Dit is een whataboutism. Maar ik wel er wel op in gaan hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vent, hou op. Russen zijn zelf heer en meester in uitsluiting, racisme en discriminatie. Probeer als neger of als homostel eens door Moskou te lopen
Zeker, maar je was geen partijquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ahum! Ik denk dat ik deze win!
Rusland zet niets , die zijn voor Stalin gevlucht in 1950quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland zet overal Russen meer als 5e colonne, die vervolgens gaan janken dat ze gediscrimineerd worden en moedertje Rusland moet komen helpen. Overal hetzelfde verhaal.
Que? Ze hebben alle Duitsers uit Koningsbergen geflikkerd en vervangen door Russen. Krim in 2014 idem dito.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Rusland zet niets , die zijn voor Stalin gevlucht in 1950
Om dezelfde redenen waarom jij niet oplazert naar het land waar je voorouders vandaan kwamen. Je kan die redenen zelf wel opsommen, denk ik zo? Ik begrijp je vraag eigenlijk niet zo goed. Weet jij niet wat vaderlandsliefde is?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom lazeren ze niet op naar Rusland dan?
Ja, voor de gelegenheid jezelf roomser dan de paus etaleren is leuk, maar keiharde realiteit is dat rus haar diaspora keer op keer gebruik voor haar territoriale ambities.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:20 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dit is een whataboutism. Maar ik wel er wel op in gaan hoor.
Dus dat de Russen zelf heer en meester in uitsluiting, racisme en discriminatie zijn, maakt het voor ons goed om dat ook na te streven?
Begrijp ik jou verkeerd, of begrijp je jezelf verkeerd??? Wat maakt ons dan beter dan de Russen?
De helft van de bevolking bestaat uit etnische russen. Daar komt gezeik van. Dus ik snap wel dat Letland dat gezeik wil voorkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:20 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dus dat de Russen zelf heer en meester in uitsluiting, racisme en discriminatie zijn, maakt het voor ons goed om dat ook na te streven?
Begrijp ik jou verkeerd, of begrijp je jezelf verkeerd??? Wat maakt ons dan beter dan de Russen?
En dit @RetepVquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, voor de gelegenheid jezelf roomser dan de paus etaleren is leuk, maar keiharde realiteit is dat rus haar diaspora keer op keer gebruik voor haar territoriale ambities.
En heb je daar nog zinnig weerwoord op, of blijf je liever doen alsof je roomser dan de paus bent?
Die diaspora is gewoon een kei- en keihard veiligheidsrisico.
Eh, wat?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:23 schreef RetepV het volgende:
Weet jij niet wat vaderlandsliefde is?
Ik hoop eerlijk gezegd dat ie het wel een keer doet, een goed gemikt schot en hij is uit zijn lijden verlost.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:27 schreef Slayage het volgende:
Zelfs Rusland adepten tonen hun respect voor zelensky. Zie je het al voor je dat Putin opduikt bij bakhmut?
[ twitter ]
Ik maak me niet druk over dat Rusland in theorie aangevallen kan worden. Ik woon daar niet, mijn familie is veilig.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, laten we ons vooral erg druk gaan maken over hoe rusland in theorie aangevallen kan worden,
terwijl diezelfde russen hun buren aan het genocideren zijn hé.
Wordt jij nou niet moe van jezelf?
Heel lullig voor de etnische Russen maar die hadden gewoon uit die landen op moeten zouten. Pemoeda's staken de totoks gewoon in de hens, de Balten waren iets liever voor hun voormalige kolonisatoren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:20 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja, vaderlandsliefde is oorlogsretoriek.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:23 schreef RetepV het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen waarom jij niet oplazert naar het land waar je voorouders vandaan kwamen. Je kan die redenen zelf wel opsommen, denk ik zo? Ik begrijp je vraag eigenlijk niet zo goed. Weet jij niet wat vaderlandsliefde is?
Dan hoeven we ze ook niet op te heffen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:27 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Dat de sancties een lachertje zijn
Ja, laten we vooral vermeende 'zorgen' van rus serieus nemen, over hoe ze aangevallen 'kunnen' worden,quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:30 schreef RetepV het volgende:
De Russen schijnen zich er daarentegen wel druk over te maken...
Ik zal hier met maar één ding op antwoorden. Het is een whataboutism. Maar jij doet het voorkomen alsof alleen Rusland zijn diaspora met militaire middelen beschermt, en dat daarom Rusland bestreden moet worden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, voor de gelegenheid jezelf roomser dan de paus etaleren is leuk, maar keiharde realiteit is dat rus haar diaspora keer op keer gebruik voor haar territoriale ambities.
En heb je daar nog zinnig weerwoord op, of blijf je liever doen alsof je roomser dan de paus bent?
Die diaspora is gewoon een kei- en keihard veiligheidsrisico.
Je zou je maar moeten aanpassen aan het land waar je woontquote:
Dat is geen antwoord, dat is mijn stelling negeren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:33 schreef RetepV het volgende:
Ik zal hier met maar één ding op antwoorden. Het is een whataboutism.
quote:Maar jij doet het voorkomen alsof alleen Rusland zijn diaspora met militaire middelen beschermt,
Met dezelfde argumenten moet de VS dan dus bestreden worden:
The Hague Invasion Act deugt ook voor geen meter. Europa heeft te weinig kloten getoond de VS daarop aan te spreken, maar die act is heel kwalijk en hiermee zijn de Amerikanen ook medeverantwoordelijk voor dit soort oorlogen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:33 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik zal hier met maar één ding op antwoorden. Het is een whataboutism. Maar jij doet het voorkomen alsof alleen Rusland zijn diaspora met militaire middelen beschermt, en dat daarom Rusland bestreden moet worden.
Met dezelfde argumenten moet de VS dan dus bestreden worden. Want hun diaspora is een kei- en keihard veiligheidsrisico.
"U.S.: 'Hague Invasion Act' Becomes Law"
https://www.hrw.org/news/(...)sion-act-becomes-law
Of te doen alsof het wat uitmaakt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan hoeven we ze ook niet op te heffen.
Bron?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:40 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Of te doen alsof het wat uitmaakt.
Het is een verkeerd signaal, absoluut. Maar deze act staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot het daadwerkelijk binnen vallen van een soeverein land.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
The Hague Invasion Act deugt ook voor geen meter. Europa heeft te weinig kloten getoond de VS daarop aan te spreken, maar die act is heel kwalijk en hiermee zijn de Amerikanen ook medeverantwoordelijk voor dit soort oorlogen.
Ja, kut voor Rusland dat dat vooral aan zichzelf te danken heeft maar dat maar niet kan bevatten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:30 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk over dat Rusland in theorie aangevallen kan worden. Ik woon daar niet, mijn familie is veilig.
De Russen schijnen zich er daarentegen wel druk over te maken...
Ben je het niet met me eens dat de NAVO zich sinds 1992 steeds dichter naar Rusland heeft bewogen? Wiki zegt namelijk dat het zo is.
[ afbeelding ]
99 damnquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ahum! Ik denk dat ik deze win!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |