landen, na tientallen jaren onder het juk van Rusland te hebben geleefd, zich bij de NAVO aansluiten om niet alleen te staan in een toekomstig conflict. En terecht na nu wel blijkt.
Nee, The Sirius Report.quote:
quote:The Sirius Report is an independent website with the aim of providing analysis and an alternative perspective on current affairs and global events that we believe are shaping a new political, economic and social paradigm. We are fully self-funded, not backed by or affiliated with any private or state entities.
The site is run by Paul and his wife Lisa, who is the site administrator. For privacy reasons, Paul prefers not to be known by his full name. He also feels that the primary focus should be on his work rather than on his identity.
Voor jou natuurlijk totaal onbegrijpelijk dat gewelddadige verovering leidt tot verzet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:53 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Wat een parel van een circelredenatie.
Maakt het niet minder kloppend.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:53 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
En dat vinden die etnisch-Russische Letten dus ook.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet niet waar mijn voorouders vandaan komen. Maar er zijn weinig andere landen waar je beter als gewoon burger een gewoon leven kan leiden.
- Die landen zijn niet jaren lang bezet door de Sovjets?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:53 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Jij gaf het eerste voorbeeld. En daarmee gaf je aan dat je het een valide manier van argumenteren vindt. Dan moet je niet ineens gaan zeikwijven als het tegen je gebruikt wordt. In ieder geval was ik er helemaal open over.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eerst komen met het verwijt van een whataboutism,
En dan in dezelfde post een whataboutism.
Self-fulfilling prophecy. Dat is hoe je zoiets noemt. Als jij super paranoia altijd bang bent dat iedereen tegen je is, en om die reden hang je de warmonger uit, ja, dan maak je vanzelf mee dat iedereen tegen je is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:53 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Jammer dat je zelf de soep niet zo heet eet als je hem opdient voor een ander.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor jou natuurlijk totaal onbegrijpelijk dat gewelddadige verovering leidt tot verzet.
Nope, was ik niet. Lees maar terug.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Jij gaf het eerste voorbeeld.
In mijn ogen heeft Amerika met die act uitgesproken dat ze vinden dat ze Europa bezitten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
The Hague Invasion Act deugt ook voor geen meter. Europa heeft te weinig kloten getoond de VS daarop aan te spreken, maar die act is heel kwalijk en hiermee zijn de Amerikanen ook medeverantwoordelijk voor dit soort oorlogen.
Ik vind dat Rusland het aardig goed doet tegen 50 NAVO landen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:01 schreef Ixnay het volgende:
De Westerse media sinds het begin van de speciale militaire operatie be like:
"Poetin verliest."
"Wederom enorme fouten van Poetin."
"Grote verliezen voor Poetin."
"De grote vergissing van Poetin."
"Grote Russische nederlagen."
"Poetin is volledig kansloos."
"Oorlog is inmiddels beslist."
"Einde nadert voor Poetin."
En nog steeds gaat het zo door. Hoe objectief is deze onzin volgens jullie? De Russen verdedigen hun gebieden waar etnische Russen zitten met succes. Dat vertellen ze je in de media niet, maar met het gegeven dat ze er nog steeds zitten en met behulp van logica weet iedereen toch dat de media liegt en dat de Russische operatie nog steeds een succes is.
Doe maar een bron daarvoor, propagandist.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:57 schreef RetepV het volgende:
Ik zou echter wel uitermate teleurgesteld zijn als ineens mijn paspoort vanwege mijn etnische achtergrond afgenomen zou worden
Zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een verkeerd signaal, absoluut. Maar deze act staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot het daadwerkelijk binnen vallen van een soeverein land.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:03 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik vind dat Rusland het aardig goed doet tegen 50 NAVO landen.
Maar goed, de westerse portomonee moet eerst leeg. En ik denk dat dit volgend jaar wel goed gaat komen.
Rusland is niet in oorlog tegen 50 NAVO landen...quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:03 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
quote:Soevereiniteit of souvereiniteit is het recht van een bestuursorgaan om het hoogste gezag uit te oefenen zonder dat verantwoording is verschuldigd aan een ander orgaan. Legitimatie van dit gezag kan vanuit verschillende gezichtspunten benaderd worden, zoals volkssoevereiniteit of godssoevereiniteit. Het begrip komt waarschijnlijk van het Latijnse superanus of suprema potestas.
In moderne staten is al het recht dat binnen het territorium geldt doorgaans terug te voeren op een grondwet of constitutie. Door middel van het soevereiniteitsbegrip wordt aangegeven waarom de grondwet geldt. In het geval van volkssoevereiniteit is dat bijvoorbeeld zo omdat het volk geacht wordt de constitutie te hebben opgesteld. In het geval van vorstensoevereiniteit wordt de vorst geacht de constitutie te hebben opgesteld.
In het moderne internationaal recht is soevereiniteit een belangrijk concept, omdat het gaat om het respect voor elkaars grenzen en het recht om gezag uit te mogen oefenen binnen de grenzen van een nationale staat, het zelfbeschikkingsrecht. Dit betekent dat een andere staat niet het recht heeft zich te bemoeien met de binnenlandse aangelegenheden en zich onthoudt van agressie tegen de soevereine staat (non-interventie). Soevereiniteit betekent ook dat een soevereine staat geen enkel gezag over een andere soevereine staat kan uitoefenen en diens territoriale integriteit moet respecteren. Het begrip had in de geschiedenis ook andere betekenissen.
Wat een bullshit. Recht om ergens te wonen geeft je niet het recht om dat land aan een ander land te geven.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:57 schreef RetepV het volgende:
[..]
En dat vinden die etnisch-Russische Letten dus ook.
En tot iets voor 2014 vonden de etnisch-Russische Oekraïeners dat ook. Die zijn sindsdien echter van mening veranderd.
Ik weet wel waar mijn voorouders vandaan gekomen, niet van Nederland. Mijn voorouder heeft echter een onomstotelijk recht verworven om hier te mogen wonen, voor verdiensten aan Willem I en aan Nederland. Ik zou echter wel uitermate teleurgesteld zijn als ineens mijn paspoort vanwege mijn etnische achtergrond afgenomen zou worden en ik het alleen maar weer terug krijg nadat ik een inburgeringstraject heb doorlopen. Misschien zo teleurgesteld dat ik, net als mijn voorouder, er misschien voor zou kiezen om mijn land opnieuw van de tiran te gaan bevrijden.
Het lijkt er imo op dat jij gewoon een paar dingen niet begrijpt. Vandaar dat ik dat 'vaderlandsliefde' er bij sleepte. Geloof mij dat vaderlandsliefde voor mij over mijn vaderland gaat en niet over mijn regering.
En zo zal het ook voor die etnisch-Russen zijn, die al 'tig generaties op hun plek wonen en ineens door een regering tot tweederangs burgers werden gemaakt. Alsof dat land het bezit is van de regering...
Feiten spreken voor zich.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rusland is niet in oorlog tegen 50 NAVO landen...
Dat is weer een prachtig staaltje Russische propaganda.
Welken landen zijn het koningrijk der Nederlanden ook alweer ‘ingevallen’ om een beetje order te acheppen(grondstoffen te stelen)quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:07 schreef xpompompomx het volgende:
Mooi wel, al die zelfhaat en het eindeloze zoeken naar argumenten die het binnenvallen van een soevereine staat rechtvaardigen.
Welke feiten?quote:
Dan moeten we Ukraine dus meer wapens geven.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:01 schreef Ixnay het volgende:
"Poetin verliest."
En nog steeds gaat het zo door. Hoe objectief is deze onzin volgens jullie? De Russen verdedigen hun gebieden waar etnische Russen zitten met succes. Dat vertellen ze je in de media niet, maar met het gegeven dat ze er nog steeds zitten en met behulp van logica weet iedereen toch dat de media liegt en dat de Russische operatie nog steeds een succes is.
"NATO hasn't arrived yet."quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:03 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Maar goed, de westerse portomonee moet eerst leeg. En ik denk dat dit volgend jaar wel goed gaat komen.
Ja, je ziet het dagelijks, Rutte, Macron, Scholtz, etc, ze lopen allemaal op hun teentjes om de dreigende invasie vanuit de VS af te wenden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:04 schreef RetepV het volgende:
Terwijl wij juist angstvallig acties vermijden en de VS appeasen om niet binnengevallen te worden.
De VS treft dan ook geen schuld, wel verantwoordelijkheid. Door als hegemon bijna letterlijk de middelvinger op te steken naar het internationaal strafhof heeft de VS de kans laten lopen de wereld dichter bij een Rule of Law te brengen. Wat ze feitelijk aangeven is dat recht zich nu manifesteert en zich materialiseert binnen de context van een machtsevenwicht. En in die wereld heeft de NAVO zich inderdaad tever richting Rusland uitgebreid en bijt Rusland van zich af, dus zit je nu een beetje met een soort van Schrodinger-ethiek.'quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een verkeerd signaal, absoluut. Maar deze act staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot het daadwerkelijk binnen vallen van een soeverein land.
Echt een enorm succes inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:01 schreef Ixnay het volgende:
"Poetin verliest."
De kerstbonus uit het Kremlin is binnen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:01 schreef Ixnay het volgende:
"Poetin verliest."
Op je teentjes lopen, alles om een ander maar niet te schofferen, maakt je een appeaser.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:20 schreef -XOR- het volgende:
Diezelfde mokerdomme overstretch zie je ze ook met Taiwan maken door er allerlei hoogwaardigheidsbekleders bezoeken te laten afleggen
Die papieren tijger gaat ook niet komen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"NATO hasn't arrived yet."
Ow god, dit narratief. Ja, laat maar weer.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:04 schreef RetepV het volgende:
[..]
Zeker.
Maar het verschil is toch wel dat Oekraïne dingen deed waardoor Rusland het uiteindelijk binnenviel.
Nee, zelf ben ik een links-progressieve jongon, een idealist die van mening is dat de wereld een Rule of Law zou moeten kennen. Als je dan als de VS het daar niet mee eens bent en meer ziet in een op macht gegrondveste wereldorde dan brengt dat met zich mee dat je een consequentialistische ethiek doorvoert in je buitenlandpolitiek. Taiwan heeft er namelijk geen reet aan als China aanvalt en de VS zegt: "zoek het lekker uit".quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Op je teentjes lopen, alles om een ander maar niet te schofferen, maakt je een appeaser.
Inhoudelijk heeft bezoek van tante geen significante veranderingen gebracht, op welk vlak dan ook.
Maar volgens jou moeten we maar rekening gaan houden met china's gevoel ofzo.
Vreemd dat je aanmerkingen hebt op kissinger. Je zit namelijk zelf precies hetzelfde in de wedstrijd. kissinger is ook zo'n type dat vind dat je maar rekening moet houden met china's "gevoel" want ze zijn immers groot en sterk, en net als jij vind hij ook dat de rule based order dan eigenlijk maar niet voor je geld; want china heeft immers meer rechten, ze hebben blijkbaar het recht om niet geschoffeerd te worden.
100k aan beide kanten sowiesoquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Als bij Bahkmut een loopgraven oorlog gaande is met enkele meters verschuiving per week. Zou het dan kunnen zijn dat beide partijen zware verliezen lijden daar?
Dus de NAVO gaat niet komen, is er dus niet, maar je mattie in het kremlin wint wel met 11 vingers in zijn neus die oorlog tegen de NAVO, die niet gaat komen en er dus nu blijkbaar niet al is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:33 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Die papieren tijger gaat ook niet komen.
Lijkt me niet. Oekraine heeft beter getrainde soldaten, beter materieel, het thuisvoordeel en geen frontlinie als Bahkmut waar er elke dag een paar 100 Russen sneuvelen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
100k aan beide kanten sowieso
Dat NATO zou komen was toch de reden van de inval? Of is er ondertussen weer een andere reden verzonnen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:33 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Die papieren tijger gaat ook niet komen.
Ik denk dat Mark Milley het iets beter weet. Op een gegeven moment waren het ook gewoon 300 Oekraïners per dag. Het is een groot slachtfestijn voor beide partijen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:38 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Oekraine heeft beter getrainde soldaten, beter materieel, het thuisvoordeel en geen frontlinie als Bahkmut waar er elke dag een paar 100 Russen sneuvelen.
Volgens mij waren we nog bij "desataniseren".quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat NATO zou komen was toch de reden van de inval? Of is er ondertussen weer een andere reden verzonnen?
Wanneer zullen we komen bij de echte reden? De gas en olievelden in die gebieden ter waarde van $12 biljoen, die de afhankelijkheidspositie van Europa van olie/gas van Rusland op het spel zouden zetten als we alles van Oekraine zouden kopen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens mij waren we nog bij "desataniseren".
Er zijn gewoon dingen die jij niet wil zien.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, je ziet het dagelijks, Rutte, Macron, Scholtz, etc, ze lopen allemaal op hun teentjes om de dreigende invasie vanuit de VS af te wenden.
Nu is er dan in 2020 alsnog een onderzoek gestart naar oorlogsmisdaden van alle partijen. En het zal je misschien verbazen dat er geschreven staat " war crimes committed in Afghanistan, Poland, Romania and Lithuania by United States Armed Forces and the United States Central Intelligence Agency". Maar dat gaat over de geheime martelcentra van de Verenigde Staten en van de CIA in die landen.quote:An International Criminal Court (ICC) investigation in Afghanistan was authorised to proceed in 2020, after the collection of information from victims during 2017 and 2018, a 2019 request to open an investigation, a rejection of the request, and an overturning of the rejection of the request. The investigation concerns war crimes and crimes against humanity committed since 1 May 2003, in the context of the war in Afghanistan, by the Taliban and affiliated armed groups, war crimes by the Afghan National Security Forces, and war crimes committed in Afghanistan, Poland, Romania and Lithuania by United States Armed Forces and the United States Central Intelligence Agency (CIA).[89][90]
Als je keer op keer met feiten en bewijzen wordt geconfronteerd, hoe lang wil je dan nog volhouden dat het niet zo is?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ow god, dit narratief. Ja, laat maar weer.
Heeft Rusland inderdaad een stokje voor gestoken. Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat NATO zou komen was toch de reden van de inval? Of is er ondertussen weer een andere reden verzonnen?
Wat is er nu beter dan?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Heeft Rusland inderdaad een stokje voor gestoken. Gelukkig maar!
Kun je die een keer opnoemen want volgens mij zijn jouw "feiten" al zo'n 100x verworpen als zijnde nonsense.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je keer op keer met feiten en bewijzen wordt geconfronteerd, hoe lang wil je dan nog volhouden dat het niet zo is?
En ze krijgen op fok een mooi platform, dat valt mij nog het meest tegen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef mcmlxiv het volgende:
Hoe zou dat nou voelen om de hedendaagse equivalent van nazi-Duitsland te verdedigen? Je moet toch wel bijna met zekerheid betaald worden om nu nog, na alle moord, verkrachting, genocide, misdaden tegen de menselijkheid Putin en zijn varkens te verdedigen.
NSB’ers in 1940 hadden nog het excuus geen weet te hebben van oorlogsmisdaden.
Oekraine heeft beloofd geen lid van de NATO te worden in ruil voor een niet aanvalsverdrag door Rusland en inlevering vande USSR atoomwapensquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Heeft Rusland inderdaad een stokje voor gestoken. Gelukkig maar!
Rusland viel de Krim binnen, dus die hielden zich niet aan het verdrag. Waarom moet Oekraine het dan wel?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Oekraine heeft beloofd geen lid van de NATO te worden in ruil voor een niet aanvalsverdrag door Rusland en inlevering vande USSR atoomwapens
nu gaan ze alsnog ;lid van de NATO worden dus en terecht, dus niks stokje
Neonazi’s verdedigen het nazisme uit het Kremlin.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef mcmlxiv het volgende:
Hoe zou dat nou voelen om de hedendaagse equivalent van nazi-Duitsland te verdedigen? Je moet toch wel bijna met zekerheid betaald worden om nu nog, na alle moord, verkrachting, genocide, misdaden tegen de menselijkheid Putin en zijn varkens te verdedigen.
Er bestaan echt gekken in Nederland die voor Rusland zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:53 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Dat de geldtiet van Europa wat vlotter leegraakt dan het plan was.
nee wapens genoeg in de USAquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:53 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Dat de geldtiet van Europa wat vlotter leegraakt dan het plan was.
Heel wat fascisten die de holocaust nog steeds ontkennen. Dus verwacht bij bepaalde groepen geen beterschap.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef mcmlxiv het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Er bestaan echt neonazi’s in Nederland die voor Rusland zijn.
Jep.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:23 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
De kerstbonus uit het Kremlin is binnen?
Dat nieuwsbericht mag je toevoegen aan mijn lijstje. O wat gaat het toch slecht met die Russen. Maar vreemd genoeg verdedigen ze zich blijkbaar goed.quote:
wer kij ook op de RU ambassade ??quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:00 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jep.
Vladimir belde net of ik op fok wilde posten voor hem.
Weer lekker 10000 roebel binnen geharkt.
Tot op zekere hoogte zijn verschillende meningen en invalshoeken natuurlijk onontbeerlijk. Maar dit is idd wel overduidelijk alleen propaganda-zenden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom wordt dat uitschot getolereerd hier.. dat snap ik niet. Laat die kakkerlakken lekker naar een Russisch forum gaan
ik maag hopen dat het Berlarusische leger zich volledig tegen Rusland keert als ze moeten gaan vechten tegen de Oekrainsche buren en voor Putinquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte zijn verschillende meningen en invalshoeken natuurlijk onontbeerlijk. Maar dit is idd wel overduidelijk alleen propaganda-zenden.
Je waslijst aan falende argumenten?quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht mag je toevoegen aan mijn lijstje. O wat gaat het toch slecht met die Russen. Maar vreemd genoeg verdedigen ze zich blijkbaar goed.
Dat is een schijntje, goedkope kracht dus.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:00 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jep.
Vladimir belde net of ik op fok wilde posten voor hem.
Weer lekker 10000 roebel binnen geharkt.
Minskverdrag. Is dat net zoiets als de Budapest akkoorden?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:55 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ja stop maar weer.
Ze hadden ook een Minskverdrag getekend. Denk dat er in Moskou geen waarde gehecht wordt aan dit soort loze beloftes vanuit Kiev.
ik heb een TR gezet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Hier worden alleen himars met memebeschilderingen getolereerd.
Wat een kneuzenkermis zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |