SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net iets meer dan zijn denkbeeldige schade vergoeding...quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:06 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat is een schijntje, goedkope kracht dus.
quote:De rechtbank in Den Haag verklaarde de privileges van vluchtelingen uit Oekraïne ten opzichte van aanvragers uit andere landen onwettig
De Nederlandse overheid heeft onrechtmatig verschillen aangebracht in de regels
Sergei GAPCHUK
De rechtbank in Den Haag verklaarde de privileges van vluchtelingen uit Oekraïne ten opzichte van aanvragers uit andere landen onwettig
Foto: REUTERS
De Nederlandse overheid maakte onrechtmatig verschillen in de regels voor Oekraïense vluchtelingen en asielzoekers uit andere landen.
Dit besluit is genomen door het Gerechtshof in Den Haag, meldt het informatieportaal Dutchnews .
In de uitspraak van de rechtbank wordt opgemerkt dat "... er geen verschil mag worden gemaakt in hun toelating. De staat moet iedereen gelijk behandelen."
??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5065241/
Dat is nou echte propaganda.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.kp.ru/online/news/5065241/?from=twall
wat is dit voor bullshit
[..]
Nogal logisch eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.kp.ru/online/news/5065241/?from=twall
wat is dit voor bullshit
[..]
ze geven er geen bron bij,quote:
Mooi staaltje zoveel mogelijk bullshit verspreiden in de hoop dat er iets blijft plakken. Schandalig dat die meuk gewoon blijft staan hierquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus de NAVO gaat niet komen, is er dus niet, maar je mattie in het kremlin wint wel met 11 vingers in zijn neus die oorlog tegen de NAVO, die niet gaat komen en er dus nu blijkbaar niet al is.
Erg verwarrend, allemaal
De Oekrainsche partisanen strijd gaat gewoon door en de Russisch soldaat wil een Iphone verdienen als enige motivatiequote:Op dinsdag 20 december 2022 18:33 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Die papieren tijger gaat ook niet komen.
Welk paspoort is afgepakt?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:57 schreef RetepV het volgende:
[..]
En dat vinden die etnisch-Russische Letten dus ook.
En tot iets voor 2014 vonden de etnisch-Russische Oekraïeners dat ook. Die zijn sindsdien echter van mening veranderd.
Ik weet wel waar mijn voorouders vandaan gekomen, niet van Nederland. Mijn voorouder heeft echter een onomstotelijk recht verworven om hier te mogen wonen, voor verdiensten aan Willem I en aan Nederland. Ik zou echter wel uitermate teleurgesteld zijn als ineens mijn paspoort vanwege mijn etnische achtergrond afgenomen zou worden en ik het alleen maar weer terug krijg nadat ik een inburgeringstraject heb doorlopen. Misschien zo teleurgesteld dat ik, net als mijn voorouder, er misschien voor zou kiezen om mijn land opnieuw van de tiran te gaan bevrijden.
Het lijkt er imo op dat jij gewoon een paar dingen niet begrijpt. Vandaar dat ik dat 'vaderlandsliefde' er bij sleepte. Geloof mij dat vaderlandsliefde voor mij over mijn vaderland gaat en niet over mijn regering.
En zo zal het ook voor die etnisch-Russen zijn, die al 'tig generaties op hun plek wonen en ineens door een regering tot tweederangs burgers werden gemaakt. Alsof dat land het bezit is van de regering...
Wat zal die lul Putin de smoor daar over in hebben. Hij kan daar niet aan tippen. Op geen enkele manier. Loser.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:19 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Fotos van paar uur geleden dus wss al gepost, maar toch. Wtf Zelensky gewoon in Bakhmut O.o
Dat is een leider
quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:17 schreef Perrin het volgende:
Klein arbeidsongevalletje in midden-Rusland:
[ twitter ]
En met kerst zit hij weer veilig aan de kalkoen, misselijk ventje is het.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:19 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Fotos van paar uur geleden dus wss al gepost, maar toch. Wtf Zelensky gewoon in Bakhmut O.o
Dat is een leider
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je sarcastisch bent.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
En met kerst zit hij weer veilig aan de kalkoen, misselijk ventje is het.
veilig in een bunker met andere burgers denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
En met kerst zit hij weer veilig aan de kalkoen, .
Ja! En wat dacht je van die lui van Wagner. Zitten ze weken "vooruitgang" te boeken en dan kan Zelensky gewoon veilig op bezoek daarquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:32 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Wat zal die lul Putin de smoor daar over in hebben. Hij kan daar niet aan tippen. Op geen enkele manier. Loser.
Poetin zit elke dag veilig in zijn paleis terwijl hij zijn burgers de gehaktmolen in stuurt. Dat is pas misselijkquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Je bent in de war met Putin. Die zit lekker aan de dis terwijl hij Russen door de gehaktmolen draait.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
quote:
Uitspraak in hoger beroep over asielopvangquote:Appeal court says refugee housing is bad but can’t be solved short term
The appeal court also said that the Dutch state had made an unlawful distinction between refugees from Ukraine and asylum seekers from other countries. ‘Both groups are fleeing war and violence and no difference should be made in the reception of these groups,’ the court said. ‘The state must therefore treat these groups equally.’ Refugees from Ukraine have been admitted to the Netherlands without going through asylum procedures and they are allowed to work directly.
Ik zie Putin nog wel uit frustratie Kiev met een nuke gelijk maken met de grond of erger.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! En wat dacht je van die lui van Wagner. Zitten ze weken "vooruitgang" te boeken en dan kan Zelensky gewoon veilig op bezoek daarWat een afgang en demotivering moet dat voor ze zijn
Een oud gammel zuur mannetje dat zich schuil houdt in zijn paleizen versus een dappere, uitbundige levenskrachtige leider die zich tussen zijn volk begeeft.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:32 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Wat zal die lul Putin de smoor daar over in hebben. Hij kan daar niet aan tippen. Op geen enkele manier. Loser.
Projectie of niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:39 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik zie Putin nog wel uit frustratie Kiev met een nuke gelijk maken met de grond of erger.
Dit!quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een oud gammel zuur mannetje dat zich schuil houdt in zijn paleizen versus een dappere, uitbundige levenskrachtige leider die zich tussen zijn volk begeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |