Via de wasruimte??quote:Op woensdag 7 december 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb echt die hele loods in mijn hoofd maar zie daar nergens een geheime ingang of iets dergelijks.
Zijn er geen luchtfoto's waar je iets meer op zou kunnen zien?quote:Op woensdag 7 december 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb echt die hele loods in mijn hoofd maar zie daar nergens een geheime ingang of iets dergelijks.
Ze houden het in ieder geval buiten beeldquote:Op woensdag 7 december 2022 11:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daar zit ook wel een kamertje, maar dat is volgens mij de technische ruimte met CV ketel e.d.
hier in het hoekje van de rookruimte buiten komt wel eens iemand ineens om het hoekje
[ afbeelding ]
Dan zouden ze telkens via de manager kamer moeten, lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb het idee boven
Omdat ze altijd omhoog kijken als ze het over kamer 5 hebben
en is ook echt niet boeiendquote:Op woensdag 7 december 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze houden het in ieder geval buiten beeld
door het raamquote:Op woensdag 7 december 2022 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zouden ze telkens via de manager kamer moeten, lijkt mij onwaarschijnlijk.
Met Utopia konden ze via de heg waar ook de bak met batterijen was te vinden naar buiten.
Ook wel logisch want naast de loods is het gebouw waar de productie/regie zit.
Ja dat was duidelijk bekend, en in Utopia 1 was het gewoon een duidelijk hokje in de loods, bij waar op het laatst de keuken was.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zouden ze telkens via de manager kamer moeten, lijkt mij onwaarschijnlijk.
Met Utopia konden ze via de heg waar ook de bak met batterijen was te vinden naar buiten.
Ook wel logisch want naast de loods is het gebouw waar de productie/regie zit.
Was anders niet echt saai gisteren en vanmorgen genoeg te doen geweestquote:
Toespraak van Isaakquote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was anders niet echt saai gisteren en vanmorgen genoeg te doen geweest
Is allemaal over.. Sasje/Bern KimK/Marci en Waffel blijft maar Ivo roepen dus wordt nix met Jappiequote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was anders niet echt saai gisteren en vanmorgen genoeg te doen geweest
Gelukkig maar. Die relaties daar zijn drama. Een hoop gedoe gedraai en gejank.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is allemaal over.. Sasje/Bern KimK/Marci en Waffel blijft maar Ivo roepen dus wordt nix met Jappei
Halve zinnen, loze kreten, veel herhaling, precies dat tuurlijk, 3-100% snap jequote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toespraak van Isaak
Vol clichés
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jappie likt zich al in bij de toekomstige manager.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
Jappie wordt de loopjongen van Isaak
die ziet misschien zo kans om toch af en toe zijn heupflesje gevuld te krijgenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jappie likt zich al in bij de toekomstige manager.
Precies.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
die ziet misschien zo kans om toch af en toe zijn heupflesje gevuld te krijgen
quote:Op woensdag 7 december 2022 11:40 schreef greysbones het volgende:
Wat een onzin dat opdoffen voor die verkiezing
Dat was wel duidelijk tochquote:Op woensdag 7 december 2022 11:41 schreef R0T29 het volgende:
Jeffrey zegt dat hij opzettelijk heeft verloren van Nadir met badminton.
Was het dus toch een gestolen overwinning.
Volgens mij wordt dat ook aan ze gevraagdquote:Op woensdag 7 december 2022 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Komen wel op TV voor miljoenen mensen he!
Hij zal niet met pension gaan, maar gewoon een doelwit zoeken om zich daar op te richten, en dat zal waarschijnlijk 1 van de bewoners zijn.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:39 schreef 5thencounter het volgende:
Zal Sjeffie&Vrouw wel tegen gaan vallen, de hele dagen weer tussen het gewone volk moeten zitten
Ze hebben daar allemaal doelwittenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zal niet met pension gaan, maar gewoon een doelwit zoeken om zich daar op te richten, en dat zal waarschijnlijk 1 van de bewoners zijn.
Zou me niks verbazen!quote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat ook aan ze gevraagd
Heb het al eens wat deelnemers horen zeggen
Bern.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zal niet met pension gaan, maar gewoon een doelwit zoeken om zich daar op te richten, en dat zal waarschijnlijk 1 van de bewoners zijn.
Een doel om iemand (zijn woorden) psychisch kapot te maken.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben daar allemaal doelwitten
De plaat daarvan blijft ook een beetje hangenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een doel om iemand (zijn woorden) psychisch kapot te maken.
Grote woorden achter de rug om, in praktijk zie daar niets van.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
De plaat daarvan blijft ook een beetje hangen
Ze willen daar allemaal mensen wegspelen
Wanda is ook niet netjes tegen over wendy en Babette
Kim k niet tegen Esther
En ga zo maar door
Waarom van de een wel grote woorden en van de ander nietquote:Op woensdag 7 december 2022 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grote woorden achter de rug om, in praktijk zie daar niets van.
Zoveel inwoners zoveel karakters.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom van de een wel grote woorden en van de ander niet
Dat zal ongetwijfeld, zoals ze daar allemaal wel iemand weg willen hebben, dat maakt het voor hem als ex manager wel lastig.. een maand lang was iedereen zijn vriendjequote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vermoed op Zoe, die kan hij misschien nog 'n beetje sturenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:52 schreef freaky40 het volgende:
Pfff, -knip- Isaac zal het wel worden. Al enige idee waar Jeff op gaat?
Hou eens op met suggereren dat Isaac van de FEBO is
Zou toch raar zijn, hij vertrouwd Isaac niet meer.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed op Zoe, die kan hij misschien nog 'n beetje sturen
Doet hij normaal ook nooitquote:Op woensdag 7 december 2022 11:55 schreef Korak het volgende:
showerige gespeelde meditatie momentjes van Isaac
Ji suggereert dat Isaac van de FEBO is.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat is opdracht van de Febo dat we dit meer mogen zeggen?
Zou zomaar kunnen, zie Isaac er wel voor aan dat het geld wat werd uitgegeven aan drank vervangt voor fruit.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed op Zoe, die kan hij misschien nog 'n beetje sturen
Dat is een feit die door de cossers is vastgesteld.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch een algeheel feit, dat schrijft iedereen hier!
Ik ben niet iedereen hoorquote:Op woensdag 7 december 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch een algeheel feit, dat schrijft iedereen hier! Niet alleen ik! Of moeten we hem Snackbar Isaac noemen. Mag dat wel van de politie...
volgens mij is dat in elke rls wel geweest, bij opnamen waarbij zeker is dat iedereen op tv komtquote:Op woensdag 7 december 2022 11:40 schreef greysbones het volgende:
Wat een onzin dat opdoffen voor die verkiezing
Fruit.. eerder poedertjesquote:Op woensdag 7 december 2022 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, zie Isaac er wel voor aan dat het geld wat werd uitgegeven aan drank vervangt voor fruit.
Hij wil dat iedereen meer gaat sporten.
-knip-quote:
Gisteren liep Isaac ook met een doek hangend uit z'n kontzak, zijn vertrouwen in een overwinning is dus groot.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeff is weer klaar voor de darkroom met zijn boerenzakdoek in zijn rechter kontzak
Jepquote:Op woensdag 7 december 2022 12:02 schreef Chanel5 het volgende:
stond mexx nu mattin zijn kies schoon te peuren?
Ze wilde het met haar valse scherpe tong doen, maar ging haar ff te verquote:Op woensdag 7 december 2022 12:02 schreef Chanel5 het volgende:
Echte liefdequote:Op woensdag 7 december 2022 12:02 schreef Chanel5 het volgende:
Allemaal OTquote:Op woensdag 7 december 2022 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Beetje hoog ‘ik geloof in marsmannetjes’ gehalte
Zelfs mensen die het Zoe gunnen hebben een ‘beter Isaac nu, want december is belangrijk’ instellingquote:Op woensdag 7 december 2022 12:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren liep Isaac ook met een doek hangend uit z'n kontzak, zijn vertrouwen in een overwinning is dus groot.
Wie dan?quote:Op woensdag 7 december 2022 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zelfs mensen die het Zoe gunnen hebben een ‘beter Isaac nu, want december is belangrijk’ instelling
Ja, onder andere Wanda en Kim. En geloof dat de meeste twijfelaars ook waren omgepraat (Jasper zei zoiets)quote:Op woensdag 7 december 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie dan?
Wanda ?? Kim K?
Volgende maand dan is het ja want het is dan januari dus doe maar niet
Ze willen helemaal niet op zoe stemmen. Haar vriendinnen
Je loopt 2 minuten achterquote:Op woensdag 7 december 2022 12:11 schreef Dotteke het volgende:
Over 1 minuut daar verzamelen vraagt Jeff aan Zoë
Klop. Hier schijnt het zonnetje.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:10 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien hebben ze daar lekker weer, de zon schijnt
Die willen niet op zoe stemmenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, onder andere Wanda en Kim. En geloof dat de meeste twijfelaars ook waren omgepraat (Jasper zei zoiets)
Wanda wilde eerder nog Zoe’s sidekick zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die willen niet op zoe stemmen
Was gewoon een makkelijk excuus
Ze is te bang dat anderen zoe ook beïnvloedenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Wanda wilde eerder nog Zoe’s sidekick zijn
Staat haar goed!quote:Op woensdag 7 december 2022 12:16 schreef Aggie46 het volgende:
Staat haar goed, ze is echt afgevallen[ afbeelding ]
Beetje tegenstrijdig van Siaakquote:Op woensdag 7 december 2022 12:20 schreef Dotteke het volgende:
De maand dec is gunnen zegt Isaac
Ik ga niet voor jullie zorgen, w ij gaan voor elkaar zorgen en dat ga ik doen in de maand dec
Over 30 min moet de keus gemaakt worden zegt de stem
Er zijn niet 28 stemmersquote:Op woensdag 7 december 2022 12:20 schreef Loveable het volgende:
20 die voor Isaac stemmen en 8 voor Zoe
Net zo onbetrouwbaarquote:Op woensdag 7 december 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
Loze kreten
Rutte kan jaloers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |