marciano wil een geheime 24-uurs. vragen om het geheim te houden aan kimk is zinloosquote:Op woensdag 7 december 2022 08:43 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : alsjeblieft zeg het niet tegen hun![]()
Ging over die24 uur aanvraag neem ik aan
Hij wil het tegen haar gebruiken zodat ze nog meer gaat slijmen om hem daar te houdenquote:Op woensdag 7 december 2022 08:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
marciano wil een geheime 24-uurs. vragen om het geheim te houden aan kimk is zinloos
Hij heeft zijn zin, ze zal en moet luisteren naar hem.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:55 schreef Flow3r het volgende:
Kim: je doet het niet voor mij , want als je het voor mij zou doen dan zou je blijven want dát is wat ík wil
zie je wel, alsof ie voor haar weg zou gaan, laat me niet lachen, manipulator is het
Dat vul je zelf in, ik vond wat hij net zei over zijn kinderen wel een goed punt.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij wil het tegen haar gebruiken zodat ze nog meer gaat slijmen om hem daar te houden
alsof ie echt weg zou gaan
Jaquote:Op woensdag 7 december 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vul je zelf in, ik vond wat hij net zei over zijn kinderen wel een goed punt.
Ze gaat tevreden slapen. Haar buikje met gif is goed gevuld netquote:Op woensdag 7 december 2022 09:00 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda ligt met dr zure bek in bed. En maakt aanstalten om te bemoeien met Kim
Ja bizar weerquote:Op woensdag 7 december 2022 09:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze gaat tevreden slapen. Haar buikje met gif is goed gevuld net
nou , laat ie gaan dan ? We gaan het zienquote:Op woensdag 7 december 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vul je zelf in, ik vond wat hij net zei over zijn kinderen wel een goed punt.
wat zei hij over zn kinderenquote:Op woensdag 7 december 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iddquote:Op woensdag 7 december 2022 09:05 schreef Verida het volgende:
beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar net even het filmpje van Berend en Mirthe bekeken en ik vind het nogal meevallen. Ze hebben lang zitten praten en in mijn ogen geeft Berend een onschuldig kusje. Hij pakt haar ook niet op een vervelende manier vast ofzo.
vond ik ook idd, ze hebben samen een fijn gesprek gehad en ik vermoed dat Berend dat gewoon heel fijn vond.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:05 schreef Verida het volgende:
beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar net even het filmpje van Berend en Mirthe bekeken en ik vind het nogal meevallen. Ze hebben lang zitten praten en in mijn ogen geeft Berend een onschuldig kusje. Hij pakt haar ook niet op een vervelende manier vast ofzo.
Ik vond het er gewoon lief uitzien, en Mirthe reageert ook heel lief. En Mirthe had die dikke jas aan, dus het aanraken was ook niet suggestief ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vond ik ook idd, ze hebben samen een fijn gesprek gehad en ik vermoed dat Berend dat gewoon heel fijn vond.
En Berend is gewoon wat onhandig in taal en zegt dat misschien wat onhandig dus toont het door middel van dat kusje op de wang
Marciano : "je moet niet gaan, maar we moeten het er nog wel een keertje over hebben OK"quote:
ik zag ook geen 'freeze' bij mirthe waar iemand het over hadquote:Op woensdag 7 december 2022 09:05 schreef Verida het volgende:
Ik herken dit ook van een enge exquote:Op woensdag 7 december 2022 09:16 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Oh buikpijn als ik dit lees. Herken dingen van mijn ex erin. Volgens mij toenmalige psycholoog narcistisch. Kon dat toen echt niet plaatsen, want hij was ook op momenten erg lief. Maar dit stukje herken ik wel goed. Het smeken, je kwetsbaar opstellen (ik ben onzeker). Die wanhoop dat het uit gaat. Ook het opleggen van dingen wat je niet mocht en je continue aanpassen, maar ook zo boos zijn dat je dat eigenlijk niet wilt.
Oja en ik was toen ook wel redelijk tokkie. Schaam!
Hij is in ieder geval manipulatief.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:18 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Even een side note, niet zeggende dat marciano een narcist is. Hij is een stuk warmer, maar herken er delen van (relatie niet narcisme)
Ze haalt hem zelf over. Ze smeekt hem echtquote:Op woensdag 7 december 2022 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh Kim meid trap niet in die gladde praatjes!
Dit was wel met goede bedoelingen naar haar. Zij maakt zich drukquote:Op woensdag 7 december 2022 09:22 schreef ledn81 het volgende:
Marciano tegen Wanda : "Zij mag vandaag niet met een huil gezicht de loods in gaan"
Marciano : "laat er even een half uurtje liggen, maar ze mag niet zo naar beneden, laat er maar even lachen"
Marciano : "zij weten allemaal niet wat er is"
quote:Op woensdag 7 december 2022 09:24 schreef juul. het volgende:
"Kimmie" gaat zich nog meer dienstbaar opstellen
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 7 december 2022 09:24 schreef juul. het volgende:
"Kimmie" gaat zich nog meer dienstbaar opstellen
Ja heel vervelend is dat de hele morgen alquote:Op woensdag 7 december 2022 09:25 schreef Chanel5 het volgende:
Dat verdomde gefluister, kunnen ze net zo goed streams leveren zonder geluid.
Dan zou ze helemaal beter moeten weten en hem zo snel mogelijk links moeten laten liggen.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
Kim zegt dat ze last heeft van ervaringen uit andere relaties. Dat ze al ruzie kreeg als ze te vrolijk naar klanten lachte en zwaaide in de winkel
Denk ook niet dat een mongool het leuk vindt om met Marciano te worden vergelekenquote:Op woensdag 7 december 2022 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
Kim zegt: hij vind het niet leuk als ik zeg “sukkel” of “mongool” tegen hem.
Maar dat zit in me, ik
Maak zulke grappen met Mexx en djedi en thuis met m’n vader en zo. Ik ben zo.
Ik zou het ook niet leuk vinden als m’n vriend mij voor de “grap” uitscheld.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Denk ook niet dat een mongool het leuk vindt om met Marciano te worden vergeleken
precies, die zoekt liever de dramatiek op en lult er liever met haar k3 vriendinnetjes overquote:Op woensdag 7 december 2022 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
Marciano zei tegen Kim: niet huilen.
Omdat het probleem opgelost is en ze het niet groter moest maken.
Hij zei: je mag wel huilen als je echt verdrietig bent of iets. Maar het is nu klaar toch. Streep erdoor. Het is weer goed.
Dit laat Kim helemaal links liggen.
Echt bizar. Kim zakt bij mij nog verder. Marciano heeft mini puntjes gescoord bij me.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
precies, die zoekt liever de dramatiek op en lult er liever met haar k3 vriendinnetjes over
Nieuwe fase in het spel. We zijn nu daar waar bb stoptquote:
Denk niet dat Marcio hier op zit te wachten, die wil al dat gedoe nietquote:Op woensdag 7 december 2022 09:45 schreef R0T29 het volgende:
Wanda vindt dat KimK en Marciano samen naar de psycholoog moeten gaan
Bernquote:Op woensdag 7 december 2022 09:50 schreef ledn81 het volgende:
Wie ligt er boven Wanda? Je zal zo wakker worden met dat gesmiespel de hele ochtend al.
Dan liever een feestje met een gitaar en wat jolige mensen in de nacht
Vanmorgen is het Kim en Marcio,quote:Op woensdag 7 december 2022 09:50 schreef pingu66 het volgende:
Het dramaverhaal van Sasha en Bern is al weer helemaal over zie ik.
Dat had echt niemand kunnen voorspellen hequote:Op woensdag 7 december 2022 09:55 schreef puzziepie het volgende:
Nou Kim en Marciano zijn dus weer bij elkaar
Neequote:Op woensdag 7 december 2022 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat had echt niemand kunnen voorspellen he
Hoorde ik het toch goedquote:Op woensdag 7 december 2022 09:58 schreef Flow3r het volgende:
Alice moet haar microfoon controleren![]()
who that
Eunicequote:Op woensdag 7 december 2022 09:58 schreef Flow3r het volgende:
Alice moet haar microfoon controleren![]()
who that
quote:Op woensdag 7 december 2022 10:01 schreef puzziepie het volgende:
In de keuken is Esther de baas
In bed is Erik de baas
Wat was er mee dan, dat ze onderkant los ging halen?quote:Op woensdag 7 december 2022 10:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, dit is professionele demontage
Als ik het goed begrijp dachten Esther/Erik dat de bank aan het doorzakken was/kapot was. Nu blijkt dat het niet zo is en mag de bank weer dicht. Een soort nutteloze kijkoperatiequote:Op woensdag 7 december 2022 10:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wat was er mee dan, dat ze onderkant los ging halen?
Die banken lijken mij ook wel sterk genoeg, dat die niet zomaar doorzakken..quote:Op woensdag 7 december 2022 10:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dachten Esther/Erik dat de bank aan het doorzakken was/kapot was. Nu blijkt dat het niet zo is en mag de bank weer dicht. Een soort nutteloze kijkoperatie
quote:Op woensdag 7 december 2022 10:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dachten Esther/Erik dat de bank aan het doorzakken was/kapot was. Nu blijkt dat het niet zo is en mag de bank weer dicht. Een soort nutteloze kijkoperatie
Is er eindelijk iemand die een beetje voorzichtig met het meubilair om wil gaan, door het mogelijk te versterken en dan is het weer niet goed...quote:Op woensdag 7 december 2022 10:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Verkiezing hé, dan komen ze op TVquote:Op woensdag 7 december 2022 10:26 schreef R0T29 het volgende:
Als je je hoofd elke dag zo vol smeert, kan je net zo goed een carrière als cliniclown overwegen
Volgens mij doet Zoe dit elke dag. Maar ja...ze zijn ook elke dag op TVquote:Op woensdag 7 december 2022 10:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verkiezing hé, dan komen ze op TV
Ze denken daar echt dat ze pas gezien worden tijdens games en verkiezingenquote:Op woensdag 7 december 2022 10:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Volgens mij doet Zoe dit elke dag. Maar ja...ze zijn ook elke dag op TVToch is het niet normaal hoeveel make-up daar op gaat
Van de huishoudpot?quote:Op woensdag 7 december 2022 10:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Volgens mij doet Zoe dit elke dag. Maar ja...ze zijn ook elke dag op TVToch is het niet normaal hoeveel make-up daar op gaat
Ik vraag me af wat een record voorstelt als Erik het op zijn houterige manier ook makkelijk kan.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:37 schreef ledn81 het volgende:
Erik is met de bal aan het oefenen en juicht!
"34!" Nieuw record!
Esther : "Maar was het binnen 30 seconden?"
Erik : "Dat doet er niet toe"
Wat is volgens Erik het record precies?quote:Op woensdag 7 december 2022 10:46 schreef D. het volgende:
Erik heeft dat record met zijn loep gewoon verkeerd gelezen
Ze hebben het er nu zelf ook over. Of het geen foutje is.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:46 schreef D. het volgende:
Het moet binnen 30 seconden he, dat is nog een hele klusquote:Op woensdag 7 december 2022 10:46 schreef D. het volgende:
31 keer in 30 secondenquote:Op woensdag 7 december 2022 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is volgens Erik het record precies?
quote:Op woensdag 7 december 2022 10:37 schreef ledn81 het volgende:
Erik is met de bal aan het oefenen en juicht!
"34!" Nieuw record!
Esther : "Maar was het binnen 30 seconden?"
Erik : "Dat doet er niet toe"
Jep. Of beide knieën.quote:
Ja daaromquote:Op woensdag 7 december 2022 10:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Net zaten ze zich af te vragen wat nou precies onder knie valt.
The most football (soccer) knee catches in 30 seconds is 31 and was achieved by Ben Nuttall (UK) in Birmingham, West Midlands, UK, on 20 June 2020.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is volgens Erik het record precies?
Zie je, toch die loepquote:Op woensdag 7 december 2022 10:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
The most football (soccer) knee catches in 30 seconds is 31 and was achieved by Ben Nuttall (UK) in Birmingham, West Midlands, UK, on 20 June 2020.
Ben is a highly acclaimed football freestlyer and GWR title holder.
https://www.guinnessworld(...)atches-in-30-seconds
Maar als ik dan filmpjes zoek lijkt het dat ze het helemaal verkeerd doen. Dus stop er maar mee Erik
https://www.tiktok.com/@:(...)=7048315890782144005
[ afbeelding ]
Aha thnx!!quote:Op woensdag 7 december 2022 10:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
The most football (soccer) knee catches in 30 seconds is 31 and was achieved by Ben Nuttall (UK) in Birmingham, West Midlands, UK, on 20 June 2020.
Maar als ik dan filmpjes zoek lijkt het dat ze het helemaal verkeerd doen. Dus stop er maar mee Erik
[ afbeelding ]
Ik zou het wel leuk vinden als de FEBO het filmpje hoe dit Wereld Record daadwerkelijk moet en dat Erik dat dan gaat oefenen met zijn houterige movesquote:Op woensdag 7 december 2022 10:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha thnx!!
Dat is wel andere koek![]()
Er staat ook catchesquote:Op woensdag 7 december 2022 10:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar er kan toevallig nog een ander balletje hooghouden met knie en getal 31 in 30 seconden zijn.![]()
Iets over GJ en Alicia, en de geheimen van het programma vertellen..... Geen SL dit keer.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:59 schreef Dotteke het volgende:
Wat een tut jurkje heeft Kenzi aan zeg
Zoe komt haar vertellen dat ze over haar gedroomd heeft.
Geen idee of ze de Engelse versie haddenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Erik: boeit me niet boeit me niet boeit me niet
Volgens mij is het met de knie de bal op de grond laten stuiteren (een soort dribbelen maar dan met de knie)quote:
Vermoet dat het idd een slechte nederlandse vertaling is.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee of ze de Engelse versie hadden
Of dat het een slechte Nederlandse vertaling was (het boek)
Kim vind het primaquote:Op woensdag 7 december 2022 11:10 schreef R0T29 het volgende:
Marciano speelt weer spelletjes met KimK
Als voorspeld daar kon je op wachten.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:10 schreef R0T29 het volgende:
Marciano speelt weer spelletjes met KimK
Rumikub dit keerquote:Op woensdag 7 december 2022 11:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als voorspeld daar kon je op wachten.
Hij hoeft alleen maar af te wachten en niet teveel aandacht geven, dan komt zij wel naar hem toe, en heeft hij haar nog meer in zijn greep.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wat er allemaal aan de hand was
Ze laat het zelf gebeurenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar af te wachten en niet teveel aandacht geven, dan komt zij wel naar hem toe, en heeft hij haar nog meer in de greep.
Dat denk ik niet. Dat is geen catch in wat voor vorm dan ook. Kan mij Erik zijn verwarring wel voorstellen want een bal op de knie opvangen is ook een soort catch.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij is het met de knie de bal op de grond laten stuiteren (een soort dribbelen maar dan met de knie)
Niet in voetbaltermenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dat is geen catch in wat voor vorm dan ook. Kan mij Erik zijn verwarring wel voorstellen want een bal op de knie opvangen is ook een soort catch.
Maar dat klopt weer niet met de aantallen die vermeld staan op de website van de Wereldrecord pagina.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij is het met de knie de bal op de grond laten stuiteren (een soort dribbelen maar dan met de knie)
Ee het was in het Engels volgens mij. En met bounche bedoelen ze stuiteren ( maar dan op de grond met de knie ipv je hand. Een soort van dribbelen. Moeilijk uit te leggen maar kan de link van you tube niet plaatsen want weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 7 december 2022 11:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vermoet dat het idd een slechte nederlandse vertaling is.
lekker toch als er wat over is, 's avonds even opbakken, of de volgende dag lekker bij de lunch.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:15 schreef Harry het volgende:
Janet heeft voor vanavond 9 kilo aardappelen nodig, en zuurkool.
Jeffrey: we zijn nog maar met 29 hè!
tja, je weet niet wie dat heeft verzonnen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
Wel beetje stom dat het kantoor leeg moet
FEBOquote:Op woensdag 7 december 2022 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, je weet niet wie dat heeft verzonnen natuurlijk.
als het leeg moet, kun je echt alle inhoud van de kastjes veilig stellen.....
Ja dat blijkt. Maar Erik zijn interpretatie is dus niet vreemd.quote:
Knee catches zou ik niet lezen als hoe ze het nu doen.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat blijkt. Maar Erik zijn interpretatie is dus niet vreemd.
Haarlakquote:Op woensdag 7 december 2022 11:20 schreef R0T29 het volgende:
Jeff spuit luchtverfrisser in zijn haar...
Is van die goedkope zutquote:
Zou wel logischer zijn om een Nederlands boek te geven jaquote:Op woensdag 7 december 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Knee catches zou ik niet lezen als hoe ze het nu doen.
Maar ik denk dat ze een Nederlandstalig boek hadden
Met een slechte vertaling
Al enig idee waar dat nou zit 'kamer 5'?quote:Op woensdag 7 december 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO
Jeff kwam van kamer 5
Dat het kantoor leeg moest
ja, maar hij heeft wel eerder gezegd dat er mailtjes binnen waren gekomen bijv, over dingen die achteraf niet waar bleken te zijn.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO
Jeff kwam van kamer 5
Dat het kantoor leeg moest
Nee geen ideequote:Op woensdag 7 december 2022 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al enig idee waar dat nou zit 'kamer 5'?
volgens mij achter de loods. Ze verdwijnen of komen wel eens uit het hoekje buitenom achter de keuken.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al enig idee waar dat nou zit 'kamer 5'?
Hij had een berichtquote:Op woensdag 7 december 2022 11:24 schreef engine het volgende:
Maddy had toch ook niks leeggehaald. Alles stond nog op de vloer toen Jeff begon dacht ik.
Dat is inderdaad de meest logische plek, maar aan de linkerkant van de loods, aan de kant van de slaapkamers zit ook iets om het hoekje, maar die angel pakt de camera niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
volgens mij achter de loods. Ze verdwijnen of komen wel eens uit het hoekje buitenom achter de keuken.
Heb het idee bovenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
volgens mij achter de loods. Ze verdwijnen of komen wel eens uit het hoekje buitenom achter de keuken.
Ik heb echt die hele loods in mijn hoofd maar zie daar nergens een geheime ingang of iets dergelijks.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb het idee boven
Omdat ze altijd omhoog kijken als ze het over kamer 5 hebben
Daar zit ook wel een kamertje, maar dat is volgens mij de technische ruimte met CV ketel e.d.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb het idee boven
Via de wasruimte??quote:Op woensdag 7 december 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb echt die hele loods in mijn hoofd maar zie daar nergens een geheime ingang of iets dergelijks.
Zijn er geen luchtfoto's waar je iets meer op zou kunnen zien?quote:Op woensdag 7 december 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb echt die hele loods in mijn hoofd maar zie daar nergens een geheime ingang of iets dergelijks.
Ze houden het in ieder geval buiten beeldquote:Op woensdag 7 december 2022 11:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daar zit ook wel een kamertje, maar dat is volgens mij de technische ruimte met CV ketel e.d.
hier in het hoekje van de rookruimte buiten komt wel eens iemand ineens om het hoekje
[ afbeelding ]
Dan zouden ze telkens via de manager kamer moeten, lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb het idee boven
en is ook echt niet boeiendquote:Op woensdag 7 december 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze houden het in ieder geval buiten beeld
door het raamquote:Op woensdag 7 december 2022 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zouden ze telkens via de manager kamer moeten, lijkt mij onwaarschijnlijk.
Met Utopia konden ze via de heg waar ook de bak met batterijen was te vinden naar buiten.
Ook wel logisch want naast de loods is het gebouw waar de productie/regie zit.
Ja dat was duidelijk bekend, en in Utopia 1 was het gewoon een duidelijk hokje in de loods, bij waar op het laatst de keuken was.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zouden ze telkens via de manager kamer moeten, lijkt mij onwaarschijnlijk.
Met Utopia konden ze via de heg waar ook de bak met batterijen was te vinden naar buiten.
Ook wel logisch want naast de loods is het gebouw waar de productie/regie zit.
Was anders niet echt saai gisteren en vanmorgen genoeg te doen geweestquote:
Toespraak van Isaakquote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was anders niet echt saai gisteren en vanmorgen genoeg te doen geweest
Is allemaal over.. Sasje/Bern KimK/Marci en Waffel blijft maar Ivo roepen dus wordt nix met Jappiequote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was anders niet echt saai gisteren en vanmorgen genoeg te doen geweest
Gelukkig maar. Die relaties daar zijn drama. Een hoop gedoe gedraai en gejank.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is allemaal over.. Sasje/Bern KimK/Marci en Waffel blijft maar Ivo roepen dus wordt nix met Jappei
Halve zinnen, loze kreten, veel herhaling, precies dat tuurlijk, 3-100% snap jequote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toespraak van Isaak
Vol clichés
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jappie likt zich al in bij de toekomstige manager.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
Jappie wordt de loopjongen van Isaak
die ziet misschien zo kans om toch af en toe zijn heupflesje gevuld te krijgenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jappie likt zich al in bij de toekomstige manager.
Precies.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
die ziet misschien zo kans om toch af en toe zijn heupflesje gevuld te krijgen
quote:Op woensdag 7 december 2022 11:40 schreef greysbones het volgende:
Wat een onzin dat opdoffen voor die verkiezing
Dat was wel duidelijk tochquote:Op woensdag 7 december 2022 11:41 schreef R0T29 het volgende:
Jeffrey zegt dat hij opzettelijk heeft verloren van Nadir met badminton.
Was het dus toch een gestolen overwinning.
Volgens mij wordt dat ook aan ze gevraagdquote:Op woensdag 7 december 2022 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Komen wel op TV voor miljoenen mensen he!
Hij zal niet met pension gaan, maar gewoon een doelwit zoeken om zich daar op te richten, en dat zal waarschijnlijk 1 van de bewoners zijn.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:39 schreef 5thencounter het volgende:
Zal Sjeffie&Vrouw wel tegen gaan vallen, de hele dagen weer tussen het gewone volk moeten zitten
Ze hebben daar allemaal doelwittenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zal niet met pension gaan, maar gewoon een doelwit zoeken om zich daar op te richten, en dat zal waarschijnlijk 1 van de bewoners zijn.
Zou me niks verbazen!quote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat ook aan ze gevraagd
Heb het al eens wat deelnemers horen zeggen
Bern.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zal niet met pension gaan, maar gewoon een doelwit zoeken om zich daar op te richten, en dat zal waarschijnlijk 1 van de bewoners zijn.
Een doel om iemand (zijn woorden) psychisch kapot te maken.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben daar allemaal doelwitten
De plaat daarvan blijft ook een beetje hangenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een doel om iemand (zijn woorden) psychisch kapot te maken.
Grote woorden achter de rug om, in praktijk zie daar niets van.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
De plaat daarvan blijft ook een beetje hangen
Ze willen daar allemaal mensen wegspelen
Wanda is ook niet netjes tegen over wendy en Babette
Kim k niet tegen Esther
En ga zo maar door
Waarom van de een wel grote woorden en van de ander nietquote:Op woensdag 7 december 2022 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grote woorden achter de rug om, in praktijk zie daar niets van.
Zoveel inwoners zoveel karakters.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom van de een wel grote woorden en van de ander niet
Dat zal ongetwijfeld, zoals ze daar allemaal wel iemand weg willen hebben, dat maakt het voor hem als ex manager wel lastig.. een maand lang was iedereen zijn vriendjequote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vermoed op Zoe, die kan hij misschien nog 'n beetje sturenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:52 schreef freaky40 het volgende:
Pfff, -knip- Isaac zal het wel worden. Al enige idee waar Jeff op gaat?
Hou eens op met suggereren dat Isaac van de FEBO is
Zou toch raar zijn, hij vertrouwd Isaac niet meer.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed op Zoe, die kan hij misschien nog 'n beetje sturen
Doet hij normaal ook nooitquote:Op woensdag 7 december 2022 11:55 schreef Korak het volgende:
showerige gespeelde meditatie momentjes van Isaac
Ji suggereert dat Isaac van de FEBO is.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat is opdracht van de Febo dat we dit meer mogen zeggen?
Zou zomaar kunnen, zie Isaac er wel voor aan dat het geld wat werd uitgegeven aan drank vervangt voor fruit.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed op Zoe, die kan hij misschien nog 'n beetje sturen
Dat is een feit die door de cossers is vastgesteld.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch een algeheel feit, dat schrijft iedereen hier!
Ik ben niet iedereen hoorquote:Op woensdag 7 december 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch een algeheel feit, dat schrijft iedereen hier! Niet alleen ik! Of moeten we hem Snackbar Isaac noemen. Mag dat wel van de politie...
volgens mij is dat in elke rls wel geweest, bij opnamen waarbij zeker is dat iedereen op tv komtquote:Op woensdag 7 december 2022 11:40 schreef greysbones het volgende:
Wat een onzin dat opdoffen voor die verkiezing
Fruit.. eerder poedertjesquote:Op woensdag 7 december 2022 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, zie Isaac er wel voor aan dat het geld wat werd uitgegeven aan drank vervangt voor fruit.
Hij wil dat iedereen meer gaat sporten.
-knip-quote:
Gisteren liep Isaac ook met een doek hangend uit z'n kontzak, zijn vertrouwen in een overwinning is dus groot.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeff is weer klaar voor de darkroom met zijn boerenzakdoek in zijn rechter kontzak
Jepquote:Op woensdag 7 december 2022 12:02 schreef Chanel5 het volgende:
stond mexx nu mattin zijn kies schoon te peuren?
Ze wilde het met haar valse scherpe tong doen, maar ging haar ff te verquote:Op woensdag 7 december 2022 12:02 schreef Chanel5 het volgende:
Echte liefdequote:Op woensdag 7 december 2022 12:02 schreef Chanel5 het volgende:
Allemaal OTquote:Op woensdag 7 december 2022 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Beetje hoog ‘ik geloof in marsmannetjes’ gehalte
Zelfs mensen die het Zoe gunnen hebben een ‘beter Isaac nu, want december is belangrijk’ instellingquote:Op woensdag 7 december 2022 12:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren liep Isaac ook met een doek hangend uit z'n kontzak, zijn vertrouwen in een overwinning is dus groot.
Wie dan?quote:Op woensdag 7 december 2022 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zelfs mensen die het Zoe gunnen hebben een ‘beter Isaac nu, want december is belangrijk’ instelling
Ja, onder andere Wanda en Kim. En geloof dat de meeste twijfelaars ook waren omgepraat (Jasper zei zoiets)quote:Op woensdag 7 december 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie dan?
Wanda ?? Kim K?
Volgende maand dan is het ja want het is dan januari dus doe maar niet
Ze willen helemaal niet op zoe stemmen. Haar vriendinnen
Je loopt 2 minuten achterquote:Op woensdag 7 december 2022 12:11 schreef Dotteke het volgende:
Over 1 minuut daar verzamelen vraagt Jeff aan Zoë
Klop. Hier schijnt het zonnetje.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:10 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien hebben ze daar lekker weer, de zon schijnt
Die willen niet op zoe stemmenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, onder andere Wanda en Kim. En geloof dat de meeste twijfelaars ook waren omgepraat (Jasper zei zoiets)
Wanda wilde eerder nog Zoe’s sidekick zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die willen niet op zoe stemmen
Was gewoon een makkelijk excuus
Ze is te bang dat anderen zoe ook beïnvloedenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Wanda wilde eerder nog Zoe’s sidekick zijn
Staat haar goed!quote:Op woensdag 7 december 2022 12:16 schreef Aggie46 het volgende:
Staat haar goed, ze is echt afgevallen[ afbeelding ]
Beetje tegenstrijdig van Siaakquote:Op woensdag 7 december 2022 12:20 schreef Dotteke het volgende:
De maand dec is gunnen zegt Isaac
Ik ga niet voor jullie zorgen, w ij gaan voor elkaar zorgen en dat ga ik doen in de maand dec
Over 30 min moet de keus gemaakt worden zegt de stem
Er zijn niet 28 stemmersquote:Op woensdag 7 december 2022 12:20 schreef Loveable het volgende:
20 die voor Isaac stemmen en 8 voor Zoe
Net zo onbetrouwbaarquote:Op woensdag 7 december 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
Loze kreten
Rutte kan jaloers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |