wat zei hij over zn kinderenquote:Op woensdag 7 december 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vul je zelf in, ik vond wat hij net zei over zijn kinderen wel een goed punt.
Iddquote:Op woensdag 7 december 2022 09:05 schreef Verida het volgende:
beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar net even het filmpje van Berend en Mirthe bekeken en ik vind het nogal meevallen. Ze hebben lang zitten praten en in mijn ogen geeft Berend een onschuldig kusje. Hij pakt haar ook niet op een vervelende manier vast ofzo.
vond ik ook idd, ze hebben samen een fijn gesprek gehad en ik vermoed dat Berend dat gewoon heel fijn vond.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:05 schreef Verida het volgende:
beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar net even het filmpje van Berend en Mirthe bekeken en ik vind het nogal meevallen. Ze hebben lang zitten praten en in mijn ogen geeft Berend een onschuldig kusje. Hij pakt haar ook niet op een vervelende manier vast ofzo.
Ik vond het er gewoon lief uitzien, en Mirthe reageert ook heel lief. En Mirthe had die dikke jas aan, dus het aanraken was ook niet suggestief ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vond ik ook idd, ze hebben samen een fijn gesprek gehad en ik vermoed dat Berend dat gewoon heel fijn vond.
En Berend is gewoon wat onhandig in taal en zegt dat misschien wat onhandig dus toont het door middel van dat kusje op de wang
Marciano : "je moet niet gaan, maar we moeten het er nog wel een keertje over hebben OK"quote:
ik zag ook geen 'freeze' bij mirthe waar iemand het over hadquote:Op woensdag 7 december 2022 09:05 schreef Verida het volgende:
Ik herken dit ook van een enge exquote:Op woensdag 7 december 2022 09:16 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Oh buikpijn als ik dit lees. Herken dingen van mijn ex erin. Volgens mij toenmalige psycholoog narcistisch. Kon dat toen echt niet plaatsen, want hij was ook op momenten erg lief. Maar dit stukje herken ik wel goed. Het smeken, je kwetsbaar opstellen (ik ben onzeker). Die wanhoop dat het uit gaat. Ook het opleggen van dingen wat je niet mocht en je continue aanpassen, maar ook zo boos zijn dat je dat eigenlijk niet wilt.
Oja en ik was toen ook wel redelijk tokkie. Schaam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |