Goed voor het immuunsysteem. Niet zeuren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Volgens mij word je dan nog steeds ziek van de ziektekiemen in dat water...
Sneeuw is wel beter dan een vieze plas water.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waterkwaliteit is ondertussen verbeterd
Lijkt me sterkquote:
Wordt wel overgenomen en het schijnt ook wel een betrouwbare verslaggever te zijn. En dit:quote:
Beetje cholera enzo..tyfus, dysenteriequote:Op dinsdag 20 december 2022 22:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Volgens mij word je dan nog steeds ziek van de ziektekiemen in dat water...
Wow.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wordt wel overgenomen en het schijnt ook wel een betrouwbare verslaggever te zijn. En dit: [ twitter ]
Kan ie mooi een HIMARS koppenquote:
Maar ik las gisteren iets van dat de Russische doctrine zegt dat als een van de drie individuen die betrokken zijn bij nucleaire bommen omgebracht word, dat dit een reden is om nukes in te zetten. Dus op zich zou dat niet goed zijn als het op Oekraïns grondgebied plaats vind.quote:
Ja, nu smelten ze sneeuw denk ik, de plassen zijn stijfbevroren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waterkwaliteit is ondertussen verbeterd
Volgens mij heb ik dit een paar maanden geleden al gezien. Er staat wel dat het negen uur geleden geplaatst is, maar de hele situatie is identiek. Met de huidige kou vliegen er ook minder vliegen om eitjes te leggen denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)er_has_his_infected/
One russian captured soldier has his infected wound crawling with worms
PS 3 maanden geleden https://www.reddit.com/r/(...)aggots_in_his_wound/quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit een paar maanden geleden al gezien. Er staat wel dat het negen uur geleden geplaatst is, maar de hele situatie is identiek. Met de huidige kou vliegen er ook minder vliegen om eitjes te leggen denk ik.
quote:Ondertussen zitten de Kerch-matrozen van het Soya-schip, die een maand geleden in Egypte werden vastgehouden, nog steeds vast in een cel. Het schip werd een maand geleden aangehouden, tramadol, verboden voor invoer in het land, werd aan boord gevonden.
Maria PAVLOVA
??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5065354/
Ook vrouwen vechten! En anders dan bij de Russen : aan het front, en niet als speeltje voor de legerleiding of als medische hulpverleners. Lees De Zinkjongens voor de reputatie van de vrouwen aan het Russische front.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef kevinrsd het volgende:
[..]De mannelijke bevolking van Oekraine zal in dit tempo eerder op zijn
Dit schijnt m te zijn:quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wordt wel overgenomen en het schijnt ook wel een betrouwbare verslaggever te zijn. En dit: [ twitter ]
Ze hebben toch omgekeerde osmose filters?quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Beetje cholera enzo..tyfus, dysenterie
Vodka ontsmet alles!
Haaa! Je kan die brommer horenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Leuk shotje van de lancering van zo'n projectiel.
[ twitter ]
Alle HiMARS verzamelen!quote:
Zegt ie eens iets zinnigs, is het ook weer niet goedquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Hier laat de Wijk zijn vieze linkse spelletjes wel zien.
Juist niet, hier glijdt hij compleet uit de bocht.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zegt ie eens iets zinnigs, is het ook weer niet goed
Rob zegt veel over Oekraïne, dus als Rob het over iets totaal anders heeft, hoort het hier ook thuis? Als Rob vertelt wat zijn favoriete restaurant is en bij welke kraam hij zijn oliebollen haalt/ze zelf volgens familietraditie bakt, is dat hier ook relevant?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist niet, hier glijdt hij compleet uit de bocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |