Die van de USA zijn niet fitter hoor, gewoon meer inzet maar dat houden ook hun niet 120 minuten vol.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:52 schreef Machielovic het volgende:
Had ik al gezegd dat het 1-1 word? Het word een tegen eenMaar ik denk dat Nederland er heel goed aan zou doen dit te beslissen voor de verlenging want in de verlenging zou het verschil in fitheid wel eens gaan tellen. Strafschoppen tja blijft Nederland hè
wtfquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch dacht ook 1-1 dus dat zou best wel eens kunnen kloppen
Liever Coke dan Pepsiquote:
Kopgoal Luuk in de verlenging bohh.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:52 schreef Machielovic het volgende:
Had ik al gezegd dat het 1-1 word? Het word een tegen eenMaar ik denk dat Nederland er heel goed aan zou doen dit te beslissen voor de verlenging want in de verlenging zou het verschil in fitheid wel eens gaan tellen. Strafschoppen tja blijft Nederland hè
quote:
Nee, op alle punten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:52 schreef Machielovic het volgende:
Jij trapt nog steeds in die van Gaal he?quote:
Ja graagquote:
Goed zo, Bill.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er wel echt zin in en ook best wat vertrouwen inDit gaat goedkomen.
Landverrader.quote:
Kan ik me niks bij voorstellen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:52 schreef byah het volgende:
In mijn alcoholistentijd rond 2010 keek ik al die wedstrijden helemaal kachel. Wel lekker tegen de zenuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |