Lootjes trekken enzoquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap niets van mensen die Sinterklaas met hun vrienden ‘vieren’.
Het zijn ook nog eens beide provinciale die een grote randstadclub supporten dus de raakvlakken zijn oneindig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:tong80 schrijft ook graag gedichtjes! Misschien moeten jullie wel meer met elkaar omgaan
Nee ik vind dat wel voldoende zo.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:tong80 schrijft ook graag gedichtjes! Misschien moeten jullie wel meer met elkaar omgaan
Die ene Lifehack vond ik persoonlijk heel nuttigquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
@:ggmm nu de wedstrijd is afgelopen kan ik het eindelijk vragen zonder offtopic te gaan.
Wat was jouw favoriete tiktok van Megha Thakur?
Grappig dat je het zegt want ik dacht precies hetzelfde! Al kan je er niet omheen dat haar filmpjes rond zelfvertrouwen en body positivity ook erg sterk waren.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene Lifehack vond ik persoonlijk heel nuttig
Jij?
Klinkt als pseudowetenschap.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:20 schreef RipCity het volgende:
Horizontale speler en verticale speler bullshit
Tweede geel ja.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:25 schreef JohnDDD het volgende:
Kreeg die Kameroener nu een rode kaart omdat hij zijn shirt uittrok na het doelpunt?
Ja, ik heb ook niet naar je geluisterd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Excuus voor mijn bijzonder matige wedstrijdadvies, kun je mij dit ooit vergeven?
Dan is het bij dezen aan jou om je excuses aan te bieden aangezien je mij kennelijk eerder voorloogquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niet naar je geluisterd.Ik kijk nu de samenvatting van een paar minuten.
Sorry Littlerabbit.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het bij dezen aan jou om je excuses aan te bieden aangezien je mij kennelijk eerder voorloog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |