quote:Op woensdag 7 december 2022 10:01 schreef puzziepie het volgende:
In de keuken is Esther de baas
In bed is Erik de baas
Wat was er mee dan, dat ze onderkant los ging halen?quote:Op woensdag 7 december 2022 10:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, dit is professionele demontage
Als ik het goed begrijp dachten Esther/Erik dat de bank aan het doorzakken was/kapot was. Nu blijkt dat het niet zo is en mag de bank weer dicht. Een soort nutteloze kijkoperatiequote:Op woensdag 7 december 2022 10:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wat was er mee dan, dat ze onderkant los ging halen?
Die banken lijken mij ook wel sterk genoeg, dat die niet zomaar doorzakken..quote:Op woensdag 7 december 2022 10:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dachten Esther/Erik dat de bank aan het doorzakken was/kapot was. Nu blijkt dat het niet zo is en mag de bank weer dicht. Een soort nutteloze kijkoperatie
quote:Op woensdag 7 december 2022 10:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dachten Esther/Erik dat de bank aan het doorzakken was/kapot was. Nu blijkt dat het niet zo is en mag de bank weer dicht. Een soort nutteloze kijkoperatie
Is er eindelijk iemand die een beetje voorzichtig met het meubilair om wil gaan, door het mogelijk te versterken en dan is het weer niet goed...quote:Op woensdag 7 december 2022 10:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Verkiezing hé, dan komen ze op TVquote:Op woensdag 7 december 2022 10:26 schreef R0T29 het volgende:
Als je je hoofd elke dag zo vol smeert, kan je net zo goed een carrière als cliniclown overwegen
Volgens mij doet Zoe dit elke dag. Maar ja...ze zijn ook elke dag op TVquote:Op woensdag 7 december 2022 10:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verkiezing hé, dan komen ze op TV
Ze denken daar echt dat ze pas gezien worden tijdens games en verkiezingenquote:Op woensdag 7 december 2022 10:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Volgens mij doet Zoe dit elke dag. Maar ja...ze zijn ook elke dag op TVToch is het niet normaal hoeveel make-up daar op gaat
Van de huishoudpot?quote:Op woensdag 7 december 2022 10:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Volgens mij doet Zoe dit elke dag. Maar ja...ze zijn ook elke dag op TVToch is het niet normaal hoeveel make-up daar op gaat
Ik vraag me af wat een record voorstelt als Erik het op zijn houterige manier ook makkelijk kan.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:37 schreef ledn81 het volgende:
Erik is met de bal aan het oefenen en juicht!
"34!" Nieuw record!
Esther : "Maar was het binnen 30 seconden?"
Erik : "Dat doet er niet toe"
Wat is volgens Erik het record precies?quote:Op woensdag 7 december 2022 10:46 schreef D. het volgende:
Erik heeft dat record met zijn loep gewoon verkeerd gelezen
Ze hebben het er nu zelf ook over. Of het geen foutje is.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:46 schreef D. het volgende:
Het moet binnen 30 seconden he, dat is nog een hele klusquote:Op woensdag 7 december 2022 10:46 schreef D. het volgende:
31 keer in 30 secondenquote:Op woensdag 7 december 2022 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is volgens Erik het record precies?
quote:Op woensdag 7 december 2022 10:37 schreef ledn81 het volgende:
Erik is met de bal aan het oefenen en juicht!
"34!" Nieuw record!
Esther : "Maar was het binnen 30 seconden?"
Erik : "Dat doet er niet toe"
Jep. Of beide knieën.quote:
Ja daaromquote:Op woensdag 7 december 2022 10:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Net zaten ze zich af te vragen wat nou precies onder knie valt.
The most football (soccer) knee catches in 30 seconds is 31 and was achieved by Ben Nuttall (UK) in Birmingham, West Midlands, UK, on 20 June 2020.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is volgens Erik het record precies?
Zie je, toch die loepquote:Op woensdag 7 december 2022 10:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
The most football (soccer) knee catches in 30 seconds is 31 and was achieved by Ben Nuttall (UK) in Birmingham, West Midlands, UK, on 20 June 2020.
Ben is a highly acclaimed football freestlyer and GWR title holder.
https://www.guinnessworld(...)atches-in-30-seconds
Maar als ik dan filmpjes zoek lijkt het dat ze het helemaal verkeerd doen. Dus stop er maar mee Erik
https://www.tiktok.com/@:(...)=7048315890782144005
[ afbeelding ]
Aha thnx!!quote:Op woensdag 7 december 2022 10:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
The most football (soccer) knee catches in 30 seconds is 31 and was achieved by Ben Nuttall (UK) in Birmingham, West Midlands, UK, on 20 June 2020.
Maar als ik dan filmpjes zoek lijkt het dat ze het helemaal verkeerd doen. Dus stop er maar mee Erik
[ afbeelding ]
Ik zou het wel leuk vinden als de FEBO het filmpje hoe dit Wereld Record daadwerkelijk moet en dat Erik dat dan gaat oefenen met zijn houterige movesquote:Op woensdag 7 december 2022 10:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha thnx!!
Dat is wel andere koek![]()
Er staat ook catchesquote:Op woensdag 7 december 2022 10:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar er kan toevallig nog een ander balletje hooghouden met knie en getal 31 in 30 seconden zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |