Prima, maar wil je alsjeblieft nooit meer sinterkerst zeggen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vier morgenavond sinterkerst met mijn vriendengroep inclusief het ontzettend saaie gedeelte die we eigenlijk nooit meer zien
Vrijwel alle leuke mensen hebben afgezegd ivm verplichtingen elders/corona
We gaan eten bij de Chinees
Ik heb er heel weinig zin in
Deze grap mislukte de eerste keer ook alquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Imke bij de NOS.
Laat uwen lul zien.
doen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Imke bij de NOS.
Laat uwen lul zien.
Heb je daar een stevige mening over?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar wil je alsjeblieft nooit meer sinterkerst zeggen?
Zeg maar gerust een pittigequote:Op vrijdag 2 december 2022 22:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb je daar een stevige mening over?
Nee, ik wil duidelijk maken hoe kut dit wordt en de term ‘sinterkerst’ die gebruikt wordt draagt bij aan dit doelquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar wil je alsjeblieft nooit meer sinterkerst zeggen?
Zou ik dus echt nooit doen ik laat mij er enkel nog inluizen door sociale chantage vanuit mijn moeder.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vier morgenavond sinterkerst met mijn vriendengroep inclusief het ontzettend saaie gedeelte die we eigenlijk nooit meer zien
Akkoord.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik wil duidelijk maken hoe kut dit wordt en de term ‘sinterkerst’ die gebruikt wordt draagt bij aan dit doel
Die leuke mensen hebben hun eigen feestquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee maar daar weet je tenminste dat je moet refreshen op de computer is het echt maar de vraag of het topic refresht/je post erdoorheen komt.quote:
Ach we gaan ook Nederlands elftal kijken en het is weer een excuus om te zuipenquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik dus echt nooit doen ik laat mij er enkel nog inluizen door sociale chantage vanuit mijn moeder.
Wat een kutfeest is het toch #KOZP
Wat heeft dit met voetbal te maken?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap niets van mensen die Sinterklaas met hun vrienden ‘vieren’.
Niets.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heeft dit met voetbal te maken?
Ik ben vooral blij dat we geen surprises of gedichten doenquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Het begint al bij het moeten sluiten van vriendschappen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind gedichten wel leuk.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat we geen surprises of gedichten doen
Ik haat surprises ongeveer net zo veel als dat ik Tadic haat.
Sint houdt veel van voetbalquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heeft dit met voetbal te maken?
Eens.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het begint al bij het moeten sluiten van vriendschappen.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is in feite gewoon Dirk Kuyt in een Ajaxshirt
@tong80 schrijft ook graag gedichtjes! Misschien moeten jullie wel meer met elkaar omgaanquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind gedichten wel leuk.
Ik lig dan altijd in een deuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |