Dit zijn nu ook net knock-out wedstrijdenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mij begint het WK pas morgen om 16u. Knock out fase vind ik nog veel leuker dan groepsfase wedstrijden
En dit is geen knock out?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mij begint het WK pas morgen om 16u. Knock out fase vind ik nog veel leuker dan groepsfase wedstrijden
Nee.quote:
Ik had vanmiddag een jalapeno tosti bij de koffiezaak, was goed te doen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat er een half schijfje jalapeno op?
Waarom haat jij Nederland zo?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je voor Marokko of Kroatië?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil je me niet helpen herinneren aan deze nachtmerrie.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Groot gelijk, nu de Belgen eruit liggen kunnen we echt beginnen.
Nederlanders die daar nog last van hebben horen in een instelling.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je me niet helpen herinneren aan deze nachtmerrie.
Ik herinner jullie ook niet dat Iniesta de 0-1 scoorde in de 116e minuutergens in 2010
![]()
![]()
Dat mag best hoor, boeien.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik herinner jullie ook niet dat Iniesta de 0-1 scoorde in de 116e minuutergens in 2010
![]()
![]()
Zit hoe dan ook een dikke boete aan te komen voor Uruguay, dat gedrag tov de scheidsrechter na het fluitsignaal gaat de FIFA niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)a-uitschakeling.html
![]()
![]()
Dat vind ik een beledigende opmerking.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Nederlanders die daar nog last van hebben horen in een instelling.
intussen ook al zolang geleden. 12 jaar gewoon.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Nederlanders die daar nog last van hebben horen in een instelling.
Ik verwachtte enorme razernij.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
![]()
"slaat aan diggelen"quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
![]()
Mijn punt precies.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat vind ik een beledigende opmerking.
Zou ik niet doen nee gezien Belgie nog nooit een WK-finale heeft weten te behalen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijkt bij zijn ouders en noemt dat bij vrienden kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |