https://www.fifa.com/fifa(...)711/285073/400128136quote:Noppert;
Dumfries, Timber, Van Dijk (C), Aké, Blind;
Koopmeiners, F. de Jong, Klaassen;
Gakpo, Memphis
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mooie OP heb je gemaakt @:adolfhitler
Houden zo, geen wijven.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:21 schreef 3rr0r het volgende:
Diana Kuip staat nooit eens in de Kuip.
Al jaren een topspeler. Ook fijn dat city hem gewoon in de basis zetquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:24 schreef Toby56 het volgende:
Heel goed, Pierre. Aké is prima dit toernooi. En lekker kalm.
De eerste posts in elk topic, maar dat zei ik gister alquote:
In de special operation bedoel je zeker?quote:
Okequote:Op zaterdag 3 december 2022 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste posts in elk topic, maar dat zei ik gister al
Ik ging voor de fifteenth post. De ekte fipo.quote:
Wat eigenlijk de tweede is, na de OP.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste posts in elk topic, maar dat zei ik gister al
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NL laat ik morgen lopen.
Daarom moet de telling ook pas bij wat nu #2 is beginnen. Want zonder OP geen topic.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat eigenlijk de tweede is, na de OP.
Het is dan ook post met #2
Klopt daarom niks van
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:28 schreef ISVV het volgende:
Zal onze jongen Memphis het op kunnen brengen om zijn volkslied mee te zingen?
Enkel in rap vormquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:28 schreef ISVV het volgende:
Hij deed het een tijdje wel maar laatst niet he?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:28 schreef ISVV het volgende:
Tiki Taka Touzani genotquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat is dit voor jeugdjournaalzooi
Belgje, die commentators hier trek ik niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog mensen hier die op een buitenlandse zender gaan kijken?
Is ook te hopen, dat is de man waar we het van moeten hebben.quote:
Was dat om een liquidatie uit te voeren?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zoek dat filmpje waar Touzani met een rijdend busje bij de Kuip staat. Geen idee meer met welke voetballer hij was.
Leedsquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Middenvelders dan Valencia, Leeds en Juventus.
We zijn de lul.
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn de lul.
Spelen ze daar ook basis?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn de lul.
Waterdragers joh.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn de lul.
quote:
Oke bedankt, dan zijn we inderdaad de lulquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.
Staan we daar met een bankzitter van Ajax.
Juventus heeft weer mot met de autoriteiten, misschien worden ze weer een divisie lager gezet binnenkort. Daar mag je toch niet van verliezen zeggen we dan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn de lul.
Daar hebben wij er ook een aantal van lopenquote:
Als het een beetje loopt schakel ik over op de Belg.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog mensen hier die op een buitenlandse zender gaan kijken?
Ik kan dit niet goedkeuren.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een grapje voor jullie
Een Duitser en een Belg lopen een kroeg binnen.
okay okay, normaal gesproken zou er in deze grap ook een Nederlander bij zijn, maar ja, die is nog in Qatar
Oké ongevaccineerde.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
okay okay, normaal gesproken zou er in deze grap ook een Nederlander bij zijn, maar ja, die is nog in Qatar
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik doe het welquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik twijfel om zo even een flesje bier te pakken.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ga je nodig hebben vriend.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat drink jij bij deze wedstrijd?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je nodig hebben vriend.Gewoon doen.
quote:
Zouden wij dat niet doen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:37 schreef Fosive het volgende:
Twee spelers begroeten elkaar en Tom Egbers maakt er iets groots van
Pak zo een biertje, Hertog Jan om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat drink jij bij deze wedstrijd?
Mwah, genoeg Europese landen. Winter en kleine woonkamer.quote:
Goede keuze, geniet ervanquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pak zo een biertje, Hertog Jan om mee te beginnen.
Wij maken er dan niks groots van.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:38 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat wij elkaar begroeten als we elkaar tegenkomen
Mooi biertje.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pak zo een biertje, Hertog Jan om mee te beginnen.
Vreselijk inderdaad. Doe het dan zoals in andere landen, waar ze de bank wat schuiner hebben staan, de stoelen wat willekeuriger door elkaar zijn gezet zodat je tenminste ook de ruggen van anderen ziet en ergens wat onhandige statafels zijn gedeponeerd. Daar is het allemaal heel anders en beter enzo.quote:
Ik geef altijd een feestje/bbq met wat achtergrondmuziek, mensen die elkaar mogen gaan dan wel bij elkaar staan, stuk minder ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Doe het dan zoals in andere landen, waar ze de bank wat schuiner hebben staan, de stoelen wat willekeuriger door elkaar zijn gezet zodat je tenminste ook de ruggen van anderen ziet en ergens wat onhandige statafels zijn gedeponeerd. Daar is het allemaal heel anders en beter enzo.
Dit toernooi is het tot nu toe nog niet meegevallen qua speeltijden om er een leuk feestje van te maken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geef altijd een feestje/bbq met wat achtergrondmuziek, mensen die elkaar mogen gaan dan wel bij elkaar staan, stuk minder ongemakkelijk.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit toernooi is het tot nu toe nog niet meegevallen qua speeltijden om er een leuk feestje van te maken.
Vandaag ook niet echt ook al is het op zaterdag. Misschien de volgende ronde, die is a.s vrijdag om 20.00
Oh man, daar heb ik wel zo'n hekel aan he, als je dan wat nieuwer bent moet je eerst een tijd je 'plekje' gaan zoeken enzo en tegen de tijd dat je wat op je gemak begint te raken is het klaar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geef altijd een feestje/bbq met wat achtergrondmuziek, mensen die elkaar mogen gaan dan wel bij elkaar staan, stuk minder ongemakkelijk.
Ja, met allemaal grote stoelen en banken waarin je helemaal wegzakt waardoor je ver van elkaar af zit en niemand elkaar kan verstaan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Doe het dan zoals in andere landen, waar ze de bank wat schuiner hebben staan, de stoelen wat willekeuriger door elkaar zijn gezet zodat je tenminste ook de ruggen van anderen ziet en ergens wat onhandige statafels zijn gedeponeerd. Daar is het allemaal heel anders en beter enzo.
Als ik 50 mensen kwijt wil in m'n simpele woonkamer, dan is die houterige opstelling wel helaas het bestequote:Op zaterdag 3 december 2022 15:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lossen wij eenvoudig op. Nieuwe mensen laten we niet toequote:Op zaterdag 3 december 2022 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh man, daar heb ik wel zo'n hekel aan he, als je dan wat nieuwer bent moet je eerst een tijd je 'plekje' gaan zoeken enzo en tegen de tijd dat je wat op je gemak begint te raken is het klaar.
Gezelligquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lossen wij eenvoudig op. Nieuwe mensen laten we niet toe
Dit is echt een prima tijdstip voor een groter feestje. Is de meute na het eten weer naar huis en kun je met een harde kern nog even de pot van vanavond kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit toernooi is het tot nu toe nog niet meegevallen qua speeltijden om er een leuk feestje van te maken.
Vandaag ook niet echt ook al is het op zaterdag. Misschien de volgende ronde, die is a.s vrijdag om 20.00
Gewoon je plek opeisen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh man, daar heb ik wel zo'n hekel aan he, als je dan wat nieuwer bent moet je eerst een tijd je 'plekje' gaan zoeken enzo en tegen de tijd dat je wat op je gemak begint te raken is het klaar.
Ben bang dat er weinig te juichen valt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:44 schreef tong80 het volgende:
De spanning stijgt. Heb het echte WK-gevoel eindelijk te pakken. Ik zal hardop juichen. Let's go !
Oh ben je er zo eentjequote:
Dat komt doordat we nu alles op alles moeten zetten!quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:44 schreef tong80 het volgende:
De spanning stijgt. Heb het echte WK-gevoel eindelijk te pakken. Ik zal hardop juichen. Let's go !
Ja oke, dat is wel een nadeel jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijf wel rondhangen bij de drankentafel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker maat, fijne wedstrijd!quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:44 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook altijd bij een statafel staan, vind ik minder ongemakkelijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Blijf wel rondhangen bij de drankentafel.
Wat aardig van je. Ik wens jou ook heel veel plezier!quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
Ik wens iedereen veel plezier met de wedstrijd
Met het tempo van Nederland heb je straks nog genoeg kansen om naar het toilet te gaanquote:
Ik rook officieel al lang niet meer maar dan maar snel naar buiten, zijn toch vaak de leukere lui op feestjes, rook ik gewoon mee.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd bij een statafel staan, vind ik minder ongemakkelijk
Ik drink nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Pak maar even een blikje bier.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En om bier uit de schuur te halen.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Pak maar even een blikje bier.
Klopt jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik rook officieel al lang niet meer maar dan maar snel naar buiten, zijn toch vaak de leukere lui op feestjes, rook ik gewoon mee.
Wasdaquote:
Really...quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
zijn toch vaak de leukere lui op feestjes
Gezelligheidsrokersquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik rook officieel al lang niet meer maar dan maar snel naar buiten, zijn toch vaak de leukere lui op feestjes, rook ik gewoon mee.
Halloquote:
Zoooooooooquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij kan onmogelijk voor Feyenoord zijn.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn vrouw rookt soms vanuit haar vagina
Ja.quote:
Mijn vrouw. En daar ging je al de mist in.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn vrouw rookt soms vanuit haar vagina
Cokequote:
Het is toch echt zo. Altijd tegen mijquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mijn vrouw. En daar ging je al de mist in.
Dat komt van al die rookquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mijn vrouw. En daar ging je al de mist in.
Jawelquote:
Lijkt vooral 14-16 jaarquote:
okquote:
@onlogisch dacht ook 1-1 dus dat zou best wel eens kunnen kloppenquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:52 schreef Machielovic het volgende:
Had ik al gezegd dat het 1-1 word? Het word een tegen eenMaar ik denk dat Nederland er heel goed aan zou doen dit te beslissen voor de verlenging want in de verlenging zou het verschil in fitheid wel eens gaan tellen. Strafschoppen tja blijft Nederland hè
Zie je dan nog iets van de wedstrijd?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:52 schreef byah het volgende:
In mijn alcoholistentijd rond 2010 keek ik al die wedstrijden helemaal kachel. Wel lekker tegen de zenuwen
Thx, bah.quote:
Die van de USA zijn niet fitter hoor, gewoon meer inzet maar dat houden ook hun niet 120 minuten vol.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:52 schreef Machielovic het volgende:
Had ik al gezegd dat het 1-1 word? Het word een tegen eenMaar ik denk dat Nederland er heel goed aan zou doen dit te beslissen voor de verlenging want in de verlenging zou het verschil in fitheid wel eens gaan tellen. Strafschoppen tja blijft Nederland hè
wtfquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch dacht ook 1-1 dus dat zou best wel eens kunnen kloppen
Liever Coke dan Pepsiquote:
Kopgoal Luuk in de verlenging bohh.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:52 schreef Machielovic het volgende:
quote:
Nee, op alle punten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:52 schreef Machielovic het volgende:
Jij trapt nog steeds in die van Gaal he?quote:
Ja graagquote:
Goed zo, Bill.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er wel echt zin in en ook best wat vertrouwen inDit gaat goedkomen.
Landverrader.quote:
Kan ik me niks bij voorstellen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:52 schreef byah het volgende:
In mijn alcoholistentijd rond 2010 keek ik al die wedstrijden helemaal kachel. Wel lekker tegen de zenuwen
Eerst excuses voor slavernij misschien.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:55 schreef Fosive het volgende:
[..]
Is hij weer eens verongelijkt of zo?
Ik ook, dat was eigenlijk veel leukerquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:52 schreef byah het volgende:
Komt goed als hij goaltje meepakt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:55 schreef Fosive het volgende:
[..]
Is hij weer eens verongelijkt of zo?
Je moeder lag gister het Wilhelmus te fluiten.quote:
Zoals een Sinterkerst cadeau?quote:
Noppert gaat vandaag voor het eerst pas echt getest worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
Noppert heeft wel echt de kop van een boer uit het Noorden.
We hebben een nieuwe kabel.quote:
Laat je eigen kop eens zien dan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
Noppert heeft wel echt de kop van een boer uit het Noorden.
Boze boer gespotquote:
Hou op.quote:
Klopt.quote:
Alleen mijn schaamstreekquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:58 schreef Nober het volgende:
Hebben jullie je ook even geschoren vanmiddag?
De balzak.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:58 schreef Nober het volgende:
Alleen m'n ballen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:58 schreef Nober het volgende:
Ja, mijn poesje is weer helemaal glad.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:58 schreef Nober het volgende:
Hou op.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, mijn poesje is weer helemaal glad.
En we weten niet eens wie ons lied schreef!quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:57 schreef -XOR- het volgende:
Een complete politieke theorie met bijbelse verwijzingen gevat in dichtvorm gaat toch wel even wat dieper dan wat gemijmer over een vlag. Na de volksliederen staan we dus al 1-0 voor.
Nice, mag ik voelenquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, mijn poesje is weer helemaal glad.
Graagquote:
Proost!quote:
Insert Marilyn Manson-gifje.quote:
Die zijn gewoon zuur, dus er klaar meequote:
Stukje wraak voor Nederlands Nieuw Guineaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |