abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207161049
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:12 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Vent, hou op. Russen zijn zelf heer en meester in uitsluiting, racisme en discriminatie. Probeer als neger of als homostel eens door Moskou te lopen :')
Dit is een whataboutism. Maar ik wel er wel op in gaan hoor.

Dus dat de Russen zelf heer en meester in uitsluiting, racisme en discriminatie zijn, maakt het voor ons goed om dat ook na te streven?

Begrijp ik jou verkeerd, of begrijp je jezelf verkeerd??? Wat maakt ons dan beter dan de Russen?
pi_207161050
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Ahum! Ik denk dat ik deze win! :6
Zeker, maar je was geen partij ;)
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  dinsdag 20 december 2022 @ 17:21:48 #203
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207161059
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:19 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Rusland zet overal Russen meer als 5e colonne, die vervolgens gaan janken dat ze gediscrimineerd worden en moedertje Rusland moet komen helpen. Overal hetzelfde verhaal.
Rusland zet niets , die zijn voor Stalin gevlucht in 1950

mijn ex haar moeder ook die woonde in Kirgizie en was gevlucht voor Stalin , die maakt eiedere slimme rus dood uit angst voor interne vijaneden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207161068
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Rusland zet niets , die zijn voor Stalin gevlucht in 1950
Que? Ze hebben alle Duitsers uit Koningsbergen geflikkerd en vervangen door Russen. Krim in 2014 idem dito.
pi_207161075
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Waarom lazeren ze niet op naar Rusland dan?
Om dezelfde redenen waarom jij niet oplazert naar het land waar je voorouders vandaan kwamen. Je kan die redenen zelf wel opsommen, denk ik zo? Ik begrijp je vraag eigenlijk niet zo goed. Weet jij niet wat vaderlandsliefde is?
pi_207161082
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:20 schreef RetepV het volgende:

[..]

Dus dat de Russen zelf heer en meester in uitsluiting, racisme en discriminatie zijn, maakt het voor ons goed om dat ook na te streven?

Begrijp ik jou verkeerd, of begrijp je jezelf verkeerd??? Wat maakt ons dan beter dan de Russen?
Ja, voor de gelegenheid jezelf roomser dan de paus etaleren is leuk, maar keiharde realiteit is dat rus haar diaspora keer op keer gebruik voor haar territoriale ambities.

En heb je daar nog zinnig weerwoord op, of blijf je liever doen alsof je roomser dan de paus bent? :)

Die diaspora is gewoon een kei- en keihard veiligheidsrisico.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_207161090
quote:

[..]

De helft van de bevolking bestaat uit etnische russen. Daar komt gezeik van. Dus ik snap wel dat Letland dat gezeik wil voorkomen.
pi_207161095
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, voor de gelegenheid jezelf roomser dan de paus etaleren is leuk, maar keiharde realiteit is dat rus haar diaspora keer op keer gebruik voor haar territoriale ambities.

En heb je daar nog zinnig weerwoord op, of blijf je liever doen alsof je roomser dan de paus bent? :)

En dit @RetepV
  dinsdag 20 december 2022 @ 17:27:19 #209
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_207161109
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:15 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
[..]
Je punt?
Dat de sancties een lachertje zijn :Y
pi_207161119
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:23 schreef RetepV het volgende:

Weet jij niet wat vaderlandsliefde is?
Eh, wat? :')

Probeer jij hier nou echt te stellen dat die kolonisten die te be'GVD'ed waren om hun Estse paspoort op te halen, en in de regel ook helemaal geen Ests spreken, maar alleen russisch, een vorm van "vaderlands liefde" hebben richting Estland? :')

Wat rook jij?
pi_207161136
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2022 16:27 schreef Slayage het volgende:
Zelfs Rusland adepten tonen hun respect voor zelensky. Zie je het al voor je dat Putin opduikt bij bakhmut?

[ twitter ]
Ik hoop eerlijk gezegd dat ie het wel een keer doet, een goed gemikt schot en hij is uit zijn lijden verlost.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_207161145
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:03 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, laten we ons vooral erg druk gaan maken over hoe rusland in theorie aangevallen kan worden,

terwijl diezelfde russen hun buren aan het genocideren zijn hé.

:z

Wordt jij nou niet moe van jezelf?
Ik maak me niet druk over dat Rusland in theorie aangevallen kan worden. Ik woon daar niet, mijn familie is veilig.

De Russen schijnen zich er daarentegen wel druk over te maken...

Ben je het niet met me eens dat de NAVO zich sinds 1992 steeds dichter naar Rusland heeft bewogen? Wiki zegt namelijk dat het zo is.

dinsdag 20 december 2022 @ 17:30:36 #213
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207161146
quote:

[..]

Heel lullig voor de etnische Russen maar die hadden gewoon uit die landen op moeten zouten. Pemoeda's staken de totoks gewoon in de hens, de Balten waren iets liever voor hun voormalige kolonisatoren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 20 december 2022 @ 17:31:38 #214
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207161157
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:23 schreef RetepV het volgende:

[..]
Om dezelfde redenen waarom jij niet oplazert naar het land waar je voorouders vandaan kwamen. Je kan die redenen zelf wel opsommen, denk ik zo? Ik begrijp je vraag eigenlijk niet zo goed. Weet jij niet wat vaderlandsliefde is?
Ja, vaderlandsliefde is oorlogsretoriek.

Ik weet niet waar mijn voorouders vandaan komen. Maar er zijn weinig andere landen waar je beter als gewoon burger een gewoon leven kan leiden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 20 december 2022 @ 17:32:42 #215
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207161164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:27 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Dat de sancties een lachertje zijn :Y
Dan hoeven we ze ook niet op te heffen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_207161169
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:30 schreef RetepV het volgende:
Ja, laten we vooral vermeende 'zorgen' van rus serieus nemen, over hoe ze aangevallen 'kunnen' worden,

Terwijl rus zelf haar buren aan het genocideren is :z :z :z

Je zeer licht verholen kremlin propaganda en agenda begint ondertussen te vervelen...
pi_207161170
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:24 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik zal hier met maar één ding op antwoorden. Het is een whataboutism. Maar jij doet het voorkomen alsof alleen Rusland zijn diaspora met militaire middelen beschermt, en dat daarom Rusland bestreden moet worden.

Met dezelfde argumenten moet de VS dan dus bestreden worden. Want hun diaspora is een kei- en keihard veiligheidsrisico.

"U.S.: 'Hague Invasion Act' Becomes Law"

https://www.hrw.org/news/(...)sion-act-becomes-law
pi_207161186
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 16:52 schreef RetepV het volgende:

[..]
...
Je zou je maar moeten aanpassen aan het land waar je woont :N
Als ze zich zo Rus voelen kunnen ze in ieder geval makkelijk naar het moederland. Lopend is het ook nog prima te doen.

Voor de rest is Rusland het toonbeeld van fascisme natuurlijk :')

In ieder geval hebben ze in de Baltische staten nog een keuze en worden ze niet afgeslacht.
pi_207161191
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:33 schreef RetepV het volgende:
Ik zal hier met maar één ding op antwoorden. Het is een whataboutism.
Dat is geen antwoord, dat is mijn stelling negeren.

Geef maar gewoon antwoord:

Die rus diaspora is gewoon een aanwijsbaar veiligheids risico, wat is jouw "oplossing" daarvoor.

quote:
Maar jij doet het voorkomen alsof alleen Rusland zijn diaspora met militaire middelen beschermt,

Met dezelfde argumenten moet de VS dan dus bestreden worden:
:')

Eerst komen met het verwijt van een whataboutism,

En dan in dezelfde post een whataboutism.

:')
  dinsdag 20 december 2022 @ 17:36:32 #220
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207161196
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:33 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik zal hier met maar één ding op antwoorden. Het is een whataboutism. Maar jij doet het voorkomen alsof alleen Rusland zijn diaspora met militaire middelen beschermt, en dat daarom Rusland bestreden moet worden.

Met dezelfde argumenten moet de VS dan dus bestreden worden. Want hun diaspora is een kei- en keihard veiligheidsrisico.

"U.S.: 'Hague Invasion Act' Becomes Law"

https://www.hrw.org/news/(...)sion-act-becomes-law
The Hague Invasion Act deugt ook voor geen meter. Europa heeft te weinig kloten getoond de VS daarop aan te spreken, maar die act is heel kwalijk en hiermee zijn de Amerikanen ook medeverantwoordelijk voor dit soort oorlogen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 20 december 2022 @ 17:40:44 #221
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_207161229
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dan hoeven we ze ook niet op te heffen.
Of te doen alsof het wat uitmaakt. :Y
pi_207161243
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:40 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Of te doen alsof het wat uitmaakt. :Y
Bron? :)
pi_207161247
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]
The Hague Invasion Act deugt ook voor geen meter. Europa heeft te weinig kloten getoond de VS daarop aan te spreken, maar die act is heel kwalijk en hiermee zijn de Amerikanen ook medeverantwoordelijk voor dit soort oorlogen.
Het is een verkeerd signaal, absoluut. Maar deze act staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot het daadwerkelijk binnen vallen van een soeverein land.
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 17:44:48 #224
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_207161260
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:30 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik maak me niet druk over dat Rusland in theorie aangevallen kan worden. Ik woon daar niet, mijn familie is veilig.

Ben je het niet met me eens dat de NAVO zich sinds 1992 steeds dichter naar Rusland heeft bewogen? Wiki zegt namelijk dat het zo is.

[ afbeelding ]
Ja, kut voor Rusland dat dat vooral aan zichzelf te danken heeft maar dat maar niet kan bevatten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207161314
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Ahum! Ik denk dat ik deze win! :6
99 damn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')