Hij zal niet met pension gaan, maar gewoon een doelwit zoeken om zich daar op te richten, en dat zal waarschijnlijk 1 van de bewoners zijn.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:39 schreef 5thencounter het volgende:
Zal Sjeffie&Vrouw wel tegen gaan vallen, de hele dagen weer tussen het gewone volk moeten zitten
Ze hebben daar allemaal doelwittenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zal niet met pension gaan, maar gewoon een doelwit zoeken om zich daar op te richten, en dat zal waarschijnlijk 1 van de bewoners zijn.
Zou me niks verbazen!quote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat ook aan ze gevraagd
Heb het al eens wat deelnemers horen zeggen
Bern.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zal niet met pension gaan, maar gewoon een doelwit zoeken om zich daar op te richten, en dat zal waarschijnlijk 1 van de bewoners zijn.
Een doel om iemand (zijn woorden) psychisch kapot te maken.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben daar allemaal doelwitten
De plaat daarvan blijft ook een beetje hangenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een doel om iemand (zijn woorden) psychisch kapot te maken.
Grote woorden achter de rug om, in praktijk zie daar niets van.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
De plaat daarvan blijft ook een beetje hangen
Ze willen daar allemaal mensen wegspelen
Wanda is ook niet netjes tegen over wendy en Babette
Kim k niet tegen Esther
En ga zo maar door
Waarom van de een wel grote woorden en van de ander nietquote:Op woensdag 7 december 2022 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grote woorden achter de rug om, in praktijk zie daar niets van.
Zoveel inwoners zoveel karakters.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom van de een wel grote woorden en van de ander niet
Dat zal ongetwijfeld, zoals ze daar allemaal wel iemand weg willen hebben, dat maakt het voor hem als ex manager wel lastig.. een maand lang was iedereen zijn vriendjequote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vermoed op Zoe, die kan hij misschien nog 'n beetje sturenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:52 schreef freaky40 het volgende:
Pfff, -knip- Isaac zal het wel worden. Al enige idee waar Jeff op gaat?
Hou eens op met suggereren dat Isaac van de FEBO is
Zou toch raar zijn, hij vertrouwd Isaac niet meer.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed op Zoe, die kan hij misschien nog 'n beetje sturen
Doet hij normaal ook nooitquote:Op woensdag 7 december 2022 11:55 schreef Korak het volgende:
showerige gespeelde meditatie momentjes van Isaac
Ji suggereert dat Isaac van de FEBO is.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat is opdracht van de Febo dat we dit meer mogen zeggen?
Zou zomaar kunnen, zie Isaac er wel voor aan dat het geld wat werd uitgegeven aan drank vervangt voor fruit.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed op Zoe, die kan hij misschien nog 'n beetje sturen
Dat is een feit die door de cossers is vastgesteld.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch een algeheel feit, dat schrijft iedereen hier!
Ik ben niet iedereen hoorquote:Op woensdag 7 december 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch een algeheel feit, dat schrijft iedereen hier! Niet alleen ik! Of moeten we hem Snackbar Isaac noemen. Mag dat wel van de politie...
volgens mij is dat in elke rls wel geweest, bij opnamen waarbij zeker is dat iedereen op tv komtquote:Op woensdag 7 december 2022 11:40 schreef greysbones het volgende:
Wat een onzin dat opdoffen voor die verkiezing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |