Iets over GJ en Alicia, en de geheimen van het programma vertellen..... Geen SL dit keer.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:59 schreef Dotteke het volgende:
Wat een tut jurkje heeft Kenzi aan zeg
Zoe komt haar vertellen dat ze over haar gedroomd heeft.
Geen idee of ze de Engelse versie haddenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Erik: boeit me niet boeit me niet boeit me niet
Volgens mij is het met de knie de bal op de grond laten stuiteren (een soort dribbelen maar dan met de knie)quote:
Vermoet dat het idd een slechte nederlandse vertaling is.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee of ze de Engelse versie hadden
Of dat het een slechte Nederlandse vertaling was (het boek)
Kim vind het primaquote:Op woensdag 7 december 2022 11:10 schreef R0T29 het volgende:
Marciano speelt weer spelletjes met KimK
Als voorspeld daar kon je op wachten.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:10 schreef R0T29 het volgende:
Marciano speelt weer spelletjes met KimK
Rumikub dit keerquote:Op woensdag 7 december 2022 11:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als voorspeld daar kon je op wachten.
En wat er allemaal aan de hand wasquote:
Hij hoeft alleen maar af te wachten en niet teveel aandacht geven, dan komt zij wel naar hem toe, en heeft hij haar nog meer in zijn greep.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wat er allemaal aan de hand was
Ze laat het zelf gebeurenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar af te wachten en niet teveel aandacht geven, dan komt zij wel naar hem toe, en heeft hij haar nog meer in de greep.
Dat denk ik niet. Dat is geen catch in wat voor vorm dan ook. Kan mij Erik zijn verwarring wel voorstellen want een bal op de knie opvangen is ook een soort catch.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij is het met de knie de bal op de grond laten stuiteren (een soort dribbelen maar dan met de knie)
Niet in voetbaltermenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dat is geen catch in wat voor vorm dan ook. Kan mij Erik zijn verwarring wel voorstellen want een bal op de knie opvangen is ook een soort catch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |