Hij is in ieder geval manipulatief.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:18 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Even een side note, niet zeggende dat marciano een narcist is. Hij is een stuk warmer, maar herken er delen van (relatie niet narcisme)
Ze haalt hem zelf over. Ze smeekt hem echtquote:Op woensdag 7 december 2022 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh Kim meid trap niet in die gladde praatjes!
Dit was wel met goede bedoelingen naar haar. Zij maakt zich drukquote:Op woensdag 7 december 2022 09:22 schreef ledn81 het volgende:
Marciano tegen Wanda : "Zij mag vandaag niet met een huil gezicht de loods in gaan"
Marciano : "laat er even een half uurtje liggen, maar ze mag niet zo naar beneden, laat er maar even lachen"
Marciano : "zij weten allemaal niet wat er is"
quote:Op woensdag 7 december 2022 09:24 schreef juul. het volgende:
"Kimmie" gaat zich nog meer dienstbaar opstellen
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 7 december 2022 09:24 schreef juul. het volgende:
"Kimmie" gaat zich nog meer dienstbaar opstellen
Ja heel vervelend is dat de hele morgen alquote:Op woensdag 7 december 2022 09:25 schreef Chanel5 het volgende:
Dat verdomde gefluister, kunnen ze net zo goed streams leveren zonder geluid.
Dan zou ze helemaal beter moeten weten en hem zo snel mogelijk links moeten laten liggen.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
Kim zegt dat ze last heeft van ervaringen uit andere relaties. Dat ze al ruzie kreeg als ze te vrolijk naar klanten lachte en zwaaide in de winkel
Denk ook niet dat een mongool het leuk vindt om met Marciano te worden vergelekenquote:Op woensdag 7 december 2022 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
Kim zegt: hij vind het niet leuk als ik zeg “sukkel” of “mongool” tegen hem.
Maar dat zit in me, ik
Maak zulke grappen met Mexx en djedi en thuis met m’n vader en zo. Ik ben zo.
Ik zou het ook niet leuk vinden als m’n vriend mij voor de “grap” uitscheld.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Denk ook niet dat een mongool het leuk vindt om met Marciano te worden vergeleken
precies, die zoekt liever de dramatiek op en lult er liever met haar k3 vriendinnetjes overquote:Op woensdag 7 december 2022 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
Marciano zei tegen Kim: niet huilen.
Omdat het probleem opgelost is en ze het niet groter moest maken.
Hij zei: je mag wel huilen als je echt verdrietig bent of iets. Maar het is nu klaar toch. Streep erdoor. Het is weer goed.
Dit laat Kim helemaal links liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |