Goed voor het immuunsysteem. Niet zeuren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Volgens mij word je dan nog steeds ziek van de ziektekiemen in dat water...
Sneeuw is wel beter dan een vieze plas water.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waterkwaliteit is ondertussen verbeterd
Lijkt me sterkquote:
Wordt wel overgenomen en het schijnt ook wel een betrouwbare verslaggever te zijn. En dit:quote:
Beetje cholera enzo..tyfus, dysenteriequote:Op dinsdag 20 december 2022 22:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Volgens mij word je dan nog steeds ziek van de ziektekiemen in dat water...
Wow.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wordt wel overgenomen en het schijnt ook wel een betrouwbare verslaggever te zijn. En dit: [ twitter ]
Kan ie mooi een HIMARS koppenquote:
Maar ik las gisteren iets van dat de Russische doctrine zegt dat als een van de drie individuen die betrokken zijn bij nucleaire bommen omgebracht word, dat dit een reden is om nukes in te zetten. Dus op zich zou dat niet goed zijn als het op Oekraïns grondgebied plaats vind.quote:
Ja, nu smelten ze sneeuw denk ik, de plassen zijn stijfbevroren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waterkwaliteit is ondertussen verbeterd
Volgens mij heb ik dit een paar maanden geleden al gezien. Er staat wel dat het negen uur geleden geplaatst is, maar de hele situatie is identiek. Met de huidige kou vliegen er ook minder vliegen om eitjes te leggen denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)er_has_his_infected/
One russian captured soldier has his infected wound crawling with worms
PS 3 maanden geleden https://www.reddit.com/r/(...)aggots_in_his_wound/quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit een paar maanden geleden al gezien. Er staat wel dat het negen uur geleden geplaatst is, maar de hele situatie is identiek. Met de huidige kou vliegen er ook minder vliegen om eitjes te leggen denk ik.
quote:Ondertussen zitten de Kerch-matrozen van het Soya-schip, die een maand geleden in Egypte werden vastgehouden, nog steeds vast in een cel. Het schip werd een maand geleden aangehouden, tramadol, verboden voor invoer in het land, werd aan boord gevonden.
Maria PAVLOVA
??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5065354/
Ook vrouwen vechten! En anders dan bij de Russen : aan het front, en niet als speeltje voor de legerleiding of als medische hulpverleners. Lees De Zinkjongens voor de reputatie van de vrouwen aan het Russische front.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef kevinrsd het volgende:
[..]De mannelijke bevolking van Oekraine zal in dit tempo eerder op zijn
Dit schijnt m te zijn:quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wordt wel overgenomen en het schijnt ook wel een betrouwbare verslaggever te zijn. En dit: [ twitter ]
Ze hebben toch omgekeerde osmose filters?quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Beetje cholera enzo..tyfus, dysenterie
Vodka ontsmet alles!
Haaa! Je kan die brommer horenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Leuk shotje van de lancering van zo'n projectiel.
[ twitter ]
Alle HiMARS verzamelen!quote:
Zegt ie eens iets zinnigs, is het ook weer niet goedquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Hier laat de Wijk zijn vieze linkse spelletjes wel zien.
Juist niet, hier glijdt hij compleet uit de bocht.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zegt ie eens iets zinnigs, is het ook weer niet goed
Rob zegt veel over Oekraïne, dus als Rob het over iets totaal anders heeft, hoort het hier ook thuis? Als Rob vertelt wat zijn favoriete restaurant is en bij welke kraam hij zijn oliebollen haalt/ze zelf volgens familietraditie bakt, is dat hier ook relevant?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist niet, hier glijdt hij compleet uit de bocht.
Lijkt me niet onverstandig om persoonlijk te gaan lobbyen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef AnneX het volgende:
Zelensky gaat op tourneeof verzint iemand dit:
[ twitter ]
Geweldig dit. Zie je ook gelijk waarom Rusland hem perse dood wilde hebben. Dan had Ukraine niet dezelfde buitenlandse steun gekregen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Nee het lijkt echt zo. C-37B van 89th Airlift Wing lijkt al gespot, die doet vervoer van staatshoofden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Oliebollen zijn erg duur dit jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Rob zegt veel over Oekraïne, dus als Rob het over iets totaal anders heeft, hoort het hier ook thuis? Als Rob vertelt wat zijn favoriete restaurant is en bij welke kraam hij zijn oliebollen haalt/ze zelf volgens familietraditie bakt, is dat hier ook relevant?
Tournee zelfs.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Ik bak zelf.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oliebollen zijn erg duur dit jaar.
In de eerste weken na de inval zijn al diverse aanslagen op Zelensky verijdeld.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:38 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Geweldig dit. Zie je ook gelijk waarom Rusland hem perse dood wilde hebben. Dan had Ukraine niet dezelfde buitenlandse steun gekregen.
geweldig he en {Poetin kan niets anders dan zijn ¨vriend¨ in het kwaad Luka weer opzoekenquote:
Hmmquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verbaast me dus helemaal niet als ie een rondje door wat landen gaat doen. De beste promotie voor zijn zaak.quote:Op maandag 14 november 2022 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh? Hij is er toch al eens geweest. In het witte huis.
Wat denk je dat hij daar doet? Als president van zijn land. Hij is daar om extra steun te verkrijgen. Net als de vorige keer.
Vind het helemaal geen gek idee hoor. Zeer de moeite waard als de kans om ATACMS te krijgen daarmee vergroot wordt.
Gaat dat nu nooit vervelen, telkens diezelfde buurman op de koffie?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
geweldig he en {Poetin kan niets anders dan zijn ¨vriend¨ in het kwaad Luka weer opzoeken
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)-missiles/index.htmlquote:(CNN) The US is expected to send Ukraine precision bomb kits that will turn existing unguided munitions, or "dumb" bombs, into precision-guided "smart" bombs known as Joint Direct Attack Munitions, or JDAMs, according to multiple US officials.
The kits add fins and a precision guidance system to the "dumb" munitions. They are expected to be included in the next security aid package to Ukraine as soon as this week, the sources said, though officials did not say how many JDAMs would be provided, or what specific type.
The precision bombs could help Ukraine attack fixed Russian defensive lines or other large targets. But they need to be dropped from fighter jets, which remains a significant challenge because of Russia's own air defenses.
So that post aged well.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:37 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je bent niet zo heel goed in het voorspellen van uitkomsten blijkt wel: \
NWS / Crisis Oekraïne: NAVO/EU vs Rusland #8 Poolse troepen weg uit Polen!!!
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
geweldig he en {Poetin kan niets anders dan zijn ¨vriend¨ in het kwaad Luka weer opzoeken
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Putin's wereldreis wordt Iran, Wit Rusland en China. En Noord Korea.
Dan houdt het wel zo'n beetje op, ja.
Hij moet wel overleggen met zijn Kolonel.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gaat dat nu nooit vervelen, telkens diezelfde buurman op de koffie?
volgens mij vergeet je nog wel wat regio's die 'gewoon' met putin om tafel willen/gaan/zijnquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Putin's wereldreis wordt Iran, Wit Rusland en China. En Noord Korea.
Dan houdt het wel zo'n beetje op, ja.
Eten wij niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mogen ze wel verdomd grote tafels hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij vergeet je nog wel wat regio's die 'gewoon' met putin om tafel willen/gaan/zijn
gewoon via zoom, of inderdaad een hele grote ronde tafelquote:Op woensdag 21 december 2022 00:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Mogen ze wel verdomd grote tafels hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2022 00:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Niet als je ze zelf bakt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
"Loekie, je staat op mute!"quote:Op woensdag 21 december 2022 00:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon via zoom, of inderdaad een hele grote ronde tafel
Ze eten vast giraf met kerst.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Nog steeds, in het interview met Letterman vertelde hij dat hij elke morgen blij is wakker te worden en in leven te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
In de eerste weken na de inval zijn al diverse aanslagen op Zelensky verijdeld.
"Wie veroorzaakt die piep de hele tijd?"quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:37 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je bent niet zo heel goed in het voorspellen van uitkomsten blijkt wel: \
NWS / Crisis Oekraïne: NAVO/EU vs Rusland #8 Poolse troepen weg uit Polen!!!
[..]
Aha, Drenthe. Kniepertjes met slagroom. Mijn oma maakte die altijd, tot ze in grote metalen dozen kwamen. Maar goed, de slagroom klopte ze nog wel zelf.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Eten wij niet.
Wij eten volgens onze traditie kniepertjes en nieuwjaarsrolletjes. Beter dan die vette ballen.
Van Xi zie je alleen zijn hoofd vanaf z'n wenkbrauwen tot z'n haargrens. Bij Kadyrov kijk je rechtstreeks in z'n neusgaten. Ik zie die boomermeeting echt zo voor me.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:05 schreef capricia het volgende:
[..]
"Wie veroorzaakt die piep de hele tijd?"
"Die je microfoon uit, Loekie. Ik ben nu aan het woord."
Tuurlijk wel. Je maakt van een domme bom een slimme bom. Dat werkt met Sovjet bommen alleen maar beter.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die kits werken op bommen van Sovjetmakelij.
Zoals wie, precies?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij vergeet je nog wel wat regio's die 'gewoon' met putin om tafel willen/gaan/zijn
Die niets te bieden heeft en steeds wat van je wilt hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gaat dat nu nooit vervelen, telkens diezelfde buurman op de koffie?
op 0:28 vraagt ze of ze nu niet meer bang hoeft te zijn om uit het raam gemikt te wordenquote:Op woensdag 21 december 2022 00:13 schreef quirina het volgende:
Margarita Simonyan has received the state order from President Putin at the Kremlin Palace in Moscow
Als of ze net haar zwemdiploma heeft gehaald.
quote:Op woensdag 21 december 2022 00:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van Xi zie je alleen zijn hoofd vanaf z'n wenkbrauwen tot z'n haargrens. Bij Kadyrov kijk je rechtstreeks in z'n neusgaten. Ik zie die boomermeeting echt zo voor me.
quote:Op woensdag 21 december 2022 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je maakt van een domme bom een slimme bom. Dat werkt met Sovjet bommen alleen maar beter.
Doen ze ook niet. Boordcomputer van iets rus kan 0,0 met NAVO munitie praten. Zal dus net als de HARM een oplossing worden van op de grond de boel programmeren via een tablet ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)-missiles/index.html
Hmm, vaag. Ik kan me niet voorstellen dat die kits werken op bommen van Sovjetmakelij. Dit betekent wel dat ze (de VS) kennelijk een grotere rol voor de luchtmacht van Oekraïne zien. De VS heeft al eerder HARM raketten geleverd waarmee ze de luchtafweer kunnen uitschakelen.
rare aannamesquote:Op woensdag 21 december 2022 00:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoals wie, precies?
Ik bedoel; in jouw fantasie wereld zal de wereld afgeladen zijn met landen die putin allemaal een toffe peer, en z'n oorlog ook helemaal toppie vinden,
Maar in de echte wereld is het een paria.
Wat, dat hij een paria is?quote:
Ja, met die HARMs vond ik het ook al knap dat ze dat zo snel voor elkaar hadden. Je kunt die raketten echt niet even met wat touwtjes aan een vliegtuig hangen.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Doen ze ook niet. Boordcomputer van iets rus kan 0,0 met NAVO munitie praten. Zal dus net als de HARM een oplossing worden van op de grond de boel programmeren via een tablet ofzo.
Ze bedenken wel weer iets
[ afbeelding ]
nee, je totaal verkeerde inschatting over mijn fantasie wereldquote:Op woensdag 21 december 2022 00:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat, dat hij een paria is?
Dat is geen aanname.
Ik wil die Russische koppen zien. Woedend.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:25 schreef Barbusse het volgende:
Zelensky die 'gewoon' eventjes Bakhmut bezoekt en daarna op een tour gaat naar Washington, Brussel, Parijs en Berlijn vind ik wel echt baas trouwens. Respect
wonderlijk dat je zo'n gruwelijke oorlog behandelt als kijksportquote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil die Russische koppen zien. Woedend.
Altijd genieten die 1420 videos.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:05 schreef kevinrsd het volgende:
[..]Nolifer spotted
Leuk inkijkje weer in Rusland, van redelijk op de hoogte tot volledig in de propaganda geloven.
Dit is toch geniaal.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wonderlijk dat je zo'n gruwelijke oorlog behandelt als kijksport
Ik zou idd wel eens een vlieg op de muur willen zijn in het Kremlin. Hoe men reageert op dit nieuws. Of weer een bericht dat Russen posities niet vol kunnen houden in het veld.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil die Russische koppen zien. Woedend.
zal er niet gezelliger op worden daarquote:Op woensdag 21 december 2022 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou idd wel eens een vlieg op de muur willen zijn in het Kremlin. Hoe men reageert op dit nieuws. Of weer een bericht dat Russen posities niet vol kunnen houden in het veld.
Dank.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:30 schreef Perrin het volgende:
Dat wordt een kerstbezoek beladen met symboliek.
[ twitter ]
Dat er af en toe een collega uit het raam gedonderd wordt, werkt denk ik wel motiverend.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zal er niet gezelliger op worden daar
je vraagt je sowieso af hoe het daar (nog) functioneert
al jarenquote:Op woensdag 21 december 2022 00:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank.
Deze is van 14 november. Ze zijn dus al wel een tijdje bezig dit voor te bereiden.
[ twitter ]
Zou dit in de koffieruimte hangen?quote:Op woensdag 21 december 2022 00:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat er af en toe een collega uit het raam gedonderd wordt, werkt denk ik wel motiverend.
iedereen zijn eigen proever om vergiftiging te voorkomenquote:Op woensdag 21 december 2022 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou dit in de koffieruimte hangen?
[ afbeelding ]
Het trucje: alleen verontwaardigd zijn vanwege rus doden, en met geen enkel woord reppen over de genocide van rus op oekrainers kennen we nu wel.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wonderlijk dat je zo'n gruwelijke oorlog behandelt als kijksport
Terwijl die laffe clown van een Zelenskyy een beetje stond te blaten in een bunkertje, zal Alphaman Poetingod in zijn blote bast op een tijger de stellingen van de Oekraïners bestormen.quote:
Gaat de meest awkward kerstborrel ooit worden.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
iedereen zijn eigen proever om vergiftiging te voorkomen
je hebt denk ik echt de verkeerde persoon voor jequote:Op woensdag 21 december 2022 00:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het trucje: alleen verontwaardigd zijn vanwege rus doden, en met geen enkel woord reppen over de genocide van rus op oekrainers kennen we nu wel.
Nee, je bent slechts een "onafhankelijk denker", zie ik het goed?quote:Op woensdag 21 december 2022 00:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt denk ik echt de verkeerde persoon voor je
ik heb niet zoveel met rusland of putin
neequote:Op woensdag 21 december 2022 00:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je bent slechts een "onafhankelijk denker", zie ik het goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |