Via de wasruimte??quote:Op woensdag 7 december 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb echt die hele loods in mijn hoofd maar zie daar nergens een geheime ingang of iets dergelijks.
Zijn er geen luchtfoto's waar je iets meer op zou kunnen zien?quote:Op woensdag 7 december 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb echt die hele loods in mijn hoofd maar zie daar nergens een geheime ingang of iets dergelijks.
Ze houden het in ieder geval buiten beeldquote:Op woensdag 7 december 2022 11:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daar zit ook wel een kamertje, maar dat is volgens mij de technische ruimte met CV ketel e.d.
hier in het hoekje van de rookruimte buiten komt wel eens iemand ineens om het hoekje
[ afbeelding ]
Dan zouden ze telkens via de manager kamer moeten, lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb het idee boven
Omdat ze altijd omhoog kijken als ze het over kamer 5 hebben
en is ook echt niet boeiendquote:Op woensdag 7 december 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze houden het in ieder geval buiten beeld
door het raamquote:Op woensdag 7 december 2022 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zouden ze telkens via de manager kamer moeten, lijkt mij onwaarschijnlijk.
Met Utopia konden ze via de heg waar ook de bak met batterijen was te vinden naar buiten.
Ook wel logisch want naast de loods is het gebouw waar de productie/regie zit.
Ja dat was duidelijk bekend, en in Utopia 1 was het gewoon een duidelijk hokje in de loods, bij waar op het laatst de keuken was.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zouden ze telkens via de manager kamer moeten, lijkt mij onwaarschijnlijk.
Met Utopia konden ze via de heg waar ook de bak met batterijen was te vinden naar buiten.
Ook wel logisch want naast de loods is het gebouw waar de productie/regie zit.
Was anders niet echt saai gisteren en vanmorgen genoeg te doen geweestquote:
Toespraak van Isaakquote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was anders niet echt saai gisteren en vanmorgen genoeg te doen geweest
Is allemaal over.. Sasje/Bern KimK/Marci en Waffel blijft maar Ivo roepen dus wordt nix met Jappiequote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was anders niet echt saai gisteren en vanmorgen genoeg te doen geweest
Gelukkig maar. Die relaties daar zijn drama. Een hoop gedoe gedraai en gejank.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is allemaal over.. Sasje/Bern KimK/Marci en Waffel blijft maar Ivo roepen dus wordt nix met Jappei
Halve zinnen, loze kreten, veel herhaling, precies dat tuurlijk, 3-100% snap jequote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toespraak van Isaak
Vol clichés
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jappie likt zich al in bij de toekomstige manager.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
Jappie wordt de loopjongen van Isaak
die ziet misschien zo kans om toch af en toe zijn heupflesje gevuld te krijgenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jappie likt zich al in bij de toekomstige manager.
Precies.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
die ziet misschien zo kans om toch af en toe zijn heupflesje gevuld te krijgen
quote:Op woensdag 7 december 2022 11:40 schreef greysbones het volgende:
Wat een onzin dat opdoffen voor die verkiezing
Dat was wel duidelijk tochquote:Op woensdag 7 december 2022 11:41 schreef R0T29 het volgende:
Jeffrey zegt dat hij opzettelijk heeft verloren van Nadir met badminton.
Was het dus toch een gestolen overwinning.
Volgens mij wordt dat ook aan ze gevraagdquote:Op woensdag 7 december 2022 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Komen wel op TV voor miljoenen mensen he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |