gifjes staan klaarquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:11 schreef 3rr0r het volgende:
Al die negatievelingen en doemdenkers, en dan straks wel juichen
Dat was een nog grotere debiel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:11 schreef bbuddybb het volgende:
Jeroen Stekelburg.
Wat een kneus zeg.
Bertje, kom terug...
Weet niemand. Misschien is hij wel terminaal. Nobody knowsquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij heeft toch bestraling gehad, heeft dat er eigenlijk voor gezorgd dat de kanker weg is?
Echt weg gaat zoiets eigenlijk nooit, terugdringen is het meer.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij heeft toch bestraling gehad, heeft dat er eigenlijk voor gezorgd dat de kanker weg is?
En waarom niet.quote:
Volgens mij is hij nog in behandeling, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:12 schreef Zorro het volgende:
Wereldkampioen willen worden maar opkijken tegen de wedstrijd tegen USA
Ergens gaat dat niet samen
Ik ben het er niet mee eens, maar hier mee zou je wel van de VS moeten kunnen winnen.quote:
Het zijn vanaf nu alleen maar finalesquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:12 schreef Zorro het volgende:
Vs heeft wel voor het eerst echt een prima ploegquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, maar hier mee zou je wel van de VS moeten kunnen winnen.
Spanje en Brazilië willen ook vast wel wereldkampioen worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:12 schreef Zorro het volgende:
Iedereen die roept dat Nederland het hier moeilijk gaat krijgen.quote:
Ren naakt op en neer door je straat uit protest.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, maar hier mee zou je wel van de VS moeten kunnen winnen.
Omdat het ontzettend irritant is. Logisch dat Louis er niks over gaat zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En waarom niet.
Verder geeft de houding van Van Gaal aan dat hij zich nog steeds sowieso verheven voelt boven Jan, Jeroen, Memphis en Alleman.
Ook al is-ie 'rustiger' geworden.
Maar goed... "we gaan het wel op het veld zien".
(Raak gesproken van Raf, over dat stukkie sjokela.)
quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het zijn vanaf nu alleen maar finales
Het zou zomaar kunnen dat een land wereldkampioen gaat worden als Griekenland op het ek. Een totaal onverwachte winnaarquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Spanje en Brazilië willen ook vast wel wereldkampioen worden.
En die zijn de pottenbak al ingegaan tegen zogenoemde mindere goden.
Dat is niet hetzelfde als tegenop kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen die roept dat Nederland het hier moeilijk gaat krijgen.
Ja maar echt kwalitatief goede spelers hebben ze bijna niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vs heeft wel voor het eerst echt een prima ploeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |