Zonder problemen de groepsfase door.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Opmerkelijk toch dat Louis nog steeds van mening is dat dit werkt.
In een wedstrijd die voor hen nergens meer om ging. Ja voor Spanje wel even maar daar hadden ze nooit op gerekend, dat Duitsland ging stuntelen tegen Costa Rica off all placesquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Spanje en Brazilië willen ook vast wel wereldkampioen worden.
En die zijn de pottenbak al ingegaan tegen zogenoemde mindere goden.
Protesterenquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ren naakt op en neer door je straat uit protest.
Als het gaat om getoonde beleving tot nu toe, dan zou Team USA een betere kans hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen die roept dat Nederland het hier moeilijk gaat krijgen.
Ben ik met je eens maar dat bedoel ik dus: Dan is wereldkampioen worden niet echt een realistische verwachting.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als het gaat om getoonde beleving tot nu toe, dan zou Team USA een betere kans hebben.
En het middenveld van de VS is verdomd goed (en taai).
En onze veelgeroemde topspelers tonen hetzij geen Grote Vorm (De Jong) hetzij achterstand in voorbereiding (Depay).
Amerika is gemotiveerd, bij ons oogt het ook wat tam, ik mis wat peper. In dat opzicht graag een bijtertje als Noa Lang of Simons gewild.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als het gaat om getoonde beleving tot nu toe, dan zou Team USA een betere kans hebben.
En het middenveld van de VS is verdomd goed (en taai).
En onze veelgeroemde topspelers tonen hetzij geen Grote Vorm (De Jong) hetzij achterstand in voorbereiding (Depay).
Dat verwacht ook bijna niemand.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar dat bedoel ik dus: Dan is wereldkampioen worden niet echt een realistische verwachting.
Precies. Ik heb al eerder gezegd dat ik een teringhekel aan het persoontje Lang heb, maar dat die niet minimaal is ingevallen slaat nergens op. Simons is nog veel belachelijker dat ie nog niet gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amerika is gemotiveerd, bij ons oogt het ook wat tam, ik mis wat peper. In dat opzicht graag een bijtertje als Noa Lang of Simons gewild.
Frimpong verdient het meeste om te spelen. Nog meer dan Simons etcquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies. Ik heb al eerder gezegd dat ik een teringhekel aan het persoontje Lang heb, maar dat die niet minimaal is ingevallen slaat nergens op. Simons is nog veel belachelijker dat ie nog niet gespeeld heeft.
Duitsland werd/wordt doorgaans ook wel serieus genomen. Ze speelden niet eens hondsberoerd, maar verloren van Japan en moesten peentjes zweten tegen Costa Rica... en toen mochten ze naar huis.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
In een wedstrijd die voor hen nergens meer om ging. Ja voor Spanje wel even maar daar hadden ze nooit op gerekend, dat Duitsland ging stuntelen tegen Costa Rica off all places
Heeft hij GOGME?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Frimpong verdient het meeste om te spelen. Nog meer dan Simons etc
Misschien spaart hij ze omdat hij zekerheid achter de hand wil hebben mochten we verder komen, want hij gaaaaaat voor de titel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies. Ik heb al eerder gezegd dat ik een teringhekel aan het persoontje Lang heb, maar dat die niet minimaal is ingevallen slaat nergens op. Simons is nog veel belachelijker dat ie nog niet gespeeld heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |