Ach, die jongen haalt daar plezier uit, laat gaan.quote:
Of als Kameroen nog een scoort toch?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:55 schreef VacaLoca het volgende:
Zwitserland groepswinnaar dus als het nog scoort?
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of als Kameroen nog een scoort toch?
Of eruit als Servië scoortquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:55 schreef VacaLoca het volgende:
Zwitserland groepswinnaar dus als het nog scoort?
En tussen de meest kleine kutdorpjes bestaan de grootste voetbal-vete'squote:Op vrijdag 2 december 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap dat gedoe tussen Servië en Kosovo nooit zo.
Als Limburg ineens een eigen land wil zijn zeggen we toch ook ‘dikke prima, tot ziens’ en gaan we ook niet moeilijk doen.
Als onze helft definitief de zwakke helft is weet je zeker dat we vernederd gaan worden tegen de VSquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Brazilië geen groepswinnaar wordt is de bovenste helft wel echt de mindere helft ja
Ow wacht Bra heeft zijn eigen lolkwart verknald?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Brazilië geen groepswinnaar wordt is de bovenste helft wel echt de mindere helft ja
Neehquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:56 schreef BB-King het volgende:
Dit Brazilië pakken we wel in de halve finale.
Ja ook het A-team.
Wat staat hierquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Ow wacht Bra heeft zijn eigen lolkwart verknald?![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:57 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht dat Brazilie al een tegengoal had maar dit is de eerste pas.
Zit ik daar even fout
Alleen als Zwitserland nog scoort.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:57 schreef Perox het volgende:
[..]
We liggen er morgen uitquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:56 schreef BB-King het volgende:
Dit Brazilië pakken we wel in de halve finale.
Ja ook het A-team.
Al die lollercoaches met hun B-teams.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:58 schreef Marcoss het volgende:
Maar 3 landen met meer dan 6 punten in de poulefase, ook wel heel weinig..
Als hij bij Feyenoord had gespeeld had je het helemaal geweldig gevonden.quote:
Aan het ek/wk doen enkel landenteams mee @Doubleplainquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor dat er in een knock out fase ooit een Servië - Kosovo zou plaats vinden.![]()
![]()
![]()
Madquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij bij Feyenoord had gespeeld had je het helemaal geweldig gevonden.
Je bent zo doorzichtig
En geen 1 met 9 punten, maar itt tot andere landen heeft Nederland (nog) niet verlorenquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:58 schreef Marcoss het volgende:
Maar 3 landen met meer dan 6 punten in de poulefase, ook wel heel weinig..
Deze post voelt als "nog niet af".quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Veilige stelling gezien "we" de halve finale geenen
Hier gaat een hoop foutquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veilige stelling gezien "we" de halve finale geenen
[..]
Aan het ek/wk doen enkel landenteams mee @:Doubleplain
Ik haat Tadic. Blij dat zo’n mongool niet bij ons speelt, dat had ik echt niet getrokkenquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haat Tadic. Blij dat zo’n mongool niet bij ons speelt, dat had ik echt niet getrokken
Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:01 schreef GGMM het volgende:
Ik moet morgen vroeg op omdat ik m'n moeder ga helpen met het kopen van een kerstboom
Ik ben woest.
Moet gedichten schrijven voor sinterklaas omdat ik vergeten was dat ik eraan meedeed dus mijn computer staat voor het eerst in 2 jaar aan. Het kan de adblocker zijn maar mobiel fokken > op de computer.quote:
Als je hulp nodig hebt met je gedichten geef je maar een gilquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet gedichten schrijven voor sinterklaas omdat ik vergeten was dat ik eraan meedeed dus mijn computer staat voor het eerst in 2 jaar aan. Het kan de adblocker zijn maar mobiel fokken > op de computer.
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:01 schreef KingRoland het volgende:
naar bed? nu al? het is morgen zaterdag
Maar Louis heeft toch een keiharde gouden pik?quote:
Het is in feite gewoon Dirk Kuyt in een Ajaxshirtquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haat Tadic. Blij dat zo’n mongool niet bij ons speelt, dat had ik echt niet getrokken
Het is een mooie dagquote:
Johan moet vroeg naar bed?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Weleer is dat oranjewinter weer te vroeg gestart
Ik op zich ook wel maar niet na genoeg alcohol om de week te vergeten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met je gedichten geef je maar een gil
Ik ben een kei in het schrijven van gedichten
Heb je adblocker op je telefoon?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet gedichten schrijven voor sinterklaas omdat ik vergeten was dat ik eraan meedeed dus mijn computer staat voor het eerst in 2 jaar aan. Het kan de adblocker zijn maar mobiel fokken > op de computer.
karmaquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:01 schreef GGMM het volgende:
Ik moet morgen vroeg op omdat ik m'n moeder ga helpen met het kopen van een kerstboom
Ik ben woest.
Ik hap niet.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is in feite gewoon Dirk Kuyt in een Ajaxshirt
Prima, maar wil je alsjeblieft nooit meer sinterkerst zeggen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vier morgenavond sinterkerst met mijn vriendengroep inclusief het ontzettend saaie gedeelte die we eigenlijk nooit meer zien
Vrijwel alle leuke mensen hebben afgezegd ivm verplichtingen elders/corona
We gaan eten bij de Chinees
Ik heb er heel weinig zin in
Deze grap mislukte de eerste keer ook alquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Imke bij de NOS.
Laat uwen lul zien.
doen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Imke bij de NOS.
Laat uwen lul zien.
Heb je daar een stevige mening over?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar wil je alsjeblieft nooit meer sinterkerst zeggen?
Zeg maar gerust een pittigequote:Op vrijdag 2 december 2022 22:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb je daar een stevige mening over?
Nee, ik wil duidelijk maken hoe kut dit wordt en de term ‘sinterkerst’ die gebruikt wordt draagt bij aan dit doelquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar wil je alsjeblieft nooit meer sinterkerst zeggen?
Zou ik dus echt nooit doen ik laat mij er enkel nog inluizen door sociale chantage vanuit mijn moeder.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vier morgenavond sinterkerst met mijn vriendengroep inclusief het ontzettend saaie gedeelte die we eigenlijk nooit meer zien
Akkoord.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik wil duidelijk maken hoe kut dit wordt en de term ‘sinterkerst’ die gebruikt wordt draagt bij aan dit doel
Die leuke mensen hebben hun eigen feestquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee maar daar weet je tenminste dat je moet refreshen op de computer is het echt maar de vraag of het topic refresht/je post erdoorheen komt.quote:
Ach we gaan ook Nederlands elftal kijken en het is weer een excuus om te zuipenquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik dus echt nooit doen ik laat mij er enkel nog inluizen door sociale chantage vanuit mijn moeder.
Wat een kutfeest is het toch #KOZP
Wat heeft dit met voetbal te maken?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap niets van mensen die Sinterklaas met hun vrienden ‘vieren’.
Niets.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heeft dit met voetbal te maken?
Ik ben vooral blij dat we geen surprises of gedichten doenquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Het begint al bij het moeten sluiten van vriendschappen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind gedichten wel leuk.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat we geen surprises of gedichten doen
Ik haat surprises ongeveer net zo veel als dat ik Tadic haat.
Sint houdt veel van voetbalquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heeft dit met voetbal te maken?
Eens.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het begint al bij het moeten sluiten van vriendschappen.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is in feite gewoon Dirk Kuyt in een Ajaxshirt
@tong80 schrijft ook graag gedichtjes! Misschien moeten jullie wel meer met elkaar omgaanquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind gedichten wel leuk.
Ik lig dan altijd in een deuk.
Lootjes trekken enzoquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Het zijn ook nog eens beide provinciale die een grote randstadclub supporten dus de raakvlakken zijn oneindig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:tong80 schrijft ook graag gedichtjes! Misschien moeten jullie wel meer met elkaar omgaan
Nee ik vind dat wel voldoende zo.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:tong80 schrijft ook graag gedichtjes! Misschien moeten jullie wel meer met elkaar omgaan
Die ene Lifehack vond ik persoonlijk heel nuttigquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
@:ggmm nu de wedstrijd is afgelopen kan ik het eindelijk vragen zonder offtopic te gaan.
Wat was jouw favoriete tiktok van Megha Thakur?
Grappig dat je het zegt want ik dacht precies hetzelfde! Al kan je er niet omheen dat haar filmpjes rond zelfvertrouwen en body positivity ook erg sterk waren.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene Lifehack vond ik persoonlijk heel nuttig
Jij?
Klinkt als pseudowetenschap.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:20 schreef RipCity het volgende:
Horizontale speler en verticale speler bullshit
Tweede geel ja.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:25 schreef JohnDDD het volgende:
Kreeg die Kameroener nu een rode kaart omdat hij zijn shirt uittrok na het doelpunt?
Ja, ik heb ook niet naar je geluisterd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Excuus voor mijn bijzonder matige wedstrijdadvies, kun je mij dit ooit vergeven?
Dan is het bij dezen aan jou om je excuses aan te bieden aangezien je mij kennelijk eerder voorloogquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niet naar je geluisterd.Ik kijk nu de samenvatting van een paar minuten.
Sorry Littlerabbit.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het bij dezen aan jou om je excuses aan te bieden aangezien je mij kennelijk eerder voorloog
Even een klein neutje gehaald. Kijk met een oog naar m'n scherm.quote:
Bedankt he. Leek me juist leuk jullie weer eens te zien.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |