Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:01 schreef GGMM het volgende:
Ik moet morgen vroeg op omdat ik m'n moeder ga helpen met het kopen van een kerstboom
Ik ben woest.
Moet gedichten schrijven voor sinterklaas omdat ik vergeten was dat ik eraan meedeed dus mijn computer staat voor het eerst in 2 jaar aan. Het kan de adblocker zijn maar mobiel fokken > op de computer.quote:
Als je hulp nodig hebt met je gedichten geef je maar een gilquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet gedichten schrijven voor sinterklaas omdat ik vergeten was dat ik eraan meedeed dus mijn computer staat voor het eerst in 2 jaar aan. Het kan de adblocker zijn maar mobiel fokken > op de computer.
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:01 schreef KingRoland het volgende:
naar bed? nu al? het is morgen zaterdag
Maar Louis heeft toch een keiharde gouden pik?quote:
Het is in feite gewoon Dirk Kuyt in een Ajaxshirtquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haat Tadic. Blij dat zo’n mongool niet bij ons speelt, dat had ik echt niet getrokken
Het is een mooie dagquote:
Johan moet vroeg naar bed?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Weleer is dat oranjewinter weer te vroeg gestart
Ik op zich ook wel maar niet na genoeg alcohol om de week te vergeten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met je gedichten geef je maar een gil
Ik ben een kei in het schrijven van gedichten
Heb je adblocker op je telefoon?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet gedichten schrijven voor sinterklaas omdat ik vergeten was dat ik eraan meedeed dus mijn computer staat voor het eerst in 2 jaar aan. Het kan de adblocker zijn maar mobiel fokken > op de computer.
karmaquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:01 schreef GGMM het volgende:
Ik moet morgen vroeg op omdat ik m'n moeder ga helpen met het kopen van een kerstboom
Ik ben woest.
Ik hap niet.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is in feite gewoon Dirk Kuyt in een Ajaxshirt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |