Pandemie actquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Over dat verkoudheidsgebeuren: ik neem aan dat de spelers/teams wel gewoon geisoleerd zitten rond zo'n WK en zich niet midden in allerlei poespas moeten begeven? Wel een voordeel van de hele pandemie, dat men daar tegenwoordig toch wat slimmer mee om lijkt te gaan.
Net een kilo te droog, maar vooruit.quote:
Ja, leuk om even je verder niet-gerelateerde puntje te maken, maar als sportploeg neem ik aan dat je maatregelen neemt om virusjes en dingen zoveel mogelijk buiten de deur te houden? Zeker nu, het is maximaal een maandje ofzo, geen half jaarquote:
Dit is een plausibel scenario.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:07 schreef Cara het volgende:
Mijn geld zet ik op de VS, Weah en Pulisic gaan er constant overheen op de vleugels. Blind gaat compleet overlopen worden door Weah en van Gaal is te ijdel om Malacia in de rust voor Blind te wisselen, omdat hij de critici dan gelijk moet geven. Ik zie US als de 60-40 favoriet i.c.m. de verkoudheidsgeruchten.
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:09 schreef Ramboetan het volgende:
Even een powernap gedaan na het zien van de opstelling
Vanaf morgen kunnen ze allemaal lekker een paar weekjes op vakantie.quote:
Daarom meld ik het ook, moest daar ook meteen aan denken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Misschien is zn ziekte wel veel verder als dat wij denken. Zou reden kunnen zijn
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Vanaf morgen kunnen ze allemaal lekker een paar weekjes op vakantie.
Of bij heeft net Truus lopen stuccen kan ook nogquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom meld ik het ook, moest daar ook meteen aan denken.
Jij misschien, wij nog niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Vanaf morgen kunnen ze allemaal lekker een paar weekjes op vakantie.
Het begint wat vervelend te worden zoquote:
Hij heeft toch bestraling gehad, heeft dat er eigenlijk voor gezorgd dat de kanker weg is?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom meld ik het ook, moest daar ook meteen aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |