Belgje, die commentators hier trek ik niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog mensen hier die op een buitenlandse zender gaan kijken?
Is ook te hopen, dat is de man waar we het van moeten hebben.quote:
Was dat om een liquidatie uit te voeren?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zoek dat filmpje waar Touzani met een rijdend busje bij de Kuip staat. Geen idee meer met welke voetballer hij was.
Leedsquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Middenvelders dan Valencia, Leeds en Juventus.
We zijn de lul.
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn de lul.
Spelen ze daar ook basis?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn de lul.
Waterdragers joh.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn de lul.
quote:
Oke bedankt, dan zijn we inderdaad de lulquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.
Staan we daar met een bankzitter van Ajax.
Juventus heeft weer mot met de autoriteiten, misschien worden ze weer een divisie lager gezet binnenkort. Daar mag je toch niet van verliezen zeggen we dan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn de lul.
Daar hebben wij er ook een aantal van lopenquote:
Als het een beetje loopt schakel ik over op de Belg.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog mensen hier die op een buitenlandse zender gaan kijken?
Ik kan dit niet goedkeuren.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een grapje voor jullie
Een Duitser en een Belg lopen een kroeg binnen.
okay okay, normaal gesproken zou er in deze grap ook een Nederlander bij zijn, maar ja, die is nog in Qatar
Oké ongevaccineerde.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
okay okay, normaal gesproken zou er in deze grap ook een Nederlander bij zijn, maar ja, die is nog in Qatar
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik doe het welquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik twijfel om zo even een flesje bier te pakken.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ga je nodig hebben vriend.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat drink jij bij deze wedstrijd?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je nodig hebben vriend.Gewoon doen.
quote:
Zouden wij dat niet doen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:37 schreef Fosive het volgende:
Twee spelers begroeten elkaar en Tom Egbers maakt er iets groots van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |