Pandemie actquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Over dat verkoudheidsgebeuren: ik neem aan dat de spelers/teams wel gewoon geisoleerd zitten rond zo'n WK en zich niet midden in allerlei poespas moeten begeven? Wel een voordeel van de hele pandemie, dat men daar tegenwoordig toch wat slimmer mee om lijkt te gaan.
Net een kilo te droog, maar vooruit.quote:
Ja, leuk om even je verder niet-gerelateerde puntje te maken, maar als sportploeg neem ik aan dat je maatregelen neemt om virusjes en dingen zoveel mogelijk buiten de deur te houden? Zeker nu, het is maximaal een maandje ofzo, geen half jaarquote:
Dit is een plausibel scenario.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:07 schreef Cara het volgende:
Mijn geld zet ik op de VS, Weah en Pulisic gaan er constant overheen op de vleugels. Blind gaat compleet overlopen worden door Weah en van Gaal is te ijdel om Malacia in de rust voor Blind te wisselen, omdat hij de critici dan gelijk moet geven. Ik zie US als de 60-40 favoriet i.c.m. de verkoudheidsgeruchten.
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:09 schreef Ramboetan het volgende:
Even een powernap gedaan na het zien van de opstelling
Vanaf morgen kunnen ze allemaal lekker een paar weekjes op vakantie.quote:
Daarom meld ik het ook, moest daar ook meteen aan denken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Misschien is zn ziekte wel veel verder als dat wij denken. Zou reden kunnen zijn
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Vanaf morgen kunnen ze allemaal lekker een paar weekjes op vakantie.
Of bij heeft net Truus lopen stuccen kan ook nogquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom meld ik het ook, moest daar ook meteen aan denken.
Jij misschien, wij nog niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Vanaf morgen kunnen ze allemaal lekker een paar weekjes op vakantie.
Het begint wat vervelend te worden zoquote:
Hij heeft toch bestraling gehad, heeft dat er eigenlijk voor gezorgd dat de kanker weg is?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom meld ik het ook, moest daar ook meteen aan denken.
gifjes staan klaarquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:11 schreef 3rr0r het volgende:
Al die negatievelingen en doemdenkers, en dan straks wel juichen
Dat was een nog grotere debiel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:11 schreef bbuddybb het volgende:
Jeroen Stekelburg.
Wat een kneus zeg.
Bertje, kom terug...
Weet niemand. Misschien is hij wel terminaal. Nobody knowsquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij heeft toch bestraling gehad, heeft dat er eigenlijk voor gezorgd dat de kanker weg is?
Echt weg gaat zoiets eigenlijk nooit, terugdringen is het meer.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij heeft toch bestraling gehad, heeft dat er eigenlijk voor gezorgd dat de kanker weg is?
En waarom niet.quote:
Volgens mij is hij nog in behandeling, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:12 schreef Zorro het volgende:
Wereldkampioen willen worden maar opkijken tegen de wedstrijd tegen USA
Ergens gaat dat niet samen
Ik ben het er niet mee eens, maar hier mee zou je wel van de VS moeten kunnen winnen.quote:
Het zijn vanaf nu alleen maar finalesquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:12 schreef Zorro het volgende:
Vs heeft wel voor het eerst echt een prima ploegquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, maar hier mee zou je wel van de VS moeten kunnen winnen.
Spanje en Brazilië willen ook vast wel wereldkampioen worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:12 schreef Zorro het volgende:
Iedereen die roept dat Nederland het hier moeilijk gaat krijgen.quote:
Ren naakt op en neer door je straat uit protest.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, maar hier mee zou je wel van de VS moeten kunnen winnen.
Omdat het ontzettend irritant is. Logisch dat Louis er niks over gaat zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En waarom niet.
Verder geeft de houding van Van Gaal aan dat hij zich nog steeds sowieso verheven voelt boven Jan, Jeroen, Memphis en Alleman.
Ook al is-ie 'rustiger' geworden.
Maar goed... "we gaan het wel op het veld zien".
(Raak gesproken van Raf, over dat stukkie sjokela.)
quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het zijn vanaf nu alleen maar finales
Het zou zomaar kunnen dat een land wereldkampioen gaat worden als Griekenland op het ek. Een totaal onverwachte winnaarquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Spanje en Brazilië willen ook vast wel wereldkampioen worden.
En die zijn de pottenbak al ingegaan tegen zogenoemde mindere goden.
Dat is niet hetzelfde als tegenop kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen die roept dat Nederland het hier moeilijk gaat krijgen.
Ja maar echt kwalitatief goede spelers hebben ze bijna niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vs heeft wel voor het eerst echt een prima ploeg
Zonder problemen de groepsfase door.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Opmerkelijk toch dat Louis nog steeds van mening is dat dit werkt.
In een wedstrijd die voor hen nergens meer om ging. Ja voor Spanje wel even maar daar hadden ze nooit op gerekend, dat Duitsland ging stuntelen tegen Costa Rica off all placesquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Spanje en Brazilië willen ook vast wel wereldkampioen worden.
En die zijn de pottenbak al ingegaan tegen zogenoemde mindere goden.
Protesterenquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ren naakt op en neer door je straat uit protest.
Als het gaat om getoonde beleving tot nu toe, dan zou Team USA een betere kans hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen die roept dat Nederland het hier moeilijk gaat krijgen.
Ben ik met je eens maar dat bedoel ik dus: Dan is wereldkampioen worden niet echt een realistische verwachting.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als het gaat om getoonde beleving tot nu toe, dan zou Team USA een betere kans hebben.
En het middenveld van de VS is verdomd goed (en taai).
En onze veelgeroemde topspelers tonen hetzij geen Grote Vorm (De Jong) hetzij achterstand in voorbereiding (Depay).
Amerika is gemotiveerd, bij ons oogt het ook wat tam, ik mis wat peper. In dat opzicht graag een bijtertje als Noa Lang of Simons gewild.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als het gaat om getoonde beleving tot nu toe, dan zou Team USA een betere kans hebben.
En het middenveld van de VS is verdomd goed (en taai).
En onze veelgeroemde topspelers tonen hetzij geen Grote Vorm (De Jong) hetzij achterstand in voorbereiding (Depay).
Dat verwacht ook bijna niemand.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar dat bedoel ik dus: Dan is wereldkampioen worden niet echt een realistische verwachting.
Precies. Ik heb al eerder gezegd dat ik een teringhekel aan het persoontje Lang heb, maar dat die niet minimaal is ingevallen slaat nergens op. Simons is nog veel belachelijker dat ie nog niet gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amerika is gemotiveerd, bij ons oogt het ook wat tam, ik mis wat peper. In dat opzicht graag een bijtertje als Noa Lang of Simons gewild.
Frimpong verdient het meeste om te spelen. Nog meer dan Simons etcquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies. Ik heb al eerder gezegd dat ik een teringhekel aan het persoontje Lang heb, maar dat die niet minimaal is ingevallen slaat nergens op. Simons is nog veel belachelijker dat ie nog niet gespeeld heeft.
Duitsland werd/wordt doorgaans ook wel serieus genomen. Ze speelden niet eens hondsberoerd, maar verloren van Japan en moesten peentjes zweten tegen Costa Rica... en toen mochten ze naar huis.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
In een wedstrijd die voor hen nergens meer om ging. Ja voor Spanje wel even maar daar hadden ze nooit op gerekend, dat Duitsland ging stuntelen tegen Costa Rica off all places
Heeft hij GOGME?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Frimpong verdient het meeste om te spelen. Nog meer dan Simons etc
Misschien spaart hij ze omdat hij zekerheid achter de hand wil hebben mochten we verder komen, want hij gaaaaaat voor de titel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies. Ik heb al eerder gezegd dat ik een teringhekel aan het persoontje Lang heb, maar dat die niet minimaal is ingevallen slaat nergens op. Simons is nog veel belachelijker dat ie nog niet gespeeld heeft.
Ik zet daar altijd wat andere tijdstippen tegenaan.quote:
Destijds hadden we voorin topspelers en nu achterin.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Duitsland werd/wordt doorgaans ook wel serieus genomen. Ze speelden niet eens hondsberoerd, maar verloren van Japan en moesten peentjes zweten tegen Costa Rica... en toen mochten ze naar huis.
NL werd derde in 2014, maar op 2 wedstrijden na (Spanje en Brazilië) was het luctor et emergo. En dat was allemaal tegen mindere landen. Penalties tegen Costa Rica godbetert. En je kunt niet zeggen dat Oranje destijds, met bijv. Robben, Sneijder en Van Persie, met een gevaarlijke pinchhitter als Huntelaar en een groot talent als Depay, zo ontzettend veel slechter was dan het Oranje van nu.
Altijd lekkert.quote:
Toen had je voorin zelfs bijna exclusief topspelers. Nu achterin één of twee internationale toppers, maar ook spelers als Blind die in de Eredivisie al door de mand vallen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Destijds hadden we voorin topspelers en nu achterin.
Hij praat Depay na.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:20 schreef Zorro het volgende:
Marco wil nog steeds Bergwijn. Heeft ie niet gekeken naar de eerdere wedstrijden dan?
1 of 2 achterin? Denk 4. Ake is gewoon basisspeler bij City hequote:Op zaterdag 3 december 2022 15:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen had je voorin zelfs bijna exclusief topspelers. Nu achterin één of twee internationale toppers, maar ook spelers als Blind die in de Eredivisie al door de mand vallen.
Buiten hopelijkquote:
Terug naar 2014: NL had toen de finale kunnen halen. Laten we niet gaan beweren dat Argentinië zo geweldig speelde in de halve finale. Integendeel zelfs. En datzelfde zeer matige Argentinië maakte het Duitsland, dat daarvoor gehakt had gemaakt van Brazilië, nog best wel lastig.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar dat bedoel ik dus: Dan is wereldkampioen worden niet echt een realistische verwachting.
Als iemand in het leger van Rusland dat doet dan gaat regelmatig de boel de lucht in. Genotquote:
Mosterdzaad is goed tegen kanker. Ter info.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fijn dat ons aller @:Caland aanwezig is.
Mosterd is life.
Ja, met een beetje fantasie is de Ligt ook wel een topper. Maar je moet dan wel met 4 verdedigers gaan spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1 of 2 achterin? Denk 4. Ake is gewoon basisspeler bij City he
Sneijder en Van Persie niet hoor, die hadden VdV nodig voor goed voetbal.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Goede spelers zijn altijd een goede combi. VDV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |